Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 86 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 110  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
K nádraží z trochu jiného soudku. Na těchto stránkách je relativně dobře vidět, co je ve velké části skryto v náspu mezi HBf a Horními Heršpicemi. Bylo (a stále je) několik plánů na jejich odkrytí, což by bylo jedině dobře. To ovšem s větší železniční dopravou v tomto úseku nepůjde, tím myslím celkově dobudoucna.


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
S přemístěním uzlu se nepočítá, tedy, do jaké míry je to uzel, k novému nádraží má vést jednak trať přemístěná do dnešní Plotní ulice, a pak ještě jedna novými „bulváry“ zhruba od Nových sadů podle dnešní Trnité. Dostupnost bude dobrá, pokud bude diametr. Jenže.

S3 je oproti jedničce rychlejší o drobné minutky, a nádraží je v krpoli maličko bokem, narozdíl od zastávek jedničky. Taky tím jezdím, ale zázrak to není. Spíš na Lesnou. Jenže půlhodinový interval. To nemá cenu.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
renda píše:
Zase ohraná písnička že koleje zastavily rozvoj jižního centra .... zastavily to 100 leté kecy o odsunu nádarží, proto se tam nic nedělo. Znám spoustu nádraží u center měst, a nikde s tím nemají problém.


Každé město má svůj vlastní vývoj. Vývoj Brna byl takový, jaký byl.
renda píše:
Denně dojíždějící do práce Vám poděkují za nový nádraží, kde na šalinu (pokud tam nějaká pojede, viz. paralela zvonařka) budou muset přebíhat "náměstí" před nádražím. Ti se na nádraží s obchody a bůvhíčím vykašlou a raději pojedou GMK.


Měl jsem pocit, že součástí je i přemístění alespoň části současného uzlu, takže dostupnost by měla být dobrá, to ostatně beru jako premisu celé úvahy a jako něco, s čím se od počátku počítá. Nebo ne snad?
On i současný uzel je silně třeba rekonstruovat, kapacitně evidentně nedostačuje. I proto jsem zastáncem odsunu a vybudování nového - kapacitnějšího terminálu nebo ještě spíše rozdělení současného jediného terminálu na dva.


Offline
Uživatelský avatar

460
29 lis 2004 18:44
16 km od Brna
Zase ohraná písnička že koleje zastavily rozvoj jižního centra .... zastavily to 100 leté kecy o odsunu nádarží, proto se tam nic nedělo. Znám spoustu nádraží u center měst, a nikde s tím nemají problém.

Denně dojíždějící do práce Vám poděkují za nový nádraží, kde na šalinu (pokud tam nějaká pojede, viz. paralela zvonařka) budou muset přebíhat "náměstí" před nádražím. Ti se na nádraží s obchody a bůvhíčím vykašlou a raději pojedou GMK.

Komárovská spojka by nebyla problém po zdvojkolejnění trati 300 přez Chrlice.

PS: k dostupnosti severní části, znám spoustu lidí co z/do Kr.pole jezdí vlakem, protože cestovní doba na rozdíl od d-1 je podstatně kratší a o dost komfortnější, pokud se to dá říct o ČD-šrotech (oproti kapacitně nezvládající d-1 ve špičkách).


