Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 42 z 54    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 54  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
... potom se postupně zhoršuje a mezi Hornekem a Jelenem je pak úplně strašná, trošku zaprší a už je tam člověk komplet od bláta ...
Já bych řekl, že tam už žádná stezka není. Je to jen obyčejná lesní cesta (nebo spíše pěšina biggrin ) Před Jelenem se dokonce rozdvojuje: Buď po úzkém mostku a cestiče do kopce, kde se dvě kola nevyhnou (a to ani nemluvím o pěších turistech), nebo po prudké stráni plné kořenů. Zde si člověk opravdu moc nevybere. A pokud zaprší, bláto tu vydrží minimálně celý týden.

Často také jezdím po "stezce" Bílovice - silnice do Ochozi a musím říct, že povrch je tam hroznej. Při jízdě do kopce na kole je povrch vždy poznat. Po hladkém asfaltu to jede skoro samo. Ale ono se stačí podívat, jak vypadají všechny tyto "školní" cesty v "školním" lese (Mendelovy univerzity), stejně vypadají cesty v okolí Křtin a Jedovnic - snad všechny josu rozbité. Oproti tomu cesty v PP Říčky jsou perfektní - asfaltové.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Obě stezky jsem si kdysi projel, k tomu ještě i cestu Mariánským údolím - tou dobou jsem bydlel na Říčkách, takže pro mě byly i docela dopravně důležité, protože to byl jeden z mála způsobů jak se dostat domů.

Stezka v Mariánském údolí je na určitém úseku (po Muchovu boudu) hodně dobrá, potom se postupně zhoršuje a mezi Hornekem a Jelenem je pak úplně strašná, trošku zaprší a už je tam člověk komplet od bláta.

Stezka z Obřan do Bílovic je velice dobrá, jezdil jsem tudy asi nejradši. Bruslaři vcelku nebyli problém, jezdil jsem tamtudy dva roky po sobě cca 3 měsíce každý z nich téměř denně tam i zpátky, a nikdy jsem neměl problém.

A stezka z Klajdovky na Spálenisko... no, je docela dobrá, ale chtělo by to dát natvrdo zákaz vjezdu cyklistů na silnici, protože ve chvíli kdy se tam objeví nějakej @#$%^& (a že je jich požehnaně), tak se za ním udělá šílená kolona, nehledě na to když za ním ještě jede autobus, to je vůbec nejhorší stav. U ní je největší problém, že není moc jak na ní najet pro ten dopravní účel, jezdil jsem z FI MU a kodrcat se tam přes Tomkáč a Svatoplukovu, to už jsem radši jel přímo do Mariánského údolí, než se kodrcat dlouho do kopce na Klajdu a pak dlouho z kopce....

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
432
18 srp 2009 01:25
BRNO
Obřany->Bílovice, to je cesta smrti, strašně nerad tama jezdím ...
navíc inlajanisti velice rádi jezdí s muzikou v uších a přes celou šířku stezky, takže předjíždět je, je taky "zábava"

_________________________________
Jakub


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Honny: jo, v líšni je to v pohodě a neymslím si že by štěrk stál tolik co beton (1m cca 50 000 - při ceně jako u silnice). Ale krásným příkladem je cyklostezka z Obřan do Bílovic. Na kolo byla dobrá i předtím, jenže teď se tam nahrnuli bruslaři. No a vzhledem k její šířce si asi každý dokáže představit, jak to tam navíc ještě s pěšími vypadá.


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
MartinV: No. V Líšni, směrem od Klajdy na Ochoz je takovej ten "tvrdej štěrk", to mi přišlo hodně dobrý.

Ale na kolik to vychází nevím. Na disku mám AFAIK jen data k asfaltu a betonu.

Jakub: hodně štěstí :mrgreen:

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
432
18 srp 2009 01:25
BRNO
no já se rozčilovat nebudu, ale jestli se mi do roka nepodaří odje*at do p*dele, tak si asi hodím mašlu ... tady ten banánystán, to fakt nemá cenu tady v tom bordelu se o něco inteligentního snažit :lol:

_________________________________
Jakub


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
"Problém" našich cyklostezek? Budují se se zbytečně kvalitním povrchem, čímž vznikají spíše stezky pro in-line bruslaře (do Bílovic, k Olympii). Cyklisti se silničkama pojedou stejně po silnici, na stezkách jsou většinou krosy a horský. Těm by ale stačily kvalitně udělané (a mnohem levnější) zpevněné cesty. Nač beton pro horské kolo? Ale loby stavebních firem je veliká. :pray:


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Jeden kolega slyšel ve Francii na letišti jednoho člověka v kvádru mluvit do telefonu česky: ...peníze...žádnej problém...ti blbci dole to zaplatěj...


