Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Pravidla fóra


Toto fórum není oficiálním fórem Dopravního podniku města Brna ani jiného dopravce. Své stížnosti a podněty tedy směrujte na oficiální stránky DPMB nebo IDSJMK


Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 4 z 22    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 22  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Pac si planuji cyklostezku po necem , co ani pokud vim neni mesta.A cyklostezkou by se zabila moznost obnovy trati pro prodlouzeni d-10 do stare lisne.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
PVVS: Moc nerozumím, kam teď míříš. Brno si nechalo udělat generel cyklistické dopravy a jestli chápu dobře, tak nyní prochází schvalováním v jednotlivých městských částech, tedy předpokládám, že se každá městská část vyjadřuje k vedení cyklostezek na jejím území. Pak se případně dopracují jejich připomínky a odevzdá se to Brnu. Takže toto by neměl být návrh Slatiny, ale zpracovatele generelu. Ale Slatina s ním souhlasí. Zásadnější asi bude, jak se k tomu postaví Líšeň.
Něco je tady http://www.brnonakole.cz/news/generel-c ... e-dopravy/


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Slatrinska radnice se nejak roztahuje .
Návrh cyklistických tras na území MČ Brno-Slatina představený
v rámci Generelu cyklistické dopravy v městě Brně, s důrazem
na řešení některých lokalit a uzlových bodů jako jsou:
a) směr Líšeň: ul. Holzova a dále do Mariánského údolí
b) směr Podolí-Bedřichovice: ul. Hviezdoslavova a stará silnice
č. 47 a lokalita Kandie
c) směr Tuřany: ul. Tuřanka
d) směr Brno-centrum: ul. Hviezdoslavova (komunikace a zvláště
s využitím chodníku)
e) směr Černovičky: Stránská skála (ul. Nová čtvrť), Juliánov, stará
líšeňská trať s využitím jedné koleje pro cyklistickou stezku


http://www.mcslatina.cz/aktuality/AKT-06-2010.PDF
Jak to pod ne spada uzemne ?


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Sice trochu OT

Brněnský deník

Aby technická památka byla k světu, musí se ji ujmout někdo jiný než TM v Brně sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Lidové noviny

Váhání škodí „šalinám“

Muzeum nyní oficiálně přiznalo, že se myšlenky vzdává. „Jednáme o tom, že vybudujeme pro tramvaje depozitář za sídlem muzea v Králově Poli. Byl by napojený na koleje dopravního podniku,“ potvrdil LN náměstek ředitele Ivo Štěpánek.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Kolejovou sekci nepočítám, ta se tak nějak samostatně odtrhla a na rozdíl od původního Yore k něčemu i je a něčeho dosáhla. Původní Yore již nefunguje.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Eda: Co vím, tak odstoupila sekce Kolejová o.s. (http://www.kolejova.cz/index.html), to jest ti, co alespoň pro zatím zachránili Ježkův most v Blansku. Na svých stránkách v sekci schůze (31.1.2010) píší, cituji "...Shrnul pozitiva a negativa s ohledem na zkušenosti z podsekce Yore. Dle názorů je rozjezd o.s. kvalitnější, než v podsekci Yore...". Z čehož vyplývá, že Yore jako takové asi funguje, ovšem je otázkou, kolik a jakých lidí se angažuje a zda-li jsou vůbec schopni a chtějí něčeho dosáhnout (v rámci Líšně).


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Yore je dávno rozloženo na prvočinitele a rozprášeno do okolí. Čo bolo, to bolo. A žádné vozy se nešrotovaly...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Tak me napada .. Yore to zapichlo ? Web nejede, na netu jinak ani zminka. Chtel jsem se dozvedet kdy sesrotovali zbyvajici vozy.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Najde se ?
Citace:
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/trat-ze-stranske-skaly-do-lisne-ozije20090318.html

Re: Kdo má odpovědnost ...
JMBrno, dnes 11:50

Najde se konečně novinář a redakce s odvahou zveřejnit fakta o areálu MHD Technického muzea, jeho budoucnosti a budoucnosti sbírky prostředků MHD, této veliké ostudy Technického muzea v Brně, celé ČR i Brna, po 35 letech budování (v posledních letech spíš devastace) ? Zveřejní Technické muzeum své záměry ?