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Tak ze prvé - to vybájené, či spíše vylhané nádraží není o půl kilometru dál, ale o osm set metrů. To odradí od cesty vlakem minimálně denně dojíždějící, zvlášť mají-li své pracovní a obchodní příležitosti v severním segmentu města. Nevím, jak dálkové cestující, protože vlakem např. do Prahy s černou dírou ani náhodou, ale když to srovnám s busem, i kdybych si odmyslel určitý rozdíl ve standardu, tak pokud mi něco pojede od Grandu, tak pojedu odtamtud a ne od nevábné smradlavé Zvonařky, kam mne MHD nedoveze, neb musí následně šplhat po rampách nahoru a zpět a mám to dál. Problém právě je, že k odsunutému nádraží těch "pár" kapacitních linek přivézt nelze - a ty co by se tam přivedly, budou chybět jinde, protože se rozvrátí zavedený systém přestupním uzlem na HBf. Kromě toho z některých perónů odsunutého nádraží je to na mhd docela dost dlouhá štreka.
Terminál u Grandu je u dvou zastávek - na spojce u grandu stojí d9 a Maliňák by se dal považovat za druhou zastávku, docházková vzdálenost k paláci Morava je minimální.
Nádraží na Svoboďáku být nemusí, stačí, když na něho dojdu z HBf. pěšky za 5 minut, z Dolního už musím jet šalinou a zbytečně tak zatěžuju mhd.
Nevím, jak kdo, ale pokud jdu na vlak - a opět mám na mysli pravidelné dojíždějící, nemají obvykle větší rezervu než 5 min. Ale dobrá - dálkoví cestující nechť mají širší možnosti realizace - pod kolejištěm je hafo místa a podzemní pasáž s obchody, rychlým občerstvením apod. by se tam dala udělat.
Nevím, jak chcete udělat bezbariérové nádraží bez výtahů, příp. eskalátorů. Na peróny kromě prvního musíte podchodem - výtahy tam jsou už dnes.
Žádné koleje rozvoji jižní části nezastavily, naši předkové nebyli hloupí a moc dobře věděli, proč v záplavovém území nestavěli.
A blízkost vlakového a autobusového nádraží není vyloučená ani ve stávající poloze - stačí rozšířit stanoviště u Grandu, případně ho udělat na dvě nebo i více pater, místa je u bývalých spěšninových terminálů taky až až. Pro inspiraci, jak má vypadat bus nádraží, se stačí podívat např. do Tel Avivu.
A parkoviště může být mezi nádražím a Tescem, pokud tam bude ústit ta obchodní pasáž, mohou tam být i pokladny, nebo aspoň automaty.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Taky se přidávám na stranu odsunutého nového nádraží. Mám k tomu více důvodů.
- Nejsem toho názoru, že nádraží o půl kilometru dále kohokoliv odradí od cesty vlakem. To už bychom se mohli bavit o tom, proč není třeba na Svoboďáku. Za předpokladu, že bude na nádraží zavedeno pár kapacitních linek, nebude problém. A mohu to bez potíží doložit - dnešní autobusové nádraží je na tom s dopravní obslužností někde mezi slovy "velmi špatně" a "katastrofálně" a nevím o tom, že by tam bylo prázdno. Ani terminál u Grandu není zrovna na zastávce a ve velkém se používá.
- Staré nádraží nikdy nebude splňovat moderní požadavky. Nejsem z těch, kteří by volali po tom, aby si každých 20 let strhlo celé město a postavilo znovu, ale zrovna nádraží považuju za natolik funkční budovu, že by si moderní pojetí zasloužilo. Zejména mi tam chybí nějaké obchody, bufety a podobné věci, kde by bylo možné trávit nějaký čas a také se dobře najíst bez obavy ze žloutenky. Lidé čekají při přesedání, na vlak se obvykle chodí s jistým předstihem... Mimo to obchody spolufinancují provoz nádraží, díky čemuž je možné udržet jeho finanční samostatnost a může být mnohem lépe spravováno, nemuselo by tedy být takto odporné.
- Nádraží by mělo být postaveno jako bezbariérové, nikoliv bezbariérovost nějak složitě dodělávat výtahy a plošinami.
- Sdružení autobusového a vlakového nádraží by cestující jistě ocenili.
- Mám problém s tím, věřit, že bude rekonstrukce levnější než stavba nového. Jestli někdo někdy rekonstruoval dům, jistě mi dá za pravdu, vždy se objeví takové množství skrytých problémů, o kterých nikdo dopředu nevěděl, že se položky na rozpočtu množí jako králíci a z rozpočtu je trhací kalendář.
- Nikdo netvrdí, že se současná budova strhne, velké množství uznávaných budov původně sloužilo k jinému účelu. Asi nejslavnější přestavbou starého nádraží je Musée d'Orsay v Paříži, je z něj světově proslulá galerie impresionismu.
- Jsem proti bourání nádherných budov u Malé Ameriky, to jsou krásné industriální budovy hodné ochrany. Bohužel ve stavu jakém jsou...
- Osobně mi vadí postavení kolejí v Brně. Jsem toho názoru, že zastavily rozvoj jižní části Brna. Jejich přeložení by pomohlo rozvoji tamních nevábných míst.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Nydros: kromě toho, že by se variantou "odsunuté" polohy přiblížily vlakové a autobusové hlavní nádraží, měl bys hodně prostoru k vytvoření potřebné infrastruktury (jestli bude je věc druhá). Pro zkvalitnění služeb cestujícím potřebuješ (nejen) čekárny, WC (kam by se člověk nebál chodit),... A na to je potřeba větší budova než ta stávající. Ta kapacitně stačila v 19. století a v 1. polovině století dvacátého.


