Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 148 z 355    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ... 355  Další
Autor Zpráva
Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Těm devíti měsícům nevěřím, reálný čas by mohl být dvoj až trojnásobný, ale i tak by to mohlo být... Speciálně jestli to vydrží déle, faktem je, že dnešní záplaty nestojí za nic, další zimu je pryč.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Citace:
Inovativní stroj se skládá ze dvou částí. Zatímco v zásobníku se zahřívá recyklát (odfrézovaná živice) na 150°C, obří kovová žehlička rozehřeje povrch vozovky na stejně vysokou teplotu. "Obě složky se pak lépe spojí a takto opravená silnice vydrží až pět let," uvádí výrobce.


Stroj má návratnost investice 9 (!!!) měsíců. Ale Bkom raději pošle do terénu náklaďák, bez předešlého ošetření díry do něj nastříká asfaltovou směs, kterou bez zhutnění dělník pouze ručně posype drtí a jede se k další díře. A takhle pořád dokola, dokud se z výtluku nestane past na mamuta #-o Neuvěřitelné.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Citace:
Představitelé Správy a údržby silnic Jihomoravského kraje totiž koupi stroje v nejbližší době neplánují. "Známe ten stroj a líbí se nám, ale v současnosti si ho nemůžeme dovolit,"
Citace:
Podle výrobce se investice do přístroje za téměř dva miliony korun zákazníkovi vrátí už za devět měsíců.

"Nedá se to sice přesně určit, protože cena opravy rozdílných druhů silnic se pohybuje v širokém rozmezí, ale podle našich výpočtů by to tak mohlo být," vysvětlil Jiří Vychodil z firmy Siltek.

To vypadá na klasický problém rozdělených hromádek na investice a provoz.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Zajímalo by mně, jestli je u autobusů a trolejbusů zvýšené množství závad způsobených děravými silnicemi teď po zimě? Zejména takové trasy linek 44/84 si říkají o nasazení terénních vozů. Předpokládám, že víc trpí podvozky nízkopodlažních Citelisů než vysokopodlažních Karos.

S tématem souvisí TENTO ČLÁNEK.


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
pepola píše:
O tomto odbočení linky 44 si pamatuju z minulého školení, že se musíš řídit čočkami pro tramvaj. I když je samozřejmě pohodlnější si vybrat buď čočky, a když přebliknou na "Stůj" , tak jet podle vyklízecí šipky... biggrin
Jinak, jak tady někdo psal "o povinnosti nechat vyklidit křižovatku" , tak ho zklamu! V zákoně č. 361/2000Sb. je v §22, odst. 3) pouze toto:
Řidič nesmí vjet do křižovatky, nedovoluje-li mu situace pokračovat v jízdě v křižovatce a za křižovatkou, takže by byl nucen zastavit vozidlo v křižovatce.
Takže, když se naskládá "iks" IGK do křižovatky, a po změně signálu tam všichni zavazí, tak je nemusí nikdo nechávat odjet...


...musí, protože tito většinou překáží těm, co mají zrovna zelenou.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Pri vyklizovaci sipce mas cocky doleva.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
johnny05 píše:
Nejhorsi na tom je, ze je to byl uplne zbytecny manevr. Proste amater...


To je špatně - žádnej amatér, ale dobytek, který nemá za volentem autobusu co dělat.


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
O tomto odbočení linky 44 si pamatuju z minulého školení, že se musíš řídit čočkami pro tramvaj. I když je samozřejmě pohodlnější si vybrat buď čočky, a když přebliknou na "Stůj" , tak jet podle vyklízecí šipky... biggrin
Jinak, jak tady někdo psal "o povinnosti nechat vyklidit křižovatku" , tak ho zklamu! V zákoně č. 361/2000Sb. je v §22, odst. 3) pouze toto:
Řidič nesmí vjet do křižovatky, nedovoluje-li mu situace pokračovat v jízdě v křižovatce a za křižovatkou, takže by byl nucen zastavit vozidlo v křižovatce.
Takže, když se naskládá "iks" IGK do křižovatky, a po změně signálu tam všichni zavazí, tak je nemusí nikdo nechávat odjet...


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Nejhorsi na tom je, ze je to byl uplne zbytecny manevr. At jedes na sipku, nebo az na zelenou, tak stejne stihnes ten stejnej interval zelene na krizovatce s Vaclavskou.
A i kdybys ju stihl, tak tu dalsi na Mendlaku uz nestihnes a ses na tom stejnym. Stejny pripad je ten opacnej, kdy objizdel salinu zleva, taky na nasledne krizovatce stihas tak jako tak stejnou zelenou. Proste amater...

