Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 65 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
peno píše:
No, to už bych raději zavedl novou tramvajovou linku Techn. park – Nám. míru. Když nic jiného, alespoň by ulevila přetíženým d-12 a d-13. Problém je, kde na to vzít a nekrást.

To máš ale pořád spojení pouze přes Českou, tzn. časově náročné. Chybí to přímé spojení, které by se dalo (teoreticky) realizovat po Březinově a Mučednické.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Robert píše:
Jinými slovy, místo vypravení jedné trhačky bys jich vypravil více na delší linky?

Na a-65 jezdí jenom jeden kurz? Tomu se mi nějak nechce věřit, ale pokud ano, tak upřímnou soustrast řidičům, kteří tu linku jezdí. Nemyslím si necméně, že by závlek a-41/71 a případné zvýšení poptávky po těchto linkách vyžadovalo více jak jednu trhačku navíc. Pravda, na delší trasu, ale to by nemuselo tolik vadit. Mimo špičku by na těch linkách kapacitní problémy být neměly.

MartinV píše:
Měl jsem na mysli, jak řešit to chybějící spojení Čtvrti s Žabinami. No a t-34 se nabízí.

No, to už bych raději zavedl novou tramvajovou linku Techn. park – Nám. míru. Když nic jiného, alespoň by ulevila přetíženým d-12 a d-13. Problém je, kde na to vzít a nekrást.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
b1 píše:
Z jiného soudku: Tuším někdy v druhé polovině 90. let jsem zaslechl informaci, že linka 53 se měla ze Skácelovy prodloužit až na Nerudovu. Došlo k tomu někdy? Nebo bylo to vůbec někdy skutečně v plánu?


Měl jsem nějakou mapu z roku 1997, kde byla trasa na Nerudovu skutečně zakreslena.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
b1 píše:
To už můžem rovnou na náměstí Míru přesměrovat linku 1, aspoň by nejezdilo do Bystrce až zbytečně moc tramvají... :applause:

Měl jsem na mysli, jak řešit to chybějící spojení Čtvrti s Žabinami. No a t-34 se nabízí.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
MartinV píše:
jak by bylo řešitelné (alespoň u spojení nám. Míru - Tábor) vést linku 34 místo na Českou nahoru na NM do Masarykovy čtvrti? Alespoň by tak na Českou nejezdilo až zbytečně moc trolejbusů.
To už můžem rovnou na náměstí Míru přesměrovat linku 1, aspoň by nejezdilo do Bystrce až zbytečně moc tramvají... :applause:

Z jiného soudku: Tuším někdy v druhé polovině 90. let jsem zaslechl informaci, že linka 53 se měla ze Skácelovy prodloužit až na Nerudovu. Došlo k tomu někdy? Nebo bylo to vůbec někdy skutečně v plánu?


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
jak by bylo řešitelné (alespoň u spojení nám. Míru - Tábor) vést linku 34 místo na Českou nahoru na NM do Masarykovy čtvrti? Alespoň by tak na Českou nejezdilo až zbytečně moc trolejbusů.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
VHM píše:
Zavedl bych linku 55 z Modřic,Tyršové přes Vídeňskou,Moravany,Ostopovice,zastávku U hřiště,po ulici Dunajská na konečnou Starý Lískovec,Labská.

http://maps.google.com/maps?f=d&source= ... 08647&z=12

Hmm kup si kolobezku a projed se. To bude jedinej vytizenej spoj na tech tvych trasach.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
peno píše:
Nezlobte se na mě, ale to je výmluva, typu "nelze vyrobit LED televizi, protože by to bylo moc drahé a stejně by to nikdo nekupoval".
Myslím, že většina lidí zde se mnou bude asi souhlasit, když řeknu, že a-65 je jedna z nejméně systémových linek v Brně. Osobně si dokonce troufnu říct, že je to nejnesmyslnější linka v Brně a rozhodně je třeba s ní něco dělat. Samozřejmě, v případě jejího zrušení a zavedení závleku na a-41/71, by se musely upravit jízdní řády tak, aby se stíhalo, to je přece logické. Pokud by docházelo k přeplňování, tak se samozřejmě bude muset posilovat, ať už přidáním spojů nebo nasazením kloubů (s tím, že tišnovské a tourbusí kurzy těchto linek by se převedly např. na vranovské spoje a-43). Myslím že by tohle řešení přineslo víc užitku v dané oblasti, než současná parodie na autobusovou linku jménem 65.



