Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 481 z 800    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484 ... 800  Další
Autor Zpráva
Offline
811
25 led 2006 09:46
Tak předpokládám, že DPMB má něco jako pojištění, takže by se škoda měla hradit z pojistky. Pokud ne, tak by náklady na opravu měly jit k tíži DPMB. No, uvidíme.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
MKzB píše:
Navíc na podzim jsou volby a někdo z magistrátu se určitě bude chtít blýsknout - třeba se najdou peníze na oba vozy.

O tom pochybují, že by byli naši zastupitelé tak rychlí, za chvíli budou mít prázdniny a po nich starosti o udržení v křesle, tak ani k hledání peněz nebudou mít čas. A i kdyby nějakým zázrakem k tomu došlo, že by se něco našlo, tak oprava se stejně do voleb nestihne, tak proč na ni vyhazovat peníze, když by mohl slávu slíznout někdo jiný


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
TMB: Souhlasím. Historické tramvaje jsou proti dnešním konstrukcím "papírové". Teď ovšem nastala následující situace: Zimní vůz PD je v depozitáři, protože potřebuje opravu a letní je čerstvě nabouraný. Takže za Carolice, která sama potřebuje revizi, ne-li opravu, lze zapojit leda vůz koňky.
Navíc na podzim jsou volby a někdo z magistrátu se určtě bude chtít blýsknout - třeba se najdou peníze na oba vozy.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
J*M* píše:
Chtěl bych PvvS ujistit, že slovo d***l není nadávka, ale diagnoza, možná i lichotka, neboť další vyšší stupně této nemoci jsou i*****l a i***t, a nechápu proč phpbb ono slovo vyhvězdičkoval (hvězdičkuji též z důvodu případného zásahu phpbb, aby příspěvek srozumitelný).


Tak ujišťuješ špatně, protože tyto názvy už se dávno nepoužívájí.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Třeba tělo celkově v "bezpečné situaci" vypne a chce si odpočinout...


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Ptám se pouze obecně:
Čím to je, že profesionální řidič, který má nalítáno statisíce kilometrů bez nehod, je denně v hustém provozu, denně řeší kolizní situace, kdy mu kříží jízdní dráhu osoby co vkročí do kolejiště bez rozhlédnutí, případně automobilisti, kteří nedávají přednost či náhle zkříží jízdní dráhu, je v provozu denně ve dne i za tmy, za deště, za sněhu a náledí, absolvuje pravidelná profesní školení, najednou přijede do velké a přehledné smyčky (například Starý Lískovec) kde nejsou ani jiné osoby, ani jiná doprava kterou by musel sledovat, a kde jen popojíždí, a zde najede do soupravy před ním. Co je příčinou?


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Pánové já nechci nikoho nijak soudit, ale upřímně, kdo nikdy neudělal chybu? Neříkám, že by si za ni člověk taky neměl nést následky, ale zase považovat člověka, který udělá chybu za polointeligenta mi přijde zbytečné. Je mi moc líto, že to odnesl tenhle krásný kus historie, ale to je prostě riziko provozu.

Mrtvé úhly jsou mrchy. Dělat by se s tím samozřejmě něco dalo, jak tu padl dotaz. Princip je v podstatě docela jednoduchý, v autech se používá běžně. Vepředu je poměrně jednoduchý radar (většinou) nebo laser, které sledují vzdálenost objektů před vozem. Pokud zjistí, že se vůz blíží k onomu objektu, vzhledem k rychlosti přibližování si srovná riziko kolize a pokud zjistí kolizní situaci, nejprve začne řvát, u lepších kousků dokáže sám i zastavit. Do zatáček to zatím moc nefunguje, ale vzhledem k poměrně velkým poloměrům na kolejích by to určitě šlo nastavit. Co se ceny týče, tak ta není nijak vysoká, v Mondeu to stojí asi 30 tisíc, i když si vezmu malosériovost tramvají, tak si nemyslím, že by mělo jít o něco strašného, technologie je to dávno známá a vyvinutá, jen ji implementovat a vyvinout software. Řekl bych, že v ceně tramvaje se to ztratí.
Osobně jsem to testoval několikrát (viz video, jednou ve třetí minutě, podruhé ke konci) a v autě to funguje dobře. Nevidím důvod, proč by to nemohlo fungovat i u tramvají.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
takové škody...

