Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 55 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
mycountry: a navíc busy jedoucí po dálnici ty km najedou tak jako tak a navíc přibudou km na 69. Takže tu je spíše nárůst km...

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
mycountry: no, linky 401EX se možná zase brzo dočkáš během uzavírky Popůvky - Ostrovačice (kostky).
V trvalém stavu, pokud by měly zůstat výkony stejně, linkou 69 v současném intervalu určitě Troubsko a Popůvky neobsloužíš a i kdyby se interval zkrátil, tak nevím, jestli by ti spoluobčané poděkovali za závlek do bosonožské smyčky, příp. přes Troubsko. Během bosonožské výluky se využívalo spojů jedoucích jen do Ostopovic, které se jednoduše nahradily linkou 402 jedoucí z Labské přes Ostopovice - Troubsko jen do Popůvek. Jak bys obsluhoval Masarykův okruh? Co vazba z Rosic, Říčan a tohoto směru do Popůvek, Troubska, Bosonoh? Není sice extra silná, ale je (např. učiliště Bosonohy), takhle bys nutil všechny jezdit přes Lískovec, tím by sis ještě víc přetížil navrhovanou 69. Návrh sice na první pohled špatně nevypadá, ale je tam x výkonů navíc bez nějaké úspory.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
sportovecbrno: Jo, chybka...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Naposledy upravil mceza dne 25 led 2011 12:14, celkově upraveno 1
Ještě jedna citace předchozího příspěvku a neznám se!


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
miropiro:jenže 401 a 402 končí nyní ve Starým Lískovci, to ti s dopravou z Mendláku moc nepomůže... zbývají t-busy a nebo linky 405/406 - asi došlo k záměně,ne?

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
mycountry píše:
Pár nápadů z mé dílny pro zónu 410, jsem z Popůvek, takže kdyby tam byla vidět snaha protěžovat svou obec, tak asi bude oprávněná, ale...

401 402 ukončit u kampusu.

Nejsem sice student MUNI, ale pokud bych ke kampusu jel z Mendláku, budu volit právě tyto linky než trojelbusy.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

188
25 pro 2010 21:35
Pár nápadů z mé dílny pro zónu 410, jsem z Popůvek, takže kdyby tam byla vidět snaha protěžovat svou obec, tak asi bude oprávněná, ale...

401 402 ukončit u kampusu. Ten je sice už tak dost k prasknutí, ale smyčka ve starým lískovci stojí za nic. Ve špičce by jely jako 405 po dálnici do Ostrovačic, Popůvky Troubsko by se obsloužilo závlekem a-69 (která by se dala hodit napůl s Tourbusem). Mimo špičku by měly s a-69 společný interval i trasu (přes Bohunice, Dunajskou), akorát by jely dál. Takže lidi z Popůvek, Troubska by dál jezdili na Dunajskou, nepřetěžovali by teda kampus, kterej těch pár lidí ještě zvládne.

Teď stejně jezdí 401 s 69 za sebou (i mimo špičku :lol:) a blokujou si zastávky v Bosonohách, ale hlavně tu smyčku, kam se víc než jeden bus nevejde.

Zlepšila by se celkově obslužnost, zkrátila jízdní doba a při vhodném nastavení intervalů se i ušetří nějaké ty vzkm...

každopádně prosím o nějaké zhodnocení, nejsem v tom zběhlý a nechtěl jsem být první, ale tohle se tu ještě neřešilo ;) myslím, že tu byly napsány větší hlouposti - objektivně, já jsem na tom moc vad nenašel, a proto prezentuju, je ale klidně možný, že jich tam bude víc než dost, proto o tom píšu sem, abych měl jasněji, jestli přemýšlím o pohádce, nebo jestli to má reálný základ...


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
goldfinger píše:
To se mi docela líbí. Silnička podél kasina není tak hrozná, na SNP by byla MHD jak za starých časů. Další možností je vést dvě okružní linky na Lesné proti sobě tak, že by na Haškově konečná nebyla, ale byla někde pod sídlištěm, kde je zázemí nebo kde se dá vytvořit - napadá mne zase jen nám. SNP s příjezdem Krkoškovou a odjezdem Provazníkovou.


No podle JŘ na idosu bude 46 mít okružní trasu s konečnou na Zemědělské, tak uvidíme.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
To se mi docela líbí. Silnička podél kasina není tak hrozná, na SNP by byla MHD jak za starých časů. Další možností je vést dvě okružní linky na Lesné proti sobě tak, že by na Haškově konečná nebyla, ale byla někde pod sídlištěm, kde je zázemí nebo kde se dá vytvořit - napadá mne zase jen nám. SNP s příjezdem Krkoškovou a odjezdem Provazníkovou.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
miropiro píše:
Dovolím si drobnou poznámku: mám tomu rozumět tak, že bys a-45 hnal přes Loosovu a Tomkáč?
Jinak to tak pěkně nevyjde.

pepola píše:
Promiň, ale mně zas připadá docela šílené ježdění po té minisilničce, přiléhající ke kasárnám podél kolejí. Když se dělal most nad Porgesovou, tak to tudy jezdilo, a stávalo se, že v zatáčce u tramvajové zastávky Bieblova stála auta, zaparkovaná po obou stranách té jednosměrky a ten, kdo tam ráno přijel první, musel čekat na "uvolnění" provozu...

