Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 55 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Na Kolejní se to rušilo, protože tam řidič nemá pořádně zázemí, neklame-li mě paměť. A kromě toho přestupní návaznost na Technoparku je taky docela užitečná a z přilehlé strany areálu VUT a Technoparku rychlejší, než přes Záhřebskou na Skácelovu.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
peno píše:
To mi došlo. Otázkou je, o kolik by narostl počet trolejbusů, kdyby t-25 jezdila celodenně na Pálavák místo t-27. Myslím že by to nemuselo být o moc víc než počet trolejbusů potřebných pro celodenní provoz t-27. Je pravda, že by klouby jezdily méně často, ale alespoň by to bylo pro cestující o něco přehlednější a možná by se i ušetřily vozkm autobusů v úseku Merhautova - Stará Osada, ale tím si nejsem jistý.

Smysl je nasadit co nejvíce kloubů na t-25. Tvým opatřením by jsi to porušil. Navíc t-27 má interval 6-7 minut, t-25 10 minut, takže pokud by přijelo na Starou osadu sólo (které by tam jezdilo jak přiznáváš), tak by kapacitně nestačilo. Takže by docházelo ke kapacitním problémům jak u kampusu, tak na Vinohradech. Musíme počkat, až budou kloubové trolejbusy, pak se dá upravit trasování přehledněji.

Co se týká a-53, pokud dojde k zobousměrnění, nebylo by rozumnější zrušit zajížďky k Technologickému parku a bus ukončit na Kolejní? Možná by ale byly nutné nějaké stavební úpravy kvůli stání autobusů.


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Obousměrné vedení 53 podle mě není zas až tak špatná idea, aspoň se bude dát z VUT dostat na Záhřebskou a Skácelovu rychleji, než přes konečnou Technologický park a šalinou nebo pěšky. Věc druhá ovšem je, že ve směru na Technopark bude jízdní řád ze Skácelovy nebo ze Záhřebské, kde přestupuje hromada nejen studentů, už leda tak na vytření Obrázek. A taky se trochu bojím míjení autobusů mezi Technickou a Podnikatelskou...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Takže 25 bude v kloubech?



Jinak úplně vidím přestup mimo špičku z 50 na 26... stejně jako jakýkoli jiný přestupy v oblasti (ujetí o minutu až dvě), díky kterým sem tama v tu dobu přestal jezdit...

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
To mi došlo. Otázkou je, o kolik by narostl počet trolejbusů, kdyby t-25 jezdila celodenně na Pálavák místo t-27. Myslím že by to nemuselo být o moc víc než počet trolejbusů potřebných pro celodenní provoz t-27. Je pravda, že by klouby jezdily méně často, ale alespoň by to bylo pro cestující o něco přehlednější a možná by se i ušetřily vozkm autobusů v úseku Merhautova - Stará Osada, ale tím si nejsem jistý.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
peno píše:
Osobně se mi tyto úpravy nelíbí. Myslím že lepší by bylo úplně zrušit t-27, t-25 vést celodenně jen na Pálavské nám. se závlekem na St. Osadu a t-26 vest celodenně na Novolíšeňskou bez závleku na Osadu. Hádám, že by to bylo za stejně vozkm jako ten paskvil od 12.12.

Ta t-25 je tak osekaná kvůli nasazení co nejvíc kloubů na trasu Merhautova - Kampus

