Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 104 z 179    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 179  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ad 3*LF2:
http://cs-dopravak.cz/soubory/titulni_strana_1-11.jpg

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
a-52: Kup si časopis Československý Dopravák 1/2011 a foto bude :)


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Rez - tady máš ukázku provozu T3R.EV+vlek:
Příloha:
IMG_8676.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

151
09 led 2008 18:02
Žebětín/Kameňák
mceza píše:
test typu "jestli to vůbec jde" (narážím tím na nedávný test soupravy 3xLF2, která se v provozu zcela jistě neukáže),


Asi by nebylo foto, co?!

_________________________________
Poptávkové tlačítko Vs. Důchodce
Vždycky vyhraje tlačítko...


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
ReZ píše:
... A jak moc je potřeba kapacita housenky LF2+LF2....


Myslím, a to naprosto obecně, že vždy je nejlepší, pokud věci fungují bez výkyvů. Jinak řečeno, ideální vždycky je nasazovat na jednotlivé linky vozidla velmi podobné kapacity a podle nich vyladit provoz, zejména intervaly. Housenky budou efektivně vyžity jen pokud budou na trase všechna vozidla mít podobnou kapacitu, pak bude možné podle toho vyladit vše ostatní.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Kari píše:
I když tam byla chyba, tak že zrovna mě chceš ukázat, že kloubový vario je pod Medlánkama... [-( Navíc tato evidence je šotoušská, ne oficiální, tak to taky tak berte.

Na druhou stranu v té "oficiální", která v nějaké takovéto ucelené podobě vůbec neexistuje, je větší binec, než v té "šotoušské". Pak by např. nevznikaly takové pokusy jako spojit vůz bez zásuvkou vzadu do dvojčete jako "áčko".


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
mceza píše:
Myslím, že je tu šotospekulací dost. Je jisté, že pokud toto nebyl jen test typu "jestli to vůbec jde" (narážím tím na nedávný test soupravy 3xLF2, která se v provozu zcela jistě neukáže), tak se bude muset něco nejspíš přesouvat...

Mám pocit, že stejně se tady diskutovalo, když bylo spojeno LF+LF (do té doby jezdilo LF jen jako sólo, s vlekem nebo ve trojčeti). Taky se říkalo, že se to spojuje jen aby se zjistilo, jestli to vůbec jde...


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
T3R.EV samozřejmě vleky vezou, ostatně, původně právě k nim vleky byly.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Já měl na mysli T3R.EV. A to snad jde, ne? A co si pamatuju, tak co se někde diskutovalo a jsou nějaký fotky, tak může jezdit kombinace T3R.EV+VV60LF, resp. T3R.EV+VV60LF+T3R.EV.
Wleky máme čtyři, T3R.EV taky, takže by mohly existovat tyto (částečně) nízkopodlažní (vícekapacitní) soupravy:
2x T3R.EV+VV60LF(+T3R.EV) a 2x VarioLFR.E+VV60LF. A v JEDNÉ vozovně.
Moje šotosnaha je ušetřit nízkopodlažní vozidla a pokud možno nedávat je do soupravy s další nízkopodlažkou.

Otázka je jakou mají tyto kombinace kapacitu. A jak moc je potřeba kapacita housenky LF2+LF2. A jestli potřebuju celonízkopodlažní vozidlo nebo pro kočárky a vozíky stačí nízkopodlažní jen prostředek vozidla, resp. soupravy.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Zatím není rozhodnuto, jestli se vůbec souprava VarioLF2+VarioLF ukáže v běžném provozu s cestujícími, proto je předčasné mluvit o tom, co se kam přesune. Tečka.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Myslím, že je tu šotospekulací dost. Je jisté, že pokud toto nebyl jen test typu "jestli to vůbec jde" (narážím tím na nedávný test soupravy 3xLF2, která se v provozu zcela jistě neukáže), tak se bude muset něco nejspíš přesouvat. Jak co a kam je věc podniku a my se tu o tom můžeme hádat jak chceme, ale zcela zbytečně. Chudák Mauricio je z toho už špatnej a nejenom mě už také docházejí nervy. Co místo spekulací a "odbornejch" názorů si počkat jak to celé dopadne?


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Tak podle soupravy LF2+LF bych mohl usuzovat,že pokud bude tato souprava takhle jezdit,tak buďto LF nebo LF2 bude muset změnit svou domovskou vozovnu.Tak doufám,že do Medlánek půjde aspoň jedno LF2,než aby LF šlo do Pisárek.


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
jan.peta píše:
Kari: A co třeba podívat se do evidence Vario LF2R.E?

I když tam byla chyba, tak že zrovna mě chceš ukázat, že kloubový vario je pod Medlánkama... [-( Navíc tato evidence je šotoušská, ne oficiální, tak to taky tak berte.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
V Praze mají na T3R.PLF (wanách) výzbroj Progress, takže není problém je spojit s klasickými T3R.P. Spojení Europulse + Progress není možné.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
R.PV s wanou pouze v případě stejné výzbroje, ne?


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Co jsem četl na jiných forech,tk T3R.PV jde spojit s wanou(což to tak bylo v Praze i v provozu),ale o vleku nebyla ikde ani zmínka,takže se přikláním k Edovi,že to spojit nejde.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Díky za info, na to že jsem se na něj zeptal ve vláknu k wanám jsem ho dostal víc než jsem očekával :)

(jistá s tímto spojená myšlenka k tématu byla, ale nejde tohle... tak to nejde, no :) )

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Dobrá, ale "spojit" (dle tvé definice) jde cokoliv, pokud to má stejný typ spřáhla. V kontextu předchozí diskuse bylo docela jasné, že tím "spojením" se myslí plnohodnotné spojení pro běžný provoz s cestujícími, což u T3R.PV a vleku možné zkrátka není. Situace na fotce je srovnatelná s odtahem, nikoliv s běžným provozem. Kdyby se někdo zeptal, jestli jde spojit zrychlovačová T3 s vlekem, odpověděl bys ano, nebo ne? Spojit samozřejmě jdou, ale výhradně pro potřebu nějakých výjimečných situací, ale ne pro běžný provoz.


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Tak "spojit" se dá všecko s tímdle spřáhlem... :mrgreen:

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
83
12 dub 2010 21:34
Eda: Ale Fafner se ptal jestli je možné tuto soupravu spojit, nikoliv jestli může být v provozu s cestujícími :-).


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
A já zase myslím, že na fotce je pouze přetah vlečňáku mezi vozovnami, nikoliv plnohodnotný provoz s cestujícími (viz. žlutá kurzovka). Docela unikátní fotka :-)


Offline
83
12 dub 2010 21:34
Eda: A já zase myslím že to možné je.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
A nenašels ji právě proto, že to možné není :-)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Tak mě napadá... dají se spojit T3R.PV s vleky? Co jsem se díval, nikde jsem tuhle kombinaci nenašel...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
ReZ: Toto spojení se ale logicky nabízí - pokud se udělá víc souprav LF2+LF, tak nám tu zbydou T3.EV a vleky ;-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4454 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 179  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 lis 2024 02:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]