Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 378 z 412    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381 ... 412  Další
Autor Zpráva
K těm oveřovacím KT8: celkem jich bylo 10, po dvou byly dodány ještě do Mostu (později prodány do Miskolce) a do Košic (tam jsou doteď). Druhý prototyp jezdil nějakou dobu v Moskvě, potom ve Volgogradu, co je s ním teď ale nevím.


Dnes na d-4 dvě Anitry. Kurs: 004/01 a 004/03. Na této lince se to se to stává málokdy.


Jak vypravují Pisárecký kurzy na d-4?


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
No taky myslim ze 1702 by byla perfektni muzejni vozidlo:) Jinak jezdi jeste vsechny KT z overovaci serie spolu s prototypy? V Brne sou 2, Praha ma 4 a v Ostrave je prototyp...kam byly overovaci vozy jeste dodany a pripadne jezdi jeste? A co druhy prototyp?


Naposledy upravil Izzy dne 28 črc 2005 20:16, celkově upraveno 1

Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
Radek Havlík píše:
Dnes jsem jel tramvají ev.číslo si nemohu spomenout ale kurz byl 008 10
a to byla hrůza něco tam furt vrčeno někde ve vozidle.A pantograf který nebyl zrovna nahoře něják blbl prskalo to něják na palubáků bylo s druhé strany vozů tam kde zrovna nebyl řidič napsáno Mimo provoz a cvikač místo ev.čísla a linky napsal na místo ev.čísla SAVS a na místo linky 100 ostatní věci cvakl bez problémů

byla to 1730... jel sem s ní taky - byl to garant, jel sem v 14:12 z Jírové - šalina přijela až 14:15.. jel na zadní pantograf, když přijížděl na zastávky, tak zabrzdil už daleko před zastávkou a dojížděl pomalu cukaně... A když sem ju pak viděl večer, tak hnedka za ní jela další šalina, takže zpoždění velký...

Jinak u klasických (i N2) kačen moc nefungujou dveře... párkrát už sem měl zpoždění ráno, protože nešly zavřít... třeba 1710, 1738...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
1702 šrot není, taková 1722 je horší :o) ze 1702 by byl super muzejní vůz, opravit, dát budníky...slin slint :oú jenže to bohužel asi nedopadne


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
1702 teda šrot není! :-P Jinak všiml sem si že jak 1701 tak 1702 už nemají sání zvenku...myslím mezi predposlednimi a poslednimi dvermi ve smeru jizdy...nevite nekdo kdy to bylo upraveno na vnitrni sani jako u seriovych vozu?


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Ta čeština by nešla trošku zlepšit? :wink: :-) 1702 je opravdu šrot, nejhorší KT8. Ale nechápu, jak to mohlo psát SAVS...když to má BUSE. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
1702 hrůza dnes jsem s ní jel

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Dnes jsem jel tramvají ev.číslo si nemohu spomenout ale kurz byl 008 10
a to byla hrůza něco tam furt vrčeno někde ve vozidle.A pantograf který nebyl zrovna nahoře něják blbl prskalo to něják na palubáků bylo s druhé strany vozů tam kde zrovna nebyl řidič napsáno Mimo provoz a cvikač místo ev.čísla a linky napsal na místo ev.čísla SAVS a na místo linky 100 ostatní věci cvakl bez problémů

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
1654 má na pravé straně posuvné okno před středními dveřmi a na levé straně naproti posledním dveřím...původní byly vyraženy a rozbity tak proto náhrada v podobě posuvek...


Dneska jsem jel upištěnou 1654 a koukal, že má jedno vyklápěcí okno vyměněný za šoupací (před prostředníma dveřma). Vypadalo to zajimavě!


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Problém by to dodelat nebyl ale jsou aspon tri proti:
1) stoji to penize...coz je asi nejvetsi problem...
2) myslim ze tam je starej prestavnik takze kompletni vymena ale za noc by se to snad stihlo...
3) pokud by se tato vyhybka zelektrizovala vyrazne by se snizila propustnost odboceni z husovy na jostovu....na jeden svetelny signal se tam ted vlezou dve soupravy a to jen diky tomu ze vyhybka je mechanicka a je mozne jet v tesne blizkosti...tot muj nazor...


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
titlis píše:
A to by byl takový problém to brnkátko a další náležitosti dodělat, zrovna na Komenského nám. by se mi nechtělo lozit ze šaliny s baldou.


On asi bude problém v tom, že zhruba před 3 roky stála kompletní elektrická výhybka cca 1 000 000,- Kč. (pokud se mýlím, tak se omlouvám, ale je to od vedoucího opravářů výhybek). No a na 14 dní, kdy by se využívala to nemá smysl. Po skončení výluky tam stejně nic jezdit nebude. Sice mohli použít výhybku např. ze Životského, kde už je teď na nic, ale je to zřejmě docela pracné, když se jedná o tak krátkou dobu.