Offline
Uživatelský avatar

483
22 srp 2006 12:35
Bohunice
V Líšni bude živo: http://www.pozarybrno.cz/informace/

_________________________________
Chůze = doprava 21. století.


Offline
Uživatelský avatar

26
29 led 2009 22:55
Změna adresy na http://www.flickr.com/photos/dezidor/se ... 163836734/ - vzhledem k novým fotkám, které se objevovaly před tím, jsem to dal do samostatného setu.


Offline
Uživatelský avatar

26
29 led 2009 22:55
V depozitáři jsem byl při příležitosti nedávných líšeňských oslav. Většinu návštěvníků tvořily rodiny s dětmi. Děcka vypadala spokojeně, jen jim ke konci byla už příliš zima. Fotky jsou tady:

http://www.flickr.com/photos/11261884@N03/

Vím, že to není žádný zázrak. 1. Nejsem šotouš a tak to fotím stylem, jak se mi zachce. 2. Neumím fotit. 3. Je tam příšerné světlo a moje krabička to bleskem neutáhne. 4. Tempo skupinové procházky bylo příliš rychlé. 5. Když jsem nedoháněl skupinu na konci, pro změnu se tam někdo pletl. 6. Není tam místo, aby se některé věci vešly do záběru.

Přesto jsem to nahrál na Flickr a Wikimedia Commons, jde svým způsobem také o formu propagace směrem k veřejnosti.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
PvvS píše:
Abus/trbus vcelku vzkveta, tramfond az na par exponatu zustava stejny.

No to není nic neobvyklého, "gumové" sbírkové předměty lze kdykoli prezentovat, těm nesedí žába na prameni přísunu peněz oproti kolejovým SP, tam žába sedí, přece není důvod vrážet do toho peníze, když to "nejde" prezentovat a tím "jájinky" těžko budou nadřízení (na ministerstvu) a v novinách plácat po zádíčkách. Těžko obyčejný pracovník tohoto oboru (který je jen řadový a ne jak v minulosti vedoucí odborný pracovník) s tím může něco udělat, zvláště má-li větší slovo ten, který je tam jen ke svému prospěchu a činnost pro muzeum jen předstírá ( v ostatní době má zde za prostředky muzea dobře zavedenou soukromou činnost) a svou nepostradatelnost má velmi dobře zajištěnou ( tak dobře, že již 15 let uplynulo od slibu, že tento pracovník bude odejit). A ještě jeden aspekt, dobrovolní pracovníci pracující na "gumových" SP po vyhození muzeem z Líšně se dovedli k práci vrátit (třeba i zakoupením vlastní šatny a vlastního nářadí) a po přestěhování těchto SP do Řečkovic i pracovat bez omezování jak to bylo v Líšni, tak dobrovolní pracovníci pracující na kolejových SP se vlastně rozpadli, a těch pár co po vyhazovu se vrátilo, se k práci díky poměrům v Líšni téměř nedostalo a zůstali jen ti co se starají o Caroline. A bez tlaku dobrovolných pracovníku a hlavně jejich pomoci a práci to vždy při prosazování požadavků tohoto oboru bylo těžké.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Expozice uz kdysi spojeny byly, ale diky potrebe mista pro instalaci susicky dokumentu poskozenych pri povodnich a celkovymu nedostatku mista se fondy rozdelily. Abus/trbus vcelku vzkveta, tramfond az na par exponatu zustava stejny.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Co pan TMB, vyjádří se k diskusi?


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
v muzeu jsem nedávno byl a překvapilo mě, že prohlídka je zadarmo. A možná právě to je kámen úrazu, protže jinak bylo narváno a 30,- Kč za to každý rád dá. Navíc muzeu by pomohlo spojení s expozicí autobusů a trolejbusů a hlavně marketing!!!


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
M píše:
a co dotace z EU na reko muzea a trati???

O těch nevím, zatím snad tu proběhly jen pověsti o dotaci na stěhování sbírkového fondu do nových prostor muzea MHD sarcastic a to je taky už nějaký pátek


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
a co dotace z EU na reko muzea a trati???


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Dez píše:
Jen bych jako reálnější řešení viděl jednokolejku pouze na normálním rozchodu.