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Pavel:
jen pro poradek: ja osobne jsem pro nadrazi v centru, hlavne kdyz nebude v te odsunute poloze;
a jak pise renda, s tim souhlasim, tedy s rozsirenim o 1 nastupiste a podchod.
skoda ze nema odkaz


Offline
1087
09 lis 2006 18:16
renda: jsem rád, že máš stejný názor na projekt Koalice nádraží v centru. Ohledně 4 průjezdných kolejí, jsem akorát reagoval na nydrose, který nemluvil o konkrétním projektu, ale že by to mělo teoreticky stačit. A to je pořád problém přisunuté polohy. U odsunuté už víme, jak by měla vypadat. Ale u přisunuté se zatím nikdo nebyl schopen spokojit s žádným návrhem a pořád se tady lidi baví o pseudonávrzích. Potom to vypadá tak, že nádraží v centru bude strašně levné, ale zároveň dokonalé.

Pochybuji, že bude VRT až v roce 2200, stačí aby byla v této věci více akční EU a peníze by byly. Teď se vyhazují oknem za úplně zbytečné projekty

Co se týká nákladů na MHD, tak stejně je v plánu vybudovat šalinu na jih, nemluvě o nutnosti konečně zajistit obsluhu autobusového nádraží. A kolik to bude stát bude záležet na strašně moc okolnostech. Jestli nové nádraží nahradí uzel Úzká atd.


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Doufám, že nezapomínáte i na další problémy současného nádraží, například zoufale nepostačující kapacita jednokolejné komárovské spojky. Kdyby to byly jenom průjezdné koleje…

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

460
29 lis 2004 18:44
16 km od Brna
Kde jste vzali 4 průjezdné koleje? Pokud teda mně nešálí zrak tak je jich 6 u 4 nástupišť a 4 kusé :-k


Offline
Uživatelský avatar

460
29 lis 2004 18:44
16 km od Brna
Projekt odsunu i koalice v centru je stejně megalomansky drahý.

Viděl jsem projekt rekonstrukce s rozšířením o jedno nástupiště - to jest na 8 průjezdných kolejí a s druhým novým podchodem blíže kusým nástupištím a druhou skromnou potřebám dostačující odjezdovou halou tamtéž. Bohužel se mi nedaří to dohledat ... cenově tak za polovic. To by současnému provozu, tak uvažovanému zvýšenému si myslím plně postačovalo. Na druhou stranu s obměněným vozovým parkem (s kterým se teda vůbec nic neděje a asi ani nebude, dokud se nerozpadne) a přístupem k řízení provozu a tvořbě GVD je možné provoz řešit poněkud ... jinak.

SJKD bude kdy ? tak rok 2200, dřív bych s tím nepočítal. A VRT ? to tak nejdřív 2100 (a to bude tak leda Praha-Německo) ... vzheldem k tomu jak je záměr stopnout stále ještě nedostavěné tranzitní koridory (které už se taky staví 20 let :cry: ).


