Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 375 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
rovy píše:
VS píše:
rovy píše:
Teď už ale "letím" vyfotit nějaké "dvojče" na d-5 ve Štefánikově čtvrti, bude to tam dobře "nasvícené" při výjezdu ze smyčky, viz. předchozí příspěvek ohledně focení. Jedu ale naslepo, protože ani nevím, jestli se mě na mé klasické K2-kové místo vleze "dvojče"...aniž by tam byly keře, sloupy aj.


Určitě vyfotit, ja sem to nestihl a lituju toho :-x . I když nejsem žádnej velkej fotič, tak takovou raritu jsem si neměl nechat ujít, přece jen 2xT doŠtefanikovi čtvrti jezdí jednou za 10 let :idea: . Dlouho už je tam asi neuvidíme :roll: .


Včera jsem tedy něco málo nafotil, i když úspěšnost nebyla až taková (celkem frmol, plno lidí, auta, busy...), jak jsem předpokládal. Ale mám vyfocenou soupravu T3R ev.č. 1665+1666, 2xT3M ev.č. 1544+1571 a 2xT3G ev.č. 1624+1625+nějakou tu K2 na d-9.


A dáte fotky do fotogalerie? Aspoň pár please :shock:


Offline
68
23 čer 2004 22:21
Brno-Vinohrady
VS píše:
rovy píše:
Teď už ale "letím" vyfotit nějaké "dvojče" na d-5 ve Štefánikově čtvrti, bude to tam dobře "nasvícené" při výjezdu ze smyčky, viz. předchozí příspěvek ohledně focení. Jedu ale naslepo, protože ani nevím, jestli se mě na mé klasické K2-kové místo vleze "dvojče"...aniž by tam byly keře, sloupy aj.


Určitě vyfotit, ja sem to nestihl a lituju toho :-x . I když nejsem žádnej velkej fotič, tak takovou raritu jsem si neměl nechat ujít, přece jen 2xT doŠtefanikovi čtvrti jezdí jednou za 10 let :idea: . Dlouho už je tam asi neuvidíme :roll: .


Včera jsem tedy něco málo nafotil, i když úspěšnost nebyla až taková (celkem frmol, plno lidí, auta, busy...), jak jsem předpokládal. Ale mám vyfocenou soupravu T3R ev.č. 1665+1666, 2xT3M ev.č. 1544+1571 a 2xT3G ev.č. 1624+1625+nějakou tu K2 na d-9.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
medlanky , kolej smrti


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
No a pak chce DPMB jednat s MěÚ o tramvajích přes Svoboďák. (Bylo to v "Bez Starostí")


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
K tomu posunutí kolejí na Rašínové
:arrow: jakmile se dodělají kolektory v centru města (konec letoška), začne se rekonstruovat Svoboďák a Rašínová (příští rok, Rašínová možná dřív).. takže bych to viděl tak..


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Na koleji smrti v medlánecké vozovně stojí momentálně 1561 a 1603 bez ptg a 1132. 1089 nikde.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Jo jo v Ostrave je prototyp 0019 dnes pod cislem 1500 v provedeni KT8D5.RN1...dodnes se ale od ostatnich vozu lisi taznym okem na narazniku ktery je vys-jako u verze SU...


ad Rovy a KT8: v Ostravě nejsou vozy z ověřovací série, je tam jeden ze dvou prototypů, dnes už je tuším v provedení RN1.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
rovy píše:
Teď už ale "letím" vyfotit nějaké "dvojče" na d-5 ve Štefánikově čtvrti, bude to tam dobře "nasvícené" při výjezdu ze smyčky, viz. předchozí příspěvek ohledně focení. Jedu ale naslepo, protože ani nevím, jestli se mě na mé klasické K2-kové místo vleze "dvojče"...aniž by tam byly keře, sloupy aj.


