Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 22 z 28    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 28  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Mě teda Beer přitahuje víc, hlavně tím, že velkoprostorová část je oddělená od uličky dveřmi.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Tasa píše:
Ty at si Jančura strčí

Koupit vozy Bimz není až zas tak špatná volba. Mají dvojté vypružení podvozků, tlumiče vrtivých pohybů, kotoučové brzdy, ale nemají klimatizaci. Určitě by došlo i k přečalounění sedaček. Jinak mě velice připomínají české vozy Beer.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Ty at si Jančura strčí

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Nu… je znám nějaký převratný osud těch starých německých Bimz, co je kdysi „kupovaly“ ČD, nebo nám stále někde čekají na kupce? :-)

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Jsem zvědav, co koupí za vagóny. Třeba o BMZ si asi cestující můžou nechat jen zdát :-(

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

1904
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Jančurovy vlaky už mají jízdní řád. Rychlík předjedou, pendolino ne


Offline
Uživatelský avatar

3731
28 úno 2006 19:00
ČD lákají cestující ZDE


Offline
Uživatelský avatar

3083
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Jan čůrá (pardon, Jančura) si stěžoval v Bruselu: http://brno.idnes.cz/brno-clanek.asp?c= ... oakcie_vem


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Z většiny Desir jde v interiéru zoufale tramvajový pocit. Šukafon má sice hrozný sedačky (no, vlastně úplně všechno), mlátí to s sebou nahoru dolu, ale tak tramvajové to není. Je pravda, že moderní jednotka bude tramvaji podobná asi nutně vždy, takže si bude spíš potřeba zvyknout. Ale třeba poměrně nemalá část sedaček umístěná hned u dveří bez v podstatě jakéhokoliv oddělení je zloba.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
7383
27 úno 2010 07:40
Vzhledem k tomu, jak se v těch krabičkách, co jezdí po kolejích, vyznám, jsem si netroufal na jiné označení.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Bobyku, co že ti to dezýro udělalo, že ho srovnáváš se šukecem? sarcastic Podle mě je to vnitřním komfortem srovnatelný třeba s 854.

honny: pokud se nepletu, tak jedno si udělalo výlet za Plzeň, aby prověřili reálnost tamních spěšňáků.


Offline
7383
27 úno 2010 07:40
Nejde spíše o to, že o víkendu mají jezdit žluté šukafony do Kobylí, a tudíž by chyběly na "lince?"


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Jo, spojený mají být normálně, jen teď byla jedna jednotka na údržbě, jestli si dobře pamatuju příspěvěk pana Paroubka.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

3083
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Tak já to tady trochu zaspamuju. Foto z neděle.
Adamov
Příloha:
DSC_0158.JPG

Brno
Příloha:
DSC_0160.JPG
Příloha:
DSC_0161.JPG

Jináč dnes jsem viděl z balkonu jet spraženou dvojici těchto vozů.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
pepola píše:
P.S. Vypadá to jak "ESO" s kulatým čumákem.
S esem to má společný tak akorát logo výrobce. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

3731
28 úno 2006 19:00
Vyjela 109E, ZDE.
Vzhůru na koridory:
Lokomotivy budou k vidění například na trati z Prahy do Havlíčkova Brodu a Brna... Stavba koridoru na této trati mi nějako unikla... sarcastic
P.S. Vypadá to jak "ESO" s kulatým čumákem.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Množství lidí na stanovišti je dáno předpisem dopravce ...


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Včera jsem se nachomítnul na nádraží, když zrovna odjížděl Žluťák. Docela mě zaujalo, kolik lidí (včetně "podržkafé") bylo v kabině strojvedoucího. Není to trošku proti nějakým předpisům?


Offline
Uživatelský avatar

3731
28 úno 2006 19:00
mceza: Máš úplnou pravdu, s tou (ne)informovaností je to fakt zoufalé!
Vloni v létě jsme přijeli a-312 do Kuřimi a tam stály dvě S3 naráz! Jedna na 1.nástupišti (BDMtee) a druhá (560) klasicky na "dvojce".
Když jsme se ptali, co teda má jet na Brno, tak ty průvodčí (byly snad tři) samozřejmě nevěděly! Tak jsme se všichni nakonec narvali do panťáku a.. jako první jelo BDMtee!
A opravdu hóóódně letitý zážitek mám z České Třebové (začátek července 1977), kdy jsme tam přifrčeli od Brna a stáli tam tři(!) hodiny a do Ústí nad Orlicí nic nejelo - tedy kromě nákladních, které tam od Olomouce jely normálně. Průvodčí ani mašinfíra nic nevěděli.
Nakonec na nás počkala poslední lokálka v Ústí, směr Letohrad. V tom Letohradu na Jablonné taky ještě M131ka, a pak jsme šli na chalupu bezměsíčnou nocí 8 kilometrů pěšky( bus z odpolední směny byl už dvě hodiny pryč) - to si pamatuju jako dnes!
A na té naší "slavné" dráze se nezměnilo skoro nic, tedy kromě cen jízdného! Dál se mezi kolejemi plouží nádražáci v totálně promaštěných modrákách s velkou brašnou přes rameno. Hlavně, že každou řadu lokomotiv mají nějak dementně pojmenovanou. Oni mi ti zaměstnanci drah obecně přijdou tak nějak pošahaní..
O to lehčeji se to celé pak "řídí" těm shora...
Takhle to vnímám já jako nestranný pozorovatel. I když samozřejmě jsou výjimky, ale je jich málo.