Naposledy upravil renda dne 07 srp 2010 14:52, celkově upraveno 1

Offline
151
07 říj 2009 23:14
Pavel:
Souhlasil bych naprosto, kdyby to slo, ba dokonce bych byl velmi rad, aby cast nadrazi byla pod zemi, nejlepe treba 2 koleje pro celou regionalni dopravu(osobni vlaky), stejne tak to bezvadne funguje v mnoha nemeckych mestech(Stuttgart, München, Berlin).
Tech 10% to neni mysleno na regionalni dopravy, nybrz na dalkovou, zase viz relace Brno-Praha.
Mmj, pocita ten projekt za 29mld i tim, ze by se musela naprosto prekopat brnenska sit MHD? a tedy by bud muselo byt koupeno mnoho novych salin, aby v centru byla dostupnost stejna, anebo by se situace zhorsila!
Dale prestup vlak-vlak je zbytecny, paklize bychom meli regionalni dopravu denne v intervalu 30 minut, tak leda mezi dalkovou dopravou, ale to by pak nebyl problem, vzhledem, kolik malo trati v Brne je. A ty 4 koleje jsou mysleny 4 prujezde, ale samozrejme alespon k tomu dnesni 4 kuse.

Citace:
Vybourejme část Brna včetně Tesca a máme krásné nádraží


kdyby se cele parkoviste mezi Tescem a nadrem 'zakrylo', tak na nem by klidne mohly byt dalsi 3 koleje.


Offline
1087
09 lis 2006 18:16
renda: Kde jsi vzal to, že projekt rekonstrukce stávajícího nádraží má být výrazně levnější? Projekt Koalice nádraží v centru: 25 mld, odsun 29 mld. S tím, že kvůli nedostaku kolejí se u přisunuté varianty musí postavit výhledově SJKD, protože nebude kapacitně stačit. Nemluvě o tom, že byli hádky o tom, že je to nádraží podhodnocené. Ale to je i u odsunu. Ale pokud to vezmeme v celkových finančních nákladech včetně zapojení VRT, tak to vyjde stejně, možná i lépe pro odsun. A pokud se někdy postaví SJKD, tak už to bude úplně jedno, kde to nádraží bude.

Nevěřím tomu, že budou stačit 4 průjezdné koleje. Jak chcete koncipovat přestup vlak-vlak? Kam dáte VRT? To chcete to nádraží za 30 let zbourat? Samozřejmě lze postavit plnohodnotné nádraží v centru, ale bude to stát taky jiné peníze. Vybourejme část Brna včetně Tesca a máme krásné nádraží, nebo ho dejme pod zem. Nakonec projekt Koalice nádraží v centru chce dát 4 kusé koleje do podzemí. Osobně je mi jedno, jestli přimo na nádraží bude obchodní centrum, ale uvědomte si, že jeho majitel tam opravdu nenechá přespávat bezdomovce, pokud mu ta budova bude patřit.

nydros: a proč by ubylo o 10 procent cestujících? Zrychlíš průjezd o 5 minut a zpomalíš cestování MHD o 5 minut a jsme na 0. Navíc naivně předpokládáš, že všichi pojedou šalinou na nádraží. Asi zapomínáš, že průmyslové zóny opravdu neleží na severu Brna a že tu máme i autobusy a trolejbusy, které mohou nádraží spojit s hlavními přestupními uzly (Mendlovo náměstí, Stará osada, nemocnice Bohunice...) s prakticky stejnou jízdní dobou. Nejhůř se dotkne cestování na sever, jinak to taková hrůza vůbec není.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Nydros: ty regionální vlaky by zajížděly i na hlavní nádraží (to odsunuté), to současné by už nebylo hlavní, takže to není dělení na dvě nádraží.


Offline
312
22 led 2006 19:31
Brno
...... rozdeleni na 2 nadrazi - by mozna nebyl tak hrozny, kdyby existrovalo zaroven metro(ale to asi nikdy nebude), ktere by propojovalo obe nadrazi a jelo dale na sever......

