Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 57 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Zavadet dalsi zavlek na 44/84 si myslim ze by byl hodne, hodne spatny napad. Uz takhle ta linka jezdi hrozne obrovsky okruh, a kdyz se potrebuje nekdo dostat treba ze zabovresk na mendlak, musi projet cely Jundrov... a jeste by mel jezdit az k nemocnici?

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Myslím, že pro kampus by bylo ideální, kdyby linky 44/84 dělaly závlek k nemocnici přes Pisárecký tunel. Kvůli vozokilometrům asi jen ve špičkách. Ušetřit by se dalo na lince 29 (zrušením 29 a posílením na lince 34), případně by možná (muselo by se to ověřit) nebyly nutné přejezdy z 26 na 25 (vznikly by nové spoje Mendlovo náměstí - Nemocnice linkami 44/84). Problém ale je, že na to není dostatek kloubů. Nějaké by se daly ušetřit návrhem, co tu dříve padl, že by a-50 končila u hřbitova a a-69 v Komárově.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
miropiro: Ukrajinská - Krematorium je snad ještě pohodovější přestup, o kterém už vůbec nikdo neví. Je pravda, že DPMB komunikaci s cestujícími dost podceňuje. Hlavně, že v jeho časopise jsou furt papaláši.

fixi: proto jsem navrhoval jen tu jednosměrnou úpravu. Také jsem viděl 29 u Anthroposu plnou. Na druhé straně je potřeba si uvědomit, že trasa 29 je prakticky totožná s trasou 37 a 44/84. Kdyby se vybudoval u Anthroposu přestupní terminál, tak by už nebylo vůbec co řešit. Ale i tak se dá přestoupit, i když trochu složitěji, v Pisárkách. Připadá mi, že město absolutně podceňuje stavební úpravy s ohledem na možnost ušetřit vozokilometry.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Nedávno jsem jel večer přes Kohoutovice a Jundrov: Dva spoje 29ky proti byly oba obsazené cca 35 lidmi. To na zrušení není ...


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Ty plné trolejbusy jsou jistě problém, ale není přece nutné jezdit do kampusu jen přes Čtvrtě. Myslím, že cesta přes Osovou s přestupem je dobrá alternativa. Akorát by se musela trošku "roztroubit do světa".
M3 píše:
Pavel: Ano v úseku Česká-Přívrat jezdí 29 narvaná. Ale od Optátové vozí většinou vzduch, takže by nebylo od věci vést 29 přes Lískovec místo přes Kohoutovice - ušetřené vzkm by potom využili jinde.

Když 29 v tom úseku zrušíš, budeš za ni muset udělat nějakou náhradu. A to v podobě nových spojů na lince 34. S tím se moc nepohne :-k
Pavel píše:
Jestli si pamatuji dobře, tak to tehdy zrušili, protože to nebývalo využívané, nicméně si myslím, že to zrušili dřív, než si na to lidi stačili zvyknout a dnes tam jezdí daleko více lidí.

To je právě problém. Než si lidi na změnu zvyknou, trvá to. Když v lednu začala být vedena a-64 až do Černovic, jistě nebyla moc plná. A dnes? Dle vykládání kamaráda si linka cestující našla. Teď ji jen nezrušit. O víkendu už je situace taková, že papamobil je obsazen i několika stojícímí cestujícími.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Šalina je hudba budoucnosti - než se postaví, tak to bude trvat, ale tento problém je potřeba řešit teď.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
M3 píše:
Kampus, ale i celkový počet cestujících je čím dál tím větší (hlavně co se týká studentů, kde se zdá, že jich je jednou tolik co loni), takže pro slušné cestování je kapacita MHD nedostačující. Myslím např. linky 25 a 26, které jezdí narvané celej den). Město by se mělo zamyslet nad nákupem dalších vozů MHD. Přesměrování linek nikam nepovede - jak vidno se změny ráno na 26, kdy jsou jako 25 vedeny ke Kampusu. Stejně to nic moc nevyřeší. Z h**na bič neupleteš...