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

163
26 črc 2006 15:05
To záleží na konkrétní situaci (místní podmínky, odstavené porouchané vozidlo, apod.). Reagoval jsem na to vyobrazení pruhů, kde jsi to psal obecně k jakékoli křižovatce. V této konkrétní si taky myslím, že je tam dost místa. Ale myslím si, že pokutu by mu za to nikdo nedal pokud by to zdůvodnil tímto...


Offline
Uživatelský avatar

3741
08 čer 2005 23:12
Frankx píše:
Pokud to velikost vozu vyžaduje, může...
Jenomze nevyzaduje, viz M3


Offline
Uživatelský avatar

163
26 črc 2006 15:05
Pokud to velikost vozu vyžaduje, může...


Offline
Uživatelský avatar

3741
08 čer 2005 23:12
Frankx píše:
A blikal doprava?

Pokud je razeni pred krizovatkou takoveto
Obrázek
tak z toho prostredniho pruhu nesmi odbocit doprava, ani kdyby blikal.


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
b1 píše:
Ja na te krizovatce zazil manevr z opacneho smeru, kdy ridic linky 84 prijizdejici od ronda najel do leveho (resp. druheho zprava) pruhu a jal se odbocovat doprava (k velkemu nepochopeni ridicu v pravem pruhu)


Nechápu důvod a být autem, tak troubím taky. Zrovna v této křižovatce se dá v pohodě odbočit ze svého pruhu.


Offline
Uživatelský avatar

163
26 črc 2006 15:05
A blikal doprava?


Offline
Uživatelský avatar

3741
08 čer 2005 23:12
Frankx píše:
Njn, velké nepochopení řidičů osobních aut je snad ve všech těsnějších místech, protože si myslí, že autobus je stejně obratný jako auto...
Pokud reagujes na me, tak regujes na neco jineho, nez jsem psal. Ten autobus pred semafory stal normalne zarazenej v levym pruhu a v pravym vedle nej stala auta!


Offline
Uživatelský avatar

163
26 črc 2006 15:05
Njn, velké nepochopení řidičů osobních aut je snad ve všech těsnějších místech, protože si myslí, že autobus je stejně obratný jako auto...


Offline
Uživatelský avatar

3741
08 čer 2005 23:12
Ja na te krizovatce zazil manevr z opacneho smeru, kdy ridic linky 84 prijizdejici od ronda najel do leveho (resp. druheho zprava) pruhu a jal se odbocovat doprava (k velkemu nepochopeni ridicu v pravem pruhu)


Offline
26
17 říj 2006 14:23
Janatak píše:
Jsem dneska zazil na a-44 manevr ridice busu, ktery bych zaradil do kategorie prasostyl: pri vyjezdu ze zastavky Porici ridic pred nim stojici 1079 objel zleva na protismernou kolej a jal se odbocovat do krizovatky - na semaforu v tu chvili svitila cervena s primou zelenou sipkou.


Tam se ale autobusy řídí tramvajovými návěstidly, takže pokud by nedělal tu prasárnu s jízdou v protisměru, tak by i při této kombinaci signálů mohl křižovatkou projet.


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Vzpomeňte si aspoň chvilku na naší bývalou 7467 a uroňte za ni slzu...
To teda určitě! :-D
V pondělí jsem ní jel jako jako 21/500 ve 4.00 z Brechtové do Medlánek a přestože bufík běžel naplno, byla tam kosa jak v ruským filmu!
Njn, zacpaný trubky sanitrem... Nedá se srovnat s tepelnou pohodou ve vozech po GO.


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Jsem dneska zazil na a-44 manevr ridice busu, ktery bych zaradil do kategorie prasostyl: pri vyjezdu ze zastavky Porici ridic pred nim stojici 1079 objel zleva na protismernou kolej a jal se odbocovat do krizovatky - na semaforu v tu chvili svitila cervena s primou zelenou sipkou.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Byla.

Bylo mě ho docela líto. Jsem si najivně říkal, že mu to třeba na hlaváku vymění a ono nic. Se s tím na každé zastávce tentoval a pořád se ozývaly chytré hlasy, co to je za vola, že mu to pořád chcípá, že snad s tím jede poprvé v životě.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Jestli to byla devítistovka, tak chyba palubní jednotky.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Právě jsem jel rozjezdem a řidič musel na každé zastávce vypnout a znovu nastartovat motor, aby se mu zavřely dveře. Jinak jen cvrlikaly, ale nezavíraly se. Čím to mohlo být?


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Na odklizeni z krizovatky by mohly pri rose snahy postacit i vlastni baterie.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8870 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ... 355  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 02 říj 2024 14:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]