No pokud se nepletu tak se počítalo (po současné situace na ministerstvu dopravy už asi ne) s projektem severjižního tramvajového diamteru, který by nejspíš tebou popisovaný problém vyřešil.Osobně však diametru moc nefandím.


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Citace:
Nejsem pro úplné zrušení nynějšího nádraží, ale radši bych zde viděl jen regionální vlaky. Je lepší, když vlak jede po kratší a rychlejší trase a zastaví o těch 600-800 metrů dál, než když pomalu projíždí stávajícím nádražím.


A myslis si, ze by to Brnu pomohlo, kdyby se tim zrychlil prujezd, kdyz moc, tak o 5 minut, ale ubylo by cestujicich treba o 10%?
Tento scenar - rozdeleni na 2 nadrazi - by mozna nebyl tak hrozny, kdyby existrovalo zaroven metro(ale to asi nikdy nebude), ktere by propojovalo obe nadrazi a jelo dale na sever.
Mmj, kdyby se opravily koleje kolem souc.nadru, tak by se dala nejaka ta minutka usetrit, treba kdyby ta 30/40 byla az na urovni konce 5.nastupiste, a tedy jiz odsud by vlaky mohly jet smer HH 80km/h.
Mas to stejne, jako kdyby dalkova doprava v Praze jela na Vrsovice, tam taky nemas metro a je to tedy naprosto v haji.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mauricio: moderní nádraží nemusí být nutně malé NC, ale několik obchodů (větších než 1 výdejní okénko) by cestující uvítali. Pokud cestující jede skrz státy, může při přestupu strávit na nádraží několik hodin. Pak něco podobného uvítá.

Mceza: Reichstag slouží ke krapet jiným účelům, než budova hlavního vlakového nádraží. Pokud se chceme zbavit pragotronů (resp. je něčím nahradit), pak by bylo lepší mít modernější budovu, než tu stávající. Nejsem pro úplné zrušení nynějšího nádraží, ale radši bych zde viděl jen regionální vlaky. Je lepší, když vlak jede po kratší a rychlejší trase a zastaví o těch 600-800 metrů dál, než když pomalu projíždí stávajícím nádražím.


Offline
151
07 říj 2009 23:14
souhlasim rovnez s Pvvs a rendou
Citace:
Dan:
Pokud by otázka zněla co mi VADÍ:
Esovitě zatočená nástupiště bez itineráře, nepřehledná..., pokud bych měl zacházet i do detailů tak mi vadí i sdružené odjezdové návěstidlo pro 5 a 6
kolej.Už kvůli tomu byla i dost "pěkná" srážka.


Dale bych chtel ale rict, ze neni potreba milion koleji, staci, kdyz vlaky budou v drtive vetsine jen projizdet, tedy napr. ze by R z Bohumina jel jako primy vuz smer Havl.brod. A pak kdyby se zase cesi inspiroval - treba nemeckou S-Bahn. Aby neustale neco nestalo v Brne, ale jen to zastavilo, lidi nastoupili, vystoupili a zas to odjelo. Co se tyce polomeru, tak paklize by vsechny vlaky projizdely, stacily by 4 prujezdne koleje, cimz by se polomery vyrazne zvetsily.Anebo, pokud nekdo opravdu potrebuje moc koleji, tak zase jako v zahranici, udelat nadr. se tremi castmi: koleje pred hl.budovou, 5 a 6. nast. a pak nove koleje misto Male Ameriky a dalsich zdejsich podniku.


