Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 234 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Na trase, kde je souběh více linek se společným cílem, by mohl viset souhrnný jízdní řád všech těchto linek. Např. 9/12 od Úzké do Komárova, 9/11 od Jugoslávské na Lesnou, 12/13 od Hlaváku po Technologický park, 25/26 od Raisovy až do Líšně, atd, atd...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
stejně tak se nezajíždí do smyčky Malomeřícký most a Obrany smyčka. Po minulé výluce z ní totiž moc nezbylo...

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Miky:
Je to možné. Pokud si dobře pamatuju, když byla v zimě 2009 výluka na Údolní, x4 jezdily ze začátku skrz smyčku, později tak, jak dnes. Je to škoda, současné umístění opravdu není optimální.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Ohledně nástupu - nebojí se, že by se jim tam zas rozdrbaly ty příšerný panely ve smyčce?

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Po relativně častých setkáních v různou denní dobu s autobusy linky x4 jsem donucen konstatovat, že kombinace sólo autobusů a intervalu 6 min. je vražedná. Mluvím hlavně o úseku Nám. Míru - Nádraží.

Většina spojů v této relaci jezdí minimálně ze 75 % obsazená a to i mimo špičky. Na trase se nachází relativně hodně bodů, kde dochází k větší výměně cestujících (od nádraží např. Šilingrovo nám., Komenského nám., Úvoz), což při vyšší míře obsazení relativně hodně ovlivňuje rychlost odbavení, zejména, v jistých nízkopodlažních vozech, kde se nedá rozumně stát, sedět ani se jinak pohybovat.

Nejextrémnější situace nastala při jízdě Citelisem 7658 cca 17:00 z Náměstí Míru. Na nástupní zastávce (která je mimochodem dle mého soudu nesmyslně zavedena na zast. linky 89 směr centrum, kde stojící bus zabírá přechod pro chodce a jeden jízdní pruh, místo tradiční zastávky ve smyčce) nastoupilo cca 30 lidí, další se nabalovali po cestě a na Komenského nám. asi 5 lidí zůstalo stát na zastávce - nevešli se. :-(

Návrh řešení - nahustit celodenní interval na 4 minuty nebo nasadit kloubové autobusy, případně kombinace (před sólem 4, před kloubem 6). Pokud se ovšem tato situace nezmění, analogicky usuzuji, že po 1.9. budou na x4 sóla v 5 min. intervalu. Pak jsem moc zvědavý, jak bude probíhat návoz dětí na 8:00 do 2 ZŠ a jednoho Gymnázia na N.M.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Robert píše:
Ale tady ti pojede další spoj za pár minut, na a-164 je to za 4 hodiny.

a co třeba večer nebo brzo ráno? půl hodiny to jdu pěšky od nás až k bráně... za tu dobu totiž jede další.
jejich provázanost hlavně směrem z vozovny večer stojí za blee a před velkým omezováním to bylo po letech konečně vyladěný. no i když víkendový pozdnější nástup na šichtu si taky více méně odšlapu po svých (zde a nebo zde) minutový přestup na Osadě neberu za spolehlivý, ale spíš na průser

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Stuřík: aby sis mohl vybrat, jestli radši pojedeš tou 11 nebo x11. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
MartinV píše:
Zajímavá situace je v posledních dnech k vidění na zastávce Jugoslávská (d-3 směr město, první u d-9 směr Lesná), chybí zde JŘ d-3. Také zde jsou umístěny (před výlukou to bylo dobře) staré, neaktuální JŘ d-5 a d-11 směr město. :pray:

Na Podlesí směr Bystrc má jízdní řád jak linka x11, tak 11 biggrin

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Zapomnel jsem dodat ze se jedna o vikend. Mas pravdu, ze je to "jen" 19 minut.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
johnny05 píše:
[Viz treba a-45 prijizdejici od Lisne na zastavku Belohorska minutu po te, co odjizdi a-75 z Belohorske do Slatiny.

Ale tady ti pojede další spoj za pár minut, na a-164 je to za 4 hodiny.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zajímavá situace je v posledních dnech k vidění na zastávce Jugoslávská (d-3 směr město, první u d-9 směr Lesná), chybí zde JŘ d-3. Také zde jsou umístěny (před výlukou to bylo dobře) staré, neaktuální JŘ d-5 a d-11 směr město. :pray:


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Robert píše:
Udělat spoje tak, aby si ujížděly o dvě minuty, je s odpuštěním prasárna na naštvání lidí.

