Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 44 z 50    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 50  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mauricio píše:
Honza píše:
Vlek ??? V Ostravě s toho jsou rozpačité dojmy :-?

no v ostravě vajco už prej nechcou ani vidět

V Ostravě je problém s vlekem takový, že musí najet 60 dní bez poruchy brzd, což je pro vlek celkem nemožná věc :-) . Aktuální stav je takový, že má najeto 10 dní, protože asi před dvěma týdny někde nedobrzdil. Doufám, že u nás to nebude podobné. Řekl bych, že jinak jsou v Ostravě dojmy z vleku spíše pozitivní než negativní :-)


Naposledy upravil manil dne 28 črc 2005 00:26, celkově upraveno 1

Offline
9986
15 led 2005 23:41
Honza píše:
Vlek ??? V Ostravě s toho jsou rozpačité dojmy :-?

no v ostravě vajco už prej nechcou ani vidět


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Vlek ??? V Ostravě s toho jsou rozpačité dojmy :-?


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Vlek před chvilkou viděn na Křenové s 1560.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Fixi píše:
Doufám, že hlavně začne co nejdřív jezdit s lidma. Jel jsem s ním jen jednou a chci si to zopakovat. Myslím, že víc než 2 nemají v současném stavu R.EV smysl. A s papíry by neměl být problém, ne? Vždyť vraků T3 odstavených je možno udělat dost... pokud vím, tak 1561 a 1603 mají být zVARCB3ovány...


Ted nekdy by mela jit zadost o zkusebni provoz s cestujicimi na drazni urad. Ten ma za zakona 30 dni na vyrizeni zadost. Pokud ale nazna, ze je zalezitost komlikovana, tak ma na posouzeni 60 dni. Takze nejspis koncem srpna, nejpozdeji koncem zari bysme se meli dockat provozu s cestujicimi. (pokud nenastane nejaky zavazny duvod, proc by to me DU zamitnout).


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Doufám, že hlavně začne co nejdřív jezdit s lidma. Jel jsem s ním jen jednou a chci si to zopakovat. Myslím, že víc než 2 nemají v současném stavu R.EV smysl. A s papíry by neměl být problém, ne? Vždyť vraků T3 odstavených je možno udělat dost... pokud vím, tak 1561 a 1603 mají být zVARCB3ovány...


Offline
Uživatelský avatar

105
24 čer 2005 19:12
Dnes vyjel taky na d-10, viděl jsem ho ráno v 5:45 jak jel z vozovny :shock:


včera večer sem viděl vlek opět s 1560.. na d-10


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Přeci jen vlečňák je oproti motoráku furt jen skořápka a házet to s ním bude furt...


Boční rázy jsou záležitostí technického stavu tratě, akorát mi ale není jasné, proč jsou podle všeho větší než např. u spřažených šalin.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Vcera sem mluvil s ridicem, kterej s vlekem jezdi. A pochvaluje si zemenu brzd. Ted uz se to chova jak ma. Zadny podelny razy od vleku. Bocni razy ve vleku sou ovsem stale dost velky.

Zamena 1560 za 1531 byla zpusobena poruchou na voze.

Cos e tyka pekarsky , tak vlek tam sice vyjede ale uz kdyz se chystal projekt , tak se pri provozu pouze s jednim motorovym vozem pocitalo s moznosti bandazovani kol. Pri plnym obsazeni by tam dochazelo k prokluzum.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
titlis píše:
D-2 jsem vybral kvůli sklonovým poměrům, které jsou právě na této lince nejlepší. D5-7 mají Pekařskou.

Pekarska by nemel a byt problemem . Do kopce to bude mit lepsi jizdni vlastnosti, nez K2. Z kopce by to take nemel byt problem - vlek je schalovan na podobna klesani.


D-2 jsem vybral kvůli sklonovým poměrům, které jsou právě na této lince nejlepší. D5-7 mají Pekařskou.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Hmm kastla VarCB3 cirka 1 milion , vyzbroj europulse+motory cirka 4,5 milionu, vlek okolo 8 milionu, to je 13,5 milionu. 1 Anitra cirka 30 milionu. Ovsem problem je ze VARCB3 musi mit stavajici papiry z existujiciho vozu , kdezto anitra je novy vozidlo


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
pd píše:
To Drážní úřad neveří DP, že ty km skutečně odjezdí, tak proto si tam posadili svého člověka?

Že v Brně jsou jen 4 vozy, které ho jsou schopné táhnout, tak kvůli tomu bych vlečňáky nezatracoval - nikde není napsané, že těch vozů nebude víc. Že d-2 teď jezdí jenom Pisárky, tak to je ten nejmenší problém. No a ideální linka - proč by kromě linky 2 (kromě 2 hřbitovů je to taky linka ke 2 Intersparům...) nemohl jezdit třeba na 5, 6, 7, 10 o víkendech navíc 12 a 13?

