Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 89 z 95    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 95  Další
Autor Zpráva
Offline
609
24 čer 2005 20:56
Ještě existuje jeden spoj, který ale přijede k žst. v 8:46 (12/321 Drásov, náměstí 8:38 - Čebín, žst. 8:46) a nikdo neví proč není v taktu: buď chyba Kordisu nebo si to vyřval OÚ Drásova n. Čebína. Je to takový spoj pro sportovce, kdyby odjel z Drásova v 8:33 (v taktu) tak by se nic nestalo, naopak by lidi v Drásově (případní přestupující z 311 od Tišnova) mohli čekat o 5 minut míň a byl by pohodový přestup na vlak.


Tady jsou vlaky směr Brno (z Čebína / Kuřimi, odjezdy psány z Čebína), k kterým přijíždí busy, neodjíždějící z Čebína dříve jak 20 min před odjezdem vlaku (při delším čekání se spíš vyplatí si to na nádraží dojít).
4: 37
5: 07, 27
6: 07, 27
7: 27
10: 47
14: 47
16: 47
17: 47
18: 47

mezi 4:37 a 6:27 to je dobré, ale jinak přepychové spojení;-) Nemluvě o tom, že je to dražší než před ids a že musí platit 90 kč měsíčně na občana (když cestuje tak 25 % lidí ids, to máme 360 kč měsíčně...)


Offline
609
24 čer 2005 20:56
V JŘ jsem spočítal přes Čebín tyto počty spojů:

311 směr TIŠNOV: 6
311 směr KUŘIM: 6
320 směr LIPŮVKA: 7
320 směr ČEBÍN: 6
321 směr SKALIČKA: 12
321 směr ČEBÍN: 12
330 směr ČEBÍN, TIŠNOV: 3
330 směr SENTICE: 4

Čili: do Kuřimi 6 spojů, do Tišnova 9 spojů, k žst. 20 spojů. Tyto počty jsou podle mého dostatečné. Interval ve špičky je přibližně hodina, v sedlech 2, Jenom spoje k nádraží.


Počet spojů linky 311 zajíždějících do Čebína za pracovní den by se dal napočítat na prstech jedné ruky... Vlastně mě smysl této linky dost uniká a její hustý interval ještě víc... Drásov by klidně mohl být napojen na Čebínské nádraží.
Netvrdím, že mají přidávat další spěšňáky, stačilo by dovolit jezdit rychlíky.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Novy píše:
Dále by mě zajímalo, proč jako na jediné železniční trati vedoucí z Brna nelze použít v trase Brno-Tišnov zrychlené vlaky. Vypadá to, že až na vyjímky to bude možné od 9.12. všude kromě této trati.
Holt ta integrace směr Tišnov je stále nedomyšlená, dlouhé přestupní doby, špatný stav přestupních terminálů, stanice Hradčany a Čebín úplně mimo vesnice, nutnost znovu přestupovat v Králově Poli pro většinu cestujících. Nedivím se, že Čebín zůstal posledním, kdo nechce platit těch 90 kč ročně na osobu...


Spěšňáky lze použít samozřejmě i na trati Brno - Tišnov, jenže zde jezdí pouze 1 pár o víkendu :lol: , hustota Os vlaků je dostatečná, zastávky mimo obce jsou problémem celé železnice, nejen IDS JMK. I kdyby jezdily Sp Brno - Tišnov tak by nezastavovaly v Čebíně ani v Hradčanech. Co se týče dopravní obslužnosti Čebína dá se jet 311, která zastavuje uprostřed obce, do Kuřimi a odtud vlakem přímo nebo busem s dalším přestupem v České.

Omlouvám se, jsem puntičkář.


