Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 59 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
no já nevím, ale tady snad nikdo posilovat dopravu k Ústřednímu hřbitovu nechtěl...


Offline
Uživatelský avatar

6977
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
U těch okružních linek (d-5,7) je nevýhoda jenom jedné konečné - to už by se daly využít Nové Sady nebo Zvonařka.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
king666 píše:
MtM: To by se dalo vyřešit tak, že by každá druhá d-7 jezdila až na Ečerovu...

Já bych to udělal tak,že mimo špičku by to jezdilo pouze do smyčky Vozovna Komín a ve špičce až přímo na Ečerovu.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
MtM: To by se dalo vyřešit tak, že by každá druhá d-7 jezdila až na Ečerovu...
Mě osobně se ten návrh hodně líbí, pokud by se dalo tolik much najednou vyřešit jenom za cenu čtyř oběhů navíc, tak jsem jednoznačně pro... spojení Žabin s centrem, spojení Milady Horákové s nádražím, posílení spojení Česká - Hlavní nádraží a posílení dopravy po Masarykově... to vše je imo docela potřeba...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
b1 píše:
d-7 Bystrc Rakovecká - Vozovna Komín - Česká - okruh Nové Sady - nám. Svobody a zpět (polookružní linka, intervaly a rozsah provozu jako dnešní, resp. bezvýlukové linky 3+11, včetně večerního a dopoledního zkrácení jen k Vozovně Komín)

Myslím že,kdyby lidem chybělo odpolední spojení Ečerova-Česká(myslím to tak,že lidé jsou líní přestupovat,už teď lidi neradi přestupují z 1 na x11)tak by začali brblat-proč jim sebrali to přímé spojení s Českou apod.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Mě teda v souvislosti s posílením k Ústřednímu hřbitovu napadla trochu jiná věc...
d-3 Stará osada - Česká - Mendlák - Ústřední hřbitov
d-11 Lesná - Česká - Mendlák - Švermova (obě linky současný rozsah provozu a intervaly, linka 11 v sedle jen Lesná-Mendlák)
d-5 Štefánikova čtvrť - Moravské nám. - okruh nám. Svobody - Nové Sady - Česká a zpět (polookružní linka, intervaly a rozsah provozu jako dnešní linky 5+7)
Současná linka 7 zrušena a nahrazena novou linkou
d-7 Bystrc Rakovecká - Vozovna Komín - Česká - okruh Nové Sady - nám. Svobody a zpět (polookružní linka, intervaly a rozsah provozu jako dnešní, resp. bezvýlukové linky 3+11, včetně večerního a dopoledního zkrácení jen k Vozovně Komín)
(Ostatní linky beze změn)

Přepravní nabídka v okrajových úsecích by zůstala zachována, plus by na d-3 ke hřbitovu jezdily dvojčata (otázka je, co by jezdilo na té nové d-7, ale pravděpodobně by to byl mix od K2 přes 13T a 2×T až po KT8).

Výhodou by bylo přímé spojení jak Štefánikovy čtvrti, tak Žabovřesk s nádražím (zastavovaly by v Masarykově ulici).

Nevýhodou by bylo navýšení o 4 vozy pro pokrytí dvou nově zavedených polookružních úseků.

Toto je návrh při zachování stejné obsluhy koncových úseků, osobně si myslím, že úsek Mendlák-Ústřední hřbitov posilovat nepotřebuje, naopak by spojů v této relaci mohlo ubýt, protože běžně jezdí narozdíl od linky 6 téměř prázdné. V takovém případě bych ke hřbitovu v sedle vedl ne každý druhý, ale každý třetí spoj (tj. interval 15 minut).


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
šak jo, já to rušit bez náhrady stejně nechtěl..


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
O zrušení posily z Mendlu na Švermovu v podobě d-7 by se dalo uvažovat jen za předpokladu, že d-6 bude celá ve dvojčatech nebo v Poršetrách. Pokud je ale polovina šestky v K2 a Anitrách, tak d-7 je tam potřeba.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Ives: Jenže na dřív a nyní nehrajeme. Dřív nebyl Starý Lískovec sběrnou trasou pro Popůvky, Troubsko, Ostrovačice atd.


