Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 67 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Domis krátce: je to blbost.

dlouze: Masarykova čtvrť má poměrně málo obyvatel na svou rozlohu cíle dojížďky se dají spočítat na prstech jedné ruky (MOÚ, BiGy, CM škola, bazén). Bystrc je taky jedna velká noclehárna, takže poptávka mezi nima bude zanedbatelná. Co se týká spojení v rámci čtvrti, tak to není až tak potřeba, protože opět malá hustota a prakticky žádné cíle v rámci čtvrti, navíc je celé území výborně průchodné (tedy až na zahrádkářskou kolonii nad Mendlákem) a například na trase NM-Preslova bys byl pěšky naprosto stejně rychle, jako ta MHD.

Jakýs-takýs smysl by měly návozy a odvozy lidí ze škol, nicméně to zvládají dobře i stávající linky v kombinaci s pěškobusem.


Offline
432
18 srp 2009 01:25
BRNO
nevím kam to napsat, ale rád bych se zeptal, podle čeho jsou číslovány linky? ...
tím, že nejsou striktně po sobě jdoucí, tak mi to moc nejde do hlavy podle čeho se číslovalo .. osvětlí mi to někdo? díky

_________________________________
Jakub


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Trochu vyruším od debaty ohledně nových elektrických trakcí jednou novou a-busovou linkou: :-)
Nevím, zda se to tu už někdy řešilo - ale už při pohledu do mapy Brna s vyznačenými linkami MHD narazím na jednu dost podivnou věc: Masarykova čtvrť je obsluhována pouze d-4 a t-38/39 (a-51). Intervalově je spojení dostatečné (d-4 po 5 minutách), ale pro cestu např. do Bystrce je to už ale přes centrum zajížďka. Všechny tyto linky sem přijíždí z východu. Je to sice logické - nejméně strmý kopec, centrum města - ale přesto tam něco schází. Chybí napojení Masarykovy čtvrti od severu a jihu (tedy i ze západu). Dále tu chybí spojení náměstí Míru se Stránicemi (nevím, jestli je to je místní název, či samostatná čtvrť) a Vaňkovým náměstím. Jedná se o vilovou čtvrť, hodně obyvatel dojíždí do práce autem, ale přesto by nové spojení mohlo být využito, a to nejenom místními (např. hvězdárna a planetárium). Dále by autobusová linka spojovala celou městskou část žabovřesky (což se ale dnes už jako váhoda považovat příliš nedá, viz 57 Brno-sever)

Nová autobusová linka ( číslo např. 59) by mohla vést po trase: Pisárky - Lipová - Pavlíkova - Vaňkovo nám. - Lerchova - Náměstí Míru - Kounicovy koleje - Tábor - Burianovo nám. - Mozolky - Rosického nám. - Přívrat - Vychodilova.

Celá trasa má ale několik nedostatků: :-k
1) konečná Pisárky: linka by mohla mít točnu ulicemi Květná a Hroznová (jako při výluce Pisárky linka x95). Asi by bylo třeba vybudovat nástupiště a další... jestli máte někdo lepší návrh na konenečnou tak sem s ním.
2) konečná žabovřesky: Vychodilova je sice naprosto vhodná konečná, ale je celkem daleko a asi by to bylo plýtvání vozokilometry, autobusy by taky mohly často vozit vzduch... opět čekám lepší řešení
3) ulice Lerchova - nevím, da by nebylo vhodné ulici rekonstruavat - šířka nic moc pro vyhnutí dvou autobusů a kvalita povrchu taky není zrovna ideální.

Jsem vděčný za každý komentář od kohokoliv. Proto žádám odborníky aby přidali svůj názor. Onu lokalitu zas až tak moc neznám, takže některé faktory nedokážu posoudit.

Přidávám ilustační plán vedení linky(59) v oblasti Masarykovy čtvrti.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Než t-26 na Hájenku, to už mě spíš napadá prodloužit trolejbus z Kameňáku na Kyjevskou. Prodloužit tam t-26 a t-37. Vzniklo by tak napojení těchto sídlišť na tramvaj podobně jako u Vinohrad. Akortá by se teda musely ještě posílit ty tramvaje. :-)

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Proč 26 až na Hájenku? Že by byla poptávka po přímém spojení Lesní a Hájenky? To nevím... :-k :-k

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
A místo čeho by ta Tvá a-65 měla jezdit?
Kouzelná Lesná - Kouzelné Medlánky?? biggrin


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
A co posily na výstaviště?

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
304
12 lis 2007 20:03
že by měnírny?


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
tak s tou 10 bych souhlasil. nechápu proč to v tak přetíženém úseku ještě nezavedli..


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
VHM píše:
26-prodloužit na zastávku Kohoutovice,hájenka
10-prodloužit na Mendlák
2-hodit do Kéniku
61-zrušit
60-upravit nějak aby obsluhovala částečně trasu linky 61
71-prodloužit do zastávky Kuřim,Podlesí
68-po hodině
65-prodložit na Lesnou
zavedení linky 41A ke globusu (linka 41 do Lelekovic a ke globusu se dá snadno splést)


Na 2 mi nešahej ....