Dále by mě zajímalo, proč jako na jediné železniční trati vedoucí z Brna nelze použít v trase Brno-Tišnov zrychlené vlaky. Vypadá to, že až na vyjímky to bude možné od 9.12. všude kromě této trati.
Holt ta integrace směr Tišnov je stále nedomyšlená, dlouhé přestupní doby, špatný stav přestupních terminálů, stanice Hradčany a Čebín úplně mimo vesnice, nutnost znovu přestupovat v Králově Poli pro většinu cestujících. Nedivím se, že Čebín zůstal posledním, kdo nechce platit těch 90 kč ročně na osobu...


pd píše:
Kočárky se můžou přepravovat všemi linkami.


Kočárky myslím že ano, ale podle přepravních podmínek se kola se mohou přepravovat jen v zónách 100 a 101 a číslem 1-99. např. Jedu s kolem linkou 63 z Úzké do Rajhradic, ale podle přepravních podmínek bych měl vystoupit s kolem už v Chrlicích, protože je to poslední zastávka v zóně 101 a dále následuje zóna 510. Což mně připadá, že má Kordis nedomyšlený, když to předtím šlo.


Kočárky se můžou přepravovat všemi linkami.


Novy píše:
Jaké máte zkušenosti s přepravou kol / kočárků linkami 2, 31, 41, 43, 48, 49, 63, 75, 78, 90, 93, 94, 96, 303, popř. dalšími které provozuje dpmb? Oficiálně se to nesmí, ale řidiči to tolerují, maminky s kočárky mají určitě radost, když je např. v Šlapanicích nebo Modřicích revizor může buzerovat, ikdyž se tak odjakživa jezdilo...


No doufám, že tohle hloupý ustanovení v přepravních podmínkách revizoři a řidiči přesně nedodržují, a že v IDS JMK vítězí zdravý rozum nad blbostí :lol:


Jaké máte zkušenosti s přepravou kol / kočárků linkami 2, 31, 41, 43, 48, 49, 63, 75, 78, 90, 93, 94, 96, 303, popř. dalšími které provozuje dpmb? Oficiálně se to nesmí, ale řidiči to tolerují, maminky s kočárky mají určitě radost, když je např. v Šlapanicích nebo Modřicích revizor může buzerovat, ikdyž se tak odjakživa jezdilo...


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
David píše:
ZIP píše:
David píše:
Anonymní píše:
Dálkový Bus je pro me jen ten který vyjede napr. z Hodonina nebo Znojma, ktery po ceste zastavi na max. dvou zastavkach, ale ne bus z Hodonina ktery sbira vsechny obce po trase. Potom vznikaji ty boure kdy jedny obce 25-35 km od brna musi nove prestupovat bus-vlak, a jine ktere zustavaji s primym busem az do Brna. pritom jde o stav kdy tyto vsechny obce meli stjen strovnatelne prime spojeni pred i po zavedeni IDS.


Tak sem to myslel, že dálkový autobus nebude sbírat všechny obce po trase. Ale připadá mně logický zachování přímých spojů s bývalými okresními městy (Vyškov, Hodonín, Břeclav, Znojmo), ale v případě Znojma a Hodonína připadá v úvahu jen autobus. Ale nechápu například proč je přímé spojení do centra Brna bus 701 a 702, tam mají asi známý na Kordisu nebo co :lol:...


Vypadá to tak. Ale když už se to tak udělalo (co já vím, třeba by mi vysvětlili, že důvodem je nedostatečná kapacita tramvajových tratí ve východním směru), pak by se to mělo týkat všech linek jedoucích tím směrem...

(Mimochodem, není mi úplně jasné, proč se tyhle linky nejmenují a-703 a a-704 a proč vůbec neleží hranice mezi zónami 6xx a 7xx jižněji - přišlo by mi logické, že "šestky" přiléhají k hodonínské výpadovce a "sedmičky" k vyškovské. Asi to vzniklo kvůli vlakům, které do Vyškova jezdí přes Chrlice... ovšem vzhledem k rozhodnutí využít vlaky jen omezeně a nahradit je ve větší míře autobusem mi to připadá nakonec trochu protismyslné. a-601 by logicky měla jezdit spíš někam do Klobouk.)


