Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 581 z 724    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 578, 579, 580, 581, 582, 583, 584 ... 724  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
článek v Rovnosti elektronicky.
Takže jestli to dobře čtu a Rovnost nevaří z vody, čeká nás letní výluka Poříčí, Lískovec?

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Mceza:
Co mají společného úředník a PC? PC nepřemýšlí, pracuje podle programu, úředník nepřemýšlí, pracuje přesně podle předpisu.
Jaký je mezi nimi rozdíl? Když je v programu chyba, PC vytuhne, úředník ne.

Co se týče dotací, tak zpětná kontrola je chybná. V případě lavic by stačilo, kdyby ouřada zvedl ##MLUVÍM SPROSTĚ##, a zašel se podívat do školy, zda ty lavice skutečně potřebují.
Jednou jsem četl vyjádření jednoho školního IT správce. Do školy přijela inspekce, která měla za úkol zkontrolovat, zda je pořízený sw využíván efektivně. To ale jde špatně změřit. Takže ispekce začala hledat chyby a IT dostal pojeb, že tři dny prošlá trial verze ještě není odinstalovaná apod.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Já to říkám pořád peníze jsou, jen jejich přerozdělování je postaveno na hlavu a upřednosťnují se hovadiny před opravdu důležitými věcmi...

Pak je tu také otázka dotací, jejichž zadávací podmínky jsou také spíše k pláči - tak např. na FI MU se rozhodlo, že 40 let stará budova nevyhovuje a dojde k její přestavbě (=demolice :D). Nejsou peníze na celou budovu, tak se bude "rekonstruovat" postupně. Takže informatici tak dostanou novou supermoderní budovu, plnou laboratoří, knihoven a studoven. Až sem je to zcela vpořádku (a naprosto super). Jenže je tu jedno ALE: Dotace se vztahuje pouze na vzdělávací zařízení a jeho součástí nesmí být zařízení stravovací. Proto těch 2000 informatiků (+ stovky vyučujících) přijde o nově vybudovaný bufet (2004), který se zbourá spolu s částí budovy. Kam budou chodit na jídlo, když nejbližší menzy (Veveří, PrF a pizzerka) už teď mají překročenou kapacitu nikdo neví...

A takhle je to se všemi dotacemi. Ještě jeden příklad: Naše střední dostávala pravidelné dotace na nákup školních lavic. Tyto dotace se musí vybrat do určitého data, jinak propadnou.

Vyhráli jsme škole v celorepublikové soutěži asi 30 nových počítačů. Ale protože PC učebna byla nově vybavena, rozhodlo se o vybudování učebny nové. Protože ale na nic nebyly peníze, školník jen přibastlil do jedné učebny pár zásuvek a já (jakožto člověk, co se tam víceméně staral o síť) jsem dostal za úkol tuto učebnu zprovoznit. Na (nejen) mé protesty, že ty počítače se tam akorát zničí nikdo nedbal a bylo rozhodnuto... Tím příběh a počítačích končí a vracím se zpět k lavicím - každý rok škola dostane dotaci na nové lavice. Protože má ale lavice výborné, jsou ty nové ukládány na půdu. Ano, nemusí je brát, ale když už tu nabídku dotace dostane, proč ji nevyužít, že... Kdyby šlo s dotacemi nějak individuelně pracovat a nemuselo se každý rok koupit 30 nových lavic, ale dva roky by se počkalo a dotace by se nastřádaly, aby bylo na dražší stoly pro výše zmíněné počítače... Ne, takže výsledek: Každý rok nové lavice, které nejsou potřeba a počítače, které jsme tak pracně vyhráli jsou dnes již na odpis... :-?

Poučení? Příště si nedělat práci, stejně to nemá cenu...