Jinými slovy, místo vypravení jedné trhačky bys jich vypravil více na delší linky?


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
VHM: mohl by ses procvičit v angličtině a přečíst si tohle. ;)


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Pavel: ono to má ale furt nějaký ty háky:

- kvůli tichu vilkařů a dynamice na Lipové a Březinově to musí být drátolez, takže základní interval přes deset minut je nežádoucí

- na Mendláku se běžně vyměňuje 1/2 - 2/3 frekvence v t-25, 26, lidi z Mendláku pak pokračujou ponejvíc k Tivoli a někteří ještě na Pionýrskou - pokud má nová linka tyhle tangenty doplnit, musí nutně vázat až na d-12, 13 a nesmí se zdržovat v kolonách

- pokud upravíš Lerchovu na běžný provoz MHD, prakticky tím zneprůjezdníš Mučednickou, protože právě trasu téhle hypotetické linky ještě víc zatraktivníš pro IGK, a Tábor je průjezdný jen velmi pomalu už dnes

- t-29 lze s klidným svědomím rušit až za Žabinama nebo Jobskem, od České bývá až k nim celkem využívaná


Offline
304
12 lis 2007 20:03
VHM píše:
Zavedl bych linku 55 z Modřic,Tyršové přes Vídeňskou,Moravany,Ostopovice,zastávku U hřiště,po ulici Dunajská na konečnou Starý Lískovec,Labská.

to je ironie?


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
VHM píše:
Zavedl bych linku 55 z Modřic,Tyršové přes Vídeňskou,Moravany,Ostopovice,zastávku U hřiště,po ulici Dunajská na konečnou Starý Lískovec,Labská.

To by se ale napřed musely Moravany a Ostopovice připojit k Brnu (a Modřice asi taky). A stále by to byla hloupost. Podle mě by spíš mohlo vziknout nějaké lepší přestupní místo mezi d-2 a a-50 (nová zastávka 50), ale současný stav s přestupem v Bohunické je dostačující.


Offline
Uživatelský avatar

16
21 bře 2010 22:51
Brno-Kohoutovice
Zavedl bych linku 55 z Modřic,Tyršové přes Vídeňskou,Moravany,Ostopovice,zastávku U hřiště,po ulici Dunajská na konečnou Starý Lískovec,Labská.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Teď mě napadá, že by to nemusela být nová linka, ale prodloužení linky 68 z Kohoutovic geek . Pro cestu 68 z Kohoutek do centra by se mohlo přestoupit v Pisárkách na šalinu. Celá Masarykova čtvrť by byla z Kohoutovic, po přestupu v Pisárkách i z Lískovce, mnohem lépe přístupná. Ulehčilo by to i 37 do Kohoutek, protože by tím lidi mohli jezdit i do Žabin, či KrPole. Navíc by se nemusela řešit žádná konečná v Pisárkách.
Je ovšem pravda, že by tato linka dost ubrala lidí trbusům 38 a 39.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
David Jaša píše:
Chodil jsem tam 8 let do školy, cesta z Pisárek na bigy mi vzala bez nějakého spěchání deset minut a chodil jsem to hlavně kvůli tomu, že jsem oproti jakékoliv MHD ušetřil pět až deset minut. Jo, spojení směr žabiny saje, ale jak ho chceš uskutečnit, aby bylo alespoň trochu ekonomické a přitom si nevynutilo zkrácení intervalů na d-4 nebo t-39?

Mně se to Domisovo řešení docela líbí a ušetřit vozokilometry lze velmi jednoduše - zrušením linky 29. Protože obě linky by plnily obdobný účel. Tato linka by měla určitě větší smysl než linka 29. Lidé z Kohoutovic by mohli přesednout na tuto novou linku v Pisárkách. Navíc by byla využitelná i pro lidi z Nového Lískovce (Kamnného vrchu). Což momentálně linka 29 není, protože se na ni nedá rozumně přesednout a navíc je pomalá, takže se to ani nevyplatí. Tato nová linka by určitě daleko více ulehčila linkám 25/26, což je více než žádoucí. Akorát by asi stačilo ji ukončit někde poblíž zastávky Tábor, případně Klusáčkova. Muselo by se tam ale něco vybudovat.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Nedávno jsem koukal na nějaké video o tunelech Dobrovského a křižovatce se Svitavskou radiálou. Grafika ukazovala i nějaké busy. Ono se snad počítá s nějakou linkou přes ty tunely?

