Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 66 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
David Jaša píše:
VHM: ty seš asi ještě moc malej na to, abys pamatoval linku 74, co?



Hehe, kterou? Původní v Bystrci, nebo ten pokus o expresní linku před pár lety?


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
VHM: ty seš asi ještě moc malej na to, abys pamatoval linku 74, co?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
VHM: Používej interpunkci (tečky, čárky, otazníky atd.), než z těch tvých příspěvků člověk pochopí, co jsi chtěl říct, musí si to přečíst 5x...


Offline
Uživatelský avatar

16
21 bře 2010 22:51
Brno-Kohoutovice
Buď tam tu smyčku vybudovat což je blbost protože tam není moc místa nebo posunout 57 na Lesnou.


Offline
Uživatelský avatar

163
26 črc 2006 15:05
No spíš došly argumenty než že moudřejší ustoupí.
Pořád tady máte nějaký návrhy na nové linky, ale trend je opačný, je potřeba šetřit a v současném stavu už nevím, kde by se co dalo ořezat. Teď je hlavně potřeba nějak vyřešit tu smyčku na Merhautove...


Offline
Uživatelský avatar

16
21 bře 2010 22:51
Brno-Kohoutovice
je to na mě moc chytrý ale zas taková blbost to nená ale moudřejší ustoupí


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Trasa ma rekneme 10 km, jedno kolo 20. to mas pri 3 kolech za hodinu a 12 hodinach provozu (sedla nejede) 360km denne (bez najezdu)+ 350 dni (svatky vynecham) 1 260 000 km rocne. Kdyz vezmu dobu jizdy 20 minut, tak pri 10 minutach na kazdy konecny potrebujes minimalne 3 vozy . Kdyz nezcnu cebu za vzkm okolo okolo 50kc/km (abusy jsou tusim tak nejak), tak dojdu k castce zhruba 6,5 mega rocne navic.

http://maps.google.com/maps?f=d&source= ... =UTF8&z=13


Offline
Uživatelský avatar

16
21 bře 2010 22:51
Brno-Kohoutovice
na tom nic moc složitýho není ale s těmi vozy a řidiči to máš pravdu


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Nj , slozite, nova linka, nova licence, dalsi vozy+ridici .. Hromada vzkm . Ale kde je vzit ..
Asi jo , slozity reseni sotosnu .


Offline
Uživatelský avatar

16
21 bře 2010 22:51
Brno-Kohoutovice
to je druhá možnost jak se dostat do lískovce ale proč to dělat lehce když to jde složitě


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Nemyslim ze by to pres pracovni tyden 3 linky (od zoo k pristavisti)+integrovany nestsihaly. To mozna tak pri ohnostrojich. Navic ty 3 spoje za hodinu by to nevytrhly . Nebo mas dojem ze tam jdou neustale procesi lidi , takze i trojce je narvany az po strechu ? To bych mohl argumetovat tim ze je lepsi protahnoud d-8 do marianskyho, pac tam se nemusim bat ze kdyz skocim do vody, tak budu delat zabky az na druhej breh a zpatky prejdu po hladine. Kdy jsi se naposledy koupal v brnensky prehrade a za jak dlouho te pak pustili z kozniho ?

Objizdet 1/2 brna ? Co takhle skusit 52+50 ?


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Tak,tak, PvvSi! :applause:
Ta a-57 by se dala ukončit na Haškové jedině v případě prodloužení d-5 tamtéž a a-45 by tím pádem jezdila západní stranou Lesné.

Kdysi soudruzi podlehli "Návrhům linkového vedení" a vyprodukovali linku odnikud-nikam, a sice t-146 Jánačkovo divadlo - Kohoutova...
Byl na ní ale rekordní počet výhybek a křížení.
Linka t-39 se rozhodně povedla, je to do kopce a tudíž vhodnější pro trbusy než abusy.
Ale tehdy si nějací mocní vymohli i Preslovu, která je, myslím, velkým nadstardardem.


