Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 58 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Akorát je škoda, že se teď večer jezdí po patnácti minutách, protože když ti zroivna ujede tak to fakt už nemá cenu čekat na další :mrgreen:

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Já se taky přidám. Mě d-4 přes Svoboďák taky připadá vyhovující. A právě díky tomu intervalu 5 min. Nic dalšího bych tam necpal. Ale kdyby d-4 jezdila po 10 minutách, tak už by se mi na hlavasu nechtělo čekat tak dlouho, protože to za tu dobu dojdu.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Co se týká šalin v pěší zóně - víc než šaliny mě vadí auta - těch tam (Masaryčka) jezdí víc než zmiňovaných šalin.


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
peno: nemělo to vyznít nějak špatně, ale zase jsi tady začal vytahovat čtyřku ve dvojčatech, jak jsi nás zde jednou přesvědčoval, že by to bylo lepší, pak jsi nás přesvědčoval, jak je Brno špatný, protože si dovolilo změnit JŘ k 1. 1., ne k ceostátní změně (Praha měnila čtrnáct dní před změnou), nebo jak nutně jsou potřeba na a-52 klouby tak jsem se nemohl neozvat, nic proti Tobě. Tramvaje na Masaryčku patří, fakt, že nemusí být pravdilo, že tramvaje do centra nepatřé ovšem neznamená, že Brno je zrovna ten případ. Nevím, kdo další si to myslí, ale tady o tom píšeš jediný. Nepíšu, že chci další linky na Masaryčku, podle mě je čtyřka ideál. Toť tak.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Zdeněk: Z Hodonína, mám to napsané v profilu. Brno je ovšem mým druhým domovem. A jak je vidět, nejsem jediný, komu tramvaje na Masaryčce vadí.
A že se něco vyučuje ve škole také neznamená, že je to obecná pravda. Takových věcí co se ve škole učilo a pak se ukázalo, že to je jinak. Mě například ve škole taky učili že Pluto je planeta sarcastic

marecek.00: Díky, je dobré vědět, že nejsem sám.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
peno: v pěších zónách jsou nežádoucí malé vozidla, naopak prostředky MHD jsou v pěších zónách vítány (mmj se to vyučuje v předmětu městská doprava na SŠ, ale to je na okraj). Že se Tobě nelíbí tramvaje v centru jaksi neovlivní, je zajímavé, že ty jsi tuším ze Znojma, ale vždykcy váš všechno líp než lidi z Brna? Jen, že jsi jediný, kdo si na to stěžuje...

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Já si naopak myslím, že šalina do centra patří. Je to výborný způsob, jak se rychle dostat do města, nehledě na to, že je to dobrá možnost pro méně pohyblivé spoluobčany (ať už postížené, nebo důchodce). Naopak bych odtam vyházel co nejvíc zbytečných aut, zejména taxikářů. Ráno hodinu (dejme tomu 6 - 7) povolit vjezd zásobování, jinak pouze místní obyvatele v nutných případech.

A co se linkového vedení týče, nemusela by být úplně od věci posilová špičková linka Masarykova Čtvrť - Česká - Náměstí Svobody - Hlavní nádraží - Hybešova - Mendlovo náměstí. Vyřešilo by to kapacitní problémy s návozem/odvozem školáků z Kraváku, posílilo by to 4 přes centrum, posílilo by to spojení nádraží - Mendlák. Ale hlavně by to na České jelo z normální zastávky a ne od Tomáška. Na hlavním nádraží to přecejen není za roh tak daleko. Ovšem teď mi jistě všichni řeknou - kde na to vzít peníze... To je věc druhá.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Dovolím si to přiblížit za sebe.
Šaliny v pěší zóně mi vadí kvůli tomu, že je to pěší zóna. Tedy zóna určená výhradně pro pěší. Nevím o tom, že by šalina byla pěším.
Masarykova třída je nejvýznamnější pěší zónou ve městě a do lidí se tam motají šaliny, to prostě není podle mého správné. Je to asi jako táhnout šalinu přes Staromák v Praze.

