Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 53 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9344
10 čer 2004 11:19
tam bych s nima osobne nepocital. Vratej se na linky vypravovany medlankama, a na a12 a d-13 se vratej pisoarky .


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
VS píše:
Kde budou od pondělí po skončení výluk jezdit T6, zůstanou na d-12 nebo se bohužel :evil: vrátí na d-3? mě se na d-12 líbí, jenže ve školním roce by asi ty dveře byly problém při té přecpanosti jakou d-12 má. proto se taky daly pryč. Na d-3/5 stejně jezdit mohly, protože T3R a K2R tam byly normálně.

Souhlasím s tebou, d-12 nebo případně d-13 je pro T6ky ideální :-) Na d-3 akorát dělají ostudu.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Kde budou od pondělí po skončení výluk jezdit T6, zůstanou na d-12 nebo se bohužel :evil: vrátí na d-3? mě se na d-12 líbí, jenže ve školním roce by asi ty dveře byly problém při té přecpanosti jakou d-12 má. proto se taky daly pryč. Na d-3/5 stejně jezdit mohly, protože T3R a K2R tam byly normálně.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Izzy píše:
Presne tak...mezi vozy neni tahano 600V...takze kazdy vuz si jede na svoje a k tomu je potreba ptg...je pro me ale s podivem ze vlecnak ma svuj statak takze tim malym kablikem je do nej vedeno 600V i kdyz u T6 to neni mozne...

Ono hlavne to proudove propojeni na T6 neni zadarmo - na prt-kach nekdo psal, ze jedno sprahlo na T6 s proudovym propojenim stoji okolo 0.5 mil Kc. (informace neni overena z vice zdroju)


...neni taky rozdil mit kabel a konektory na trakcni napeti a ca. 30A (statak+topeni vleku, tyhle proudy a napeti prenesou i normalni trifazove zastrcky+zasuvky co mate na michacku na chate:) a na nejakych 600 - 700 A trakce T6ky?


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Presne tak...mezi vozy neni tahano 600V...takze kazdy vuz si jede na svoje a k tomu je potreba ptg...je pro me ale s podivem ze vlecnak ma svuj statak takze tim malym kablikem je do nej vedeno 600V i kdyz u T6 to neni mozne...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
V jedné chytré knížce jsem se dočetl, že narozdíl od T6 v jiných městech ty naše nemají silové spojení na spřáhlech, takže musí být provozovány na oba ptg (Stemann Fb500).


Tonda Ježek píše:
Zkušebně se i v Praze jezdilo na zadní ptg, ale problém je opravdu u těch výhybek, když ještě jezdily v Praze RT6, tak některé výhybky s tím nešly přehodit, protože kontakt byl moc blízko výhybce. Jinak někdy v létě před pár lety se stalo, že se spřáhlo na dvojici T6 rozpojilo a DU dočasně zakázal provozování T6 ve dvojicích. Byla to snad nějaká konstrukční chyba či co. Od té doby už spřáhla na T6 nemají kožený přehoz.


No já zase slyšel, že to spřáhlo bylo poškozené, žádná konstrukční chyba. A protože bylo schované v pytli, tak si toho asi nikdo nevšiml a jezdilo se tak dlouho, až se ucho, pardon, spřáhlo utrhlo.. Proto už nemají ty přehozy, aby na na ně bylo vidět. Ale je to informace JPP...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dneska někde okolo české zdechla souprava T6 1219+1220, odtahovala ji 1709. Mám špatné foto, bo jsem jel doprotisměru.


Offline
26
04 črc 2005 02:36
Se radši ani neptejte...
adam_r píše:
V Praze a Ostrave se jezdi na pantograf predniho vozu kvuli kontakum proudove ovladanych vyhybek.

Hlavni problem je, ze jedno sprahlo pouzivane na T6 v Praze, ... prijde okolo 1 milionu kc (zdroj diskuze na prt.cz). Bez proudoveho propojeni to bude radove levnejsi (nemusi splnovat tolik ruznuch bezpecnostnich norem apod...), coz muze byt hlavni duvod v Brne.

