Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 144 z 355    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147 ... 355  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Ta 7285 vyměnila 7366, kromě toho se tu vyskytla na 05204 taky 7392. Začíná se mi to čím dál tím víc zamlouvat.

Co se týče 43, tam se dneska vyskytly mnohem hrůzovatější hrůzy, a to 7452, 7453 a 7456. V 7452, se kterou jsem měl tu čest, jsem si užil perfektní masáž páteře a jako bonus jsem uvažoval, kdy propadnu zadkem ven. Stav silnice v Soběšicích k tomu přispívá nemalou vahou. Zlatá 7285.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
Občas tyto hrůzy vídávám i na a43, a to klidně i tři najednou.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
Nedávno se tu řešila 7285. Takže odstavená není, neboť dneska se vyskytla na 05202. Jinak 46 taky byla dneska zajímavá: 7286 a 7347 :-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
a ještě jedna fotka vyhrabaná z archivu
takto nám odpadají skvělé zánovní vozy...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
který pak to vůz byl tento den tažen na svou poslední cestu??? (6.4. 2010)
ulice Sokolova, U Dupala :-)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
a jak jinak by měl jet když má kola a motor? :-D

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Není důvod k tomu, aby nejel po vlastní ose. Ze Zlineru jezdí MAVEčka taky po vlastní ose.


Offline
Uživatelský avatar

3741
08 čer 2005 23:12
http://www.bmhd.cz/aktuality/aktualita.php?792

7504 jel do Prahy po vlastní ose? Včera navečer jsem jej viděl na Heršpické, jak mířil směrem od Brna.


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Včera (19.4.) byl na 2/65 vůz 7601 - zápůjčka ze Slatiny.
Minulý týden, tuším ve středu, byl zapůjčen dokonce vůz 7655!
Takže se potvrdilo, že narvat všechny nové vozy do Slatiny zas nebyl tak dobrý nápad!!!(Když pak Medlánky nepostaví ani garanty(...)


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Frankx píše:
Hm, ale třeba Lexus ho má v GS450h a tam je 368 Nm. Koneckonců, trolejbusy mají taky variátory, ne?


Což o GS, ale takový větší LS má nějakých 520 Nm a má taky nějakou variaci na CVT...


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Frankx píše:
Hm, ale třeba Lexus ho má v GS450h a tam je 368Nm. Koneckonců, trolejbusy mají taky variátory, ne?

Trolejbusy (az na SOR BN12A) maji pevny prevod, tedy zadnou vicerychlostni prevodovku . SORry trolejbus tam ma 3rychlostni klasickou automatickou prevodovku.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Eda píše:
Mrkněte na aktualizovanou aktualitu (klimatizace): http://www.bmhd.cz/aktuality/aktualita.php?783

Jinak: Dnes odvezena do šrotu 7256.

copak to je za nepatrný rozdíl???

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

163
26 črc 2006 15:05
Hm, ale třeba Lexus ho má v GS450h a tam je 368Nm. Koneckonců, trolejbusy mají taky variátory, ne?


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
David - díky za odpověď, jistě, nicméně na kolech potřebuješ točivý moment stále stejný, takže buď to bude běhat na obřích otáčkách a před i za motorem bude soukolí měnit otáčky (obří ztráty), nebo by musela být převodovka víc nadimenzovaná.
Máš naprostou pravdu, většina CVT má omezení na maximální točivý moment 350 Nm, například u Audi, při vyšším výkonu by se pás mezi kužely jednoduše utrhl, z čehož usuzuju, že žádné velké redukce tam nebudou.
Nicméně existují i jiné konstrukce a popravdě nevidím důvod, proč by to nešlo udělat celé robustnější (mizivá účinnost?), takže otázka trvá :-)


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Marecek: výkon je F.v neboli M.ω - když neumíš přenášet moment, můžeš před převodovkou zvednout otáčky. sarcastic Ale vážně: variátory se donedávna používaly buď v miniprdítkách typu Micra, nebo v kombajnech. Proč neprorazily už dřív někam jinam, těžko říct, možná kvůli opotřebení (což v případě miniprdítkek není tak zlé díky malému zatížení a u kombajnů protože jezdí doslova pár týdnů v roce).


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Frankx píše:
A není náhodou CVT vázána na benzínový motor?

Ne, nejsou. Jsou tam jistá omezení točivého momentu, který je u dieselu vyšší, nicméně vývoj postupuje a těch 1000 Nm nebo kolik ty autobusy mají, určitě půjde vyřešit... Nebo by to bylo neekonomické? to mne přesně zajímá :-))


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
A z jakého důvodu? Převodovky Voith jsou velice spolehlivé.


Offline
Uživatelský avatar

163
26 črc 2006 15:05
A není náhodou CVT vázána na benzínový motor?


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Měl bych jeden technický dotaz, totiž proč se v autobusech nepoužívají převodovky typu CVT? Přijde mi, že právě autobusy by k tomu byly dokonale využity a jízda by přece jenom byla o chlup plynulejší, byť současné automaty na tom pravda nejsou úplně špatně...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Mrkněte na aktualizovanou aktualitu (klimatizace): http://www.bmhd.cz/aktuality/aktualita.php?783

Jinak: Dnes odvezena do šrotu 7256.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
2347 by dneska údajně měla jezdit na 54/30.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
v techničáku je bílá s červeným pruhem pokud se nepletu...

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
7290
27 úno 2010 07:40
Eda píše:
Už nějakou dobu přemýšlím, jak v evidenci nazveme klasický městský autobusový nátěr. Dlouhodobě se s manilem hádáme o tom, "jestli jsou to pruhy, nebo ne". Takže jsem přidal anketu a zkuste nám pomoct :-)


Pokud se nepletu, je to prezentováno jako obdoba brněnského erbu. Takže bych byl pro pruhy.


Offline
215
18 dub 2008 19:13
Eda: Podľa mňa je to červený náter s bielym pruhom...


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
chat-maniac: No zatím stojí odstavené a to konkrétně 7262 a 7266. Jinak 7273 je ještě v provozu.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8870 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147 ... 355  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 02 říj 2024 12:19
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]