Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 374 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
No, a snížit počet sedaček o 1 řadu...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
No ono by mozna nebylo od veci skusit sprahovat K2P . Kdyz se na cela daji skladaci sprahla, tak to vyjde i delkove.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
adam_r píše:
titlis píše:
Úprava nástupních ostrůvků zdaleka není jedinou podmínkou pro provozování tak dlouhé soupravy. Nezpomeňte na posunutí všech odblokovacích kontaktů na výhybkách, což by na zatíženějších křižovatkách (typicky Mendlák) mohlo znamenat ještě horší průjezdnost. Takový vlak by měl smysl snad jenom při dopravě na ohňostroje, jinak je lepší uspokojovat poptávku častějším intervalem (samozřejmě s limitem propustnosti tratí v centru).


Na vetsine mist Brna (vcetne Mendlova namesti) je blokovani vyhybek reseno pomoci optickeho cidla umisteneho na troleji nad vyhybkou. Vyhybka je odblokovana okamzite po prujezdu vozu (nezavisle na jeho delce). Korektne to funguje i pri odtahu KT jinym vozem KT.
Je jeste par vyhybek, kde jsou klasicke trolejove kontakty, ale ty postupne stejne zmizi. Klasicke kontakty jsou treba na vsech vyhybkach na Ceske. Na trase linky 1 myslim nejsou uz nikde.

Jinak doporucuji linku 1 nebo 12 ve skolni rok v pracovni den odpoledne. Zde by se 40m soupravy opravdu hodili. (pri intervalu 5 minut). A pri pridani spoju soupravami klasicke delky uz muze byt problem s propustnosti nekterych mist.


Na husove by asi opravdu byl problém s propustností, když by třeba jezdila d-12 v polovičním intervalu a ještě navíc d-13. K tomu se přidávají ještě d-5,6,7 z Pekařské. Kdyby se d-4 přesměrovala obousměrně přes Roosveltovou/ či snad Masarykovou), tak by se trochu odlehčilo na Husové směr nádraží, ale jinak by to asi od Šilingráku na Českou bylo trochu zahuštěný, ale potom co bylo, když jezdily všechny tram kolem nádraží od 16.7 do 7.8 a dalo se to zvládnout, tak by to snad nějak šlo.

Pro posílení d-12 by to šlo takhle:

d-4 přes Roosveltovou, interval 5 min., 1xT, K2P či Anitra
d-9 Lesná-Zvonařka(-Komárov), 10 min. 7 2xT(4 z pis.+3 z med), zbytek ve špičce K2. Do Komárova by jezdila jen od 5 do 8.00 a od 14.00 do 18.30h. Po 19h by zatáhla většina 2xT a zůstaly tam jen K2 či přejezdy z jiných linek třeba d-11(místo do voz.Pisárky). Tím by se ušetřily vozokilometry.

d-12 interval 4(2xT) až 6(K2,Anitra) min. v úseku nádraží-Červínkova půlen na 3 min., proto K2. V Úseku Komárov-nádraží ve špičce 4(2xT,d-12)-4(2xT,d-9)-2(K2,d-12). večer po 19.30h by zatáhly 2xT do vozovny a zůstaly tam K2 v 15 min.intervalu.

d-13 provázaně s d-12 ve vzájemném 3-3-4 min. intervalu.

Prostě by se na Husove přidala další posila pro d-12 na úkor přesměrované d-4, snad by se to ještě zvládlo.

Osobně bych byl ještě pro nasazení K2 na d-3 a jejímu zkrácení na Rakoveckou(společně s d-11). Soupravy bych dal na d-5 (8 2xT oproti 11 na d-3)+ 8 K2 a 1xK3.N. počet souprav z 9 na 8 by klesl i na d-12, sice to neni moc, ale umožnilo by to snad nasadit další 3 na d-9. Stejně se tam chystají od 1.9 medlánecký kurzy, takže jich tam bude minimálně 5+T3 s vlekem. Pro posílení d-12 v prac.dny bych v neděli dopoledne zrušil d-7 a 11. Snad to není až tak špatnej nápad a navíc řeši nejpalčivější problém a to d-12 :idea: Asi se mnou nebudete souhlasit u d-3 na Rakovecké, ale to čekám. Vím, že to má své výhody i nevýhody. Ještě d-7 vést do Pisárek v prac.dny s K2 a o víkendě výhradně 1xT. Na spojích d-2 ke Hřbitovu(Nové sady) o víkendě dát 1xT. Toto řešení je jediný schůdný, tolik souprav T3+VV60LF+T3 mít stejně nebudem, aby sme obsadili všechny kurzy d-12 a pak navíc taková délka soupravy..


Naposledy upravil VS dne 12 srp 2005 12:13, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
titlis píše:
Úprava nástupních ostrůvků zdaleka není jedinou podmínkou pro provozování tak dlouhé soupravy. Nezpomeňte na posunutí všech odblokovacích kontaktů na výhybkách, což by na zatíženějších křižovatkách (typicky Mendlák) mohlo znamenat ještě horší průjezdnost. Takový vlak by měl smysl snad jenom při dopravě na ohňostroje, jinak je lepší uspokojovat poptávku častějším intervalem (samozřejmě s limitem propustnosti tratí v centru).


