Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 124 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
Jsem zvědavej na délku té koleje, ale podle plánu by se tam teoreticky měla vejít zdechlá K2.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Zdenek - něco po půl osmé.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


V kolik jsi tam byl? Já tam byl kouknout kolem půl šesté a motali se tam dělníci tak jsem tam nechtěl blíž lízt.
Na to křížení jsem koukal jsem zvědav co tam bude a jak to bude vypadat


Online
Uživatelský avatar

Moderátor
7589
17 pro 2006 22:32
Brno
Už sem si říkal, že to tam snad ani nebude, vypadalo to, že návrh vzal za své. Se mi nezdálo, že to tam vměstnají.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Fotky toho poloangličana na Joštové:
Příloha:
IMG_9802.JPG

Příloha:
IMG_9806.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
Dřív padl původní návrh (ale bylo to spíš zbožné přání), že ta odstavná kolej a zastávka pro historickou šalinu by byla v duchu první republiky.
Tím myslím ten zastávkový stojan, který byl například k vidění ve Vaňkovce při 140 výročí MHD.
Jestli to tak bude nevím, ale pochybuji. :-k

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
xcav8 píše:
Včera jsem se koukal na Joštové kde pokračuje rekonstrukce a už tam byla položená rozložená výhybka.
Nevím jestli už bude dneska vcelku, ale soudím že to bude angličák nebo poloangličák (nešlo to tak dobře poznat), ale kuriozita to bude pěkná.
Někdo by se mohl chopit iniciativy a jít to nafotit, já bohužel neměl foťák.


Já se iniciativy chopím, to by mě celkem zajímalo.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
xcav8 píše:
... soudím že to bude angličák nebo poloangličák (nešlo to tak dobře poznat), ...

Někde se kdysi psalo, že tam bude šturc se spojkou pro ukončení historické linky


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
Včera jsem se koukal na Joštové kde pokračuje rekonstrukce a už tam byla položená rozložená výhybka.
Nevím jestli už bude dneska vcelku, ale soudím že to bude angličák nebo poloangličák (nešlo to tak dobře poznat), ale kuriozita to bude pěkná.
Někdo by se mohl chopit iniciativy a jít to nafotit, já bohužel neměl foťák.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

3731
28 úno 2006 19:00
Vloni tam postávaly dva vagóny a kolejnic tam poté přibylo. Někdy na podzim...


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Nebylo to spis uz do sberu? Prijde mi ze ty koleje tam lezi uz hodne let, budou vubec jeste po takove dobe pouzitelne, nebudou prorezle?

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

3731
28 úno 2006 19:00
Včera nakládaly dva autojeřáby v Král. Poli, nádraží na podvalník firmy JEREX větší množství ze zde uložených kolejnic.
Plánuje se někde nějaká obnova?


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Eda píše:
Hlavně, v současné době je MHD přeplněná a neposkytuje dostatečnou kapacitní rezervu pro nové cestující = je nesmysl vyhánět řidiče z auto dokud se neposílí MHD.

Ne. Ona je přeplněná i proto, že je bržděna čekáním na křižovatkách - odbourej to, a se stejným množstvím vozů se dá odvézt víc lidí.


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
DP ale bohužel nebude dopředu tvořit rezervu, kdyby se někomu náhodou chtělo vyměnit auto za MHD.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Hlavně, v současné době je MHD přeplněná a neposkytuje dostatečnou kapacitní rezervu pro nové cestující = je nesmysl vyhánět řidiče z auto dokud se neposílí MHD.


Offline
340
21 dub 2009 20:30
Zájemcům o varianty vedení tramvajových tratí v ulici doporučuji studijní cestu do Zagrebu, kde mohou v praxi vidět snad všechna možná řešení. Zvláště výživné jsou přechody z kraje ulice doprostřed a zase zpátky a kouzelné kolejové konstrukce při odbočování z kraje ulice doprava...


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
vocamcaď pocamcaď. Když už to auto po městě jede, je blbý ho furt zastavovat, protože tak vypouští zbytečné výfukové plyny. Zpomalovat to chce jinými metodami, kdy může jet +- stálou rychlostí, byť nízkou.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Ono zabití plynulosti IGK není tak úplně od věci. Aspoň by to lidi odnaučilo jezdit do centra autem, protože už by jim vyšlo rychlejc jít pěšky.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
DJ: no nevím, ale přijde mi, že Plzeňská funguje bez problémů.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Jo, ještě tenhle případ. Podle mě blbé řešení, protože rovnoběžná trať a vozovka buď tvoří bariéru, nebo auta z vedlejších čekající na volno na hlavní zabíjí plynulost tramvají, nebo se v zájmu plynulosti tramvajového provozu zabije plynulost IAD (přičemž je opět potřeba semafor na každé křižovatce, nebo šílené uspořádání předností).


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
DJ: nevím, jak to vyznělo z mého popisu, ale: pás pro tramvaje je oddělen od pásu pro auta. Semafory jsou především v kolmých ulicích na straně tramvají, kde: pouští auta, jestliže nejede tramvaj (tyto auta mají jedinou možnost odbočení, podle směru aut). Pokud jede tramvaj, má volno ona. Nemyslím si, že by ty semafory byly nějak zbytné.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Ve výlukách se to pěkně rozjelo... Tak jen pár poznámek:
  • tramvaj na středu umožňuje větší poloměry oblouků v křižovatkách (a někdy tedy vůbec proveditelnost odbočení tramvaje)
  • zastávky se dají řešit několika slušnými způsoby: ostrůvky, vytažením chodníku ke koleji, posunem koleje k chodníku nebo jejich kombinacemi. U úzkých ostrůvků (Grohova, Konečného náměstí, Vlhká) to chce i zklidnění pruhu pro IGK ala Šilingrák směr Mendlovo náměstí, aby se na ostrůvek a z něj dalo bezpečně dostat
  • nesmysly jako světelná závora nebo semafor nebrat, je to zaprvé z principu poruchová technologie a zadruhé plná čára není zeď
  • tramvaj u chodníku znamená větší pravděpodobnost zdržení tramvaje vyjíždějícím nebo prasácky zaparkovaným IGK a taky průšvih s přecházením - tedy pokud nemá ulice zbytečných 2,5 m šířky pro ostrůvek mezi pruhy pro IGK, nebo pokud se ulice nezasere semafory (nejlépe poptávkovými blee) na každé křižovatce


Offline
Uživatelský avatar

3731
28 úno 2006 19:00
Na Tumaňanové v Mokré Hoře mezi mostkem přes potok a stejnojmennou zastávkou jsou taky optické nerovnosti po předloňské opravě vodovodu. Ale když objíždíš stojící osobák a padneš tam, tak tam málem necháš dvojmontáž... biggrin


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
agent_s_teplou_vodou píše:
Mluvčí Strabagu Trlicová k tomu vydala toto stanovisko: "Co se týká údajně zvněné vozovky, na daném úseku se jedná pouze o optickou nerovnost. V tomto místě dochází ke změně podélného a příčného sklonu vozovky. Jde o standardní řešení, které nemá vliv na plynulost provozu".

Nicméně stejně je takové řešení blbě, protože trasa není opticky souvislá - v ČSN 73 6101 je na to příloha. A kdo ví, jestli je tam dodržen minimální sklon vzestupnice.


Offline
488
07 úno 2006 10:26
chat-maniac píše:
to jo, značky jsou až za tím, bůhví, co je tam dál :-)


Spatne udelana svodidla... Nasledne se ukazalo, ze nesplnuji normu na tuhost.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3289 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 pro 2024 15:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]