Zkušebně se i v Praze jezdilo na zadní ptg, ale problém je opravdu u těch výhybek, když ještě jezdily v Praze RT6, tak některé výhybky s tím nešly přehodit, protože kontakt byl moc blízko výhybce. Jinak někdy v létě před pár lety se stalo, že se spřáhlo na dvojici T6 rozpojilo a DU dočasně zakázal provozování T6 ve dvojicích. Byla to snad nějaká konstrukční chyba či co. Od té doby už spřáhla na T6 nemají kožený přehoz.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
manil píše:
K problematice jednoho staženého ptg v soupravě T6A5:
Dozvěděl jsem se, že v každém městě je určité zastoupení Drážního úřadu a v každém městě mají zřejmě jinou mentalitu. Tzn. že T6 v Praze, Ostravě, Bratislavě...dostaly povolení k provozování soupravy s pouze jedním ptg, jen v Brně drážní úřad usoudil, že při jednom pantografu je v kabelu mezi vozy vyšší napětí a že brněnští cestující jsou natolik šikovní, že by tento kabel rozmontovali a stčili do něho prsty. Teď si nedělám srandu, ale pravděpodobně je to oficiální důvod, proč se T6 v Brně provozují na oba ptg. :-)


V Praze a Ostrave se jezdi na pantograf predniho vozu kvuli kontakum proudove ovladanych vyhybek.
V Bratislave a Kosicich se prestavuji vyhybky pomoci elektromagnetu pod vozem, a tim padem je jedno na ktery sberac se jede. Jak napsal kolega, tak se jezdi na zadni, aby odreny uhlik z list nepadal na strechu.

K proudovemu propojeni: VV60LF ma pry take propojeni 600V z motoroveho vozu, takze tady by problem byt nemel. Hlavni problem je, ze jedno sprahlo pouzivane na T6 v Praze, ... prijde okolo 1 milionu kc (zdroj diskuze na prt.cz). Bez proudoveho propojeni to bude radove levnejsi (nemusi splnovat tolik ruznuch bezpecnostnich norem apod...), coz muze byt hlavni duvod v Brne.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Možná to není ani DÚ ale možná tím že mechanici v Ostravě makaj tak jak maj, vlek si něco najezdil, teď jezdí zkušebně s cestujícíni, a to nás teprve čeká...


Offline
10026
15 led 2005 23:41
manil píše:
K problematice jednoho staženého ptg v soupravě T6A5:
Dozvěděl jsem se, že v každém městě je určité zastoupení Drážního úřadu a v každém městě mají zřejmě jinou mentalitu. Tzn. že T6 v Praze, Ostravě, Bratislavě...dostaly povolení k provozování soupravy s pouze jedním ptg, jen v Brně drážní úřad usoudil, že při jednom pantografu je v kabelu mezi vozy vyšší napětí a že brněnští cestující jsou natolik šikovní, že by tento kabel rozmontovali a stčili do něho prsty. Teď si nedělám srandu, ale pravděpodobně je to oficiální důvod, proč se T6 v Brně provozují na oba ptg. :-)

a proto taky jezdí v Ostravě vlek s lidma a v Brně ne - DÚ v Brně se prostě stále něco nelíbí


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Pokud jde o Bratislavu, Kosice, Ostravu ci Prahu ktery maji mezi vozy vedeni napeti 600V myslim ze je to jedno...na Slovensku se jezdi na zadni ptg z duvodu bordelu z list kterej pada az za B vuz takze ptg nejsou po tydnu pekne cerny jako treba v Brne-podobnym stylem jezdi vozy KT8D5 tedy na zadni ptg coz je mozne i v Brne a nedavno sem to zahlidl na d-x2 u vozu 1707 takze jel na zadni poloptg kloubem vzad :-P moc pekny...ale zpet k T6...jen v Brne je kazdy vuz napajen sam takze musi byt navrchu oba ptg...jestli se pletu doufam ze me PvvS opravi :wink:


manil píše:
K problematice jednoho staženého ptg v soupravě T6A5:
Dozvěděl jsem se, že v každém městě je určité zastoupení Drážního úřadu a v každém městě mají zřejmě jinou mentalitu. Tzn. že T6 v Praze, Ostravě, Bratislavě...dostaly povolení k provozování soupravy s pouze jedním ptg, jen v Brně drážní úřad usoudil, že při jednom pantografu je v kabelu mezi vozy vyšší napětí a že brněnští cestující jsou natolik šikovní, že by tento kabel rozmontovali a stčili do něho prsty. Teď si nedělám srandu, ale pravděpodobně je to oficiální důvod, proč se T6 v Brně provozují na oba ptg. :-)