Určitě vyfotit, ja sem to nestihl a lituju toho :-x . I když nejsem žádnej velkej fotič, tak takovou raritu jsem si neměl nechat ujít, přece jen 2xT doŠtefanikovi čtvrti jezdí jednou za 10 let :idea: . Dlouho už je tam asi neuvidíme :roll: .


Offline
68
23 čer 2004 22:21
Brno-Vinohrady
Teď už ale "letím" vyfotit nějaké "dvojče" na d-5 ve Štefánikově čtvrti, bude to tam dobře "nasvícené" při výjezdu ze smyčky, viz. předchozí příspěvek ohledně focení. Jedu ale naslepo, protože ani nevím, jestli se mě na mé klasické K2-kové místo vleze "dvojče"...aniž by tam byly keře, sloupy aj.


Offline
68
23 čer 2004 22:21
Brno-Vinohrady
PvvS píše:
Rovy : vitej :)


No ještě si na toho fórum musím zvykat, přístup poněkud komplikovanější, než na K-reportu...aneb zaběhnutý stereotyp je přece jen jednodušší.


PvvS píše:
Rovy : vitej :)


Taky Tě zdravím. Na K-repu se moc o Brně nediskutuje, tak jsem zavítal sem, kde to, jak "vidím", vře:-) A dokonce jsem i zjistil, že jsem se sem již před rokem registroval, o čemž ani nevím...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Rovy : vitej :)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dneska okolo poledne se na 00113 v soupravě 1537+1548 spálil v B vozu zrychlovač, proto řidič musel z Bystrce až na výstaviště jet s nečinným Bčkem, na výstavišti čekala náhrada 1604+1619.


Offline
68
23 čer 2004 22:21
Brno-Vinohrady
Fixi píše:
Radek Havlík píše:
Poraďte mě kde se dobře fotit TRAMVAJE,AUTOBUSY A TROLEJBUSY


Projeď se po Brně a najdi si místo...


Celkem těžce zodpověditelná otázka...Základní požadavky na kvalitní foto tady myslím v předchozích příspěvcích napsal "pd". Jednoznačně fotit se sluníčkem v zádech, jinak fotky nemají smysl z hlediska kvality. Takže je dobré pohybovat se v předem vybraných lokalitách v danou dobu, kdy je lokalita ideálně nasvícená (domy nevrhají stín na trasu linky-obtížné v zimních měsících)-dle mapy a směru slunečního svitu najít optimální čas, kdy bude lokalita nasvícená.
Z hlediska "okolí" fotky...v zimě se naskytují jiné možnosti, a to výhled na místa, která jsou jinak přes léto zakryta zelení, např. Žarošická ráno směr Vinohrady před podjezden před zastávkou Vlčnovská (ideál zima-výhled na Brno), či úsek TT do Líšně v oblouku pod Goldovou ulicí (terasovitý blok bytů). Dále např. Řečkovice Banskobystrická ul ráno s hezkými domky v pozadí, "paneláková architekura" odpoledne před zastávkou Osová (před podjezdem).

Dalo by se tak psát x-stran,ale konečná volba je na daném autorovi fotek, a navíc, každému se líbí jiná kompozice! Brno je z hlediska lokalit téměř nevyčerpateln. Fotím v Brně intenzivnji již 5 let a stále necházím nová a nová místa!!


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
OP píše:
Izzy píše:
Jo dnes sem se vecer prochazel po Ceske a k memu udiveni je na zastavkovem stojanu linek 5,6,7 smer Moravak NOVA cedule znacici jizdu vozidla za zastavkou vpravo...tedy bud smer Rasinova nebo Roosveltova...


Nechci kazit optimistickou naladu, ale neni ta sipka vpravo jen zapomenuta po predprazdninovem odklonu "ctyrky" pres Svobodak? Je ta cedulka nova par dnu anebo par mesicu?


