Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 133 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
POZOR ! Nejde o špičku, ale o sedlo: d-11 misto Rakovce Komín a
d-3 místo Komína Rakovec. Ve špičce d-3 protažena na Ečerku a d-11 na Rakovec.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Lidem v Bystrci by se určitě nelíbilo ukončení d-3 na rakovecké, ale de přece jen o tři zastávky, lidi od přístaviště dolů by postiženi nebili. Mě jde hlavně o odstranění rozdílu v obsazenosti d-3 a 11. D-3 je vždycky víc využívaná protože je atraktivnější pro přímé spojení Ečerova-česká bez přestupu, a u d-11 se musí přesedat, proto se většina lidí počká na d-3 i když jezdí po 10 min. Pak jsou tady ty rozdíly v obsazenosti mezi d-3 a 11. Proto, aby se to vyrovnalo jsou dvě možnosti: vést d3 i 11 až na Ečerovou-žere hodně vzkm a tramvaje v koncovém úseku by jezdily poloprázdný. Možnost dvě? ukončit všechny spoje už na Rakovecké a vznik přestupní vazby na zastávce Přístaviště mezi d-1 a 3/11, lidi na ečerové by se nemuseli rozmýšlet jestli čekat na d-3 nebo jet d-1 s přestupem na d-11. Kapacity obou linek by se vyrovnaly a potřeba 2xt na d-3 už by nebyla nutná. To je má hlavní myšlenka. d-1 jezdí po 5 min. a máme snad přestupní tarif, z Líšně taky není spojení na Českou,navíc se to týká tří zastávek.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Uspory TV3 jsou okolo 20-30 procent proti klasicke vyzbroji . Jenze u T6 je instalovany vykon 8*45 kW , kdezto u K2 4*45 (lehce zaokrouhleno) .


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
jeyek píše:
No, jeli jste někdo ve všední den odpoledne z Konečného náměstí směr Česká (i směr Bystrc..)? myslím d-3, na kterou chcete nasadit K2 -> jezdím tím docela dost často - směr Česká - a je to dycky dost narvaný... :wink:

Souhlasím. Ony vlastně i ty d-11 jsou narvané v úseku Lesná-Vozovna Komín.
Navíc, pokud by se linka d-3 zrušila až na Ečerku, tak tě v Bystrci ukamenují. Jen mě mrzí, že v sedle jsou kapacitnější vozy na d-3 ukončeny v Komíně a to nese silně zaplněná d-11 s kloubama. Já bych v SEDLE ukončil d-11 v Komíně a d-3 na Rakovci. Otázka je, jestli K2 "žere" méně než souprava T6.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Pro zajimavost , jednoducha tabulka kapacit


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
No u takto polookruznich linek se tezko vyrovnavaji pripadny ztraty a zpozdeni. Navic se tim zatezuej masarykova , kde si nedokazu predstavit vetsi provoz jak linku 4 . Staci si vzpomenout na to kdyz tam prez prazdniny byly odkloneny nektery linky a jaky s tim byly problemy. Prumerna rychlost byla okolo 5 km hod. Navic nikde nejni vystaveny zadny nastupiste coz temer vylucuje pouziti vsech vozu , krome VV60LF . Staci aby jeden vstup mel schody a vsechno se silene prodluzuje.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Můj návrh:

4 Náměstí Míru - Komenského náměstí - Česká - nám. Svobody - Hlavní nádraží - Malinovského nám. - Česká - Náměstí Míru (10 nebo 5 minut)
10 Stránská skála - Hlavní nádraží - nám. Svobody - Česká - Šilingrovo nám. - Hlavní nádraží - Stránská skála (10 minut)
14 (Obřany) - Maloměřický most - Malinovského náměstí - Hlavní nádraží - Šilingrovo nám. - Česká - Malinovského náměstí - Maloměřický most - (Obřany) (5 minut; Obřany - Malom. most 10 minut)


Naposledy upravil Martan dne 14 srp 2005 00:35, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
jeyek:souhlasím s tebou