Je nějakej rozdíl mezi tím, jestli má ptg zvedlej přední nebo zadní vůz?


Offline
Uživatelský avatar

9344
10 čer 2004 11:19
POku ja vim tak to bude spis tim ze Bratislava, Ostrava, Kosice,Praha mely T6 pred urcitym datem , a Brno az po nem . A mezitim byla zmena zakona, kde se jednalo o roztrzeni pri vykolejeni.

Mozny je ale vsecko


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
K problematice jednoho staženého ptg v soupravě T6A5:
Dozvěděl jsem se, že v každém městě je určité zastoupení Drážního úřadu a v každém městě mají zřejmě jinou mentalitu. Tzn. že T6 v Praze, Ostravě, Bratislavě...dostaly povolení k provozování soupravy s pouze jedním ptg, jen v Brně drážní úřad usoudil, že při jednom pantografu je v kabelu mezi vozy vyšší napětí a že brněnští cestující jsou natolik šikovní, že by tento kabel rozmontovali a stčili do něho prsty. Teď si nedělám srandu, ale pravděpodobně je to oficiální důvod, proč se T6 v Brně provozují na oba ptg. :-)


se divim jak to tu resite, opravdu na T6 a na T3R u B vozu zadne buse nikdy nebylo a neni, vyjimkou je pouze T3RF samara ta ma obe


Nevím co furt řešíte - to Buse tam OPRAVDU NENÍ !!!!!!!


Offline
Uživatelský avatar

67
10 bře 2005 21:15
Brno
Anonymní píše:
manil píše:
Dneska jsem se zaměřil na T6A5, kvůli BUSE v B vozu a řekl bych, že tam opravdu je, akorát je zakrytý nějakou plentou

Kdyz by tam bylo tak proc by ho zakryvali, kdyz u souprav T3 a T3RF je Buse v provozu na cele obou vozu (pokud B vuz ma takto uzpusobene celo)

Pochybuji, že bude BUSE v A i v B voze. U normálních dvojčat to tak není.


manil píše:
Dneska jsem se zaměřil na T6A5, kvůli BUSE v B vozu a řekl bych, že tam opravdu je, akorát je zakrytý nějakou plentou

Kdyz by tam bylo tak proc by ho zakryvali, kdyz u souprav T3 a T3RF je Buse v provozu na cele obou vozu (pokud B vuz ma takto uzpusobene celo)


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Asi bych tu diskuzi o tom jestli mají B vozy přední Buse ukončil...pravdou je že při zkušebkách má Béčko jen ceduli s nápisem zkušební jízda-pokud by buse měli bylo by určitě jednodušší to tam napsat než s sebou tahat cedule...navíc když na zadním je vždy výstražný trojúhelník...takže se přikláním k názoru že Buse tam naní a nikdy nebylo...bohužel :-?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dneska jsem se zaměřil na T6A5, kvůli BUSE v B vozu a řekl bych, že tam opravdu je, akorát je zakrytý nějakou plentou


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Verusha píše:
Oni si totiž v ČKD řekli, že by to jinak bylo moc unifikovaný, což by odporovalo firemní strategii.


No hlavně se v Brně docela přísně dodržuje strategie A a B vozů...přeci jenom nejsme na tom tak dobře jako v Ostravě kde si můžou dovolit dát přední buse i do B vozů a ty můžou libovolně jezdit jako sóla, řízené i řídící vozy... :-P


Oni si totiž v ČKD řekli, že by to jinak bylo moc unifikovaný, což by odporovalo firemní strategii.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1391 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 09 kvě 2025 18:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]