Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 84 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Hlavně bych počkal, jak se 15T osvědčí/neosvědčí v Praze a podle toho se zařídil. Jenže Brno musí mít hned to samé co Praha.


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Na 15T musi byt novy vyberovy rizeni . A zatim ma 15T asi tak stejnou spolehlivost jako RT6 .


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
prolízačky taky nejsou zrovna výhra (třeba 80 let stará koncepce)[/quote]

Pořád je to větší výhra než kolejové brusy se spraseným interiérem. Docela nechápu, že Brno kupuje ty příšery nad minimální smluvený objem a nepočká na 15T. Ale čemu se u oranžgutanů divit.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Nejde o rovinatou nebo kopcovitou trať, ale o to, s jakým minimálním zpomalením je vozidlo schopno brzdit. Jsou dané prostě nějaké normy, které musí vozidlo splňovat. A pokud by nebyl brzděn jeden podvozek, nejspíš by normě nevyhověl. Otázkou je, zda-li to někdo vůbec u RT6 zkoušel. Poláci mohou mít v tomto ohledu trochu benevolentnější normy (nevím, neznám) a potom to jde...


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Citace:
Ono je spíše škoda, že se Brno nerozhodlo obnovit vozový park vozy typu Vario, tak jako ostrava.


prolízačky taky nejsou zrovna výhra (třeba 80 let stará koncepce)

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Otázka je, jestli by tato úprava prošla u drážního úřadu.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
PvvS: kdybychom meli rovinaty mesto jako je Poznan (alespon oproti Brnu), pak bychom taky mohli mit stredni nebrzdenej podvozek. Alespon tak me to nekdo ohledne brnenskych a poznanskych RT6 vysvetloval.


Offline
147
06 pro 2009 11:01
Hhoonnzzaa píše:
RT6 narozdíl od K3 nemají vážnou konstrukční vadu neslučitelnou s provozem. Škoda (Pars) se k tomu nehlásí a kupovat donekonečna nový mosty za neskutečný prachy, který se znovu a znovu zprohýbají, no nevím.


No oni toho taky RT6 zrovna moc nenajezdili aby se mohli nějaké případné konstrukční vady projevit. Já jsem taky neříkal, že K3 jsou super bezproblémové vozy, ale oproti Rt6... Ono je spíše škoda, že se Brno nerozhodlo obnovit vozový park vozy typu Vario, tak jako ostrava.


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Vyhazeli brzdy, nechali jen zaklad, vykuchali diagnostiku . Proste jenom zakladni komponenty , tak aby to dokazalo jet a mozna i zastavit . Stredni clanej je zcela nebrzdenej.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Tak mne napadá: Co vlastně udělali s RT6 poláci v Poznani? Pokud tuším, tak jim tam relativně jezdí ...


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
RT6 tech vad maji povic . Proc asi nektery najezdily vic kilometru po dilnach a na zkusebkach nez s lidma ? Vyzbroje bych se mozna az tak nebal. Kdyz ji rozdejchali polaci a podarilo se zkulturnit i KT8D5N , tak tady by to melo jit taky. Otazka je , zda neni na case skoncit a 1804 poslat do srotu. Jestli cena vyzbroje+brzd+rekonstrukce ktery nema + prace nebude vyssi jak rekneme LF2, ktera bude narozdil od ni i jezdit.

POckal bych na 1802, a podle toho , zda se ji podari zprovoznit a hlavne provozovat, bych se zabyval osudem ostatnich. Je to sice hezky, mit NP vozy , ze kterych sotous udela blahem louzicku, ale pokud nejsou schopny douhodobyho provozu za stejnych podminek jako ostatni vozy, tak nemaji na kolejich co delat. A po vytezeni pouzitelnych dilu s nima zadotovat vysoky pece.
Zajimavy ze podobny problemy , jako u K3 byly i u KT8N a neni problem . Mozna by stacilo opajcovat reseni z plzne na KT3 a vyresit spojeni clanku jinak. Nebo se smirit se schodem a mit za vzor KT8.


Offline
121
01 úno 2009 22:40
RT6 narozdíl od K3 nemají vážnou konstrukční vadu neslučitelnou s provozem. Škoda (Pars) se k tomu nehlásí a kupovat donekonečna nový mosty za neskutečný prachy, který se znovu a znovu zprohýbají, no nevím. Cesty 2xProgress bych se nebál. Pražská RT6N2 byla pokud vím vcelku bezproblémová. Zlobily na ní motory, které se nechaly staré (původní) bez nutných úprav a další drobnosti. Doplatila na politický nezájem. Na 1802 záleží na tom, jak hodně zůstalo dílů "rozhýbaných" a kolik je nových. Asi největší bubák mi přijde ta výzbroj.