Jinak souhlasím s názorem pena, že by se mělo něco dělat s a-65. A spolu s mechošem se přimlouvám za prodloužení tramvaje v Bástru.

David Jaša píše:
Už současný dvacetiminutový interval trolejbusů v sedle z nich vyhání lidi na čtyřku nebo na Lipovou/do Pisárek. Pokud bys interval dál zředil, mohl bys drátolezy rovnou nahradit mavečkem po hodině (tedy mimo návozu/odvozu lidí na MOÚ a BiGy samozřejmě), počty cestujících by byly zhruba stejné.

Když už jsi zmínil mávečka, tak se divím, že tyhle maršrutky se jíž dávno nepořídily. Takovej Dopravní podnik Ostravy mi již od roku 1999 Mercedes Benz 412 D a 411 CDI (celkem 4 kusy).

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Už současný dvacetiminutový interval trolejbusů v sedle z nich vyhání lidi na čtyřku nebo na Lipovou/do Pisárek. Pokud bys interval dál zředil, mohl bys drátolezy rovnou nahradit mavečkem po hodině (tedy mimo návozu/odvozu lidí na MOÚ a BiGy samozřejmě), počty cestujících by byly zhruba stejné.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
David Jaša píše:
Chodil jsem tam 8 let do školy, cesta z Pisárek na bigy mi vzala bez nějakého spěchání deset minut a chodil jsem to hlavně kvůli tomu, že jsem oproti jakékoliv MHD ušetřil pět až deset minut. Jo, spojení směr žabiny saje, ale jak ho chceš uskutečnit, aby bylo alespoň trochu ekonomické a přitom si nevynutilo zkrácení intervalů na d-4 nebo t-39?

ano, samozřejmě by se nejspíš prodloužily intervaly linek, které nyní čtvrť obsluhují. Ale ta dostupnost Žabin je pouze dostačující. Z nám. Míru by to bus jel 3-4 minuty, objíždění přes Českou zabere 15-20 minut stejně jako cesta do Žabin pěšky.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
pepola píše:
Na těch a-41/71 se nestíhá už teď, pořád se někde na něco čeká (vlak,bus). Navíc dopoledne se jezdí na otočku Lelekovice - teoretická vyrovnávačka v Lelkách je 4 minuty, skutečná je nula! V KPN je to 8 minut, skutečná tak 5 minut, a to třikrát po sobě! Takže dělat závleky Nadační je - promiň - ptákovina. Nehledě k tomu tam tahat už téměř úplně plné vozy...

Nezlobte se na mě, ale to je výmluva, typu "nelze vyrobit LED televizi, protože by to bylo moc drahé a stejně by to nikdo nekupoval".
Myslím, že většina lidí zde se mnou bude asi souhlasit, když řeknu, že a-65 je jedna z nejméně systémových linek v Brně. Osobně si dokonce troufnu říct, že je to nejnesmyslnější linka v Brně a rozhodně je třeba s ní něco dělat. Samozřejmě, v případě jejího zrušení a zavedení závleku na a-41/71, by se musely upravit jízdní řády tak, aby se stíhalo, to je přece logické. Pokud by docházelo k přeplňování, tak se samozřejmě bude muset posilovat, ať už přidáním spojů nebo nasazením kloubů (s tím, že tišnovské a tourbusí kurzy těchto linek by se převedly např. na vranovské spoje a-43). Myslím že by tohle řešení přineslo víc užitku v dané oblasti, než současná parodie na autobusovou linku jménem 65.

PvvS píše:
Nemyslim ze by to pres pracovni tyden 3 linky (od zoo k pristavisti)+integrovany nestsihaly.

Jenom taková šťouravá technická poznámka: ve všední dny mimo špičku tam jezdí jenom jedna linka a pochybuji, že se to do práznin změní, i když bych si to moc přál.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Chodil jsem tam 8 let do školy, cesta z Pisárek na bigy mi vzala bez nějakého spěchání deset minut a chodil jsem to hlavně kvůli tomu, že jsem oproti jakékoliv MHD ušetřil pět až deset minut. Jo, spojení směr žabiny saje, ale jak ho chceš uskutečnit, aby bylo alespoň trochu ekonomické a přitom si nevynutilo zkrácení intervalů na d-4 nebo t-39?