Offline
Uživatelský avatar

6977
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ives: podle jednoho modřického obyvatele ano. A tomu bych i věřil, jelikož když vede do Modřic tramvaj, je logické když si za ni budou Modřice platit.


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
tak ta 7 je pro ně stejně jen takový bonus. Dřív jezdilo po Vídeňské jen 2, 5, 6, jen 5 s 6 prohozené. A nevšimnul sem si, že by si někdo stěžoval.. Navíc sem navrhoval kapacitnější 6.. Jinak Modřice si za tu 2 něco navíc platí?


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Ives píše:
nn, ve špičkách jezdí 2 po 5 minutách do Modřic.. jinak pokud by v Bohunicích moc nebrblali a nechali si vzít 7 (výměnou třeba za kapacitnější 6), šlo by to realizovat i za +- stejných výkonů:
2: interval 10 min., vše do Modřic
šílená 5: celodenně 5 min. Štef. č. - Mendlák, po 10 min. ve špičkách do Modřic, jinak ÚH
7: dnešní P2
Proč by si Bohunice měli nechat vzít linku 7? Ať si Modřice nechají vzít půlku spojů linky 2...


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
nn, ve špičkách jezdí 2 po 5 minutách do Modřic.. jinak pokud by v Bohunicích moc nebrblali a nechali si vzít 7 (výměnou třeba za kapacitnější 6), šlo by to realizovat i za +- stejných výkonů:
2: interval 10 min., vše do Modřic
šílená 5: celodenně 5 min. Štef. č. - Mendlák, po 10 min. ve špičkách do Modřic, jinak ÚH
7: dnešní P2


Offline
Uživatelský avatar

6977
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ives: ty Modřice jsou obsluhovány po 10 minutách běžně, či snad ne? Takže spíš než protažení d-5 do Modřic protáhnout spoje z Mendláku na ÚH (aby nahradily dvojky, které by na ÚH nejezdily). Ale to je zase otázka peněz. Ale jinak souhlas, d-1 by to nesporně ulehčilo.


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
tak jak máme ty veletrhy napadla mě taková kacířská myšlenka.. chybí někomu ty dvojky, na Ústředním, když jezdí P2?
Navrhuju
2 Modřice-Stará Osada po 10 minutách
5 ve špičkách protáhnout do Modřic
nová 14 po dnešní P2
došlo by tak k posílení přetíženého úseku Hlavák-Mendlák a Modřice by ve špičce měly "větší směrovou nabídku.."


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Ano, jde to ruku v ruce.

To těleso by bylo pro vážně míněný provoz nepoužitelné, musely by se vyrubat všechny kořeny, upravit nově spodek (aby to po 15 letech nevypadalo jako dnes trať pod Wilsoňákem) a odvodnění a svršek by byl zcela nový.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Nedovolil bych si říct, že tam stačí hodit pražce a natlouct na ně koleje. Ten val je prorostlý stromy, takže bude velmi řádně zerodovaný a je jasné, že bude potřeba ho pořádně upravit. Nicméně stále si myslím, že by to byla relativně velmi levná stavba.

Co mám info, tak několik developerů před pár lety odmítlo výstavbu v Líšni na Holzově právě kvůli tomu, že tam není pořádná doprava. Ono je to všechno se vším, nikdo nebude stavět dráhu s tím, že domy se tam dostaví a nikdo nebude stavět tam, kde není doprava...


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Obnova líšeňky by měla smysl právě tehdy, pokud by se pole okolo ní zastavěla něčím na způsob Kamech. Ovšem vzhledem k současné situaci v realitách je něco takového nereálné.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
marecek.00: Tou obnovou líšeňky by byla de facto výstavba novostavby tratě na pozemku bývalé dráhy. Jestli si někdo myslí, že tam stačí jenom položit koleje, je na omylu. Dalším problémem je, že drážní pozemky končí areálem muzea bez možnosti prodloužení dál do Líšně. Trať by tak obsluhovala jen velmi málo osídlené území. Tedy pokud se tam neplánuje masívnější výstavba, ale to je hudba budoucnosti, tedy nejdřív 2020.
(drážní pozemky = využití parcel jako dráha - dle katastru nemovitostí)


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
marecek.00 píše:
Nejsem zrovna odborníkem, ale myslím si, že prodloužení Líšeňky je výborným politickomarketinogvým tahem. Ta obnova přece nemůže moc nic stát, prodraží se sice odvoz starého materiálu (ten už ale ze značné části provedli někteří obyvatelé, takzvaní Magneti, sami), ale na druhou stranu - pozemky jsou města, to je obvykle obří položka na rozpočtu, není třeba hrát si se žádným asfaltem, předělávat jakékoliv silnice, jenom se vybuduje trať s odkrytým svrškem na již hotovém valu a elektřina. to je oproti jiným projektům pakatel a pro politiky to znamená viditelný kus práce za pár peněz. Netvrdím, že jinde to není víc potřeba, ale když se vžiju do role politika...