Nicméně koleje tam jsou a s tím už nikdo nic neudělá, zvláště po nákladné rekonstrukci. Proto bych se smířil s tím, kdyby po Masaryčce jezdila jen spojka Česká - Hlavní nádraží obsluhovaná například historickými vozy, jaké jezdily po desítce. Alespoň by to trochu zvýšilo turistickou atraktivitu.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Pěší zóna je pro pěší, ne pro dopravní prostředky a to včetně jízdních kol, o tramvajích raději ani nemluvě. Stačí to takto?

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
peno: nechceš nám, smrtelníkům, přiblížit, co ti tak strašně vadí na šalinách v pěší zóně?

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, že bude d-4 za současného uspořádání České jezdit narvaná, je asi pravda, ale myslíte že je řešení poslat více tramvají na pěší zónu? Já rozhodně ne. Spíše bych posílil d-12 a 13 nějakou novou linkou od Moravského nám. přes Husovou, která by stála na ostrůvcích spolu s d-4. Lidé by si na to myslím rychle zvykli, kdyby zjistili, jak plná d-4 bývá ;-) A pak by d-4 po 10 min. a ve dvojčatech stačila.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Na Masarykovu podle mě prostě tramvaje patří... Problémy v minulosti s tím byly hlavně kvůli tomu, že když byly pořád nějaké výluky, jezdilo přes Svoboďák kde co a ten interval byl potom takový jaký byl...
5 minut mi připadá jako interval který je tak akorát (a osobně bych se ještě jedné 5 minutové lince spolu s d-4 nebránil, chápu ale, že to by bylo na širší diskuzi a mohl by to být problém)... nicméně 10 minut interval ve dvojčatech, to by bylo na Masarykovu fakt málo a linka jako taková by potom začala postrádat smysl...
už teď bude problém, že s tím jak budou na České nové ostrůvky, lidi budou imo používat pro cestu na nádraží d-4 mnohem víc než dřív (než aby přecházeli na d-12), takže z České budou jezdit d-4 k nádraží permanentně natřísknutý...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
JEŠTĚ TO TAK!!! Nedělám si iluze, že by prošlo úplné zrušení tramvají na pěší zóně, bohužel, ale bylo by záhodno i d-4 omezit na 10 minut ve dvojčatech, protože když jezdí tramvaje po pěší zóně každých 5 minut, je to prostě moc. Nezlobte se na mě, ale čím méně tam toho bude jezdit, tím lépe.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Miky: před rokem 1995 tu bylo několik zbytných linek. Ale na druhou stranu by nebylo od věci, kdyby některá linka (kromě d-4) projela naše centrum trochu víc. Stačila by další jedna tak, aby jela např. přes náměstí Svobody, ale z jiných směrů než již zmiňovaná d-4.


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
ds píše:
to už radši zachovejme přestupy a ať to zůstane jak je :)

No dobře.

Ty linky by se provázaly teoreticky "samy", protože z Moraváku na Českou je to přes nádraží o 10 minut déle než přímo (takže problém jen ve 12 minutovce, kde by v jednom úseku bylo 4-8). Ale beru, že to není ideální.

Akorát se zeptám, co by bylo špatnýho na prohození linek 9 a 11 mezi Cejlem a Milady Horákové?


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Aby to tady pak nedopadlo jak před rokem 1995...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
tak tahle opravdu ne :shock:

některé věci komentovat nebudu, ale minimálně bych chtěl vidět, jak bys provázal 5 a 7 ve Štefánikově čtvrti a zároveň na České, když by jedna z nich po cestě vymetala nádraží... ty navrhované polookružky měly ještě nějakou logiku, ale tady ti hadi typu 7 nebo 11 by podle mě nadělali víc škody než užitku

to už radši zachovejme přestupy a ať to zůstane jak je :)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Pokud by někdy mělo být hypoteticky přímé spojení ze Žabin, Štefánikovy čtvrti a oblasti okolo dětské nemocnice k hl. nádr., napadlo mě tohle na základě myšlenky b1 přeuspořádání lichých linek:
3 Stará osada – Milady Horákové – Česká – Mendlovo náměstí – (Ústřední hřbitov)
5 Štefánikova čtvrť – Milady Horákové – Česká – Vozovna Komín – (Ečerova)
7 Štefánikova čtvrť – Milady Horákové – Hlavní nádraží – Husova – Česká – Vozovna Komín – (Rakovecká); režim PD 6-19
9 Čertova rokle – Milady Horákové – Hlavní nádraží – Komárov
11 Čertova rokle – Cejl – Česká – Mendlovo náměstí – Švermova; režim PD 6-19
Ostatní samozřejmě beze změny.
Mohlo by být :?:


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
b1: Tvůj návrh se mi celkem líbí, řeší hodně nedořešených věcí. Na druhé straně myslíš, že by prošel provoz dvou dalších linek přes nám. Svobody (i když jsou samozřejmě proti sobě)? Co zbytečný luxus ve formě dvojčat k ÚH, které by chyběly na bystrcké větvi současné trojky? Dále chybí spojení z oblasti Veveří směrem k Moraváku a dětské nem. Lepší než polookružní ukončení by se mi zdálo propojit Tebou navrhované linky 5 a 7: Štefánikova čtvrť - Moravské nám. - Hl. nádraží - Husova - Česká - Komín/ Rakovecká/ Ečerova. Žádná dokonalá varianta prostě asi ani neexistuje...


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
B1: polookružní vedení není úplný ideál, jelikož se ti zdvojují v JŘ zastávky. Nevím o městě, kde by to byl standart, kde by se to používalo jindy než při výlukách.
A navíc obsluhy větší části centra můžeš dosáhnout i jinak, než polookružní variantou.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
miropiro píše:
Jo, na webu primátora se na to někdo dotazoval, že mu to chybí...
Ok, ale pořád teda může vést každý druhý spoj na Ečerovu, oproti bezvýlukovému stavu to nebude navýšení (samozřejmě jen ve špičce).


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
b1 píše:
MtM: Tak úsek Rakovecká-Ečerova je v tom mém návrhu jen kosmetický detail, a jinak počítám s tím, že ve špičce ukončení v Bystrci nebo Komíně by odpovídalo současnému, resp. bezvýlukovému stavu (tj. Komín jen v sedle prac. dnů, večer a brzo ráno o víkendu)

Jinak přímé spojení Ečerovy s Českou chybí už od června (x11 končí na Rakovecké) a zaznamenal někdo nějaké brblání?

Jo, na webu primátora se na to někdo dotazoval, že mu to chybí...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
MartinV píše:
U těch okružních linek (d-5,7) je nevýhoda jenom jedné konečné - to už by se daly využít Nové Sady nebo Zvonařka.

Ukončení na Zvonařce by (podle mého zbytečně) zatěžovalo úsek nádraží-Zvonařka včetně nástupišť u nádraží. Nové Sady bych ponechal jako smyčku pro mimořádné případy, navíc při ukončení dvou linek plus linky 10 by tam bylo dost těsno.

A hlavně tím polookružním vedením spojíš s Žabovřeskami, Bystrcí (ve špičkách - viz předchozí příspěvek) a Štefánikovou čtvrtí (i třeba tou žádanou Dětskou nemocnicí) všechny zastávky na tom okruhu, tj. Česká/Rašínova, N. Svobody, Zelný trh, nádraží, Nové Sady, Šilingrovo náměstí a Česká.

Ta moje d-7 je v podstatě trochu prodloužená současná x11, a d-5 jezdila polookružně (i když jiným okruhem) už při výluce o prázdninách, takže bych problém v jedné konečné neviděl.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
MtM: Tak úsek Rakovecká-Ečerova je v tom mém návrhu jen kosmetický detail, a jinak počítám s tím, že ve špičce ukončení v Bystrci nebo Komíně by odpovídalo současnému, resp. bezvýlukovému stavu (tj. Komín jen v sedle prac. dnů, večer a brzo ráno o víkendu)

Jinak přímé spojení Ečerovy s Českou chybí už od června (x11 končí na Rakovecké) a zaznamenal někdo nějaké brblání?


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ives: populace stárne a bude čím dál více duchen ... :mrgreen:


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 12:45
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]