ds píše:
K té Zvonařce : úplně zcestné je, že linky jedoucí směr Slatina, Podolí, Bedřichovice (601,602,701,702) začínají v Brně u centra jinde - 2 na Úzké a 2 na Zvonařce. To už není integrace napůl, ale integrace naprd. Vzájemný interval vlaku z hl.n a autobusu ze Zvonařky je další perla... Mám obavy že tohle podivné rozšíření na Vyškovsko bude mít pro IDS JMK analogický dopad jako rozšíření EU na Evropskou unii
integrace na východ od Brna byla vždy nějaká anomální: Viz. prvně jediné dvě bus linky do centra na úzkou z Mokré aj. 701,702, zachování a rozšíření bus linky 48 do Kobylnice,apod. nyní Vyškovsko a můžeme jít dál, v budoucnu např. autobusy kyjov-Brno.
Zkuste si zjistit odkud pocházejí např. radní JMK a vlivní politici: (poslanec Pejřil z ODS - Mokrá, staronoví a další radní Šmíd (Kobylnice), Adamec (Vyškov), Letocha(Kyjov)) a další politici tzv. vazalové "ve službách" kraje: Životský (Sokolnice) a Prokop (Otnice) - poslední dva starostové za KDU-ČSL, jejichž "Obce" neprotestovali proti spuštění 2E-IDS a donedávna seděli v dopravní komisi JMK. (Otnice získali zajímavé dotace na sportovní areál od JMK (nyní pan starosta sedí ve finančním výboru), příslib zlepšení přestupního uzlu-zastávky Otnice, Sokolnice - terminál = výstavba zdejší kanalizace za desítky milionu Korun z peněz JMK(EU) pod pláštíkem výstavby přestupního terminálu který sledujte na stránkách Kordisu apod.
Ono - někdy to jde (nucený přestup na vlak - Sokolnicko, Kuřimsko) a jindy když se tomu pomůže to zas nejde (Vyškovsko, Bučovicko)=zde si cestující mohou vybrat zda budou do hodiny v Brně PŘÍMO vlakem nebo busem.