Jak jsem řekl, stejnou přestupní funkci by plnil ten můj návrh i v případě, že by se to blokově točilo přes Zemědělskou.

Ale i ta parkující auta by jistě šla nějak vyřešit. Ve smyčce Ukrajinská taky bylo před pár lety parkoviště, na Mendláku se taky upravovalo parkování (i když to nebylo kvůli MHD, ale cyklistům)...


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
b1 píše:
...ale ukončení přes Bieblovu a SNP jsem zvolil proto, že silnice jsou tam pro autobusy průjezdnější a toto řešení již bylo několikrát praktikováno při výlukách.

Promiň, ale mně zas připadá docela šílené ježdění po té minisilničce, přiléhající ke kasárnám podél kolejí. Když se dělal most nad Porgesovou, tak to tudy jezdilo, a stávalo se, že v zatáčce u tramvajové zastávky Bieblova stála auta, zaparkovaná po obou stranách té jednosměrky a ten, kdo tam ráno přijel první, musel čekat na "uvolnění" provozu...


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
b1 píše:
V mém návrhu mají navíc oproti stávajícímu i budoucímu stavu všechny linky z východu i západu Lesné přestup jak na linku 5(+7), tak na linku 9(+11), i na trolejbusy 25+26.


Dovolím si drobnou poznámku: mám tomu rozumět tak, že bys a-45 hnal přes Loosovu a Tomkáč?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Tak jsem při pohledu na šílené změny na Lesné hodil svůj návrh do grafické podoby.
Inetrvaly jsou stejné jako teď (špička 5, sedlo+víkend 10, večer 15), na přerušované trase do Soběšic dvonásobné intervaly.
Vedení od Merhautovy na východ je variabilní. Každá z těch čar může být zajištěna dvěma linkami v prokladu (jako dosud u 45+46) se souhrným uvedeným intervalem.
Ukončení fialové linky může být i na té Zemědělské (jak to bude od 12.12. na jedné z linek), ale ukončení přes Bieblovu a SNP jsem zvolil proto, že silnice jsou tam pro autobusy průjezdnější a toto řešení již bylo několikrát praktikováno při výlukách.

V mém návrhu mají navíc oproti stávajícímu i budoucímu stavu všechny linky z východu i západu Lesné přestup jak na linku 5(+7), tak na linku 9(+11), i na trolejbusy 25+26.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
goldfinger píše:
Žádnými čísly jako kolik vozů a nových vozoven to pochopitelně podloženo není.


O vozovnách se tam píše.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
MartinV píše:
Když jsem bydlel v Kr. Poli, do Bystrce jsem používal t-30, nějakou a-44,84 jsem neřešil. Ale je pravdou, ře teď je to něco jiného, když je 30 rozdělena na dvě části.


Ano, to je samozrejme reseni, ale kdyz treba vecer jezdi t-30 po 20 minutach a do toho a-44/a-84 (pomineme to, ze obvykle jedou tesne za sebou, takze to vubec nefunguje...), tak se zatracene hodi, kdyz proste prijede autobus, kterym se domu dostanu uplne stejne jako kdyz bych tam dalsich 10 minut mrznul a cekal na trolej.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
goldfinger píše:
Zajímavý tip na novou bus linku se nabízí po dostavbě komunikačního propojení Medlánky - Komín.

Něco takového se plánuje? Jako že nalijou asfalt přes letiště či co?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Tak jsem si přečetl textovou část k územnímu plánu a místy jsou to pohádky offčí babičky hodné odsunovače Dokoupila. Ne že by tam nebyla vůbec žádná pozitiva - například zcela jasně vychází najevo, že efektivnější bude diametr vlakový, i když v textu se píše, že pojede tunelem až od Tábora. Jak se vyšplhá od Křečkovic k technologickému parku, jak podejde Palackého, jak přejde/podejde Hradeckou a hlavně Žabovřeskou, o tom se cudně mlčí.
Kladně hodnotím šalinový tunel pod Špénou, tunel Úvoz, prodloužení šaliny ve variantě I z Komárova do Blaukecu a obnovu tratě do Líšně. Nějak jsem nepochopil smysl šalinového propojení Táborské a Starky, když tam jezdí hafo busů.
U trrajfů se nám ale pan architekt docela rozmáchnul - přímá linka Vinohrady odsunutá rola a drátolez dokonce posílá z Mendláku Pekařskou a Husovou na jeho vysněný bulvár. Žádnými čísly jako kolik vozů a nových vozoven to pochopitelně podloženo není.
Zajímavý tip na novou bus linku se nabízí po dostavbě komunikačního propojení Medlánky - Komín.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
z toho Rosickýho náměstí je děs se dostat na Štursovu, tam není problém tvrdnout 10-15 minut jenon na této jediné křižovatce. zažil jsem, kluci z kloubů by mohli taky povídat

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
312
22 led 2006 19:31
Brno
Ten závlek přes Rosického náměstí se mi zdá taky zbytečností ale na druhou stranu je na Kroftově někdy taky slušná kolona, že tam člověk klidně 3 minutky pročeká.Takže ve výsledku to nejspíš vyjde na stejno.