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Napadlo mě, jestli přetrasování a-45 přes Tomkáč nesouvisí se změnou trasy t-25 a 26. t-25 pojede celodenně jenom na Tomkáč a pak do vozovny Husovice, t-26 bude celodenně vynechávat Starou Osadu, což znamená, že jediným spojením zastávek Merhautova, Tomkovo nám. a Židenice kasárna budou mimo špičku a-44/84 a právě a-45. Ve špičce k nim ještě přibude a-53. Je to jen spekulace, ale nenapadá mě rozumnější vysvětlení pro přetrasování a-45 než právě úpravy na t-25 a 26. Je zřejmé, že se někdo bojí, že ani mimo špičku by jen a-44/84 nestačily.
Osobně se mi tyto úpravy nelíbí. Myslím že lepší by bylo úplně zrušit t-27, t-25 vést celodenně jen na Pálavské nám. se závlekem na St. Osadu a t-26 vest celodenně na Novolíšeňskou bez závleku na Osadu. Hádám, že by to bylo za stejně vozkm jako ten paskvil od 12.12. A a-45 by mohla zůstat ve své trase.
Ani ty změny v Lesné se mi moc nepozdávají. Osobně si myslím, že současný model v Lesné je ideální, jediným problémem je to otáčení busů na Provazníkově. To co má být od 12.12. nebude moc funkční, podle mě.
Co se mi naopak moc líbí je nové vedení a-65, jen je škoda, že nejezdí i o víkendech.
Poněkud rozpačitý jsem z nového vedení a-53. Zobousměrnění je podle mě totální nesmysl. Ta linka jako okružní plnila svůj účel mnohem lépe, podle mě. Na druhou stranu může být pro někoho výhodou prodloužení na Slovanské nám. a ve špičce až na Starou Osadu. Jen si myslím, že by bylo lepší, kdyby i mimo špičku jezdila až na Kr. Pole nádr. O kolik by narostl počet vozkm, při takovémto prodloužení?

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Náhodou mě se ty změny líbí. Jenom nechápů to zrušení vedení a-45 po Merhautově. Škoda zase bude stát na okruhu v kolonách.


Offline
Uživatelský avatar

1442
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
ds, nebuď chytrý..


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
ives:

ds ma pravdu, bude to tak, rikali nam to na skoleni...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
křišťálová koule :)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

1442
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
a na to si přišel kde?


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
cílem rozseknutí 45 bylo mj. ušetřit kloubáky, tzn. obě linky (45/55) budou v sólech, 45 po 10 min. a 55 po 7,5 min.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Je můj předpoklad správný, že na a-45 budou jezdit sóla? V úseku Stará osada - Jírova za linku a-56 by kloub byl příliš nadbytečný. A když už, tak co pak na té a-55?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
K rubrice +/- v listopadové Šalině: ze dvou dotazů je jedním evergreen MHD ke kampu a nemocnici v Bohunicích, druhým dotaz, kdy dotyčný nezná JŘ. Opravdu duchaplné :pray:


Offline
100
12 dub 2009 18:15
miropiro píše:
Nezdá se mi, že zrovna z Lesné by bylo nutné posilovat spojení k Mendlovce. To spíš kdyžtak z centra. Ale z Lesné nějaká výrazná frekvence není. Leda tak posílit třeba Merhautova - Lesnická, tam ale a-46 už nepojede.

Na dvě věci!




Každopádně to uleví trolejbusům v inkriminovaném úseku Merhautova - Lesnická, protože jsou zde koleje pro studenty a řada z nich využívá k dopravě do školy trolejbusy, které jsou ve špičkách již tak řádně natřískaný. Navíc pohodlí zvítězí, je rozdíl míti zastávku hned u školy nebo se "plahočit" přes semafor z Lesnické ono je to ještě pořádný kus :-)


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
Co se týká Lesné, tak mi to připadá docela úsměvné s ohledem na tehdejší rušení závleku na Kolejní. Teď se tady promrhá daleko víc vozokilometrů a nikomu to nevadí. A pro připomenutí starší článek, kde je důvod

http://brno.idnes.cz/obyvatelum-brna-se ... zpravy_bor

Klasický postoj města, místo toho, aby vybudoval na Merhautove (nebo někde jinde) smyčku za pár milionů (klidně i se semaforem), tak raději bude platit DPMB pár milionů každý rok. Ono je docela zajímavé si porovnat otáčení na Merhautove a otáčení trolejbusů na Novolíšeňské, které se nikomu nezdá nebezpečné.