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
No, jeli jste někdo ve všední den odpoledne z Konečného náměstí směr Česká (i směr Bystrc..)? myslím d-3, na kterou chcete nasadit K2 -> jezdím tím docela dost často - směr Česká - a je to dycky dost narvaný... narvaný to přijede na Konečňák a ještě víc narvaný to odjede.. A to zkrácení na Rakoveckou mi přijde docela nesmysl - Myslím, že v tomlhe případě je tam účel takový (stejně jako ve více konečnách stanicích - Lískovec..), aby se lidi mohli dostat na víc dopravních uzlů bez přestupu... a myslím, že d-3 v tom úseku zrovna využívá docela dost lidí... a rpoč by měli zbytečně přestupovat... a do těch K2 se moc lidí nevleze... vím, že mi kamarádky dycky říkají (co sou z Bytrce), že ráno sou ty šaliny hrozně narvaný, jezdí d-3... Tak nevím, jak by to ty šaliny odvozily, kdyby tam měly být jen K2, nebo dokonce Anitry.. A v úseku stará osada - česká se to myslím taky hodí, protože hlavně ráno tam jezdí hodně lidí... a zase nemá moc smysl tam ve špičkách mít 2XT a na sedla tam posílat K2... Toť můj názor... No, trochu sem se rozkecal... :wink:


Ta poptávka na d12 je jednoznačná, ale rozhodně bych v ne dopo nerušil d11 aspoň ne na větvi z Lesné, spousta lidí chce jet na Českou a přestup na Jugoslávské je ten nejhorší. Jinak d12 opakovaně navrhuju vést ve směru do Komárova z České po Rooseveltově, aspoň by měly s d9 u Grandu společnou zastávku.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Tak sem sem přesunul můj názor na posílení d-12 je to vhodenější místo k diskuzi. Aspoň se třeba oživí téma o návrzích linkového vedení.

Na Husove by asi opravdu byl problém s propustností, když by třeba jezdila d-12 v polovičním intervalu a ještě navíc d-13. K tomu se přidávají ještě d-5,6,7 z Pekařské. Kdyby se d-4 přesměrovala obousměrně přes Roosveltovou/ či snad Masarykovou), tak by se trochu odlehčilo na Husové směr nádraží, ale jinak by to asi od Šilingráku na Českou bylo trochu zahuštěný, ale potom co bylo, když jezdily všechny tram kolem nádraží od 16.7 do 7.8 a dalo se to zvládnout, tak by to snad nějak šlo.

Pro posílení d-12 by to šlo takhle:

d-4 přes Roosveltovou, interval 5 min., 1xT, K2P či Anitra
d-9 Lesná-Zvonařka(-Komárov), 10 min. 7 2xT(4 z pis.+3 z med), zbytek ve špičce K2. Do Komárova by jezdila jen od 5 do 8.00 a od 14.00 do 18.30h. Po 19h by zatáhla většina 2xT a zůstaly tam jen K2 či přejezdy z jiných linek třeba d-11(místo do voz.Pisárky). Tím by se ušetřily vozokilometry.

d-12 interval 4(2xT) až 6(K2,Anitra) min. v úseku nádraží-Červínkova půlen na 3 min., proto K2. V Úseku Komárov-nádraží ve špičce 4(2xT,d-12)-4(2xT,d-9)-2(K2,d-12). večer po 19.30h by zatáhly 2xT do vozovny a zůstaly tam K2 v 15 min.intervalu.

d-13 provázaně s d-12 ve vzájemném 3-3-4 min. intervalu.

Prostě by se na Husove přidala další posila pro d-12 na úkor přesměrované d-4, snad by se to ještě zvládlo.

Osobně bych byl ještě pro nasazení K2 na d-3 a jejímu zkrácení na Rakoveckou(společně s d-11). Soupravy bych dal na d-5 (8 2xT oproti 11 na d-3)+ 8 K2 a 1xK3.N. počet souprav z 9 na 8 by klesl i na d-12, sice to neni moc, ale umožnilo by to snad nasadit další 3 na d-9. Stejně se tam chystají od 1.9 medlánecký kurzy, takže jich tam bude minimálně 5+T3 s vlekem. Pro posílení d-12 v prac.dny bych v neděli dopoledne zrušil d-7 a 11. Snad to není až tak špatnej nápad a navíc řeši nejpalčivější problém a to d-12 Asi se mnou nebudete souhlasit u d-3 na Rakovecké, ale to čekám. Vím, že to má své výhody i nevýhody. Ještě d-7 vést do Pisárek v prac.dny s K2 a o víkendě výhradně 1xT. Na spojích d-2 ke Hřbitovu(Nové sady) o víkendě dát 1xT. Toto řešení je jediný schůdný, tolik souprav T3+VV60LF+T3 mít stejně nebudem, aby sme obsadili všechny kurzy d-12 a pak navíc taková délka soupravy..