Offline
Uživatelský avatar

16
21 bře 2010 22:51
Brno-Kohoutovice
Upřehrady je živo furt.Jaro-procházky a turistické výlety,Léto-plavání a lodě,Podzim-taky procházky a Zima-bruslení,podle mě v zimně 30 ve stínu není ale lidí je tam dost.Uznávám že změna linky 57 je blbost ale změna linky 50 blbost zas tak velká není.54 by smysl měla když se chce někdo dostat ze Žebětína například do Bosonoh nebo Líkovce tak mu to asi půjde docela blbě musí objet půlku Brna.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
A lidi pujdou na trbusy pesky ? Nebo dalsi presedani na a-45 nebo pesky na d-9 ?? Navic od ktere zastavky by jsi ju zkratil ? Omezil by jsi obsluhu polikliniky ?
Ta a-54 by mela smysl tak 1-2 mesice v roce, stejne jako kdysi byvaly vyletni linky. Behem roku by se jenom vozil vzduch.
K a-50, asi podle hesla je tam smycka , tak se tam bude jezdit. Taky smysl akorat kdyz je 30 stupnu ve stinu, prehrada ma cistou vodu a je nahodou nejaky volno ..


Offline
Uživatelský avatar

16
21 bře 2010 22:51
Brno-Kohoutovice
Sice 57 jezdí přes Lesnou ale mohla by tam končit.Lepší než se momat na Merhautce uprostřed ulice.Linka 50 by se mohla točit na zastávce Přístaviště proto,protože je tam nevyužívaná smyčka,ulehčila by se linka 1 která v letním období jezdí totálně narvaná a když se chce něko dostat z Bohunic,Kohoutovic nebo Lískovce k přehradě tak vždycky zvolí linku 1,takhle by si sedli na zadek a jeli by až tam bez přestupování.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
VHM: Debaty okolo teoretických šoto-změn linkového vedení většinou moc nesleduji... Ale tady se neubráním otázce k prodloužení a-50 na Přístaviště, komu se tím jako prospěje? Dále o jakém prodloužení a-57 na Lesnou je řeč, když tato linka v současné době Lesnou běžně jezdí?


Offline
Uživatelský avatar

16
21 bře 2010 22:51
Brno-Kohoutovice
57-prodloužit na Lesnou,není daleko
50-prodloužit na zastávku Přístaviště,nad tratí je smyčka takže každej druhej autobus by mohl končim až tam
vytvořil linku 54 Žebětín,Ríšova-Bosonohy-Starý Lískovec,Labská


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
peno píše:
Já osobně bych a-65 vyřešil jednoduše: zrušil bych ji. Existenci této linky opravdu nechápu, zvlášť když jezdí jenom ve špičkách všedních dnů. Mnohem lepším řešením by byl celodenní a celotýdenní závlek a-41 a a-71 na nadační. Jízdní doba těchto linek by se nijak radikálně neprodloužila, zato by ubylo vozkm, které by se daly lépe využít jinde, např. na posílení a-42, která mimo špičku absolutně nezvládá a nepobírá.

Na těch a-41/71 se nestíhá už teď, pořád se někde na něco čeká (vlak,bus). Navíc dopoledne se jezdí na otočku Lelekovice - teoretická vyrovnávačka v Lelkách je 4 minuty, skutečná je nula! V KPN je to 8 minut, skutečná tak 5 minut, a to třikrát po sobě! Takže dělat závleky Nadační je - promiň - ptákovina. Nehledě k tomu tam tahat už téměř úplně plné vozy...


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Já osobně bych a-65 vyřešil jednoduše: zrušil bych ji. Existenci této linky opravdu nechápu, zvlášť když jezdí jenom ve špičkách všedních dnů. Mnohem lepším řešením by byl celodenní a celotýdenní závlek a-41 a a-71 na nadační. Jízdní doba těchto linek by se nijak radikálně neprodloužila, zato by ubylo vozkm, které by se daly lépe využít jinde, např. na posílení a-42, která mimo špičku absolutně nezvládá a nepobírá.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Tahat jakékoliv další linky do NCKP mi přijde jako nesmysl. Tady je nutné si uvědomit, že jedna věc jsou linky IDS JMK a druhá věc linky placené NCKP. A hlavně mám pocit, že by tato změna nic moc nepřinesla. Akorát možnost přestupu a-301 do a-67, ale za ty kilometry a tu změnu to rozhodně nestojí.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
4karlos4 píše:
Co se týče linky a-65, tak mě napadlo postavit ve smyčce u NC KrPole přestupní terminál a nové vedení linek v oblasti...

