Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 77 z 142    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 142  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
PvvS píše:
To uz DP mohl kuplovat anitry, ...

Byla řeč o obousměrných vozech, k anitrám - dodnes neumí s tím někteří jezdit, nedovedu si představit, jak by to zvládli s dvojčetem :-k


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
To uz DP mohl kuplovat anitry, ktery byly jako typ i vyzkouseny ve dvojici (prototypy) a nevymyslet silenosti s 2*LF2 . LF2 mohl dat misto aniter/K2 na nektery linky, kde by se vyssi kapacita vyuzila.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Eda píše:
Podle mě by koupě 20m obousměrné tramvaje byla v současné době naprosto neopodstatněná. Kvůli pár výlukám se to nevyplatí a z dlouhodobého hlediska na d-8 jsou adekvátní ty KT8 +- ve všech denních dobách. Od té doby, co se jezdí o víkendu podle desetiminutovky, i o víkendu ta kapacita naprosto odpovídá.

Nevím, proč by měla být neopodstatněná, vždyť by mohly jezdit spřažené a při menší kapacitní potřebě, či výlukách, sólo. Vždyť DP tvrdí, že potřebuje kapacitnější soupravy.


Offline
Uživatelský avatar

1901
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Ještě se nabízí možnost přidat do jedné K2 nebo Anitry druhé stanoviště řidiče pro případný pendl, jako KT4 v Jevpatorii.
I když ty pendly bývají velice krátkodobé, že se na to vyplatí dát jednu kachnu.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Podle mě by koupě 20m obousměrné tramvaje byla v současné době naprosto neopodstatněná. Kvůli pár výlukám se to nevyplatí a z dlouhodobého hlediska na d-8 jsou adekvátní ty KT8 +- ve všech denních dobách. Od té doby, co se jezdí o víkendu podle desetiminutovky, i o víkendu ta kapacita naprosto odpovídá.
Ovšem situace by se změnila, zprovoznili-li bychom nové prodloužení bohunické trati ke kampusu s úvraťovou konečnou. Pak by to ale chtělo jednorázovější investici do nákupu alespoň 10 ks takovýchto strojů, aby se z toho dala vypravovat alespoň jedna linka (např. nová d-7: Kampus - Mendlák, v chybějícím úseku by dopravu zajišťovaly spoje d-5 v trase MN - ŠČ, pochopitelně již s jednosměrnými vozy).


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Tasa píše:
Teď se s ní prostě už nepočítá, lidi nahoře dostali rozum. Myslíš, že by měla nějaké rozumné využití?

Leda místo sóla na desítku. Kapacitu by o mělo zhruba stejnou...


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Ale myslím si, že by se kapacitně hodilo něco jako LF2/2 například na 7, když byla zavřená Husovka, tam ty kačeny (pochopitelně) jezdily prázdný.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Tasa píše:
Teď se s ní prostě už nepočítá, lidi nahoře dostali rozum. Myslíš, že by měla nějaké rozumné využití?

Také bych o využití pochyboval :-)

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
miropiro píše:
Ale na počátku se s tříčlánkovou verzí počítalo.

A mela mit stredni clanek delky shodne s anitrou. Podepsana smlouva se Skodovkou s maximalne 40 ks v 3-clankovou verzi pocita (a max. 60 ks v 5-ti clankove verzi) S tim, ze neni receno, ze je DPMB musi odebrat. Takze pokud by DPMB chtel, tak v souladu se smluvnimi podminkami bude Skodovka schvalovat 3-clankovou verzi jako novy typ (a za sve).

---------------------------------

Co se tyce tech napravovych tlaku, tak pokud se z 13T vyndaji nejaka sedadla, tak sice podle _VZORECKU_ bude mit vetsi maximalni hmotnost, ale realny pocet lidi pojede priblizne stejny.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
miropiro píše:
Ale na počátku se s tříčlánkovou verzí počítalo.

Teď se s ní prostě už nepočítá, lidi nahoře dostali rozum. Myslíš, že by měla nějaké rozumné využití?