Budou volby, bude třeba se dotazovat těch politiků, aby do toho šli...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Nejsem zrovna odborníkem, ale myslím si, že prodloužení Líšeňky je výborným politickomarketinogvým tahem. Ta obnova přece nemůže moc nic stát, prodraží se sice odvoz starého materiálu (ten už ale ze značné části provedli někteří obyvatelé, takzvaní Magneti, sami), ale na druhou stranu - pozemky jsou města, to je obvykle obří položka na rozpočtu, není třeba hrát si se žádným asfaltem, předělávat jakékoliv silnice, jenom se vybuduje trať s odkrytým svrškem na již hotovém valu a elektřina. to je oproti jiným projektům pakatel a pro politiky to znamená viditelný kus práce za pár peněz. Netvrdím, že jinde to není víc potřeba, ale když se vžiju do role politika...


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
peno píše:
Omezit d-1 by ale šlo, mohla by každá druhá mimo špičku končit ve vozovně Medlánky ;-) Ale to už je trochu na hraně, to uznávám.

To není podle mě na hraně. Řečkovice jsou obsluhovány i jinými bus-linkami, v dopoledním sedle by interval 10 minut stačil a vybrané spoje by byly ukončeny ve VM.
marecek.00 píše:
Proboha jen tohle ne. To znovuobnovení 27 si vydupaly Vinohrady a ví proč. Závlek má podle řádů tuším 5 minut, reálně jde ale vzhledem ke zdržením na Svatoplukově ve špičce mnohem víc. Naopak 27 by potřebovala posílit, kdykoliv ji jedu, uvažuju, jestli nebude schůdnější vylézt na střechu jak v Indii...

Taky bych řekl, tím závlekem ve špičce se můžou t-25 a t-26 zdržet.
PvvS píše:
To rovnou muzem nechat zrusit d-10 a bude klid. Ta funguje jako preprava vzduchu temer trvale.

No jen to ne! Jednou tam provoz zrušíme a už nikdy neobnovíme. Na prodloužení k Muzeu dopravy bych se moc nespoléhal. Je pravda, že udržovat provoz kvůli tomu, že tam možná někdy povede významná linka, je slabý argument, ale o to víc by se mělo tlačit na prodloužení.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
agent_s_teplou_vodou píše:
Já bych zase zrušil odpolední závleky linky 58 k Zetoru. Zabere to minimálně 3 minuty, než se z tama autobus vymotá, a víc než dva lidi jsem tam ještě nastupovat neviděl. Těch 150 metrů k zastávce ti dva lidi snad dojdou...?

no předevčírem jak jsem tam jel tak tam nastupovalo 12 lidí,takže si myslím že některé závleky tam zapotřebí jsou....


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
peno píše:
t-27 už měla být dávno zrušena. Je zbytečná, t-25 a 26 to na Vinohradech zvládají a prodloužení jízdní doby závlekem na Starou Osadu je minimální.


Proboha jen tohle ne. To znovuobnovení 27 si vydupaly Vinohrady a ví proč. Závlek má podle řádů tuším 5 minut, reálně jde ale vzhledem ke zdržením na Svatoplukově ve špičce mnohem víc. Naopak 27 by potřebovala posílit, kdykoliv ji jedu, uvažuju, jestli nebude schůdnější vylézt na střechu jak v Indii...


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Já bych zase zrušil odpolední závleky linky 58 k Zetoru. Zabere to minimálně 3 minuty, než se z tama autobus vymotá, a víc než dva lidi jsem tam ještě nastupovat neviděl. Těch 150 metrů k zastávce ti dva lidi snad dojdou...?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 28 lis 2024 06:21
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]