Viz treba a-45 prijizdejici od Lisne na zastavku Belohorska minutu po te, co odjizdi a-75 z Belohorske do Slatiny.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Skoda ze 30.6 nebude zadna oslav 20 let od zavedeni okruznich linek. Trebas Ikarus na 44 :)) .


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Co je důvodem toho, že první ranní kurz, který jede z Lesné - Čertovy rokle má pravidelné zpoždění? Tento týden zatím každý den sekera (většinou 2 minuty, dnes 6 minut).


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Konkrétně ta 57 nemá několikrát denně na Merhautově vůbec žádný vyrovnávací čas!!! Při příjezdu od Haškovy na Merhautovu už většinou u řidiče pípá čas odjezdu, a to se ještě musí jet otočit a nabrat lidi.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Něco by se mělo udělat s JŘ a-46 a a-57, hlavně dopoledne v PD. Konají se přejezdy, no dobrá, ale jak! Zrovna dnes jsem čekal na a-57 na Halasáku směr Haškova, odjezd v 13:24. Houby, autobus měl zpoždění tři minuty, jednalo se samozřejmě o přejezd z a-46 (kurz tuším 4/46). Na Merhautově je na obraty někdy tak málo času, že to chytne i takové zpoždění. Nevadilo by mi, kdyby se odjezdy z Halasáku na Haškovu nějak "znepravidelnily" na styl "04, 17, 24" pro zohlednění přejezdu a obratu, ale takhle to přeci nemůže být...pravidelné zpoždění jen kvůli rychlému obratu (ono se to stejně v tom momentě nestíhá už na Merhautce).

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
Dneska vyjela 1711 na nějaký kurz linky 11


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Johnny5 píše:
Těším se na dobu až některé kolegy z vozovny opustí chiméra (přelud či klamná představa), že je třeba na úvraťových linkách věčně stahovat sběrače a "hrkat" s odpojovačem, což je mimochodem jeden z největších zdrojů nepravidelností (odstavení vozidel na úvrati) na lince 8. To by pak i bedýnka na voze 1711 mohla být hodnocena jako nouzový prostředek jako na vozech T6 a nikoliv jako standardní provozní záležitost. Jediný nevyřešený problém ja na dvojvýhybkách, kde zatím zůstala stará brnkátka, tam musí dojít k zablokování buď sběračem nebo řidičem ručně.

To by bylo perfektní, ale nedávno se na vozovně objevil obrázek KT8 se zvednutým jedním ptg, šipkou ukazující směr jízdy vozu a k tomu nějaký text, že tramvaj musí mít zvednutý vždy první sběrač ve směru jízdy, takže i ti, co jezdili na osmičkách na zadní, přestali. :(


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Pokusy některých řidičů o ježdění celý den na jeden smeták ztroskotal na Technologickém postupu otáčení směru u vozidel KT8, bohužel nevím kde to najít, abych tento postup dokonale nastudoval.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
Těším se na dobu až některé kolegy z vozovny opustí chiméra (přelud či klamná představa), že je třeba na úvraťových linkách věčně stahovat sběrače a "hrkat" s odpojovačem, což je mimochodem jeden z největších zdrojů nepravidelností (odstavení vozidel na úvrati) na lince 8. To by pak i bedýnka na voze 1711 mohla být hodnocena jako nouzový prostředek jako na vozech T6 a nikoliv jako standardní provozní záležitost. Jediný nevyřešený problém ja na dvojvýhybkách, kde zatím zůstala stará brnkátka, tam musí dojít k zablokování buď sběračem nebo řidičem ručně.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Každopádně by se na její používání měly vztahovat stejné předpisy, jako na bedýnku v 1711. Ach jo, s takovou se zatrhne instalace klimatizací do KT8 :-(

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ta asi není hodnocena jako každodenně užívaná...nevím.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
To si děláš srandu? A co bedýnka v T6?

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Bedýnka pro řidiče nižšího vzrůstu pro manipulaci s odpojovačem neprošla BOZP. Budou se instalovat nějaké výklopné schůdky do zástěny kabiny.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
manil píše:
Navíc 1711 bude ještě nějakou dobu jezdit jen na jednosměrných linkách.

A to proč?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6004 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 17:08
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]