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
A nebude. Co přesně na tom nechápeš? :mrgreen:

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Tasa píše:
Tříčlánková verze nebude tak krátká, tříčlánková verze nebude.

Ale na počátku se s tříčlánkovou verzí počítalo.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

1901
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Protože tříčlánková verze se by musela znova schvalovat a to by musel zase někdo zaplatit. (Proti astrám by byly rozdíly)


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Tříčlánková verze nebude tak krátká, tříčlánková verze nebude.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

6977
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
b1 píše:
To uz by pak snad byla nahrada sola, ne?

v podstatě ano, ideální na d-7 a d-10; doufám, že tříčlánková verze přece jenom nebude tak krátká


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
MartinV píše:
mch. i u tříčlánkových 13T (pokud to bude pořád 13T nebo nedostane jiné číslo) se taky počítá s kratším středním článkem??
To uz by pak snad byla nahrada sola, ne?


Offline
Uživatelský avatar

6977
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
stehrob píše:
Pokud vím, tak u Poršetry byly nesené články záměrně zkráceny (oproti Anitře), tak nevím, proč by to měli dávat zpět (důvod nevím - znalejší doplní?)

Miky píše:
Pokud vím, tak to bylo kvůli hmotnosti a nápravovým tlakům.

No díky těm 2,5 m navíc by bylo cestování lepší, co se kapacity týče, ale jestli to nelze (nebo resp. jestli je to nežádoucí), pak ať tady máme kratší verze
mch. i u tříčlánkových 13T (pokud to bude pořád 13T nebo nedostane jiné číslo) se taky počítá s kratším středním článkem??


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
stehrob píše:
Pokud vím, tak u Poršetry byly nesené články záměrně zkráceny (oproti Anitře), tak nevím, proč by to měli dávat zpět (důvod nevím - znalejší doplní?)

Pokud vím, tak to bylo kvůli hmotnosti a nápravovým tlakům.
David Jaša píše:
Dvouhlavé porše by hezky eliminovalo jeho největší nevýhodu - nedostatek místa za dveřima.

Tasa píše:
To je ten důvod, proč by se mi to líbilo, prudce by se zvedla kapacita vozu.

A to by opět vedlo ke zvýšení hmotnosti vozu naloženého lidma, o což nestojíme...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
David Jaša píše:
Dvouhlavé porše by hezky eliminovalo jeho největší nevýhodu - nedostatek místa za dveřima.

To je ten důvod, proč by se mi to líbilo, prudce by se zvedla kapacita vozu.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
PvvS píše:
Co by jsi chtel po 23 let starym stroju .Uz davno tu mely byt nahrady.

23 let jsou pro šalinu nejlepší léta, takových patnáct až dvacet by měla ještě odjezdit. Dvouhlavé by to chtělo hlavně dvacetimetrovky, ať se při každé výluce nemusí řešit, jestli ty ká dvojky udělají větší škodu na jedničce nebo 12/13 a aby se v sedlech a o víkendu dalo posílat na d-8 něco kratšího.

Dvouhlavé porše by hezky eliminovalo jeho největší nevýhodu - nedostatek místa za dveřima.


Offline
304
12 lis 2007 20:03
MartinV píše:
jj, ale v sudých článcích by mohly mít o okno víc (tj. asi 1,3 metru) á la Vektra (ty delší sudé články by koneckonců mohly být i u dalších dodaných kousků)

Pokud vím, tak u Poršetry byly nesené články záměrně zkráceny (oproti Anitře), tak nevím, proč by to měli dávat zpět (důvod nevím - znalejší doplní?)


Offline
Uživatelský avatar

6977
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tasa píše:
Já bych si dokázal představit i to dvouhlavé porše.

jj, ale v sudých článcích by mohly mít o okno víc (tj. asi 1,3 metru) á la Vektra (ty delší sudé články by koneckonců mohly být i u dalších dodaných kousků)


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Já bych si dokázal představit i to dvouhlavé porše.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Miky píše:
Třeba dvouhlavým poršetem? :evil:

PvvS myslel LF3/2, žejo :D


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Třeba dvouhlavým poršetem? :evil:

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3545 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 142  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 lis 2024 12:04
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]