Vypada nove...nad tim zapomenutim sem taky uvazoval a predtim sem si tam te cedule nevsiml...i kdyby byla jen zapomenuta mohla by tam zustat :-P


Offline
68
23 čer 2004 22:21
Brno-Vinohrady
Fixi píše:
PvvS píše:
1702 je vzhledem k jejimu stari asi nejlepsi vuz co tu je. Paradoxne vydava nejmin ruznych pazvuku , proti ostatnim vozum . Navic jeji vyzbroj je trochu odlisna proti klasice TV3 a je to poznat hlavne v kopcich


1702 je odporný rozhrkaný šrot patřící do koše.


1702 je velice zajímavý vůz. Je to jedna ze dvou zbývajících KT v původní Č-K kombinaci a jedná se o vůz z ověřovací 10-ti kusové série vozidel KT8 z roku 1986, mj. dodaných také do Phy, Košic, OV... (viz. např. provedení odporníků na střeše).


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Izzy píše:
Pokud vim tak KT8D5N mají podvozky ponekud jiné konstrukce nez v puvodnich vozech KT8...podvozky z eNek jsou shodne s vozy T6A5 lisi se jen pouzitim bohuminskych kol...jinak TV14 dosluhuje a brzy doslouzi a je jen otazka co ji nahradi...me osobne prijdou eNka jako docela majestani vozidla a slusela by jim asynchronizace s TV Europulse...bohuzel k tomu ale asi nedojde :-(


Podvozky KT8 (stare) a T6A5 jsou stejne konstrukce a navzajem (po male uprave) zamenitelne.
- 1. a 4. podvozek vozu KT je zamenitelny s T6 (myslim) bez jakychkoliv uprav
- u 2. a 3. je nutna zamena zpusobu uchyceni k vozu.

Na KT8N budou asi lehce predelane, ale nejspis to bude vse navzajem zamenitelne.

Rekonstrukce nejake K2T na progress se nevyplati -> to se uz muze vuz rovnou zrusit a kanibalizovat. Hlavne by ale v KT8N (jakozto vozu, ktery ma daleko vetsi zivotnost nez vsechny K2T dohromady) zustala problematicka TV14 a problem s dily by prisel opet na radu za 5,6,... let. Spis dojde k rekonstrukci nejake KT8N na progress a vytezene dily se pouziji k opravam ostatnich vozu s TV14. Navic progress bude behem cca 1/2 roku schvalen jako nahradni dil na vuz KT8 (a KT8N je snad jen podtyp KT8), tim padem by nemel byt problem se schvalovacim procesem.
S tim, ze by se KT8N predelala na asynchron bych moc nepocital. Preci jen to znamena rekonstruovat podvozky, kopit 8 novych motoru (nezanedbatelna polozka) a projit celym schvalovacim procesem.


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Izzy píše:
Jo dnes sem se vecer prochazel po Ceske a k memu udiveni je na zastavkovem stojanu linek 5,6,7 smer Moravak NOVA cedule znacici jizdu vozidla za zastavkou vpravo...tedy bud smer Rasinova nebo Roosveltova...


Nechci kazit optimistickou naladu, ale neni ta sipka vpravo jen zapomenuta po predprazdninovem odklonu "ctyrky" pres Svobodak? Je ta cedulka nova par dnu anebo par mesicu?


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Jo dnes sem se vecer prochazel po Ceske a k memu udiveni je na zastavkovem stojanu linek 5,6,7 smer Moravak NOVA cedule znacici jizdu vozidla za zastavkou vpravo...tedy bud smer Rasinova nebo Roosveltova...takze mozna se jiz brzy dockame d-4 obousmerne pres Roosveltovu nebo spise pres Svobodak!!! Jo hned za ukoncenim novych koleji v usti Rasinovy ulice nejsou koleje jeste napojeny a ani zatim nebudou pac jsou opravdu posunuty oproti starym vcelku dost ale zato jsou na panelech za nimi bile nacrtnute linky novych koleji...takze nam zmizi male esicko v Rasinove...ovsem nevim kdy se to bude napojovat...ten usek pro naprimeni je asi tak 10-20m...jo a u Polni byly dnes vytazeny z vykopu vzpery, ten byl pote zasypan, navrch dan sterk a co nevidet pribudou jiste i koleje...takze nam asi vyluka skonci presne ve stanovenem terminu...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
adam_r píše:
titlis píše:
Nejsu elektrikář, tak nevím, jak moc jsou ND na KT8 shodné s KT8N, ale selský rozum mi říká, že by pokud možno mělo jezdit všech 7 nízkopodlah a pokud to jde nějak udělat, tak by se mohly potřebné ND vzít z těch vysokopodlažních. U trolejbusů to asi bude složitější vzhledem ke krachu Škody Ostroff. Druhá věc je, jestli se DP nechá vydírat od svých dodavatelů popsaným způsobem. Jesltiže jde díl sehnat jinak a levněji, tak by snad neměl být problém se zaúčtováním, pokud ano, dělá někdo něco špatně. Ale tento případě mě dost nadzvednul.