Kdo došel až sem, tomu gratuluji. Psal jsem to z hladu před nedělním obědem :-)


Když vidím ty články a fotky tak mám jen další důvod jezdit všude autem :-) A jak se tu píše když jsou prachy na jiné hovadiny jako robertek alá umělecké dílo tak proč ne rekonstrukce. Aspoň by nebyla taková ostuda


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Co se týká špatného stavu tramvajových tratí, tak jako nejkritičtější místa považuju úseky na Minské a pod Dětskou nemocnicí. Oba úseky jsou totiž z prudšího kopce dolů, a případné vykolejení vozu může mít vážné následky. V prvním případě se jen čeká na dostavbu krpolských tunelů, ve druhém případě údajně nejsou finance. Ale ať mi nikdo netvrdí, že město Brno si nemůže rekonstrukci ulice Milady Horákové dovolit, když na takové peachoviny, jako například sponzoring návštěvy papeže, pořízení mramorového dilda, či nesportovní podpora hokejistů peníze jsou.

Abyste věděli, na jakých kolejích jezdí nejen "supermoderní tramvaje s designem Porsche", tak tady je malá ukázka z rychlodrážního úseku na Třídě Generála Píky. Fotka byla pořízena vloni na jaře před výměnou kolejnic před zastávkou Bieblova ve směru na Lesnou. Opačný směr je stále v původním stavu.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
Spíš než tunely to brzdí rampy na Hradecké. Minskou-Horovou vedou objízdný trasy a při uzavření těchto ulic by doprava v té oblasti zkolabovala.
Domis: a která trať tam není ??? :mrgreen:
A na závěr jedna o parníku na suchu

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
432
18 srp 2009 01:25
BRNO
jestli to brzdí tunely, no tak to si na opravu minské ještě "chvilu" počkáme sarcastic

_________________________________
Jakub


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
V pátečním Brněnském deníku je článek o stavu brněnských kolejí.
Na netu jsem to nenašel, tak jsem to oskenoval.
Příloha:
koleje v Brně 1.jpg

Příloha:
koleje v Brně 2.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Dne 3.3. 2011 vyšla v Mladé Frontě aktualitka:

Dopravní podnik získá nového ředitele

MF Dnes píše:
BRNO Na místo generálního ředitele brněnského Dopravního podniku se hlásí devět lidí. Oznámení o výběrovém řízení vyvěsila na svých webových stránkách brněnská radnice, čas na podání přihlášek byl do konce února. Současný ředitel DPMB svůj post obhajovat nebude. Dopravní podnik ještě nezačal o novém řediteli rozhodovat. Současný ředitel Dopravního podniku Bedřich Prokeš už před dvěma lety dosáhl důchodového věku a nyní odejde do důchodu. Prokeš stojí v čele brněnského Dopravního podniku od roku 1998. Dopravní podnik je akciovou společností města. Zaměstnává přes 2 700 lidí, denně převeze na milion cestujících. Loni vydělal 215,5 milionu, což je výrazně víc než v roce 2009, kdy zisk činil 764 000 korun.

Buď je někde překlep v desetinné čárce, ale nechce se mi věřit tomu, že by nám raketově rostl zisk sarcastic sarcastic sarcastic

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
20tka zas takovej šrot není, nevím kde si k tomu došel. A můžeš mi říct, u kterého konkrétně vozu řady 741 je rám v takovým stavu, který vylučuje provoz? Rád si to poslechnu. Všechny kromě 2320 jsou po GO, a řekl bych, že budou ok. Tak si nech podobný řeči do hospody k pivu jo. Zas jeden, co vidí přes plechy že.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
lidé v JMK jezdí v modernějších autobusech než jinde v republice
Tak zrovna včera jsem se vezl shnilou B741 2320, a dost nedávno i pohřebákem (2330), který na tom taky není líp. Mimochodem, jak dlouho ještě bude v provozu řada 741, u které jsou problémy s rámem?

Jinak ten článek je vyloženě PR. Tu statistiku dost vylepšuje 25 Crossů a Jančurova flotila 100 autobusů. Věta: "Průměrné stáří autobusu v Jihomoravském kraji je 13 let. Zatímco celorepublikový průměr činí 15 let." by se dala přeložit i takto: "Přestože životnost autobusů je okolo dvanácti let, v Jihomoravském kraji je průměrné stáří autobusů 13 let, zatímco celorepublikový průměr je dokonce ještě o dva roky horší"


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Třetí dveře mají pozlacené vzduchové válce a vyndat ty přebytečný sedačky taky něco stojí. Tam se připlácí za prostor.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
marecek.00 píše:
Mohu se optat, co prodraží městský bus o 20 %? Automat, propracovanější zádržný systém, třetí dveře... To udělá milion?

