Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 41 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 56  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Existují i projekty na KT8A5 a KT8C5.
Proč se nakonec vyráběly KT8D5, tak na to hledejte odpověď u plánovací komise ČSSR.
P.S. Obousměrná T6A5, resp T6C5 existuje.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
je to stejná typová řada, liší se v čelech a v šířce skříně - obousměrný ekvivalent pro T6A5 nebyl vyroben, ale krátká KT8D5 se jmenuje T6B5/T3M a dodávala se do SSSR. Nevím, proč se KT8 vyráběla pouze v široké variantě, ale písmeno A = jednosměrný úzký, B = jednosměrný široký, C = obousměrný úzký a D = obousměrný široký. (vzpomeňte si na T6A5, T5B5/T6B5, T6C5 a KT8D5)

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
jsou si hodně podobné, ale ty čela jsou fakt jiný, T6 ho má delší a užší, KT kratší ale širší atd.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Pro mě elektromechanika je T6 a KT8 podobná víc, než si dokážete představit :-)


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
T6 je KT8 podobná pouze v tom, že je taky hranatá. Toť vše.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Ono by se hodilo tušit, co že to znamenají ta písmenka A-D v typovém označení, pak bys z toho nebyl tak vykulenej.


Offline
Uživatelský avatar

254
24 srp 2009 18:59
Tak vycházel jsem z toho, že přeci jen obě vznikly ve stejném podniku v přibližně stejném vývojovém období. Takže některé ty dílce sjou snad unifikovány. Ale asi se pletu...

_________________________________
Sbohem Moravo, jedu do Brna...


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
mceza píše:
A bacha, ve středu jsem absolvoval velkou přednášku na téma "jak je T6 liší od KT8 :D" :D Musím upozornit, že zkosené čelo T6 má jednu hranu navíc (zatímco KT8 má rovné zkosení, u T6 se lomí)! Je ti sice neznatelné, ale dotyčný přednášející to bral jako jasný důkaz, že se T6 KT8 vůbec nepodobá :D

T6 se KT8 opravdu nepodobá, vždyť je to každý něco jinýho.

T6 asi opravdu vybočuje víc než T3 a proto se s ní do některých míst zrovna dvakrát nehrnu.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Ještě nadhazuji jeden odkaz, kde se podobné věci řeší:
http://www.k-report.net/discus/archiv2006/48/75173.html

EDIT:
Absolut n K-reportu píše:
KT8D5 samozřejmě šířka 2500 a vzdálenost čepů 7500
T6A5 šířka 2500 vzdálenost čepů 6700

Vzdálenost otočných čepů, délka/šířka/zkosení čumáku má opravdu vliv na průjezdný průřez. Při vybočování čela vozu vně oblouku lze hodně vykouzlit vhodným tvarováním čela - viz dále o tvaru čel KT8/T3/KT4.

Pak také nezapomínejte na vybočení dovnitř oblouku - na to je taky v normách pamatováno a tam je ve hře jen vzdálenost čepů a šířka vozidla. Když šly kachny do provozu tak běhal v TV spot, kde byly kolem tratě postaveny popelnice a ukazovalo se gumokolistům tak tramvaj pěkně zbourá ty popelnice když jede tim obloukem

Problém vozu KT8D5 na čumácích je v tom, že při přípravě vozu byla podmínka, že všechny dveře musí být v přímé rovnoběžně s nástupní hranou, což u T3/T6 samozřejmě není. Tam jsou ve zkosení už i přední a zadní dveře.


Naposledy upravil mceza dne 18 čer 2010 11:12, celkově upraveno 2

Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Osobně bych řekl že stejné problémy nemá (už jen proto, že by nebyly zákazy míjení pouze s KT8, ale i s T6).

Usuzuji tak na základě toho, že KT8 má od sebe vzdáleny čepy 7500mm, zatímco T6A5 6700mm (je to ale např. o 300mm víc než u T3 + je o 200mm delší na každé straně). Určitě se zde najde někdo znalejší, ale prošel jsem si všechny možné plánky, co mi vyplivl google a toto je můj laický závěr :)

A bacha, ve středu jsem absolvoval velkou přednášku na téma "jak je T6 liší od KT8 :D" :D Musím upozornit, že zkosené čelo T6 má jednu hranu navíc (zatímco KT8 má rovné zkosení, u T6 se lomí)! Je ti sice neznatelné, ale dotyčný přednášející to bral jako jasný důkaz, že se T6 KT8 vůbec nepodobá :D

Plánky, že kterých jsem čerpal:
T6A5: http://tramvajak.wz.cz/s-schemata_soubory/v-T6A5.gif
KT8: download/file.php?id=2440&mode=view


Offline
Uživatelský avatar

254
24 srp 2009 18:59
Má T6 stejné problémy s vybočováním jako KT8? Přesněji řečeno, tam kde je značka zákaz potkávání KT8 s něčím jiným, tak může se tam potkávat T6 s jiným typem kromě KT8? Vede mě k tomu podobnost karoserie. Nevím teda, jak velký je rozdíl v umístění podvozků a podobně. Díky

_________________________________
Sbohem Moravo, jedu do Brna...


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
Datle, a tak ta klima zas nebyla špatná,jen to byl takový poznatek.Třeba někdo bude vědět jak nastavit jinačí rozsah teplot.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
já jsem si ji vyfotil při odjezdu ze zastávky Jungmannova v čase 20:01 směr Medlánky


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
daxi: Však to stačí, aspoň nebudeš nemocnej. Přehnané klimatizování není zrovna dobré pro organizmus. Jednou jsem se při "překlimatizování" pěkně nachladil v autě (venku mohlo být tak jak dneska).


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
Dneska jsem s tím jezdil na 00906 (1205) a ta klima se mi zdála nic moc.Sice to foukalo příjemně,ale moc studený to nebylo.Šlo to nastavit jen na Teplotu v rozmezí 17 až 20 stupňů jako AUTO. Manuálně jen na -+17 až 20 stupňů.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
1205+1206 s klimou Janoza dnes na 10/6.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Jen na 1205. Měla v původní bedně zkuš. klimatizaci fy Bartek, která byla vyhodnocena jako "nevyhovující".


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Na T6 se klimy vyměňuje taky???


Offline
470
01 zář 2005 23:14
1205 na TBZ taky, má klimatizaci Janosa


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Tak se omlouvám za dezinformaci, chtěl jsem tím hlavně říct, že je venku po VP...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
TBZ se na Hlaváku nedělá.

TBZ - Technicko-bezpečnostní zkouška
To, na čem byla 1206, byla zřejmě zkušební jízda.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Dnes 1206 na TBZ, viděna na Hlaváku v 13:35 směr Medlánky!

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
manil:

víceméně osvědčil, ovšem oproti Janoze není ještě schválená, což by znamelo mj. několik úprav.. co se dveří týká, tak to netuším..


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Tak v tom pripade si pletu ev.c. a nereste me :)

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
niximor:
To určo ne, 1205+1206 je olezlina. :)

mh:
Bartek se neosvědčil? Jinak zůstanou dveřní pohony Bahoza nebo bude IGE.CZ?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1389 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 lis 2024 10:50
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]