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Abych řekl pravdu, tak mě osobně je totálně volný odkud ty peníze sou, kdo je přiděluje a kdo je rozděluje. O co mi jde, že místo, aby se budovaly opravdu důležité věci, jsou peníze na penis uprostřed náměstí a podobně... A je mi jedno, že penis de z jiného fondu, to mě nezajímá.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Je ovšem třeba říci, že peníze jsou z různých kapes. Tohle si staví sama Praha a jak je znát na tunelu Blanka (který si taky financuje čistě sama), tam je zřejmě peněz dost :-)


Offline
9986
15 led 2005 23:41
vždyť říkám, že jsem se pobavil
a jinak výše dotací na cyklostezky je podstatně větší, než na silnice, baráky atd. viděl bych problém tedy především v tomto


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
no mě teda moc do smíchu není. U každé věci se ti pablbové vymlouvají, že je krize a že nejsou peníze. Tak proč najednou na tohle peníze sou? Stojej tady rozpracovaný stavby za miliardy, protože se zkrouhly prachy. Miliony aut musejí jezdit přes centra měst, přestože na vybudovaném obchvatu je už jen několik týdnů práce... Ale stavba se zastavila - peníze jsou potřeba pro cyklisty. Já se z toho kocoukrova tady asi už vážně po...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
pobavil jsem se výborně :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

1442
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
něco pro pobavení Mauricia biggrin biggrin
http://domaci.ihned.cz/c1-51348340-200- ... ko-dalnice


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
já jsem zásadně proti budování cyklostezek na chodnících, kde souběžně vede silnice. Když už cyklopruh, tak na silnici, ať má cyklista stejná práva a povinnosti jako automobil a je nucen je ve svém zájmu dodržovat.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Pokud je to cyklopřejezd (a ne přechod pro chodce), cyklopruh, tak jsem ještě ochoten to zkousnout. Ale nevím, proč by měl mít cyklista přednost všude.


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Hele, já dojedu k cyklopřejezdu a auta mě pouští stejně jako chodce. Tj. tak třetí, ale pustí. Většina řidičů neví, že cyklista nemá přednost.


Na současném stavu bych nic neměnil.
Citace:
„Když se dnes podíváte na řadu komunikací, kde je samostatná cyklistická stezka, tak před každým křížením je zrušená značkou. Typickým příkladem je Uherskohradišťsko, kde by to (novela, pozn.red.) pomohlo k upřednostnění cyklistů na stezkách pro cyklisty,“ uvedl Tržil.

Todle úplně až... nemám rád. 50m úseky stezky, samozřejmě všude přeznačkováno... Achjo. Aspoň maj v UH cyklopřejezdy, ne jak my u Kampusu, kde se ta stezka skoro nedá legálně použít.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Na tohle nebudu ani reagovat, nestojí mi to za to.
http://www.novinky.cz/domaci/222843-cyk ... rnici.html


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Zlaťák píše:
Pokutovat

Zaměstnavatele a sazebník pro ně násobit tak 20x. Pak svým řidičům velmi rychle vysvětlí, jak správně parkovat a vůbec se na silnicích chovat.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Na zastávce nesmí řidič stát ani zastavit. (Jak tak mimochodem, zákon neuvádí výjimku z tohoto pravidla ani pro řidiče hromadné dopravy :-) )

Kód:
§27, (1) Řidič nesmí zastavit a stát
(...)
f) u zastávky tramvaje, autobusu nebo trolejbusu bez nástupního ostrůvku v úseku, který začíná dopravní značkou "Zastávka autobusu", "Zastávka tramvaje" nebo "Zastávka trolejbusu" a končí ve vzdálenosti 5 m za označníkem zastávky, a tam, kde taková dopravní značka není, ve vzdálenosti kratší než 30 m před a 5 m za označníkem zastávky; je-li prostor zastávky vyznačen vodorovnou dopravní značkou "Zastávka autobusu nebo trolejbusu" nebo "Zastávka tramvaje", platí tento zákaz jen pro vyznačený prostor,