ZIP píše:
David píše:
Anonymní píše:
Dálkový Bus je pro me jen ten který vyjede napr. z Hodonina nebo Znojma, ktery po ceste zastavi na max. dvou zastavkach, ale ne bus z Hodonina ktery sbira vsechny obce po trase. Potom vznikaji ty boure kdy jedny obce 25-35 km od brna musi nove prestupovat bus-vlak, a jine ktere zustavaji s primym busem az do Brna. pritom jde o stav kdy tyto vsechny obce meli stjen strovnatelne prime spojeni pred i po zavedeni IDS.


Tak sem to myslel, že dálkový autobus nebude sbírat všechny obce po trase. Ale připadá mně logický zachování přímých spojů s bývalými okresními městy (Vyškov, Hodonín, Břeclav, Znojmo), ale v případě Znojma a Hodonína připadá v úvahu jen autobus. Ale nechápu například proč je přímé spojení do centra Brna bus 701 a 702, tam mají asi známý na Kordisu nebo co :lol:...


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Ja bych ty a-107,601,602 svedl na Podstránskou a ať si jdou lidi hezky na d-10 k nádraží, beztak jezdí prázdná. Zkrátil bych na ni interval na 10-15 min. a nasadil K2. Těch pár vozů navíc, který ve špičce stejně jezdí by nebyl problém.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
ZIP píše:
David píše:
Anonymní píše:
A kdyz se pozorne podivate na ty animace, zjistite kolik autobusovych linek bude do Brna jezdit od jihu. Soubezne s vlakem a nikoho to netrapi. Jen Kurim a okoli ma smulu :( Proste ne a hotovo.


V E3-2 tj. od Brna na jih, stejně všechny autobusy končí v Modřicích a ty, které budou zajíždět až do Brna jsou jen dálkové Znojmo, Hodonín atd. Jediná pořádná trať od Brna na jih je do Břeclavi. Protože, ze Znojma nebo Hodonína to trvá vlakem přes 2h a busem je to jen hodinu. A pochybuju, že by tímto na vlak někoho nalákali. Chybí tady kvalitní vlakový spojení, narozdíl od Tišnova nebo Kuřimi.

Dálkový Bus je pro me jen ten který vyjede napr. z Hodonina nebo Znojma, ktery po ceste zastavi na max. dvou zastavkach, ale ne bus z Hodonina ktery sbira vsechny obce po trase. Potom vznikaji ty boure kdy jedny obce 25-35 km od brna musi nove prestupovat bus-vlak, a jine ktere zustavaji s primym busem az do Brna. pritom jde o stav kdy tyto vsechny obce meli stjen strovnatelne prime spojeni pred i po zavedeni IDS.


Tyhle bouře jsou pochopitelné, ale pochopitelné jsou i některé důvody Kordisu - netvrdím, že nemohou sehrát roli tlaky nějakých osob nebo firem, ale přece jen - všechny tratě vedoucí z Brna nejsou stejné, co do rychlosti, počtu kolejí, příjezdu do Brna (přímo nebo kličkou) a podobně. Čili tomu, že přestup na vlak vždycky a všude není dogma, tomu se dá rozumět. Ale některá konkrétní řešení jsou divná, třeba to ukončení a-601 a a-602 na Zvonařce se mi nějak nelíbí.

Je ovšem ještě jedna pravda, a to že navazování linek na tramvaje (jako tomu bylo u a-401 až a-404) se nedá dělat donekonečna, pokud se neposílí tramvajový park DPMB. Pokud by se posílil, možná by mohly a-601 a a-602 končit klidně třeba někde u spalovny (a cestující z nich přestupovat na d-8).


David píše:
Anonymní píše:
A kdyz se pozorne podivate na ty animace, zjistite kolik autobusovych linek bude do Brna jezdit od jihu. Soubezne s vlakem a nikoho to netrapi. Jen Kurim a okoli ma smulu :( Proste ne a hotovo.