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Posílit dopravu kolem centra by bylo určitě potřea. Ten nápad s rozdělením d-4 je myslím dobrý. Pak mě ještě napadla (asi horší) varianta, která by pravda moc nepomohla, ale zase taky moc nestála: protáhnout aspoň d-10 buď přes Husovu - Českou na Malinovského nám., případně přes Rooseveltovu - Českou - Husovu - Pekařskou na Mendlák, ale to by asi neprošlo kvůli potřebě té smyčky jako manipulační.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Zas tak velkej problém by to nebyl...když sou na d-9 2xT3 taky nikomu nevadí že z posledních dveří se vystupuje na vozovku...


titlis píše:
Dobrý, jenom nevím, jestli by to Husova pobrala, ale musím zopakovat svůj původní návrh odklonit d12 ve směru do Komárova přes Rooseveltovu a spojku u Grandu, aspoň by 9 a 12 odjížděly od stejné zastávky a nechci slyšet, že je hnusná nebo daleko. Jak od čeho - např. od autobusáku student agency je naopak nejblíž.
.
Néni daleko, ale d-12 u Grandu zastavuje, když jede z vozovny nebo do vozovny. Druhým problémem je, že nástupní zastávka Grand (blízko u parkoviště) je krátká.


Dobrý, jenom nevím, jestli by to Husova pobrala, ale musím zopakovat svůj původní návrh odklonit d12 ve směru do Komárova přes Rooseveltovu a spojku u Grandu, aspoň by 9 a 12 odjížděly od stejné zastávky a nechci slyšet, že je hnusná nebo daleko. Jak od čeho - např. od autobusáku student agency je naopak nejblíž.


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
pd píše:
Sice tady nechci rozebírat pravopis, ale co že jsi to tramvajáku v tom opraveném příspěvku opravil? Vždyť ty překlepy jsou tam pořád..


Okružní linky - a co třeba místo zvláštní okružní linky rozdělit d-4 na dvě části:
d-4 Nám. Míru - Komenského nám. a jednosměrně velká smyčka nádraží - Maliňák - česká a zpět na náměstí Míru.
třeba d-14 Obřany (Maloměřice) - Maliňák a opět jednosměrně Česká - nádraží - Maliňák a zpět do Obřan.

Výhody:
:arrow: výrazné posílení úseku nádraží - Česká
:arrow: Obřany i Masarykova čtvrť mají přímé spojení s nádražím, Maliňákem i Českou
:arrow: na obou větvích se dá zvlášť přispůsobit kapacita poptávce
:arrow: a to všechno pouze za dva vozy navíc

Tohle je ještě lepší nápad.. To myslím, že by DPMB mohl udělat... ovšem to je asi nenapadne... :roll:


Sice tady nechci rozebírat pravopis, ale co že jsi to tramvajáku v tom opraveném příspěvku opravil? Vždyť ty překlepy jsou tam pořád..


Okružní linky - a co třeba místo zvláštní okružní linky rozdělit d-4 na dvě části:
d-4 Nám. Míru - Komenského nám. a jednosměrně velká smyčka nádraží - Maliňák - česká a zpět na náměstí Míru.
třeba d-14 Obřany (Maloměřice) - Maliňák a opět jednosměrně Česká - nádraží - Maliňák a zpět do Obřan.

Výhody:
:arrow: výrazné posílení úseku nádraží - Česká
:arrow: Obřany i Masarykova čtvrť mají přímé spojení s nádražím, Maliňákem i Českou
:arrow: na obou větvích se dá zvlášť přispůsobit kapacita poptávce
:arrow: a to všechno pouze za dva vozy navíc


OPRAVA!
To Hl.nádraží je momentálně ve špičkách přecpané tramvajemi, tak, že většina má spoždění. Např. Včera měla d-7 spoždění 35 min, bylo to odpoledne.