Offline
432
18 srp 2009 01:25
BRNO
taky bych se vyjádřil ... pro začátek bych jenom doplnil, že zásobování v zastávce zastavit může, protože podle zákona je v zastávce zákaz stání (řidič může zastavit na dobu nutnou pro vyložení a naložení nákladu či osob)
dále co se týče parkování okolo kostela sv. Tomáše ... soucítím s tamními řidiči, protože jim tam zrušili velké parkoviště a teďka tam nemají kde parkovat
ohledně cyklopruhů ... v Brně, kde není udělaná celistvá koncepce ale jenom červený pruhy od niikud nikam to je nahouby ... do města jako je Brno, Praha a pod by měl člověk na kole vyjíždět pouze jako znalý provozu na pozemních komunikacích a striktně dodržovat všechna jeho pravidla ... vystavováním cykloprihů se jenom cyklistům a to hlavně absolutním amatérům dává najevo, že to je jejich píseček, kde si můžou dělat co chtějí, nebo alespoň oni si to tak myslí, a pak si samozřejmě neuvědomují svoje povinnosti, které musí dodržovat při vyjíždění z těchto vyhrazených pruhů ...
kolem parkování u přechodů a křižovatek ... to je každýho boj-osobně tam neparkuji, protože nestojím o odtah, jako chodec se samozřejmě napřed dívám a potom přecházím ... kdo to takhle nedělá, měl by přijít o svéprávnost

_________________________________
Jakub


Offline
9986
15 led 2005 23:41
thingie píše:
Nojo, pohyblivá složka platu dole, tlačen zaměstnavatelem k co nejvyššímu výkonu. Takže v podstatě zase jednou, skrze benevolenci k podobným přestupkům, se z veřejných prostředků (byť v tomto případě nutně nejde přímo asi o peníze) dotuje soukromé podnikání. A to jde taky do souvislostí, kdyby nemohli dodávkáři parkovat skoro doslova kde se jim jenom zlíbí, potřebovali by třeba na nošení víc lidí, čímž, bum, máme rázem pár nových pracovních míst. A tak dál.


Ano, s tím já ale nic neudělám.


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Ad dodávky - taxi: je fakt, že v dodávce mě nikdy nestavěli. Čím to, nevím. Auto předemnou, auto zamnou, já nic. Vtipný.

Ad konflikty: na to se svým způsobem 'těším'. Narazit na agresora je problém, s rozumným (teda relativně, že) člověkem se na pěsti nedostane. Zajímalo by mě, kam až je schopné to vygradovat. Mečovat se teleskopy? S mečem to tu už bylo... :mrgreen:

Ad parkování - a to si už nepamatuju přesně, takže jen zhruba: takhle na Mendláku týpek s dodávkou šel doplnit pravděpodobně cíga do Pivovarské. A stoupl si tak blbě, že za ním zůstala 22Tr na 37. A za ní 84... Tak sem na to chvíli koukal, než mi jela 26 na Úvoz...

Co sem projel a prožil Rakousko, jaktože tam se parkuje lidsky? Větší pokuty? A někdo je i vymáhá?

Propichovat kola je p*čovina. Vůbec, násilí na autě je blbost.

// líbí se mi, co maj pražáci před přechodama. Takový ty plastový bazmeky, aby se tam parkovat nedalo. Aby ti lidi byli vidět. Jako úplně vidím všechny internet-heroes (vč. dfens crew), jak sou tvrdí a ostří, až někoho zabijou. Bez ohledu na to, čí to je vina.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Nojo, pohyblivá složka platu dole, tlačen zaměstnavatelem k co nejvyššímu výkonu. Takže v podstatě zase jednou, skrze benevolenci k podobným přestupkům, se z veřejných prostředků (byť v tomto případě nutně nejde přímo asi o peníze) dotuje soukromé podnikání. A to jde taky do souvislostí, kdyby nemohli dodávkáři parkovat skoro doslova kde se jim jenom zlíbí, potřebovali by třeba na nošení víc lidí, čímž, bum, máme rázem pár nových pracovních míst. A tak dál.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
No, to je ale trochu problém, protože sám víš, jak jsou floidi u nás k jistým věcem... Benevolentní. Třeba s dodávkama (z vlastní zkušenosti) je to stejně jako s těma taxikářema. Uznávám, že pokud bych zaplatil, raději těch 40 metrů za jedno kolo navíc ujdu. Jenže ono to souvisí všechno se vším, pak by byl šéf naštvaný, že nedodržuji časový plán, a hned nějaká pohyblivá složka platů dole.


Pořád si ale myslím, že odtahovat auto kvůli tomu, že parkuje na přechodu, je blbost.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1349 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 54  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 lis 2024 19:51
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]