Trochu se obávám, že se čeká na to, že vše vyřeší šalina. Ale osobně si myslím, že příliš nepomůže, protože se opět šetří a chtěji postavit úvrať, takže šalina bude muset jezdit na hlavák a pak do Lišně. Nicméně toto řešení uleví linkám 60/61, a ne lince 25. Ale i tak s tím budou muset něco udělat, protože ta šalina se postaví až za dlouho a na kampusu probíhá další výstavba.


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Pavel: Ano v úseku Česká-Přívrat jezdí 29 narvaná. Ale od Optátové vozí většinou vzduch, takže by nebylo od věci vést 29 přes Lískovec místo přes Kohoutovice - ušetřené vzkm by potom využili jinde.


Offline
76
07 dub 2009 16:16
PvvS píše:
29 zrusit a jeji vzkm pouzit na posileni jinde.

Doporuciji se svezt rano v useku Privrat-Klusackova.A odpoledne opacne .


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Kampus, ale i celkový počet cestujících je čím dál tím větší (hlavně co se týká studentů, kde se zdá, že jich je jednou tolik co loni), takže pro slušné cestování je kapacita MHD nedostačující. Myslím např. linky 25 a 26, které jezdí narvané celej den). Město by se mělo zamyslet nad nákupem dalších vozů MHD. Přesměrování linek nikam nepovede - jak vidno se změny ráno na 26, kdy jsou jako 25 vedeny ke Kampusu. Stejně to nic moc nevyřeší. Z h**na bič neupleteš...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
29 zrusit a jeji vzkm pouzit na posileni jinde.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
S ohledem na přeplněnost linek ke kampusu mě napadlo, jestli by nestálo opět za zvážení obnovit dřívější režim na lince 29. Tedy, že by tato linka v ranní špičce jezdila směrem ke kampusu přes Rybnickou a zpět přes Kohoutovice. A v odpolední ke kampusu přes Kohoutovice a zpět přes Rybnickou. Jestli si pamatuji dobře, tak to tehdy zrušili, protože to nebývalo využívané, nicméně si myslím, že to zrušili dřív, než si na to lidi stačili zvyknout a dnes tam jezdí daleko více lidí. Možná by bylo přehlednější, aby tato linka jezdila pod jiným číslem, ačkoli v úseku Česká - Přívrat by to dělalo zbytečný zmatek. Stačilo by, aby takto jezdila v nejkritičtější dobu. Sice v intervalu 20 minut by to převratně nepomohlo, ale aspoň něco.


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Dovolil bych si upozornit na velmi zajimavy oponentni posudek navrhu uzemniho planu oblasti Herspic a Prizrenic (Brno - jih), ktery je ke stazeni na webu magistratu Brna:

http://www.brno.cz/sprava-mesta/magistr ... rizrenice/

Velmi zasadne se to tyka i MHD. Mimo jine je tam resena tramvajova trat (prodlouzeni z Komarova) na jih, slibovana a stale odkladana zeleznicni zastavka v prumyslove zone Brno - Dolni Herspice (nahrada za rusenou stanici Brno - Horni Herspice vramci prestavby ZUB), nebo poloha treti brnenske tramvajove vozovny. Sice ne se vsim souhlasim, ale je to zajimave cteni.


Offline
72
09 úno 2006 14:18
Brno
Miky píše:
Já si naopak myslím, že šalina do centra patří. Je to výborný způsob, jak se rychle dostat do města, nehledě na to, že je to dobrá možnost pro méně pohyblivé spoluobčany (ať už postížené, nebo důchodce). Naopak bych odtam vyházel co nejvíc zbytečných aut, zejména taxikářů. Ráno hodinu (dejme tomu 6 - 7) povolit vjezd zásobování, jinak pouze místní obyvatele v nutných případech.


Naprostý souhlas! Nejvíc na pěší zóně vadí auta. Městská policie by měla ale opravdu důsledně vpouštět zásobovací auta a dopravní obsluhu jen ve vyhrazených hodinách. A ostatními výjimkami by se mělo maximálně šetřit, snad je i výrazně zpoplatnit. Tramvaj jednou za pět minut nevadí.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Az se tam po celej den prestanou plest taxikari, zasobovani, auta s vyjimkama a podobny... A kdyz si auta ted zatahnem az na zelnak, tak nejaka tram uz to nezachrani . Navic je to fajn zkratka . A chtel bych videt jak by se resily vyluky za posledni 3 roky bez pouziti trate pres mesto. Asi by se pronajmuly abusy a tramvajovy vozovny by se na prazdniny zavrely.