No já vím, ale myslíš, že bude DP investovat 3 miliony nebo kolik to stojí do nové výzbroje a nových motorů jen kvůli vlečňáku? Né, že by se mi to nelíbilo, ale možná by bylo výhodnější koupit Anitru.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
mauricio píše:
pd píše:
A není ta d-5 aspoň trochu prázdnější, když jezdí d-7 aspoň na Švermovu?

není, minimálně ve směru Starý Lískovec - Česká se tam nedá ani hnout

VS : ty nerad KT8? Co proti nim máš?
´

Muj názor na KT8 je znám, hlučná, blbej interiér prostě dobytčák :twisted: Rači k té d-5: měnírna je postavená, takže už není problém aspoň těch 8-9 souprav tam dostat. D-7 je sice aspoň k něčemu, ale je nefektivní. Ve špičce středně využitá, jinak až po Mendlák skoro prázdná, d-5 narvaná. Efektivnější je vést d-7 do Pisárek a večer či o víkendě na Václavskou, kde by pokračovala jako d-2 na starou osadu a na d-5 dát 2xT a interval 4-5 min.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
pd píše:
A není ta d-5 aspoň trochu prázdnější, když jezdí d-7 aspoň na Švermovu?

není, minimálně ve směru Starý Lískovec - Česká se tam nedá ani hnout

VS : ty nerad KT8? Co proti nim máš?


A není ta d-5 aspoň trochu prázdnější, když jezdí d-7 aspoň na Švermovu?


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Pro vlečňák je tak akorát ta d-2,6,7. Určitě ne ale d-5, tam je to málo!! Tam patří 2xT :idea: Však teď budou 2xt hezky ve Štefanikově čtvrti a ukáže se, jestli se tam vlezou, když tam bude končit ještě i d-9. Jinak d-7 pojede po Renneské k nádraží. Hurá :lol: Hurá :lol: nebudu muset jezdit těma blbýma kachnama na d-8 :twisted: :wink:


To Drážní úřad neveří DP, že ty km skutečně odjezdí, tak proto si tam posadili svého člověka?

Že v Brně jsou jen 4 vozy, které ho jsou schopné táhnout, tak kvůli tomu bych vlečňáky nezatracoval - nikde není napsané, že těch vozů nebude víc. Že d-2 teď jezdí jenom Pisárky, tak to je ten nejmenší problém. No a ideální linka - proč by kromě linky 2 (kromě 2 hřbitovů je to taky linka ke 2 Intersparům...) nemohl jezdit třeba na 5, 6, 7, 10 o víkendech navíc 12 a 13?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
10 vlečňáků je blbost. V Brně jsou jen 4 vozy, které jsou schopny ho táhnout. Navíc EVčka většinou jezdí jako sola, myslim, že i když se pro vlek najde uplatnění, tak dost často bude stát, protože pro DP bude výhodnější nechat jezdit EVčka jako sola. Na d-2 zatím určitě jezdit nebude, protože všechny kurzy zajišťují pisárky, kde jezdí plno aniter. Podle mě Ideální linka pro vlek neexistuje.


Osobně si myslím, že to měl být plnohodnotný vlečňák a ne připosražené nedochůdče, ale pořídil bych jich aspoň 10, na d2 by dělaly dobrou službu, je to linka ke 2 hřbitovům a tam je předpoklad méně pohyblivých cestujících větší.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
renda píše:
dneska opět na 10 vlek s 1531, a vlek dokonce vezl jednoho trochu znuděného pána!
Stejně ten vlek je takové nepovedené vejce a k brněnským tramvajím se designově nehodí, raději bych K3.

ten pán tam jezdí stále (údajně někdo z DÚ), takže se ani nedivím, že byl znuděný :o)


Offline
Uživatelský avatar

460
29 lis 2004 18:44
16 km od Brna
dneska opět na 10 vlek s 1531, a vlek dokonce vezl jednoho trochu znuděného pána!
Stejně ten vlek je takové nepovedené vejce a k brněnským tramvajím se designově nehodí, raději bych K3.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
já bych si dovolil přeložit, snad mi bude odpuštěno, pokud to nebude přesně :

"Co je s tím vlekem, pořád zkoušky a pořát ne a ne vozit lidi? Ja si myslím, že je ten vlek nanic."

Odpověď : "Vlek je super, musí najet zkušební kilometry (stejně jako ten Ostravský) aby byl schválen DÚ jako typ. A ty kilometry bude najíždět hodně dlouho."

Doufám že pochopíte lehkou provokaci. Akorát nevím jestli s tím vlekem nekecám.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1236 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 50  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 22 lis 2024 03:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]