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
811
25 led 2006 09:46
To nebude "jenom plech". 100% je poškozený pojezd - rozsochy, ložiska, čep nápravy? A nejspíš i hnutá kostra skříně. Takže jediné rozumné řešení je naložit na trailer a odeslat do KOS Krnov. Jestli se někdo opravdu nedohodně, že je to jen plech, v tom případě ale bude vůz neprovozní a skončí zpátky v depozitáři.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Chtěl bych PvvS ujistit, že slovo d***l není nadávka, ale diagnoza, možná i lichotka, neboť další vyšší stupně této nemoci jsou i*****l a i***t, a nechápu proč phpbb ono slovo vyhvězdičkoval (hvězdičkuji též z důvodu případného zásahu phpbb, aby příspěvek srozumitelný).
Zároveň mohu PvvS ujistit, že jsem vždy (a to už více než 30 let) tuto lékařskou klasifikaci použil a sdělil do očí (použil bych ji do očí i v tomto případě, kdybych byl na místě, nebo aspoň se dozvěděl, komu mám sdělit) všem, kteří při výkonu své funkce nemysleli. I když je to dávno, "do očí" to několikrát slyšel i vexlbaldový M. a mnoho dalších osob se zvučnými jmény, což mi vždy přineslo problémy.

Všem, co nepovažují mé vyjadřování za slušné, se tímto ospravedlňuji a omlouvám. Díky


Offline
Uživatelský avatar

9300
10 čer 2004 11:19
Hmmm, a jak tedy J*M* ohodnoti vykon kolegu pri onom najeti drevaku na ceske ? To byla jenom nahoda ? Troufl bych si tipnout, ze dotycni meli uz v te dobe najezdeno vic jak tento ridic a s 2osakama vic zkusenosti.Taky je oznaci za mentalne postizene ?
Navic to u vleku odnesl nejspis jenom plech na plosine a sloupek brzdy. Drevak byl zlikvidovanej az na plosine a T3 taky byla pekne pomackana.


A pozadal bych o trochu slusne vyjadrovani. POkud mate tento nazo na jeho mentalni schopnosti, tak mu je jdete rict do oco, kde se muze branit a ne vypisovat zpoza klavesnice.


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Kdyby někoho v poklidu přehlídnul a sešmelcoval někde na přechodu (na segregované trati ani nemluvim), byla by bouře na toho sraženého (potenciálně mrtvého, „měl si dát pozor“), a „chudák řidič“. Není to trochu nepřiměřené (disproporce)?

Spíš by mě zajímalo jaké jsou skutečné technické možnosti ochrany proti najetí, a jestli by se (aspoň ve smyčkách?) nemělo o něčem takovém uvažovat. V tom lískovci by se to už mohlo dávno zaplatit.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Duš píše:
V těch Pisárkách jsem byl osobně a byl jsem svědkem celé události - bohužel .... ...je to jeden z pohodových řidičů se kterým se fakt jezdí pěkně, ... ...( ... toliko pro samosoudce

Přítomnost Duš nemůže popřít (je zdokumentovaná na Káčku), nemůže popřít ani svůj sklon kolegy omlouvat, jako většina jeho kolegů. Ale dle mne, samosoudce, jak píše, je onen pohodový řidič debil, neboť i kdyby nebyl informován o výskytu historické soupravy na trati, tak na trati historická souprava zanechává dostatek indícií o svém výskytu, takže jen debil jede tak, že nepředpokládá, že v každém okamžiku může tato způsobit pro něho nepředpokládanou situaci a tím vznik mimořádnosti (najetí, kterému by myslící zabránil). Je to profesionál, a ne nějaký amatér, měl by udržovat patřičný odstup, protože by měl předvídat, že taková souprava se chová odlišně a nemá brzdová světla (taková souprava může do něho nacouvat při rozjezdu do kopce, brzdit v naprosto nepochopitelné situaci a tak pod), zkrátka při výkonu své funkce myslet, protože nemyslí na následky svého jednání jen debilové a nebo i více po této stránce postižení. A debilové do kabiny řidiče nepatří.


Offline
Uživatelský avatar

771
12 bře 2009 21:57
kousek od Tasy
agent_s_teplou_vodou píše:
Čím to je, že se ve smyčkách stává tolik najetí? A čím je smyčka přehlednější (typicky Starý Lískovec), tím je na ní najetí častější...


udělej si papíry a poznáš to sám .... je vidět, že někteří zde jste praktici hodni titulu instruktora!

V těch Pisárkách jsem byl osobně a byl jsem svědkem celé události - bohužel .... pohled i s ostatními efekty to nebyl pěkný! Rychlost K2 byla, dle mého názoru optimální, když jsem pak s tím klukem, a je to jeden z pohodových řidičů se kterým se fakt jezdí pěkně, mluvil, říkal že si pohlídal přechod přes nádvoří ... kouknul před sebe, pak letmo do vnitřního zrcátka a pak bum .... když tam po vyšetření dojíždět ty dvě kola tak říkal, že souprava páry se mu schovala za levý sloupek okna v kabině :-( ... toliko pro samosoudce


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Čím to je, že se ve smyčkách stává tolik najetí? A čím je smyčka přehlednější (typicky Starý Lískovec), tím je na ní najetí častější...