Na vetsine mist Brna (vcetne Mendlova namesti) je blokovani vyhybek reseno pomoci optickeho cidla umisteneho na troleji nad vyhybkou. Vyhybka je odblokovana okamzite po prujezdu vozu (nezavisle na jeho delce). Korektne to funguje i pri odtahu KT jinym vozem KT.
Je jeste par vyhybek, kde jsou klasicke trolejove kontakty, ale ty postupne stejne zmizi. Klasicke kontakty jsou treba na vsech vyhybkach na Ceske. Na trase linky 1 myslim nejsou uz nikde.

Jinak doporucuji linku 1 nebo 12 ve skolni rok v pracovni den odpoledne. Zde by se 40m soupravy opravdu hodili. (pri intervalu 5 minut). A pri pridani spoju soupravami klasicke delky uz muze byt problem s propustnosti nekterych mist.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dneska kolem půl desáté ráno přes nové sady projela 1541, která za sebou táhla měřák 4123 a odjeli spolu někam směr Líšeň.


adam_r píše:
mauricio píše:
jak je to s trasou od moraváku do řečkovic? tam ju moc neznám...do tohoto místa vím, kde ä co je potřeba změnit.


K 40m soupravam. Ja bych byl rozhodne pro. Pro linky 1 a 12 by to nebylo spatne. Kdyby bylo dost vozu, tak by se dalo uvazovat i o 2xK2P (vyzbroj by to mela umet -> staci doplnit zasuvky), nebo 2xAnitra (prototypy v Plzni meli/maji autosprahla => je to mozna i oficielne schvalene)

Hlavni nadrazi - Hudcova: vsude se vejdou za sebou minimalne 2 vozy K2 => tedy by se do zastavek vesla i 40m souprava.
Koriskova+Tylova: delka nastupiste je odhadem 35m.
Mendlovo namesti (smer Bystrc): je asi nejpoblematictejsi zastavka. Ale resitelne to je.
* presun zastavky za silnici
* prodlouzeni zastavky dopredu + zuzeni/posunuti silnice (misto tam na to je)
* Kamery + monitory, aby ridic videl do zadni casti soupravy. (to by pomohlo i ridicum KT a 2xT).

Nejvic by se mi libilo nakoupit v pristich letech nove 40m vozy. (ale na to nejspis nebudou penizky)

Úprava nástupních ostrůvků zdaleka není jedinou podmínkou pro provozování tak dlouhé soupravy. Nezpomeňte na posunutí všech odblokovacích kontaktů na výhybkách, což by na zatíženějších křižovatkách (typicky Mendlák) mohlo znamenat ještě horší průjezdnost. Takový vlak by měl smysl snad jenom při dopravě na ohňostroje, jinak je lepší uspokojovat poptávku častějším intervalem (samozřejmě s limitem propustnosti tratí v centru).


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
mauricio píše:
Izzy - jen tak mimochodem, došli ti fotky vleku?

manil - nu což, alespoň toto.

tramvaják -takto pozdě sem na d-3 pár sól už zahlídl, ale nevím, co tam dělali (že by přejezd?)


Fotky dosly diky 8-)


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
ad Adam : Na Mendl nejsou peníze...


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
mauricio píše:
jak je to s trasou od moraváku do řečkovic? tam ju moc neznám...do tohoto místa vím, kde ä co je potřeba změnit.


K 40m soupravam. Ja bych byl rozhodne pro. Pro linky 1 a 12 by to nebylo spatne. Kdyby bylo dost vozu, tak by se dalo uvazovat i o 2xK2P (vyzbroj by to mela umet -> staci doplnit zasuvky), nebo 2xAnitra (prototypy v Plzni meli/maji autosprahla => je to mozna i oficielne schvalene)

Hlavni nadrazi - Hudcova: vsude se vejdou za sebou minimalne 2 vozy K2 => tedy by se do zastavek vesla i 40m souprava.
Koriskova+Tylova: delka nastupiste je odhadem 35m.
Mendlovo namesti (smer Bystrc): je asi nejpoblematictejsi zastavka. Ale resitelne to je.
* presun zastavky za silnici
* prodlouzeni zastavky dopredu + zuzeni/posunuti silnice (misto tam na to je)
* Kamery + monitory, aby ridic videl do zadni casti soupravy. (to by pomohlo i ridicum KT a 2xT).

Nejvic by se mi libilo nakoupit v pristich letech nove 40m vozy. (ale na to nejspis nebudou penizky)


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Izzy - jen tak mimochodem, došli ti fotky vleku?

manil - nu což, alespoň toto.

tramvaják -takto pozdě sem na d-3 pár sól už zahlídl, ale nevím, co tam dělali (že by přejezd?)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mauricio, Izzy: Kluci, omlouvám se, mám žel pouze tuto fotku. Původní jsem smazal coby nepovedenou, protože tam část měřáku nebyla. Nezlobte se :-(


Dnes na české jsm viděl na d-3 sólo kurs 004/10 (E.Č.:1586)bylo 22:51


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
manile muzes me ten merak poslat taky v originale na Izzulda@centrum.cz ...dikes moc... :-P


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Honza - jak je to s trasou od moraváku do řečkovic? tam ju moc neznám...do tohoto místa vím, kde ä co je potřeba změnit.