A to by byl takový problém to brnkátko a další náležitosti dodělat, zrovna na Komenského nám. by se mi nechtělo lozit ze šaliny s baldou.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Honza píše:
Dneska jsem jel s T3R na d-5(3) a řidič 2x vytahoval tyč (Konečňák a vyhýbka na Komeňáku.)

Stává se, že určité vozy nestaví určité výhybky. db s tím mívá často problémy. Jinak výhybka na Komenského náměstí je jen mechanická (nemá brnkátko, takže se musí stavět ručně a té "tyči" se říká balda. :-D


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Dneska jsem jel s T3R na d-5(3) a řidič 2x vytahoval tyč (Konečňák a vyhýbka na Komeňáku.)


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
to ze usnul krabator na vyhybce je jina vec :)


S tím uvíznutím je to dobrá připomínka, zažil jsem na hlavním nádraží, že to jakýmusi dědovi ucvaklo gumovej konec jeho hole :-D :mrgreen: :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Anonymní píše:
Proč by si měl vůz přestavovat vyhýbky sám, to se snad může dělat dopředu automaticky, klidně minutu před průjezdem, když máme ten RIS. Nebo je obava, že by mohl v vyhýbce někdo uvíznout? Stačí tam dat laserový paprsek, kterej by to kontroloval...


Minutu ? to asi na vetsine uzlu ne .Laser uz z bezpecnostniho hlediska taky ne. Overeni smeru a uzamceni si ridic snadno zkontroluje na vyhybkovy navesti. A ris by nemel do vyhybek vubec sahat. Od toho je nastaveni linky v palubaku. Ris by pouze v pripade mimoradnosti nahral upravu a upozornil ridice na zmenu.


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Jde o to, že vůz bude mít pomocí systému RIS nastavenou trasu linky, na které jezdí, čímž dřívější přestavování výhybek nemá smysl.


Proč by si měl vůz přestavovat vyhýbky sám, to se snad může dělat dopředu automaticky, klidně minutu před průjezdem, když máme ten RIS. Nebo je obava, že by mohl v vyhýbce někdo uvíznout? Stačí tam dat laserový paprsek, kterej by to kontroloval...


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Teď jsou nainstalovány tzv. "bezkontaktní výhybky" (smyčka Švermova, Křížová ulice pro linky 1,5,6,7 a nově na nádraží na třetí koleji, u Čedoku v obou směrech a pod vozovnou Medlánky - také v obou směrech. Ovládání je zatím stejné jako u stávajících výhybek pouze s tím rozdílem, že zatím většinou neskáčou a tak skáčou řidiči s baldama. 8-) Na každé tramvaji je nainstalováno zařízení, které dá povel výhybce a ta by se měla přestavit do požadovaného směru. Rozdíl je pouze v tom, že tlačítko se musí držet dobrých 10m před kontaktorem, jinak se výhybka nepřestaví a zůstane zablokovaná ve stávajícím směru. Na kontaktor se musí najíždět velmi pomalu, jinak se nepřestaví a zůstane také zablokovaná. Postupně by se měli takto upravit všechny výhybky a později si snad bude vůz pomocí palubního počítače přestavovat výhybky sám.


Ohledně těch trolejbusových vyhýbek jsem zapomněl pro zajímavost uvést ještě jeden způsob stavění, a to přes snímací lištu RISu u vozů, které RIS nemají, ale v pravidelném provozu se objevovaly i po zavedení RISu. Týká se zejména vozů vyřazených relativně nedávno, například 3204 apod. Na pultě v kabině je specielní trojtlačítkový ovladač napojený na snímač na sběrači, žádaný směr přehození vyhýbky je třeba vždy před každou vyhýbkou ručně předvolit. V současné době jediným vozem teoreticky do provozu zasahujicím vozem bez RISu je 3208, ovšem těžko říci, zda někdy ještě vyjede. Oficiálně vyřazen ale není, je "pouze" odstaven kvůli pár "drobnostem".


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Fixi píše:
jeyek píše:
A proč ne aji 1201, když jezdí ve dvojci?


moment, dle mého výzkumu 1202 po VP není, nic tomu nenasvědčuje. Dostala jen nový PTG Fb500, asi se ten původní pokazil. Ale VP to na 95% není.


fixi aspon se potvrdila moje demnenka ze na to zas nejsou prachy podobne jako u 21tr


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10280 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381 ... 412  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 zář 2024 20:03
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]