Linka a-65: Medlánky, Nadační - Semilasso - KrPole, nádraží - NC KrPole
Linka a-66: Lesná, Haškova - Filova - Halasovo nám. - NC KrPole (provázanost s a-57)
Linky a-67, a-81: ve stávající trase beze změn
IDS linka 301: prodloužit z KrPole nádraží do NC KrPole
Zrušit červenou a modrou nákupní linku zdarama

Všechno by samozřejmě záleželo na financích, především nákupního centra :-)


Tak linku 301 bych si dokázal představit prodlouženou do NC KrPole. Ale o víkendu jezdí jen jednou za dvě hodiny, takže by záleželo na vedení NC KrPole, či by jim to stačilo. Teď mají víkendový interval hodinu obě linky. Takže by tam musela občas jet i a-65. Z hlediska kilometrického by se dokonce mohlo ušetřit, Tourbus dnes jezdí s těmi bezplatnými linkami na Semilasso, takhle by měl přímé spojení. Problém by však nastal s průjezdem přes nádraží.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Emperror píše:
Než t-26 na Hájenku, to už mě spíš napadá prodloužit trolejbus z Kameňáku na Kyjevskou. Prodloužit tam t-26 a t-37. Vzniklo by tak napojení těchto sídlišť na tramvaj podobně jako u Vinohrad. Akortá by se teda musely ještě posílit ty tramvaje. :-)
Proč posilovat tramvaje? Doteď lidi z Kyjevské a okolí snad taky jezdí tramvajema, akorát na ně dojdou pěšky, místo aby jeli jednu zastávku autobusem.
A pokud myslíš napojení sídlišť v Kohoutovicích a na Kamenném vrchu, tak ty mají napojení v Pisárkách/Mendláku, případně přes a-50 na Osové.

Jakub píše:
nevím kam to napsat, ale rád bych se zeptal, podle čeho jsou číslovány linky? ...
tím, že nejsou striktně po sobě jdoucí, tak mi to moc nejde do hlavy podle čeho se číslovalo .. osvětlí mi to někdo? díky
Číslovalo se po řadě, podle toho, jak byly linky zaváděny. To, že jsou mezi čísly mezery, je dáno rušením některých linek v průběhu času, resp. u trolejbusů navíc přečíslováním v roce 2003, kdy musela být část řady (145-147 -> 45-47) "přemístěna" (25-27), aby nedošlo k duplicitě s autobusy.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Co se týče linky a-65, tak mě napadlo postavit ve smyčce u NC KrPole přestupní terminál a nové vedení linek v oblasti...

Linka a-65: Medlánky, Nadační - Semilasso - KrPole, nádraží - NC KrPole
Linka a-66: Lesná, Haškova - Filova - Halasovo nám. - NC KrPole (provázanost s a-57)
Linky a-67, a-81: ve stávající trase beze změn
IDS linka 301: prodloužit z KrPole nádraží do NC KrPole
Zrušit červenou a modrou nákupní linku zdarama

Všechno by samozřejmě záleželo na financích, především nákupního centra :-)

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Kterej blázen by proboha jezdil z Krpole do Řečkovic přes ten kouzelnej koncentrák? :) Co by mi nevadilo, je vozit si zadek od tramvajové smyčky dolu na železniční zastávku a hlavně zpátky. Horácké náměstí mi není dost dobré. :) S3 od hlaváku poráží jedničku na celé čáře, krom toho, že ta zastávka je moc dole, no :)

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Ohledně linky 65 by stačilo prodloužení do Řečkovic a hned by si získala zákazníky v obou směrech svého trasování.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 20:43
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]