V E3-2 tj. od Brna na jih, stejně všechny autobusy končí v Modřicích a ty, které budou zajíždět až do Brna jsou jen dálkové Znojmo, Hodonín atd. Jediná pořádná trať od Brna na jih je do Břeclavi. Protože, ze Znojma nebo Hodonína to trvá vlakem přes 2h a busem je to jen hodinu. A pochybuju, že by tímto na vlak někoho nalákali. Chybí tady kvalitní vlakový spojení, narozdíl od Tišnova nebo Kuřimi.

Dálkový Bus je pro me jen ten který vyjede napr. z Hodonina nebo Znojma, ktery po ceste zastavi na max. dvou zastavkach, ale ne bus z Hodonina ktery sbira vsechny obce po trase. Potom vznikaji ty boure kdy jedny obce 25-35 km od brna musi nove prestupovat bus-vlak, a jine ktere zustavaji s primym busem az do Brna. pritom jde o stav kdy tyto vsechny obce meli stjen strovnatelne prime spojeni pred i po zavedeni IDS.


Anonymní píše:
A kdyz se pozorne podivate na ty animace, zjistite kolik autobusovych linek bude do Brna jezdit od jihu. Soubezne s vlakem a nikoho to netrapi. Jen Kurim a okoli ma smulu :( Proste ne a hotovo.


V E3-2 tj. od Brna na jih, stejně všechny autobusy končí v Modřicích a ty, které budou zajíždět až do Brna jsou jen dálkové Znojmo, Hodonín atd. Jediná pořádná trať od Brna na jih je do Břeclavi. Protože, ze Znojma nebo Hodonína to trvá vlakem přes 2h a busem je to jen hodinu. A pochybuju, že by tímto na vlak někoho nalákali. Chybí tady kvalitní vlakový spojení, narozdíl od Tišnova nebo Kuřimi.


A kdyz se pozorne podivate na ty animace, zjistite kolik autobusovych linek bude do Brna jezdit od jihu. Soubezne s vlakem a nikoho to netrapi. Jen Kurim a okoli ma smulu :( Proste ne a hotovo.


To anonymní je moje.
tyto závěry jsou nutné po více jak 12 měsíčním jednání s Kordisem a Krajem, ketří nás přesvědčovali že v systému IDS nelze provozovat paraelní linky vlak-bus apod.
A nebo se již mladí pánové z Kordisu zorientovali a pochopili jak je pro cestující nejlepší cestovat a zkouší zavádět IDS cestou nejmenšího odporu.
Bohužel některé etapy se stali pokusnými králíky (především 1. a 2. etapa: běžte se zeptat do Dambořic, Bošovic = Sokolnicko, Vever. Bytíšky, M. Knínic na Kuřimsko a mnohé další jak se těší a jak se jim líbí (či bude líbit) přestupování na vlak.


ds píše:
K té Zvonařce : úplně zcestné je, že linky jedoucí směr Slatina, Podolí, Bedřichovice (601,602,701,702) začínají v Brně u centra jinde - 2 na Úzké a 2 na Zvonařce. To už není integrace napůl, ale integrace naprd. Vzájemný interval vlaku z hl.n a autobusu ze Zvonařky je další perla... Mám obavy že tohle podivné rozšíření na Vyškovsko bude mít pro IDS JMK analogický dopad jako rozšíření EU na Evropskou unii :lol:

integrace na východ od Brna byla vždy nějaká anomální: Viz. prvně jediné dvě bus linky do centra na úzkou z Mokré aj. 701,702, zachování a rozšíření bus linky 48 do Kobylnice,apod. nyní Vyškovsko a můžeme jít dál, v budoucnu např. autobusy kyjov-Brno.
Zkuste si zjistit odkud pocházejí např. radní JMK a vlivní politici: (poslanec Pejřil z ODS - Mokrá, staronoví a další radní Šmíd (Kobylnice), Adamec (Vyškov), Letocha(Kyjov)) a další politici tzv. vazalové "ve službách" kraje: Životský (Sokolnice) a Prokop (Otnice) - poslední dva starostové za KDU-ČSL, jejichž "Obce" neprotestovali proti spuštění 2E-IDS a donedávna seděli v dopravní komisi JMK. (Otnice získali zajímavé dotace na sportovní areál od JMK (nyní pan starosta sedí ve finančním výboru), příslib zlepšení přestupního uzlu-zastávky Otnice, Sokolnice - terminál = výstavba zdejší kanalizace za desítky milionu Korun z peněz JMK(EU) pod pláštíkem výstavby přestupního terminálu který sledujte na stránkách Kordisu apod.
Ono - někdy to jde (nucený přestup na vlak - Sokolnicko, Kuřimsko) a jindy když se tomu pomůže to zas nejde (Vyškovsko, Bučovicko)=zde si cestující mohou vybrat zda budou do hodiny v Brně PŘÍMO vlakem nebo busem.


VS píše:
Stejně se opravdu má příští rok začít s přestavbou nádraží v odsunuté poloze (Červen 2006), takže ty linky pojedou asi k nádraží a s tim možná i KORDIS počítá. V r.2007 se má začít stavět nový nádraží, příští rok odstavný. Vypadá to z důvěryhodnýho zdroje, takže už se to asi blíží.

než bude hotové nádraží v nové poloze a odjezdy od něho pro autobusy si ještě nějaký ten rok či desetiletí počkáme. Navíc dodnes není rozhodnuto zda u nového vlak-nádraží budou odjezdová stání i autobusu, protože je stále ve hře zachování Zvonařky na stejném místě.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Stejně se opravdu má příští rok začít s přestavbou nádraží v odsunuté poloze (Červen 2006), takže ty linky pojedou asi k nádraží a s tim možná i KORDIS počítá. V r.2007 se má začít stavět nový nádraží, příští rok odstavný. Vypadá to z důvěryhodnýho zdroje, takže už se to asi blíží.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
ds píše:
K té Zvonařce : úplně zcestné je, že linky jedoucí směr Slatina, Podolí, Bedřichovice (601,602,701,702) začínají v Brně u centra jinde - 2 na Úzké a 2 na Zvonařce. To už není integrace napůl, ale integrace naprd. Vzájemný interval vlaku z hl.n a autobusu ze Zvonařky je další perla... Mám obavy že tohle podivné rozšíření na Vyškovsko bude mít pro IDS JMK analogický dopad jako rozšíření EU na Evropskou unii :lol:

Možná ještě horší :-) ale to zakončení na různých místech je opravdu zhůvěřilost. Mimochodem, když se vejdou k jedné zastávce a-40, 47, 48, 49 a 63, tak by se a -601, 602, 701 a 702 při troše snahy k jedné vešly asi taky... A kdyby se hrana nástupiště trochu předělala (třeba tak, že by byla opatřena zuby o délce Karosy a šířce Karosy, takže by se dalo nastupovat všemi dveřmi, ale přitom by se maximálně využila délka hrany) vešlo by se tam možná i celé Vyškovsko. Zvlášť kdyby Tesco souhlasilo s odstraněním "zeleně", která je beztak plná odpadků a zvratků opilců.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
K té Zvonařce : úplně zcestné je, že linky jedoucí směr Slatina, Podolí, Bedřichovice (601,602,701,702) začínají v Brně u centra jinde - 2 na Úzké a 2 na Zvonařce. To už není integrace napůl, ale integrace naprd. Vzájemný interval vlaku z hl.n a autobusu ze Zvonařky je další perla... Mám obavy že tohle podivné rozšíření na Vyškovsko bude mít pro IDS JMK analogický dopad jako rozšíření EU na Evropskou unii :lol:


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Martan píše:
Bacil píše:
Martan píše:
ZIP píše:
zajímavé také je že Vyškov, Slavkov a Bučovice budou mít přímé autobusy až na Zvonařku. Na úkor zrušených vlaků v úseku Křenovice-Vyškov, kde zůstává jen pár zrychlený spojů.
Najednou Kordis otáčí, a někde na vlak lidi nutí jinde zase ne. Nevím ale jak to chcou vysvětlit těm, kteří doteď jezdili vlakem např. Vyškov, Luleč, a nyní jim dráhu tak "přeházeli" že bude pro ně jednodušší jezdit autobusem. Případně jak se to bude vysvětlovat na Sokolnicku a Kuřimsku, kde všechny busy přímé do Brna zrušili či zruší.


Podle mých informací budou v relaci Brno - Vyškov zaintegrovány některé rychlíky (R7) a kromě toho budou Sp se zastavením v Rousínově a Lulči.

Má být také zavedena linka 602 ÚAN - Bučovice, ale údajně by mělo být výhodnější v této relaci použít vlak, ale zatím přesně nevím proč (možná budou busy obracet v Rousínově a do Bučovic bude nutný přestup).


A opravdu se počítá s ukončením linek IDS na ÚAN? To by byla novinka... a přijde mi to tak trochu jako krok zpátky.


V cílovém stavu by tam mělo být až 15 stanovišť (z 45) pro linky IDS - převážně dálkové (Kyjov, Hodonín, Znojmo,...). V E3 by to snad měly být 107, 601 a 602, ale je to informace tak z počátku 6/05, čili asi 3 týdny.

Dálkové - z hlediska IDS (100..149).


Hm... Ovšem pokud by měla být zachovaná "filosofie IDS", měla by aspoň ta stanoviště být někde v dobré návaznosti na další linky včetně MHD. Pokud by ta IDS stanoviště byla na starém nádraží, někde poblíž zastávky "Autobusové nádraží", pak by to mělo logiku (vazba na a-44/84 a podobně, zvlášť pokud by přestup na tramvajové linky byl zajištěn jinde - třeba v Komárově nebo v oblasti Životského). Ale pokud by linky IDS měly mít na Zvonařce obdobný režim jako stávající nezaintegrované linky, pak mi to přijde nějaké divné... taková integrace napůl.


Bacil píše:
Martan píše:
ZIP píše:
zajímavé také je že Vyškov, Slavkov a Bučovice budou mít přímé autobusy až na Zvonařku. Na úkor zrušených vlaků v úseku Křenovice-Vyškov, kde zůstává jen pár zrychlený spojů.
Najednou Kordis otáčí, a někde na vlak lidi nutí jinde zase ne. Nevím ale jak to chcou vysvětlit těm, kteří doteď jezdili vlakem např. Vyškov, Luleč, a nyní jim dráhu tak "přeházeli" že bude pro ně jednodušší jezdit autobusem. Případně jak se to bude vysvětlovat na Sokolnicku a Kuřimsku, kde všechny busy přímé do Brna zrušili či zruší.


Podle mých informací budou v relaci Brno - Vyškov zaintegrovány některé rychlíky (R7) a kromě toho budou Sp se zastavením v Rousínově a Lulči.

Má být také zavedena linka 602 ÚAN - Bučovice, ale údajně by mělo být výhodnější v této relaci použít vlak, ale zatím přesně nevím proč (možná budou busy obracet v Rousínově a do Bučovic bude nutný přestup).


A opravdu se počítá s ukončením linek IDS na ÚAN? To by byla novinka... a přijde mi to tak trochu jako krok zpátky.


V cílovém stavu by tam mělo být až 15 stanovišť (z 45) pro linky IDS - převážně dálkové (Kyjov, Hodonín, Znojmo,...). V E3 by to snad měly být 107, 601 a 602, ale je to informace tak z počátku 6/05, čili asi 3 týdny.

Dálkové - z hlediska IDS (100..149).


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2365 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 95  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 01 lis 2024 03:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]