Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 76 z 142    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 142  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
David Jaša píše:
A co takhle tam dát ruční řadič do nějakého zavíratelného pultu?

Něco takového jsem jednou viděl u nějakého článku zabývající se automatickým provozem metra, tuším ve Stuttgartu. Vozy, které jsou nasazovány na tratě s bezobslužným provozem, mají na čelech zabudovaný nouzový panel, který právě nějakou obdobu ročního řadiče obsahoval.

Osobně se mi žádná varianta "dekabinizace" moc nelíbí, ale s nějakou verzí skrytého pultu, který by umožňoval plnohodnotné ovládání vozu, bych se dokázal časem smířit.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Pvvs: U T3 to opravdu nemá smysl, ale třeba u T6, které jezdí pořád jen ve dvojicích by to bylo u B přínosné řešení. Samozřejmě nějaký uzmykatelný pult i s řadičem. A nemusel by být zas až tak rozměrný, ale třeba menší jako ovládací pult M21.004 na ČHŽ (viz foto)... Na ZJ a případný odtah by bohatě stačil.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Reseni v T4D-MS
http://tramclub.org/Static/i271.photobu ... i-0101.jpg
http://tramclub.org/files/n_244_010_p1160302_394.jpg
http://tramclub.org/files/n_244_027_p1160447_137.jpg
http://tramclub.org/Static/i299.photobu ... i-0710.jpg


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
A co takhle tam dát ruční řadič do nějakého zavíratelného pultu?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
thingie píše:

Je to problém? I kdyby byl, nedala by se židle prostě namontovat na tu jízdu, a pak prostě zase dát pryč?

(Tomu vozu by to hodně pomohlo, nejde jenom o to místo navíc, aby se tam vlezlo víc lidí, ale když tam nebude stanoviště, u předních dveří se velmi výrazně zrychlí výměna cestujících.)

Nedovedu si představit, jak by se třeba tlačilo Bčkem vadné Ačko tlačítkama, kde je nastavený jen jeden jízdní/brzdný stupeň. Na nějakou vzdálenost delší, než pár metrů, by to bylo dost "o hubu".


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
pepola píše:
Jak by s tím jezdili na zkušebku? "Postojačky"?


Je to problém? I kdyby byl, nedala by se židle prostě namontovat na tu jízdu, a pak prostě zase dát pryč?

(Tomu vozu by to hodně pomohlo, nejde jenom o to místo navíc, aby se tam vlezlo víc lidí, ale když tam nebude stanoviště, u předních dveří se velmi výrazně zrychlí výměna cestujících.)

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
pepola: třeba by tam stačilo dát něco na způsob zadního ovládání?


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
ds píše:
to ne, ale třeba u T6 by to možná smysl mělo

Jak by s tím jezdili na zkušebku? "Postojačky"?


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Demon3: u brněnského B-vozu žádná operativita stejně není. Kdyby byly na palubce stejné řadiče a kontrolky jako v původním voze, jen jinak uspořádané (aby šly zavřít), tak by to taky musel být nový typ?


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
to ne, ale třeba u T6 by to možná smysl mělo

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Na doziti T3 to uz nema cenu.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Demon: to ano, ale kapacita vozu by se zvětšila


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
MartinV píše:
Když už jsme u zbytečných kabin v B-vozech: nešlo by odstranit (jen z některých a stálých) B vozů kabinu a ponechat jen sběrač, aby z toho nebyl úplně vlečný vůz?
Šlo, jen je třeba zaplatit nemalý prachy za schválení dalšího typu a odjezdit nutný zkoušky, nehledě na to, že veškerá operativa je rázem fuč...


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
M: Červený světla vpředu tam mají všechny provozní jednosměrné tramvaje.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
ja treba ani nechapu, proc tam maji cervena svetla v predu


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Kabiny v B-vozech se využívají při kuplování a zkušebních jízdách. I když fotky z Szegedu mnuví za vše.
Foto1, Foto2.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
V Brně by to nešlo, přestože třeba v Drážďanech to šlo.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
David Jaša píše:
Jakej že je rozdíl mezi vozením zbytečné kabiny v B-voze a v obousměrce převážně jezdící na lince se smyčkami?

Když už jsme u zbytečných kabin v B-vozech: nešlo by odstranit (jen z některých a stálých) B vozů kabinu a ponechat jen sběrač, aby z toho nebyl úplně vlečný vůz?


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Eda píše:
Podle mě by koupě 20m obousměrné tramvaje byla v současné době naprosto neopodstatněná.

Jakej že je rozdíl mezi vozením zbytečné kabiny v B-voze a v obousměrce převážně jezdící na lince se smyčkami?


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
aha... hlavně mě to teda zajímalo u těch spřáhel, nebyl jsem si jistý jestli by šla přehodit... díky za odpověď ;)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
king666 píše:
dalo by se vůbec byť jen teoreticky spojit v DP naráz 6 souprav LF2+LF pro provoz s cestujícími? některé LF2 jsou jenom B...???

Teoreticky ano, ale po převevení všech vozů do jedné vozovny. A jinak každé LF/LF2 může jezdit jako A i B, mají na to "vybavení" - BUSE, palubák, atd...
Edit: MKzB byl rychlejší confused

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
King666:
VarioLF2 má zásuvky mnohočlenu na obou stranách, takže by teoreticky stačilo přehodit spřáhla a vyměnit plenty.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
dalo by se vůbec byť jen teoreticky spojit v DP naráz 6 souprav LF2+LF pro provoz s cestujícími? některé LF2 jsou jenom B...???

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Při současném množství Varií by mnohem ideálnější bylo třeba 6 souprav LF2+LF...


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
PvvS píše:
...a nevymyslet silenosti s 2*LF2...

Mně to nepřijde jako šílenost, na d-1 je to ideální.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3545 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 142  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 zář 2024 11:33
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]