Pro pořádání akcí jako BMUE jistě (Morávek by ušetřil a měl větší zisk), pro historické vozy to určitě reálnější řešení není (nehledě na to, že jiné rozchody brzo budou minulostí v této republice). Jednokolejka lze jako splítka tří rozchodů (možné je na etapy, prvně normální rozchod, jenom je potřeba provádět tak, aby provedené se dalo použít na další etapy). Jenomže otázka je, že ti, co o tom rozhodují mají argumenty k tomu, aby areál opustili, ale reálné řešení ne. Kdyby všechny peníze a iniciativa, použitá na vymýšlení alternativ umístění areálu, studií a nereálných projektů do "šuplíku" za posledních dvacet let se použily na rekonstrukci areálu a trati, tak by už na trati byl provoz historických tramvají a částečně by si na svůj provoz vydělávala. A lepší to nebude, už zase se minimálně o dva roky řešení odsouvá, ač každý ten nejpitomnější investor ví, že odsouvání dokončení stavby mnohonásobně stavbu prodražuje (zde už přes 20 let, a již před tím se stavba oklešťovala tak, že dnes i dokončená ve své okleštěné podobě by snad ani nevyhovovala), a prioritu dostává jiný areál za pohnutek, možná z lidského hlediska pochopitelných, ale ne z hlediska rozumových a ekonomických. Jenom se divím, že ještě žádná kontrola nedala podnět k trestnímu stíhání odpovědných osob za trestuhodné hospodaření se svěřeným státním majetkem


Offline
Uživatelský avatar

26
29 led 2009 22:55
Před časem jsem byl na procházce z Stránské skály do Líšni. Značná část je toho k vidění zde:

http://commons.wikimedia.org/wiki/Categ ... %A1e%C5%88

V popisu souhlasím s tím, co napsal Angel. Jen bych jako reálnější řešní viděl jednokolejku pouze na normálním rozchodu.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Tak Olomoucká tramvaj č. 16 je zpět v Olomouci. Foto.


No právě - na dost místech byly dost velký kupy popela po bužírce(izolaci kabelu), bohužel na té části trati která je celkem průchozí - hlavně na směru od SS je to občas i po 200m(ale kdo je chytrej tak to čórne a stáhne doma bo dostane skoro až o půlku víc).


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Angel - ...ale v kolejišti je asi na 5 místech popel po ohni - tipuji od opalování drátů(otázka je kde by je tam kdo vzal)...
Trať byla elektrifikovaná, podél trati napájecí kabely, které byly funkční, než je nějací mědikopy přerušily, kdysi s nimi bylo uvažováno při zprovoznění jako se zpětnými. Možná, že dále pokračují. Doufám, že nemají internet...

_________________________________
mail bleg@stream.cz
ICQ 407753226
Skype josef1951brno


Tak jsem si dneska prošel trať od TMB Líšeň k SS - některé části jsou celkem udržované a normálně průchozí, ale někde je to děs běs(díky přírodě - třeba 2m tráva, křoví a hlavně bodláky). Jinak jak se zdá tak autogenparty teď nepokračuje, což je jedině dobře. Nevím jestli si toho někdo všiml ale v kolejišti je asi na 5 místech popel po ohni - tipuji od opalování drátů(otázka je kde by je tam kdo vzal). Jinak jsem si všiml že skoro nikde nic(kromě stromů a křoví, které se dají odstranit) nebrání tomu aby byla trať obnovena a zdvojkolejněna v celé své trase. No kdyby se trať zprovozňovala(kompletní rekonstrukce kolejového spodku a svršku - ten by se mohl částečně využít a také hlavně elektrifikace), tak bych byl pro to aby měla jak normální(napojit na SS na normální síť) tak i užší(stačil by do smyčky/úvratě) na SS rozchod jak jde třeba vidět na přejezdu v Líšni. Podle mě je reálné(pokud bude dostatek peněz) je zakončení tramvají okolo haly TMB v Líšni, kde by se o víkendech mohly pořádat historické jízdy a samozřejmě prohlídky areálu. No v Líšni jsou taková tři možná čtyři místa kde by stačilo udělat zastávku a zajistit přestup z/na autobus jezdící ulicí Holzovou a tramvaj by se tu i o víkendech v takovém 20 minutovém intervalu uživila. No takový můj(hodně nereálný) nápad je že by tam klidně někde v těch polích u Líšně mohla být i nová tramvajová vozovna. No a jak stočím fotky tak sem nějaké dám.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Fórum je zamknuté Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 528 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 22  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 21 lis 2024 22:13
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]