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
chat-maniac píše:
ty vo*e, to snad ne :shock: kterej dobrák vletěl do toho vleku? žije ještě nebo už Miloš sedí někde zavřenej za úmyslné zabití???

Včera zase jeden dobrák z Medlánek jel z výměny s kačenou 1721 a přes Maliňák to tak rozjel, že pak to téměř nezastavil za koňkou. Asi myslel, že je to kočár a uhne mu z kolejí...


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
PvvS píše:
Ale TMB by mohlo dat dohromady tu druhou parni tram co tise rezavi v lisni.

Nevím, kterou druhou PvvS má na mysli, zda ostravskou lokomotivu, nebo "zimní vlek". Lokomotiva se již téměř čtvrť století renovuje, nové trubky do kotle již 20 let se snad ještě někde válí v Líšni (pan H. je snad ještě neodvezl do šrotu), ta nemá naději jezdit po Brně, vedení muzea nemá zájem o to, co není z Brna a navíc potřebuje k prezentaci koleje, odborníci ji nechtějí znehodnotit soustružením dvojkolí. Sice byly slíbeny nějaké peníze na nějaké dílčí práce na letošní rok, ale jako vždy, jak to má jezdit po kolejích, tak nic. Vlek byl před 41 roky oprášen po vytažení ze zazděné vozovny, obejit štětkou a dodnes čeká na pořádnou opravu a asi se nedočká, muzeum peníze nedá a z vybírání jízdného při šauklích typu BMUE ještě za ty roky peníze do muzea nepřineslo, kdoví kde skončily, a již asi nepřinese, najetím si najde vedení muzea důvod k neprovozování podobných akcí a pp ještě většího utlumení oboru, možná i zbavení se celého oboru, jenom nevím jak, město i jím vlastněný DP (současný stav vyhovuje, město jako jediné v této republice se prezentuje v tomto oboru za státní peníze) přinutí k záchraně/převzetí tohoto oboru. Snad spoléhá na ministerstvo kultury, potažmo vládu a parlament, zatím všechny kroky vedení muzea k tomu nasvědčují (udělat z oboru celostátního obor místního významu a hlavně nestrkat peníze do ničeho, čeho se chtějí zbavit)

PvvS píše:
Trebas by se dala i na tohle vyrazit nejaka dotace z EU. Stejne cpou penize na kazdou koninu.

Vyrazit dotaci by jistě šla, chtělo by to vůli, snahu a obětovat nějaké peníze, a to nejen proto, že dotace přijde až akce zaplacena z místních zdrojů. Zde není ani jedno (viz výše). Snad se aspoň podaří opravit, co bylo poškozeno, i když vleku by slušely, když se do něho bude hrabat, drobné kosmetické úpravy do původnějšího stavu, snad se najde nějaký sponzor a s penězi od viníka (DP a jeho pojišťovny) se to podaří


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
mechoš píše:
no podle všeho ten řidič dostal další kloubák a kolem půl 6 ještě žil .....

Dlouho nebude, neodejde-li od podniku (nebo od tramvají), oni dva se jistě někde na konečné potkají a M. bude mít v ruce na přivítanou vexlbaldu (nebude to poprvé)


Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
chat-maniac píše:
ty vo*e, to snad ne :shock: kterej dobrák vletěl do toho vleku? žije ještě nebo už Miloš sedí někde zavřenej za úmyslné zabití???


no podle všeho ten řidič dostal další kloubák a kolem půl 6 ještě žil .....


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Jo, jel jsem zrovna kolem vystecu, když to odtahovali rozpojené na tři části. Napřed táhli potupně Carolínku a pak na dvakrát vagóny.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
ty vo*e, to snad ne :shock: kterej dobrák vletěl do toho vleku? žije ještě nebo už Miloš sedí někde zavřenej za úmyslné zabití???

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Teď dojela máma z města a říkala, že na České nějaké OA nabořilo nějakou 13T


PVVS píše:
T vysvetluje to co jsem videl z 7Tr v pisoarkach. Doufam ze to nebude az tak vazny.
P.S. Ale TMB by mohlo dat dohromady tu druhou parni tram co tise rezavi v lisni. Trebas by se daa i na tohle vyrazit nejaka dotace z EU. Stejne cpou penize na kazdou koninu.



taky si myslim


Offline
312
22 led 2006 19:31
Brno
Přikládám dokumentační fotku z najetí 1048 do vlečňáku...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

9300
10 čer 2004 11:19
T vysvetluje to co jsem videl z 7Tr v pisoarkach. Doufam ze to nebude az tak vazny.
P.S. Ale TMB by mohlo dat dohromady tu druhou parni tram co tise rezavi v lisni. Trebas by se daa i na tohle vyrazit nejaka dotace z EU. Stejne cpou penize na kazdou koninu.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20000 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484 ... 800  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 10 říj 2024 22:31
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]