Ty historicky tram by pro chodce byly podstatne nebezpecnejsi jak souprava. Navic kdyz je na masarycce narizena nizka rychlost. Chtel bych videt kontrolery a odpory u tech historicaku po mesici jezdeni. Nemyslim ze by se vubec dostai na hospodarnej stupen. Brzda na klice taky nepredstavuje zrovna bleskovou rychlost.Navic se timto krasne zvysi ta nejvyssi polozka, tedy naklady na zamestnance. Na stary vozy s otevrenejma plosinama musi byt ridic a puvodci ...


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
peno píše:
Pěší zóna je pro pěší, ne pro dopravní prostředky a to včetně jízdních kol, o tramvajích raději ani nemluvě. Stačí to takto?

A kam by jsi přesunul uzel Česká, protože se celý nachází v pěší zóně. Tam ti to nevadí?


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Martan píše:
Něco v tomhle smyslu se plánuje, jenom to prohození bude nejspíš s 56.

To zní zajímavě! V provozní době a-56 by jezdila a-45 jenom na Jírovu (ušetření kloubů) a mimo provozní dobu a-56 (PD večer, víkendy) by jezdila a-45 v kloubech až do Mariánského údolí wink
Myslím, že interval a-56 v sólech - 15 minut ve špičce a 20 minut mimo špičku, je na úsek Jírova - Marián. údolí dostačující

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Martan píše:
Něco v tomhle smyslu se plánuje, jenom to prohození bude nejspíš s 56.

Jak, když linky 45 a 56 mají úplně jiné provozní doby a odlišné intervaly?


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Něco v tomhle smyslu se plánuje, jenom to prohození bude nejspíš s 56.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
z jiného soudku: ve vedlejších diskusích se pořád řeší nedostatek autobusů a výskyt sól na linkách jako je 84. Přitom mi přijde, že nejvíc plýtváme kloubáky na lince 45 v úseku Stará osada - Štefánikova čtv. 45 mi jezdí pod oknem a co ji tak sleduju, tak kromě pár ranních spojů sotva naplní sólo.

Nestálo by tak za úvahu prohodit v Líšni konce 45 a 58?
45: Haškova - SO - Klajdovka - Líšeň hřbitov, sólo
55: Židenice nádraží - Stará osada - Juliánov - Mariánské údolí, kloub

Jinak celkově sledovat o víkendech , jak se na zastávkách na Lesné v 10 min. intervalech střídají pro stejný počet cestující kloubák s papamobilem, mi přijde docela vtipné...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Peno: d-4 po 10 minutách ve dvojčatech? Jestli jen tak zběžně víš, co tam jezdí za vozy, tak se jedná o K2 a Anitry (většinou, nepočítám 1615 a 1803). Ty jezdí po 5 minutách. Tudíž kdybys interval zdvojnásobil, musel bys zdvojnásobit i kapacitu vozu. Což 2xT3 jaksi nesplňuje.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
RT6N26 píše:
tramvaje do centra patří - když 4 jezdila přes Roosveltovu/Husitskou, tak lidi ji většinou chtěli zpátky a teď je využívaná. Problémem jsou tam spíš auta - ty by většina lidí nejraději vykopala někam...


Kdyby pořádně fungovaly ty slavné zábrany, tak by auta byla rozložená rovnoměrně a ne jen na Masaryčce.


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
nydros: no těžko můžeme zkusit jet čtyřkou po deseti minutách ve dvojčatech, ale rozhodně by tím ta linka ztratila na atraktivitě, to je skoro všem jasné.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
151
07 říj 2009 23:14
souhlasím se všemi, kterým vadí auta v centru. Jinak čtyřka ve dvojčatech po 10 minutích je nemyslitelná -> zkus tím někdy jet a uvidíš


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
tramvaje do centra patří - když 4 jezdila přes Roosveltovu/Husitskou, tak lidi ji většinou chtěli zpátky a teď je využívaná. Problémem jsou tam spíš auta - ty by většina lidí nejraději vykopala někam...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 12:52
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]