KT8N a KT8 maji stejne podvozky a nejake dalsi mechanicke dily. Po elektricke strance jde o uplne odlisne vozy.

Taky bude nejspis problem, ze ke spoustum dilu bude problem sehnat dokumentaci, co v te cerne skrince je vlastne uvnitr ...


Pokud vim tak KT8D5N mají podvozky ponekud jiné konstrukce nez v puvodnich vozech KT8...podvozky z eNek jsou shodne s vozy T6A5 lisi se jen pouzitim bohuminskych kol...jinak TV14 dosluhuje a brzy doslouzi a je jen otazka co ji nahradi...me osobne prijdou eNka jako docela majestani vozidla a slusela by jim asynchronizace s TV Europulse...bohuzel k tomu ale asi nedojde :-(


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Radek Havlík: Přestaň prosím spamovat forum dotazy typu "co 1701" a "co 1005" a podobně. Piš pouze příspěvky, které podpoří aktuálně probírané téma.
K fotomístům je pravda, že si musíš najít místo, které se ti líbí. Úžasně fotogenická je smyčka na Náměstí Míru, moje nejoblíbenější 8-)


Offline
Uživatelský avatar

460
29 lis 2004 18:44
16 km od Brna
Jo a 20 šalin není unifikace, když jich má Brno 300.
Jenže na to nejsou peníze, a přišli by jsme o světovou raritu a pak by provoz byl takový ...... nudný.


Offline
Uživatelský avatar

460
29 lis 2004 18:44
16 km od Brna
Takže by bylo nejlepší zchrastit 5 melounů na proges, a byl by tu další atyp podtyp, aby jich náhodou nebylo málo. Aspoň by byly náhradní díly na TV14 pro ostatní. Nebo by se taky dala udělat výměna s nějakou K2T (reko naP), ale to by vlastně vyšlo na stejno. To spíš bude nějakou dobu rezivět v Medlánkách.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
renda píše:
Kvůli čemu ta 1734 vlastně stojí?
Nebylo by jednodušší z ní udělat progres?

Porucha nejake podstatne soucastky ve vyzbroji TV14. S nedostatkem dilu na tuto vyzbroj maji problemy vsichni provozovatele, kteri podobne vozy maji.
Na ten progress (nebo neco novejsiho) nejspis driv nebo pozdeji dojde. Spolehlivost teto vyzbroje je velmi dobra, a narozdil od TV14 neni problem potrebne nahradni dily obstarat. Je zde jedinny drobny problem, ktery se jmenuje 5 milionu.

Citace:
Pokud vím tak dokumentaci na náhradní díly k věcem od ČKD má Pars ne? ten to nemůže vyrobit?.

teoreticky ano, prakticky to muze byt uplne jinak.

Citace:
A vůbec ,to maj z toho že nakoupí kde co, tolik různých typů sand nikde jinde na světě nejezdí, a přitom svět spěje k unifikaci.

Ono tech KT8D5N melo byt dle smlouvy s CKD minimalne 20 (ale spis i vice), jenze CKD zkrachovalo a ...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 17:54
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]