Offline
Uživatelský avatar

2578
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
http://www.regiojet.cz/student-agency-v ... rodni-spoj

Ňoch, ňoch, ňoch :mrgreen: To je moc...už abych se do té republiky někdy jel podívat :lol:

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Ano, v Británii jsem koukal jak vejr. I ten nejmenší a nejobyčejnější motoráček, kterej jede do nějaký zapadlý vesničky je s našimi vlaky neporovnatelný. Nechci po drahách buhvíco, ale to, co teď předváděj je hrůza hrůzoucí :(

Datel: tak to jsi narazil na skvělou vyjímku, škoda že takových lidí je na dráze tak málo


Offline
Uživatelský avatar

460
29 lis 2004 18:44
16 km od Brna
Dokud se tu neobjeví konkurence, tak se toho u Černé Díry moc nezmění, je úžasné jak lakem mění barvy, ale ty šroty sou vevnitř pořád stejné.

Pokud chcete zažít jak jezdí soukromí dopravci a čím na železnici, vypravte se do kolébky železnic Británie. Nestačil jsem žasnout. Holt KDO CHCE TEN UMÍ.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Co se týče těch informací od průvodčích, tak opravdu záleží na konkrétním člověku, jak si umí informace získat (mobil na dispečera). Když byly ty vánice, tak jsem jel jednou z Třebové do Brna neuvěřitelné čtyři hodiny místo cca jedné hodiny. Ale průvodčí informovala lidi nejprve o tom, že naše lokomotiva v Březové bude přepřežena na Ec z protisměru, protože Ec dovezla Cargo laminátka. Po cca hodině čekání v Březové, nejprve na Ec z protisměru a potom na nutný přepřah, se dal vlak do pohybu. Další problém nastal před Brnem, kdy na hlavním údajně nestíhali vymetat vyhybky. Tak jsme se od Maloměřic blížili na hlavní přískoky, před námi čekalo několik vlaků za sebou. Opět lidi o této skutečnosti informovala a dokonce (proti předpisům) umožnila nedočkavým cestujícím mezi Maloměřicemi a Židenicemi vystoupit (na MHD), se slovy, jen ať vás něco nepřejede, to by byl průser.
Sama mladičká slečna průvodčí již měla dávno jet na vlaku zpět do ČT, kde ji měl čekat konec služby. I přesto byla na cestující příjemná.


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Když je v roce 2010 problém taková zdánlivá banalita jako je funkčkní a používaný vlakový rozhlas na všech vlacích…

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
vojtik: samozřejmě že nechci vinit průvodčího za to, že ni nevěděl. Viním z toho celý systém. Pokud je ve vlaku nějaký problém, tak SHORA má nejdříve dostat instrukce řidič/mašinfíra/strojvůdce a hned pak průvodčí.

Mě de o to, že když někdo vydá pokyn, že vlak nemůže jet, tak by se o důvodu měli dozvědět i cestující a kdo jiný by měl být spojkou mezi cestujícím a řízením provozu než průvodčí? Proto by měl být průvodčí ve spojení s někým "nad ním", kdo ví, co se děje a v případě problému tak bude moci oznámit, co a proč se děje.

Co mě zarazilo, tak zrovna v těch poděbradech to nakonec dopadlo tak, že asi po 90 minutách beznadějného čekání (většina lidí ve vlaku potřebovala stihnout poslední spoje ten den) se z nádražního rozhlasu ozvalo: "Služební hlášení, cestující RXXXX nechť si přestoupí do S1 na nástupišti 1a" takže i toto bylo řešeno pomocí způsobu, kde bylo riziko, že zpráva nebude doručena (pokud bychom byli všichni ve vlaku, tak by opravdu nebyla).

V dnešní době všech možných a nemožných bezdrátových a drátových spojení mi přijde zvláštní, že průvodčí není s nikým ve spojení. Vždyť by se dal přirovnat k letušce (akorát nepodává občerstvení a naopak kasíruje, ale jinak je to stejný). Představte si, že byste čekali v letadle 90 minut narolovaní k odletu a letadlo by tam stálo a stálo... Vždy ať už kapitán nebo kdokoli z posádky letadla oznámí cestujícím, co se to děje.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 688 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 28  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 pro 2024 10:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]