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
vojtik: Tak ano, tak nějak jsem to myslel, ať už kvůli zácpám nebo kvůli špatně nastavené JD, prostě to a44/84 pravidelně nestíhá podle JŘ, a to i klidně mimo špičku (řekněme v 19:00 nebo tak) když provoz na silnici (aspoň u nás v Pisárkách) vypadá skoro jak noty na buben - sem tam něco... a vyhlídková jízda to je, o tom žádná.
Prostě možná se zlepšila možnost přestupu na Komín vozovna (což mě osobně absolutně nic neřeší, ale budiž) zato se citelně zhoršila jízdní doba. A není reálné to jakkoliv jinak dohnat, nic rychlejšího nevymyslím ani s přestupem... leda IGK. Těžko říct jestli se toto oplatí, okružní linka se stává výletní okružní linkou... proč proboha aspoň nenechali tu trasu okolo ČHMÚ, ten závlek dolů na Rosického nám. zase zkazí JD o další minutku a už jsme se tam dostali do minikolony na Královopolské i večer kdy jinak bylo vcelku volno...


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Když jsem bydlel v Kr. Poli, do Bystrce jsem používal t-30, nějakou a-44,84 jsem neřešil. Ale je pravdou, ře teď je to něco jiného, když je 30 rozdělena na dvě části.


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Ano, Vozovna Komin je idealni presupovy bod pokud jedu z oblasti krpole do Bystrce. Pri starem vedeni 44/84 bych se musel rozhodnout, jestli presednu na d-3/d-11 nebo na d-1, nemam moznost to neresit a proste vybrat podle toho, co jede driv.
Naopak na vozovne vubec nemusim koukat do jizdniho radu co jede driv a proste vystoupim a ono neco prijede.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
SYN: dovolím si oponovat ohledně vedení a-44 a a-84 skrze Jundrov.

Dost často tím jezdím do školy, a to oběma směry (a-44 spíše výjimečně, má děsně eoztahanou trasu... tím jedu, když si chci přečíst nějakou knížku :twisted: ). Vyjíždím ze zastávky Otakara Ševčíka.

U a-84 je zejména po ránu největším problémem nestíhatelná jízdní doba. Za celý rok dojíždění se mi stalo sotva dvakrát, že by bus dojel na Vozovnu Komín s menším zpožděním než 5 minut, a to i v případě, že jsme chytali skoro všude zelenou a řidič se neflákal.

A-84 na zácpy moc netrpí, těch nejhorším se vyhýbá. Hlavní problém tam vzniká odpoledne v úseku Tomkovo náměstí - Stará osada, kde je jízdní doba až 15 minut, protože všechno odbočuje na Vinohrady a zácpa se skoro nehne...

A-44 občas vychytá zácpu hned u Autobusovýho nádraží, pak je problémový úsek Tomkovo náměstí - tunely a ze všeho nejhorší pak Rosického náměstí - Štursova, kde se plazí nahoru klidně 10 minut. Pro ilustraci, když jsem tam fotil 7347 na x-30, tak jsem ji stihl vyfotit tak osmkrát, a to jsem šel nahoru naprosto klidnou chůzí.

Vedení okružek skrze Jundrov jsem celkem uvítal, a určitě jsem nebyl sám. Stačí se podívat, kolik lidí na Vozovně Komín vystupuje a jde se vzdělávat do ústavu Čichnova sarcastic Je to dobrá možnost zejména pro dojíždějící z jižní čáti IDS JMK, kteří vystoupí na Tržní, přesednou na a-84 a přímo jedou až ke škole. Není jich zrovna málo.

Ovšem co bych byl proti, tak by byl případný závlek na Nemocnici Bohunice. Jak zde již bylo řečeno, i tak mají okružky trasu dlouhou dost a ještě je tahat přes Bohunice, to radši ne.


Offline
312
22 led 2006 19:31
Brno
No ale ta 67 obsluhuje přecejen pouze část Jundrova.Jinak je sice pravdou, že závlek přes Jundrov trvá 10 minut, ale na druhou stranu,co jsem si všiml, teď mnoho lidí využívá možnosti přestupu na tramvaje na vozovně Komín.


Naposledy upravil Dan dne 21 lis 2010 12:03, celkově upraveno 1

Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
Pardón jsem se nějak zapomněl... :-) 67


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
SYN píše:
Pak už ovšem v tom Jundově pojede skrz jen ta 61 a 29


61 už tam nejezdí hezkých pár let.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 11:06
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]