Manil - nojo, služební měřák...pošli mi j pls. na mejl ve velkém rozlišení


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
To podtím je moje, zapoměl jsem se lognout :oops:


Jedna fotka z dneška (1541 a 4123)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Neřešitelný problém-Mendlovo nám., upravit by bylo potřeba více zastávek (např Podlesí směr centrum), jinde se tam např. nevejde souprava T+VV+T společně s T+T.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Chlapci co si myslíte o soupravě MV+VV+MV na d-1? Kapacitně to neřeším, je to asi moc velké. Zajímá mě spíše, zda by to bylo dobré a kolik zastávek a míst by se muselo kvůli tomu upravit.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Aladin píše:
... no a jsme vpodstatě znova u intervalů. Šachovat na víkendy s jednotlivými typy souprav není tak úplně jednoduché a i kdyby, tak počet sólo vozů není nekonečný. Není tady spíš znovu prostor na diskuzi o "významu" jednotných intervalů ???


O víkendě jezdí 2xT jen na d-1, takže by se z nepotřebných souprav získalo dost sólo vozů. Na te d-2 k Hřbitovu by opravdu stačily, protože interval 7-8 min. je moc a 15 min. málo, zvlášť když ty spoje jedou kolem Carrefouru a pak jsou plný. D-2 by potřebovala o víkendě interval 10 min. v celé trase.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
... no a jsme vpodstatě znova u intervalů. Šachovat na víkendy s jednotlivými typy souprav není tak úplně jednoduché a i kdyby, tak počet sólo vozů není nekonečný. Není tady spíš znovu prostor na diskuzi o "významu" jednotných intervalů ???


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
tramvaják1 píše:
Ty d-9 jenom o víkendu vezou vzduch.


Zato v pracovní dny by tam měly být jen 2xT :!: Ono je to takový nevyvážený, chtělo by to víc se orientovat podle kapacity, třeba ráno na jedné a pak během dnes na druhé lince méně kapacitnější vůz. První vlaštovka jsou přejezdy K2 z d-2,6 na d-3, kde večer 2xT nejsou potřeba. Ony by nebyly vůbec potřeba kdyby jezdila d-3 s polečně s d-11 jen na Rakoveckou, na Staré osadě jsou 2xT na d-3 úplně naprd. Na d-7 budou 1xT stoprocentně, ale zase smíšeně s K2 a garantovanou Anitrou, právě na d-7(místo anitry) bych dal vlek o víkendech a ne na d-3. Kam bych ale opravdu dal 1xT jsou kurzy na d-2 jezdící v trase St.Osada-Ústřed.hřbitov o víkendech, protože tam opravdu sóla stačí. Je dobře, že i v so+ne jezdí v době od 8-18h všechny vozy d-2 až ke hřbitovu, ale na spojích jen do Smyčky Ústřední řbitov by opravdu stačily sóla.


Ty d-9 jenom o víkendu vezou vzduch.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Sóla na d-7 se objeví skoro určitě. Na d-9 vypravujou vozy jen Pisárky, takže se tam sóla asi neobejví, protože Pisárky žádny nemají. Ale kapacitně by stačily, to je fakt.


Jsem zvědavej, jestli budou o víkendu zase jezdit sóla na d-7. A bohatě by stačili sóla taky o víkendu na d-9.


Offline
68
23 čer 2004 22:21
Brno-Vinohrady
VS píše:
rovy píše:
VS píše:
rovy píše:
Teď už ale "letím" vyfotit nějaké "dvojče" na d-5 ve Štefánikově čtvrti, bude to tam dobře "nasvícené" při výjezdu ze smyčky, viz. předchozí příspěvek ohledně focení. Jedu ale naslepo, protože ani nevím, jestli se mě na mé klasické K2-kové místo vleze "dvojče"...aniž by tam byly keře, sloupy aj.


Určitě vyfotit, ja sem to nestihl a lituju toho :-x . I když nejsem žádnej velkej fotič, tak takovou raritu jsem si neměl nechat ujít, přece jen 2xT doŠtefanikovi čtvrti jezdí jednou za 10 let :idea: . Dlouho už je tam asi neuvidíme :roll: .


Včera jsem tedy něco málo nafotil, i když úspěšnost nebyla až taková (celkem frmol, plno lidí, auta, busy...), jak jsem předpokládal. Ale mám vyfocenou soupravu T3R ev.č. 1665+1666, 2xT3M ev.č. 1544+1571 a 2xT3G ev.č. 1624+1625+nějakou tu K2 na d-9.


A dáte fotky do fotogalerie? Aspoň pár please :shock:


Má to jednu nevýhodu-já fotím na klasiku, takže to nějakou dobu trvá. Musím ještě dofotit film, pak foto naskenovat...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 18:58
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]