Řekl bych, že kapříci.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Mohu se optat, co prodraží městský bus o 20 %? Automat, propracovanější zádržný systém, třetí dveře... To udělá milion?


Offline
9986
15 led 2005 23:41
není nad to zaplatit si reklamu


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Opět více či méně jednostranně podaná informace:lidé v JMK jezdí v modernějších autobusech než jinde v republice.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
S1 znám důvěrně a je to fakt dobře odvedená práce. Totéž by se mělo udělat s D1 od Bosonoh na Veselku. Je to asi jediná možnost, jak po dobrém vyjít s občany a jejich sdruženími v Bosonohách, na Veselce a v Troubsku. A vymyslet nějaká solidní opatření pro R43 a její pokračování jihozápadní tangentou, která je důležitá aby provoz na D1 nezkolaboval po napojení R43. Pro příklady nemusíme chodit daleko - kromě citované S1 např. ve Švýcarsku dálnice A2 kolem Luzernu.


Offline
Uživatelský avatar

9297
10 čer 2004 11:19
http://brnensky.denik.cz/kultura_region ... 10301.html
http://brnensky.denik.cz/kratce_region/826965.html


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Opět nemohu nevzpomenout na Rakousko.

Chápu, že tunel má jednu nevýhodu, a to tu, že svinstvo z aut se (přes filtry, ale stejně) vyfouká na jednom místě.
Zahloubení části rakouské S1 (viz např. zde - bohužel žádná fotomapa ještě není, moc nový :) | wiki) mi přijde jako ideální řešení. Co bych za to tady dal. :))) Vjezd i výjezd je relativně mimo zástavbu (u Černého bych to asi posunul dál k Troubsku, pokud jsou pořád platné visualizace na webu Brna).

(To už pak víc v ##MLUVÍM SPROSTĚ## budou Bosonohy a Troubsko, pokud se k protihlukovým opatřením bude přistupovat jako doteď. ;) )

(Ale nevím, školy nemám.)

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Goldfinger: ale očividně se obyvatelé Bystrce (ne všichni) snaží zlepšení dopravního spojení zabránit. Viz R43.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
protože tehdá se to stavělo podstatně lépe, stačí se podívat na mosty na Želivce, 50 let po stavbě a 35 let pod vodou a jak vypadají (sice použitelný už nejsou, ať už kvůli tomu, že k nim jaksi nevede cesta, tak kvůli tomu, že nebyly stavěné na podvodní provoz, ale jsou kompletní a pořád stojí). dneska postavíš most a za 35 let pod vodou ho pomalu ani nenajdeš

svoji fotku nemůžu najít, tak alespoň odkaz, o čem je řeč http://www.dalnice.com/fotogal/d01/boro ... g_2115.jpg


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
To, že Bastr nemá pořádné napojení na dálnici (ale ani na sever) je svatá pravda a je skandální, že se o to ani nesnaží. Marečka bych rád vyvedl z omylu - ty konstrukce od Dolfy drží i po 60 letech jak luteránská víra. Žádný most neteče, izolace perfektní. Opravdu stačí shrnout hlínu, položit štěrk a balenou a může se jezdit (teda s výjimkou mostu za hrází).


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Taková vlakošalina jezdí v Karlsruhe.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
kombinovaná trať realizovatelná je (někde k tomu mám v němčině nějakej katalog dělanej pro obyčejný lidi) a praktická, to už záleží na úhlu pohledu


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
brnensky.denik.cz píše:
I pokud nakonec zvítězí varianta vlakového diametru, nemusí Brno o podzemní tramvaj přijít. „Prověřuje se i možnost kombinované tratě. Tedy pro vlakové i tramvajové linky,“ upozornil Bielko.

Je vůbec něco takového technicky realizovatelné? Ani moc praktické se mi to nezdá. Existuje vůbec někde něco takového?

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18092 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 578, 579, 580, 581, 582, 583, 584 ... 724  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: might, Robert a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 říj 2024 12:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]