Návrh: Zrušit: d-13, d-4 (za ní by mohly jezdit autobusy a-x4) ještě že nejsou veletrhy.

Za chyby se omlouvám.


To Hl.nádraží je momentálně ve špičkách přecpané tramvajemi, tak, že většina má spoždění. Např. Včera měla d-7 spoždění 35 min, bylo to dopoledne.

Návrh: Zrušit: d-13, d-4 (za ní by mohly jezdit autobusy a-x4) ještě že nejsou veletrhy.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
jeyek píše:
Už delší dobu přemýšlím, jestli by nebyl špatný nápad zřídit okružní linku kolem centra - nádraží, Maliňák, (janáčkova divadlo, resp. Moravák - nová zastávka?), Česká, Šilingrák, Nové sady, nádraží a zpět? totiž napřiklad dostat se z Čáry na Maliňák není bez přestupu možné apod. a myslím, že by se tím odbouraly i natřískaný šaliny (např. d-1 v úseku nádraží - moravák...)... ale to by se asi DPMB moc nevyplatilo... a taky jestli by to lidi používali... popřípadě ju vést aji nějak přes Svoboďák... i když se mi zase moc nelíbí, když jezdí šaliny v centru...


Dobrej nápad :idea: . Pro začátek by stačily sóla v intervalu 5 min. provázaně s d-1,12,13. Taky by to posílilo dopravu v úseku nádraží-Česká a ty d-12/13 by aspoň nebyly tak vytížený. Pak by stálo za to d-4 vést obousměrně Roosveltovou, ale bez posílení nádraží Česká sem pro d-4 přes Husovou a nádraží, teď tak jezdí a nevadí to. Ty okružní linky bych označily písmeny A a B, tedy d-A a d-B. Stačily by sem tak 3 sóla, jen kde by si řidiči dělali přestávky. Napadájí mě dvě možnosti Zvonařka nebo na Rašinové.


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
Už delší dobu přemýšlím, jestli by nebyl špatný nápad zřídit okružní linku kolem centra - nádraží, Maliňák, (janáčkova divadlo, resp. Moravák - nová zastávka?), Česká, Šilingrák, Nové sady, nádraží a zpět? totiž napřiklad dostat se z Čáry na Maliňák není bez přestupu možné apod. a myslím, že by se tím odbouraly i natřískaný šaliny (např. d-1 v úseku nádraží - moravák...)... ale to by se asi DPMB moc nevyplatilo... a taky jestli by to lidi používali... popřípadě ju vést aji nějak přes Svoboďák... i když se mi zase moc nelíbí, když jezdí šaliny v centru...


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Verusha - taky souhlasím!
Ne že bych se občas neupsal ale některý hrubky to je fakt moc! Nechci tady poučovat mládež taky snad ještě ve 20ti letech nejsem starej :-P ale nekteří jako ROMAN. apod....to je na zamyšlení...


Izzy - souhlasím!!!

Překlep, dvě písmenka za sebou, všechno se dá pochopit.

Ale taqowí tžešťyn, yaqí se ste opčaz použýwad, to já ňygdy nepochopyla.

Skutečně nevím, kam se ubírá české školství, když každý sice umí krásně vyjmenovat, kdy se narodil K. H. Mácha, každý ví, kdy co měla B. Němcová k obědu a kolik západoněmeckých soudruhů se vejde do národního obrození, ale půlka republiky neumí správně napsat obyčejný diktát a pak píše takovéhle do očí bijící chyby. :-D


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
vím! neviděl! bože to je strašný se na to dívat!!!


Tak vým přibližně, že jezdí autobusy následovně

a-x4

-PD: B732
-Víkend: B732
Vozovna(y):Medlánky,Slatina ???

a-x9

-PD: B732
-Víkend: B732
Vozovna(y):Medlánky

a-x6

Tu jsem ještě nevyděl,tak nevím


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 16:04
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]