Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 468 z 800    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471 ... 800  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
já sem to pochopil, nevím teda jak vy??
osmička od Lískovce skončí na hlavasu a z hlavasu jede bus x8 do Juliánova, přestup na Geislerce na 8 10 (která je přeložena do Nezamyslovy), a ta levá kolej je jasná, prostě bude šalina pendlovat pouze po jedné koleji v obou směrech jízdy...

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Podle nejmenovaného zdroje, to bude jak píše Pavel....
8ky se budou převlíkat na 10ku. Tím pádem bude 10ka jezdit po 10min.

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Pavel: pokud jde o možnosti odstavení - na Stránské sice 2 koleje nejsou, nicméně je možné tam odstavit vůz na odstavnou kolej (pár metrů zbyteček tratě do Líšně)

S bezpečností aut to snad tak horké nebude, vyjma Geislerovy je celá trať na samostatném tělese... s bezpečností chodců se nezbývá než modlit, aby nebyl nějaký průser - možná na Krásného a Židovský hřbitov preventivně nějaké dispečery/revizory a každopádně snížená rychlost... "jednokolejné" úseky bude muset dispečink samozřejmě hlídat...

Časy na obrat na Geislerové opravdu vychází na nezbytné minimum, takže se buďto trochu prodlouží interval d-8/10, nebo lze nasadit obratovou četu... nebo se z toho obratu prostě udělá sprint (=snad ne)... každopádně technicky to řešitelné nejspíš je...

Nocování šalin na Novolíšeňské tu nebude poprvé, takže s tím snad problém nebude...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

3743
08 čer 2005 23:12
S tím šetřením obousměrných vozů to asi nebude zas tak žhavé, vzhledem k tomu, že se na jednosměrné lince 7 v pracovní dny vyskytují běžně tak 2 kusy KT8...


Offline
1089
09 lis 2006 18:16
Tasa: to, že vjedou 2 šaliny na stejnou kolej vidím jako nejmenší problém. Problém je spíš z hlediska bezpečnosti chodců a aut. Přeci jenom obousměrný provoz po obou kolejích s tím, že člověk je to schopen rozpoznat jen podle toho, kde sedí řidič. Ani podle pantografu to člověk nepozná. Také toho času není tolik. Jízdní doba by měla být 3 minuty tam a 3 zpět, dále také něco než řidič přejde z jedné kabiny do druhé. Pojede se asi o něco déle, protože předpokládám, že tam bude snížená rychlost. Nemluvě o tom, že pokud by nějaká šalina chcípla, tak by se musela odtlačit až na Novolíšeňskou, jestli se nepletu. Myslím, že na Stránské skále 2 koleje nejsou. Což by bylo docela zajímavé. Také tam ty šaliny budou muset asi nocovat, takže se bude muset zajistit hlídání. Problémů myslím může nastat dost, proto jsem to nazval harakiri :-)


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Myslím, že je dost pravděpodobné, že to bude tak, jak to psal Pavel, jen s tím rozdílem, že to nebude harakiri, ale naprosto bezpečně ošéfovaný dispečerem u výhybek v Juliánově u hřiště.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

3096
29 srp 2009 19:30
Tak si budem muset počkat na příští víkend... Nachystat foťáky! wink

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Ono se to totiž právě nikde jinde najít nedá, má v tom DPMB ňák zmatek.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Pavel: to vypadá docela pravděpodobně...
doplním, že ta citace je z http://www.e-salina.cz/c/prozatimni/zmeny-v-doprave-32.htm :) Pavel ho postnul v Obecné diskusi o MHD a kromě organizace dopravy od září tam psali i o této výluce :)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Odkud je vůbec ta citace? :)

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
1089
09 lis 2006 18:16
Mi to připadá, že mají problém, kde se budou ty šaliny otáčet. Kvůli 2 dnům, se jim nechce dávat specíální vyhýbka na otáčení KT8. A jelikož se budou měnit vyhýbky, tak je možné, že už se nepůjde dostat na Táborskou.