_________________________________
Tramvajové vozy RT6 na Facebooku: https://www.facebook.com/tramvajovevozyrt6


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Demon píše:
Nelze, bo pak se musí vyměnit i motory, což obnáší nějaký dva melounky navíc. Jedině 2xProgress a máme z toho další 9101, což taky neni příklad hodnej k následování.
Já bych byl trpělivej...

Já jsem trpělivej. Je jasný, že schválení typu musela 1801 absolvovat v současném provedení, protože jedině tak se dalo navázat na zkoušky započaté již v ČKD.
Věřím, že kdyby se chtělo, tak 9101 po vychytání pár drobností by spolehlivě jezdila.
Její reko byla zadáná Parsu v době, kdy Praha neměla žádnou NP tramvaj. Problém byl v tom, že ta reko byla dokončena v době, kdy již byla v Praze 14T a Škodovka ji začala sekat jak Baťa cvičky.
Nevím, co je na tom pravdy. Dostala se ke mě informace, že Progresizace RT6 byla možná pouze za předpokladu přesunu pantografu a proto do požadavku na přesun PTG se nic nedělo.


Offline
147
06 pro 2009 11:01
Makub: No je sice pravda, že K3 nejsou úplně ty nejvydařenější vozy, ale narozdíl od RT6 jezdili všechny více méně bez závažných problému dlouhou dobu a předpokládám, že až vyřeší důvod proč jsou niní dlouhodobě odstavené tak opět jezdit budou, narozdíl od Rt6


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
MKzB píše:
I když se nemůžu ubránit dojmu, že by se udělalo líp, kdyby se do nich nacpala jiná výzbroj, vyskytující standartně na jiných tramvajích (Elin, Europulse).
Nelze, bo pak se musí vyměnit i motory, což obnáší nějaký dva melounky navíc. Jedině 2xProgress a máme z toho další 9101, což taky neni příklad hodnej k následování.
Já bych byl trpělivej...


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Makub píše:
To je pravda, že zdechá kde co, to je každýmu jedno ,ale že nejede RT6, z toho všichni dělají kovbojku. Co taková K3 ? To byla, je a bude popelnice.
Jezdí jen jedna, a nikdo se nad tím nepozastaví ???????


dělají z toho kovbojku, protože v tom vidí ty promrhaný peníze.. K3 jsou sice svým způsobem "bazmeky", ale jezdily víceméně bez závažnějších problémů..


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Přesně tak, počkat na 1802, která snad projde jakousi GO a dostane nový brzdy dle 13T.
Tyto šaliny bych úplně nezatracoval. 1803 jezdila relativně pravidelně, až na ten staťák. Komplikace při soustružení byly dány určitě tím, že v Pisárkách soustružili RT6 poprvé a když ne poprvé, tak poprvé po hodně dlouhé době.

I když se nemůžu ubránit dojmu, že by se udělalo líp, kdyby se do nich nacpala jiná výzbroj, vyskytující standartně na jiných tramvajích (Elin, Europulse).

Nad zdechnutím či odstavením jiné tramvaje nikdo nepřemýšlí, ale RT6 je sledovaná víc, jak Temelín Rakušáky.


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
POckal bych na 1802. Tam je o neco vic jak rozhybani starejch dilu ... Ale jestli totalka pomuze ...


Offline
147
06 pro 2009 11:01
Tasa píše:
Řidiči? Myslím, že s tím jezdí ten kdo chce a mám takovej pocit, že do toho nikdo nikoho nenutil.


To je sice pravda, ale mám obavy, že časem nás s tím přinutí jezdit všechny. Podle mě už ty vozy měli být ve šrotu dávno a to neustálé snažení o zprovoznění těchto popelnic, kleré víc času stojí než jezdí je naprostej nesmysl


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Řidiči? Myslím, že s tím jezdí ten kdo chce a mám takovej pocit, že do toho nikdo nikoho nenutil.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Jediné štěstí pro všechny spoluobčany bude, až RTtrosky odvezou do Remetu. To si odechnou minimálně všichni zaměstnanci údržby a někteří řidiči.


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Mám pocit, zda 1801 neslouží jako pokusný králík pro další drobná zlepšení.


Offline
Uživatelský avatar

254
24 srp 2009 18:59
A nebylo by to i ekonomicky rozumnější? Udělat něco pořádně s ostatními souvislostmi než do toho neustále za chodu vrtat.

_________________________________
Sbohem Moravo, jedu do Brna...


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
MKzB píše:
Obávám se, že jediným štěstím pro 1801 bude mimořádná VP spojená s GO.

Taky bych to tak viděl

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Obávám se, že jediným štěstím pro 1801 bude mimořádná VP spojená s GO.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 30 zář 2024 04:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]