Jinak, aniž bych něco věděl, tak se mi příliš nezdá otáčení a-57 na Tomkově náměstí přes Karlovu. To by přeci ten autobus neměl konečnou na Tomkově náměstí, ale třeba na Maloměřickém mostě. Jestli se ten autobus neotočí pouze za tramvajovou zastávkou linky 4 směr Obřany (jakoby zatočí na Cacovickou, ale místo toho se otočí zpět). Vypadá, že tam je místa dost. Ačkoli jestli to opět nebude "nebezpečné" :roll: Tak či tak je docela nepraktické, že a-57 bude mít dvě nástupní zastávky na Tomkově náměstí.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Nyní 12.12. bude to stejný, zase celý město jako vždy při celostátní změně

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Jakub píše:
v poslední době, kdy je furt nějaká výluka sem se naučil koukat na datum odkdy příslušný jízdní řád platí ...
každopádně přidávám se k zastáncům toho, že by se JŘ měly vyvěšovat přes noc ...
udělat brigádu za 70/hod a studenti se ještě poperou ...

Mám ten dojem, že když se zaváděl IDS JMK, takže tehdy byla nějaká brigáda (Televizní noviny o tom vysílaly reportáž) ...pač se přelepovalo celé město...nepamatuje někdo?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Celkově mám ten dojem, že vznikl paskvil a jednodušší by bylo mít původní stav - tj. okružní linky 46 a 66. Pseudo-okružní linka a-66 v novém ještě jakžtakž ujde (zas chápu, že tím okruhem zachovají posílený úsek Štefánikova čtvrť - Halasovo náměstí), ale ta a-46 je fakt na *****.

A jsem zvědav, jak bude a-57 (ale nejen a-57, i a-74 přes Otakara Ševčíka, a-45 a a-53) stíhat jízdní doby.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Merhautova je lepší, ale Štefánikova čtvrť se taky dá. Koleje jsou totiž tady: http://www.mapy.cz/?query=#mm=ZTtTcP@x= ... 86528@z=16


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
marecek.00 píše:
Velmi pozitivně naopak kvituji ukončení 46 přes Zemědělskou. Jen nevím, jak se tam ty autobusy protáhnou, občas je tam pěkně husto. Nicméně pro odvoz/návoz študáků z ideální posila.

Nezdá se mi, že zrovna z Lesné by bylo nutné posilovat spojení k Mendlovce. To spíš kdyžtak z centra. Ale z Lesné nějaká výrazná frekvence není. Leda tak posílit třeba Merhautova - Lesnická, tam ale a-46 už nepojede.

Na dvě věci!

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Jak to tak pročítám, tak to víc na té Lesné sprasit nemohli!! Systém, který funguje nyní si zakládá na jednoduchosti. 2 linky odjíždí ze stejnýho místa, 2 (+halasák) přestupní místa, z obou se dostanu do V i Z části Lesné.
Jak zařídili přestup d9,d11/a46 (Z Lesná), to se mi líbí , ale nesmyslně prodloužená a57 (kde bude nabírat zas sekery), přetrasovaná a45 zpět na okruh a nakonec, třešnička na dortu, staronová a66 (známý vzduchovozič), to fakt vymýšlel nějakej exot.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
P. Haluza: UIN 28595. Mám takový pocit, že jsi mne jenom zkoušel, nějaké IE. Ale to jen tak stranou :-)

Ten plac za křižovatkou (vedle budovy E) se ke stojanu přímo vybízí, je tam pusto, neparkuje se tam, provoz minimální...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
46 pojede ze štefánikovy čtv. na provazníkovu, doleva jugoslávskou, doprava celou zemědělskou a přes lesnickou zpět na lesnou. zastávkový stojan se dodělá :-) Dávám tomu tak 2 měsíce, než to zase zruší :)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 16:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]