Jak to píší, tak mi to připadá, že to bude takto:
z Líšně odjede linka 8 normálně po pravé koleji. Přijede na Geislerovu, přehodí se na linku 10, řidič sedne na druhou stranu a odjede po levé koleji. Ze Stránské skály pojede zpátku na Geislerovu po levé koleji, kde se přehodí na linku 8 a odjíždí normálně po pravé koleji. Akorát teda linka 10 by měla interval jak linka 8 a bude se muset zajistit, aby v případě nějakého zpoždění tam nevlítla další šalinka, stačí aby to hlídal dispečer. Je tam interval 10 minut, takže časově by se to dalo stihnout. Ale je to pěkné harakiri. Také se mi to nezdá, ale podle jejich popisu, by to sedělo.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Pokud jde o b), vysvětlení by hodně zajímalo i mě... navíc mi není jasné, jaký rozdíl by byl v otáčení mezi d-10 a d-8 - nepředpokládám, že by byl takový nedostatek vozů, aby se na d-10 musela dávat K2...

Šetření obousměrných vozů je jedno z možných vysvětlení... Ještě mě napadlo, že by se využila pro obrat kolej, která ze smyčky Geislerova umožňuje výjezd směrem k Líšni (Juliánovu) a defacto tvoří ve směru od Líšně obratový trojúhelník... ale otáčet KT8 na obratovém trojúhelníku je málem na obratovou četu...

Edit: napadá mě, že s šetřením KT8 to od doby, kdy d-7 končí na Mendláku (a v době této výluky nebude potřeba jejich nasazení na jinou linku než víceméně stávající d-8), nemusí být zase tak horké, výměna cestujících by si vyžádala nanejvýš 2 vozy navíc a v Juliánově by se jako bonus dělaly mnohem lépe pauzy (víc místa ve smyčce)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
king666 píše:
J*M*: Tohle vysvětlení se mi moc nezdá...

a) náhradní dopravu do Juliánova zajišťuje autobus... pokud by jezdily v tomto úseku tramvaje, stačilo by busy nd ukončit na Geislerové
b) z toho článku to navíc vypadá, že po levé koleji bude jezdit jenom linka 10, což celou věc ještě víc zamotává :shock: :shock:


a) Náhradní dopravu do Juliánova zajišťuje autobus, protože tramvaje po Táborské služebně (bez cestujících) - rychlejší obrat tramvají (šetření počtu potřebných obousměrných vozů)
b) Prosil bych vysvětlení, jak lze technicky provézt, aby po stejných kolejích jedna linka jezdila jako pravostranný provoz a druhá jako levostranný provoz a nesrazily se

Jiné vysvětlení mě nenapadá, než potřeba na ulici v normální provozu jezdit vpravo, obracely by se ty tramvaje jakýmkoliv jiným způsobem, nebylo by potřeba jezdit vlevo


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
J*M*: Tohle vysvětlení se mi moc nezdá...

a) náhradní dopravu do Juliánova zajišťuje autobus... pokud by jezdily v tomto úseku tramvaje, stačilo by busy nd ukončit na Geislerové
b) z toho článku to navíc vypadá, že po levé koleji bude jezdit jenom linka 10, což celou věc ještě víc zamotává :shock: :shock:

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
J*M* píše:
... a tramvaje budou otevírat pro nástup dveře ve směru jízdy

Omluva, vypadlo mi "vlevo"
... a tramvaje budou otevírat pro nástup dveře vlevo ve směru jízdy


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
king666 píše:
Máte někdo info o tom, jak se bude v praxi technicky provoz tramvají zajišťovat? Hlavně mi vrtá hlavou co se bude dít s tramvajemi na Geislerové :shock:

Info nemám, ale jediné vysvětlení je, že se budou obracet v Juliánově, takže po Táborské služebně v normálním uličním provozu pojedou po pravé koleji a na samostatném tělese tedy musí jezdit jak před rokem 1939 vlevo a tramvaje budou otevírat pro nástup dveře ve směru jízdy


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Citace:
Výluka tramvají v ulicích Křenová - Táborská
V důsledku opravy kolejových výhybek a křížení bude v sobotu 28. srpna a v neděli 29. srpna 2010 vyloučen provoz tramvají v úseku Hlavní nádraží – Geislerova – Juliánov. Tramvajová linka 8 bude jezdit pouze v úseku Geislerova (zastávka přeložena do ulice Nezamyslovy) – Líšeň, Mifkova, linka 10 bude jezdit pouze v úseku Geislerova (zastávka v ulici Nezamyslově) – Stránská skála a to mimořádně vždy po levé koleji v obou směrech jízdy! Upozorňujeme cestující, že vzhledem k mimořádné technologii provozu tramvají na lince 10 je třeba věnovat zvýšenou pozornost při pohybu na zastávkách a přecházení kolejí v úseku Geislerova – Židovský hřbitov – Krásného – Podstránská – Stránská skála! Tramvajová linka 13 bude po dobu výluky v provozu pouze v úseku Starý Lískovec – Hlavní nádraží a dále odklonem do smyčky Zvonařka. Náhradní doprava za vyřazené tramvaje bude zajištěna mimořádnou autobusovou linkou x8 v úseku Hlavní nádraží – Geislerova (přestup na linky 8 a 10) – Juliánov.
Máte někdo info o tom, jak se bude v praxi technicky provoz tramvají zajišťovat? Hlavně mi vrtá hlavou co se bude dít s tramvajemi na Geislerové :shock:

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Jakub píše:
kostky se usazují vždy do štěrku, kvůli vyrovnávání nerovností-štěrk si přehrneš, ale beton placku nepředěláš, s jiným postupem jsem se ještě nesetkal....

Kolega toho ještě neviděl moc a moc, co takhle "suchý beton" a do čeho se kladou obrubníky?


Offline
Uživatelský avatar

254
24 srp 2009 18:59
To se mě nezdá. Časově vyjde celé vydláždění o dost delší než frézování a pokládka asfaltu. Nezapomínej, že nejdražší je vždy lidská práce. Nehledě na to, že asfalt se taky recykluje, takže použiješ "znovu stejný" materiál.

_________________________________
Sbohem Moravo, jedu do Brna...


Offline
432
18 srp 2009 01:25
BRNO
pepola píše:
No, jestli to vydláždí, jak zase teď na Staré Osadě, kdy ťukají kostičky do štěrku, než by udělali pořádný betonový podklad, tak raději ten asfalt!!!
Podívej se třeba do Pisárek, směr Kohoutovice, jaký jsou tam už muldy v těch slavných kostičkách...
O Mendláku pro linky 25+26 a dalších místech je zbytečné se bavit! (Tomkáč -> SO)...


kostky se usazují vždy do štěrku, kvůli vyrovnávání nerovností-štěrk si přehrneš, ale beton placku nepředěláš, s jiným postupem jsem se ještě nesetkal
a ano, koleje se vyjíždí i do kostek, to nepopírám, ale de o to, že když se vyjedou koleje do kostek, tak zastávku stačí rozebrat, srovnat podloží (štěrk) a zase použít k vydláždění stejné kostky ... vzhledem k tomu, že se použije původní materiál je tento druh opravy podstatně levnější

_________________________________
Jakub


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
pepola píše:
No, jestli to vydláždí, jak zase teď na Staré Osadě, kdy ťukají kostičky do štěrku, než by udělali pořádný betonový podklad, tak raději ten asfalt!!!
Podívej se třeba do Pisárek, směr Kohoutovice, jaký jsou tam už muldy v těch slavných kostičkách...
O Mendláku pro linky 25+26 a dalších místech je zbytečné se bavit! (Tomkáč -> SO)...

Když ty kostky nejsou dost velký, je celkem jedno, jestli je pod nima štěrk nebo beton.


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
To není nic novýho. U nás na vsi silnice spravujou zásadně takto. Přijede auto a bez jakéhokoli ošetření díry do něj nandají štěrkosafalt. Vydží to jednu sezonu, protože se tam dostave voda a v zimě to led roztrhá. Na jaře jsou potom díry na úplně stejných místech.


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Jakub píše:
... každopádně v zastávkách budou koleje vyježděný brzo, tam to měli vydláždit

No, jestli to vydláždí, jak zase teď na Staré Osadě, kdy ťukají kostičky do štěrku, než by udělali pořádný betonový podklad, tak raději ten asfalt!!!
Podívej se třeba do Pisárek, směr Kohoutovice, jaký jsou tam už muldy v těch slavných kostičkách...
O Mendláku pro linky 25+26 a dalších místech je zbytečné se bavit! (Tomkáč -> SO)...


Offline
432
18 srp 2009 01:25
BRNO
áno ... zkrátka takový to jak na vysočině, že cosi vylijou na silnicu, co se při teplotách nad 25°C roztíká a lepí na gumy a auto je špatně ... to není řešení

celkově mě připadá, že se tu dělá vše tak, aby se to za 5 let mohl dělat znova ... ten nový povrch na Otakara Ševčíka mě celkem zajíma jak dlouho vydrží ... každopádně v zastávkách budou koleje vyježděný brzo, tam to měli vydláždit

_________________________________
Jakub


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Jakub píše:
asfalt smýchaný s kamenivem

Myslíš jako obalovanou jo?

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20000 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471 ... 800  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 10 říj 2024 14:15
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]