9 mi seberou (dají do medlánek) a teď bys mi bral i 2 zabit tě ;-)


Offline
Uživatelský avatar

16
21 bře 2010 22:51
Brno-Kohoutovice
26-prodloužit na zastávku Kohoutovice,hájenka
10-prodloužit na Mendlák
2-hodit do Kéniku
61-zrušit
60-upravit nějak aby obsluhovala částečně trasu linky 61
71-prodloužit do zastávky Kuřim,Podlesí
68-po hodině
65-prodložit na Lesnou
zavedení linky 41A ke globusu (linka 41 do Lelekovic a ke globusu se dá snadno splést)


Online
7338
27 úno 2010 07:40
A proč by se kvůli prodloužení trati muselo rušit stávající spojení se Starou Osadou?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Vedení po čtyřproudoffce by hlavně zabilo nejžádanější přidanou hodnotu, totiž rychlé spojení VInohrad, protože by bylo delší než přímá zčásti podzemní t(r)asa. Nápad s prodloužením d13 Šedovou není špatný, ale má jednu nevýhodu - pořád ty masy nedovezeme jinam než na Křenku a hlavák, což trasování ze Starky řeší.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Provoz na čtyřproudovce a návazných křižovatkách je problém. A míjet Starku je nesmysl, kor pokud by někoho napadlo uskutečnit ten tvůj nápad trolejbusové tratě VoHu - Zábrdovická. ;)


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Trasa po 4proudovce z osady by nemela byt vetsi problem . Staci pockat na dokonceni premosteni tomkacu a krtkovani pod vinohradama. Nekde jsem kdysi vyhrabal mozny napojeni vinohrad z osady. KOnec mel byt nekde v okoli palavaku. Osobne bych smerovani pres osadu nepovazoval za az tak rozumnej napad, zajimavejsi by bylo protazeni po gajdosce a napojeni na d-13 . Z julianova je nekolik moznosti , budto po lisenske/krtinske nahoru , nebo vyuzit Sedovu a skoncit nad Alien House . Od polikliniky je to dost strmy na primy vytazeni nahoru (ale lanovka ze 2 RT6 na lane ..) , jedine nejaka alternativa .


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Tasa: ten tunel má velké náklady a tím zabíjí proveditelnost/ufinancovatelnost. Nicméně kdyby se taková trasa postavila, jistě by byla pro cestující atraktivní, i kdyby museli jít na zastávku půl kiláku / deset minut.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Myslím, že na Vinohradech by lidé ocenili, kdyby tu bylo něco kapacitního, trasa Stará osada - Bzenecká se tradičně absolvuje na té legendární jedné noze a ještě ne na své, trasa Novolíšeňská->Vinohrady bývá taky dost plná, ale tam je přece jenom trochu frekventovanější a kapacitnější spoj... Jestli to bude rychlejší nebo pomalejší, vem čert. Na rozlohu Vinohrad se stejně moc zastávek nedá nacpat, takže plus mínut minuta.
A je jedno, jestli by šlo o prodloužení ze Staré osady, odbočku z osmičky nebo prodloužení 13, hlavně něco, co má kapacitu a co by dovezl ty davy z Hlavního nádraží někam do středu sídliště.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
jenže mnohem víc tu atraktivitu zabije mnohonásobně vyšší cena stavby

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Zastávky, (světelné) křižovatky a pomalé úseky zabíjí rychlost a tím i atraktivitu.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
tunel je drahej jako prase, navíc na povrchové trati může být víc zastávek

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Tak, když už netradiční řešení, tak můžeme od Maloměřického mostu přelézt nákladové nádraží a depo (ve stylu jako v Práglu z Palmovky na Krejcárek a dál na Žižkov), a někde u Žarošické pod zem, pozdemní zastávka, jedna dvě pod Vinohradama, a napíchnout se znova někde u Líšeňské na stávající trať. Kdybychom se ještě svezli na VMO, který by měl mít relativně podobné trasování, výhra. ;)

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
A co třeba tu trať postavit z Juliánova? Ten kopec je sice dost prudkej, ale určitě by se v Brně našli i prudší.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
gf: to by nebyl, musel bys pak zbytečně strmě stoupat, nebo by byla stanice na Pálaváku šíleně hluboko. Tam se právě přímo nabízí stoupat od SO po povrchu, dokud má rozumný sklon, a tunel krtkovat až těsně před Vinckama - viz vrstevnicovou mapu.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Nejlepším řešením by byl tunel od Staré Osady pod Gajdošovou až na Pálavské nám, kde by byla podzemní stanice. Dál pokračování asi na Žarošickou. Ale než na to přijde řada, ve frontě je trať na Lesnou, Kamechy, stará Líšeňka, případně prodloužení v Řečkovicích...


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Já bych si dokázal představit stavbu i dneska, koleje by se daly protáhnout nějak inteligentně mezi ulicemi Viniční, Hrabalova... se skřípěním zubů asi i přímo po Balbínově. A dál už je jenom les nebo zahrádky, přičemž končit by se dalo někde u Pálavského náměstí.

David: přesně tak. Pokud vím, Vinohrady byly původně koncipovány mnohem velkoryseji, nedošlo třeba na výstavbu plaveckého bazénu, které byl už v původních plánech, z plánovaného obchodního centra se nakonec horkotěžko dostavěla asi polovina, ale pokud vím, pořádná dopravní obsluha v něm nikdy nebyla. Škoda.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 20:52
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]