Offline
Uživatelský avatar

460
29 lis 2004 18:44
16 km od Brna
Po Evropě a dokonce i u nás je plno "histrických a zrekonstruovaných budov", všechno historické se nemusí nutně bourat, které plně odpovídají "moderním požadavkůch dněšních zhýčkaných lidí".
To že brněnské hlavní vypadá jak vypadá, je dáno také tím že se furt jenom mluví a dál jenom mluvit bude, o přesunu. Ti co o tom rozhodují evidentně vlakem nejezdí. Jeho dnešní stav vypovídá akorát o absenci investic.
Současný provoz se dá upravit tak, aby i to staré nádraží vše pojmulo, staší se podívat na průjezdné linky S2, S3 a rychlíkové relace Praha-Brno-Olomouc. I na jiným nádražích zastavují na jedné koleji 2 vlaky a nevím o tom že by se z toho dělal problém. A rozšíření, no někde to bylo ... mezi Tescem a nádražím nový perón na mostě a reko ostatních, tak aby byly víc narovno "pro ty co neumí žít bez pravítka :-k "


Naposledy upravil renda dne 07 srp 2010 10:34, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Kordis to hlavně poněkud podělal, jelikož S1 nejede o prázdninách a cestující ze Slatiny směrem severním prskají, že musí jinudy...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

3095
29 srp 2009 19:30
Dan píše:
Ano ale, nejede přes Slatinu.Myslím si že městská linka by měla zajíždět do tak důležitého uzlu jako je Brno hl.n., jestli ji teda chceme obsadit aby byly ty spoje rentabilní.
A srovnávat železniční síť Brna se sítí MHD opravdu, vzhledem k hustotě nelze.

Linka S1 byla zprovozněna primárně z důvodu návozu pracantů na Černovickou terasu (ne na Hlavní nádraží, Kordis to víc než dost v době zprovozňování prezentoval, to bylo letáčků...) !!!

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
312
22 led 2006 19:31
Brno
b1 píše:
A linky 7, 25, 26, 30, 50 taky vynechávají hlavní nádraží, to ti nevadí? Vždyť linku S1 na hlavní nádraží máme, akorát jí říkáme S3.


Ano ale, nejede přes Slatinu.Myslím si že městská linka by měla zajíždět do tak důležitého uzlu jako je Brno hl.n. , jestli ji teda chceme obsadit aby byly ty spoje rentabilní.
A srovnávat železniční síť Brna se sítí MHD opravdu, vzhledem k hustotě nelze.


Offline
Uživatelský avatar

3742
08 čer 2005 23:12
Dan píše:
A kdybych bych měl mluvit obecně tak mi dále vadí že městská linka S1 vynechává ten nejstrategičtější uzel:Brno hl.n..... Možná by jí využilo více lidí..
A linky 7, 25, 26, 30, 50 taky vynechávají hlavní nádraží, to ti nevadí? Vždyť linku S1 na hlavní nádraží máme, akorát jí říkáme S3.


Offline
312
22 led 2006 19:31
Brno
PvvS píše:
Proc nadrazi nesoupnout jenom za 5 nastupiste ? Kolejiste pred malou amerikou ma minimalne 300m , a to jsem hodne vynechal.Po zastreseni/prelozeni uhelne a likvidaci toho autobazaru je misto na nekolik dalsich koleji. Za budovou je krasna silnica primo k zastavce nove sady, kusy koleje dole jsou idealni jako rozsireni kusych koleji u nadrazi.


Toto řešení by bylo opravdu nejlepší..

nydros:na současném nádraží mi nechybí nic ale je potřeba uvědomit si, že stávající nádraží neodpovídá ZDEJŠÍMU provozu.Srovnávat Brusel z Brnem jaksi nelze,v každém s těchto uzlů je přece jiná dopravní a kolejová situace.
Pokud by otázka zněla co mi VADÍ:
Esovitě zatočená nástupiště bez itineráře, nepřehledná..., pokud bych měl zacházet i do detailů tak mi vadí i sdružené odjezdové návěstidlo pro 5 a 6
kolej.Už kvůli tomu byla i dost "pěkná" srážka.

A kdybych bych měl mluvit obecně tak mi dále vadí že městská linka S1 vynechává ten nejstrategičtější uzel:Brno hl.n..... Možná by jí využilo více lidí..


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2737 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 říj 2024 03:54
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]