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
David Jaša píše:
Domis krátce: je to blbost.

dlouze: Masarykova čtvrť má poměrně málo obyvatel na svou rozlohu cíle dojížďky se dají spočítat na prstech jedné ruky (MOÚ, BiGy, CM škola, bazén). Bystrc je taky jedna velká noclehárna, takže poptávka mezi nima bude zanedbatelná. Co se týká spojení v rámci čtvrti, tak to není až tak potřeba, protože opět malá hustota a prakticky žádné cíle v rámci čtvrti, navíc je celé území výborně průchodné (tedy až na zahrádkářskou kolonii nad Mendlákem) a například na trase NM-Preslova bys byl pěšky naprosto stejně rychle, jako ta MHD.

Jakýs-takýs smysl by měly návozy a odvozy lidí ze škol, nicméně to zvládají dobře i stávající linky v kombinaci s pěškobusem.

Počítám, že asi nebydlíš v této čtvrti, protože potom bys mluvil úplně jinak. Čtvrť má spojení do Žabovřesk nebo do Pisárek (a nejen tam) pouze nočními linkami a objíždět vše přes Českou (zvlášť o víkendu, kdy a-51 nejezdí) je zdlouhavé.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Domis píše:
Jediný problé tak asi , že ty tři linky na Mas. čtvrť z východu vypadají na mapě divně :roll:
Jenže ty tři linky mají jízdní dobu 10 minut, takže i tak se třeba do těch Pisárek dostaneš docela rychle


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
VHM píše:
Lepší než se momat na Merhautce uprostřed ulice.Linka 50 by se mohla točit na zastávce Přístaviště proto,protože je tam nevyužívaná smyčka,ulehčila by se linka 1 která v letním období jezdí totálně narvaná a když se chce něko dostat z Bohunic,Kohoutovic nebo Lískovce k přehradě tak vždycky zvolí linku 1,takhle by si sedli na zadek a jeli by až tam bez přestupování.
To je blbost těch lidí, já jezdím na přehradu a-50 na Kubíčkovu a tam přesednu na tramvaj. Interval mám prakticky stejný, nasednu do prázdné tramvaje a jsem tam o pár minut dřív.

Jinak MHD je o přestupování, nemůžeme mít linku odkudkoli kamkoli. Proč ta tvá a-54 nejezdí až do Modřic, vždyť by ulehčila tomu davu cestujících, kteří jezdí z Lískovce do Modřic a musí složitě přestupovat... ](*,)

Na druhou stranu je nesmysl to tvoje "prodloužení" (česky tomu říkáme zkrácení) a-57 na Lesnou, protože ty lidi by bylo stejně potřeba odvézt na Halasák nebo Štefánikovu čtvrť na tramvaj, a to by muselo být zase (tím samým) autobusem. To je zase druhý extrém, nemůžeme takhle linky kouskovat na krátké úseky


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
David Jaša píše:
Domis krátce: je to blbost.

dlouze: Masarykova čtvrť má poměrně málo obyvatel na svou rozlohu cíle dojížďky se dají spočítat na prstech jedné ruky (MOÚ, BiGy, CM škola, bazén). Bystrc je taky jedna velká noclehárna, takže poptávka mezi nima bude zanedbatelná. Co se týká spojení v rámci čtvrti, tak to není až tak potřeba, protože opět malá hustota a prakticky žádné cíle v rámci čtvrti, navíc je celé území výborně průchodné (tedy až na zahrádkářskou kolonii nad Mendlákem) a například na trase NM-Preslova bys byl pěšky naprosto stejně rychle, jako ta MHD.

Jakýs-takýs smysl by měly návozy a odvozy lidí ze škol, nicméně to zvládají dobře i stávající linky v kombinaci s pěškobusem.

No, s tou poptávkou máš jistě pravdu. Současná obsluha Masarykovy čtvrti je kapacitně více než dostatečná, ale s dopravní dostupností je to horší. V tom mém návrhu by se mohly na linkách 38 a 39 prodloužit intervaly, neboť by určitě klesla jejich poptávka. Nicméně by to pak mohl být na každé lince (38/9 a nové 59) interval 30 minut a to asi (tedy určitě) není současný trend, a není to ani žádoucí.
Jediný problé tak asi , že ty tři linky na Mas. čtvrť z východu vypadají na mapě divně :roll:


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
no pokud jde o bystrc raděj bych přemýšlel kde vyčtrachat pár melcků na prodloužení šaliny až na kamechy a nebo aspoň posílit (upravit) 52. Poslední dobou si myslím, že se v úseku ečerova - kamechy (rozumějte sídliště Kamechy I , II a III) se začíná dostávat na kapacitní maximum.
Což podle mého názoru od počítače nevyřešíme....


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 17:58
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]