Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 56 z 108    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 108  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
http://www.lidovky.cz/chce-brno-dvoupat ... s=100426_0


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Ano, máš pravdu, v současných jř ta návaznost není. Ale v těch starých tam ještě uvedena byla.
A navíc, roč tam ty autobusy vůbec jezdí ve stejný čas, když mezi němi není zajištěna návaznost?? ](*,)


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
...a dokonce koukám, že tam ani ta návaznost uvedená není. Takže tady není vůbec co řešit.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Bohužel tě musím zklamat. Spoj s odjezdem 7:57 z Bedřichovic nečeká správně, čekat totiž nemá. Aspoň dle oficiálních pokynů v jízdních řádech pro řidiče. Ve vylepeném JŘ je sice naznačen návazný přípoj, ovšem bez vzájemného čekání.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Mám tady návrh na diskusi: Garantované přestupy v IDS :idea:
Jestli využíváte pravidelně (nebo i méně často) nějaké přestupy mezi linkami, podělte se tu o své zkušenosti. Jde mi především o čekání na přípoje, jak mezi busy, tak mezi busem a vlakem. A o funkci dispečinku na Kordisu

Já pravidelně přestupuji v zastávce Šlapanice, Bedřichovice, rozcestí mezi linkami 702 a 151. Hlavní přestupní směr v zastávce je Podolí (151) - Brno (701, 702), druhý zajištěný přestup je Viničné Šumice/Mokrá-Horákov (701, 702) - Šlpapanice (151). Navíc je zastávka na znamení, což je pro přestupní zastávku, kde musí autobusy na sebe vzájemně počkat, je nepraktcké.
Ze zkušeností vím, že řidiči Sebusu ve většině případů na spoje čekají - linka 702 do Brna. Část řidičů však na 151 nečeká, což ale není (aspoň ve špičce) probém, neboť do Brna to jezdí zkrátka každou chvíli. Ve směru z Brna by řidiči měli čekat na 701 - na příjezd 151 ze Šlapanic. V tomto směru také řidiči většinou čekají.
Co se týče 151, tak tam je situace o poznání lepší. Nejlépe je na tom, Adosa, kde oba dva řidiči (víc jich tam nejezdí) všdy na přípoje čekají, i pokud mají zpoždění. :wink:
Tourbus: spoje ve směru Podolí na 701 prakticky také vždy čekají (1/151). Horší je to ale v čekání ve směru Šlapanice. Ranní 1/710 často na 702 nečeká.
Nejhůře je na tom ale přejezd Borsu (7:57 v Bedřichovicích ->Šlapanice) spoj jezdí skoro prázdný a často i celou trasu s -1 až -2 minuty. V Bedřichovicích vůbec na 702 vůbec nečeká a řidiči jsou schopní odjet ze zastávky, i když 702 právě přijíždí. :evil:
Když jedu do školy, rád bych využíval spoje 702 s příjezdem do Bedřichovic 7:36 a 8:26. Ve stejnou dobu má odjezd ze zastávky 151 - v jř je přestup samozřejmě garantovaný. U obou přestupů je asi 50% šance, že přípoj počká. Což je pro pravidelné dojíždění velmi nepraktické. Musím jezdit o dřívějším autobusem - 702 (např 7:56 - ale ani na ten nepočká v Bedřichovicích přípoj a tak tam čekám někdy i půl hodiny) Když mi ujede autobus před nosem a zavolám na Kordis, tak jediné, co dokázali, bylo, poradit mi jak se tam mám jinak dostat a kdy jede další autobus. Nějaké potrestání dopravce snad ani neexistuje.
Teď si říkám, na co ten dispečink je, když nedokáže zajistit, aby si přípoje před nosem neujížděly. Nejlepší by bylo, kdyby řidiči vždy z vlastní vůle počkali, ale většinu z nich přestupy jenom zdržují. :cry:


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Pěkné. Kdo ty vozokm/vlakokm bude platit - město, kraj Vysočina, nebo se o to nějak šábnou?


Offline
3
11 bře 2008 13:57
jen tak pro zajímavost...

Usnesení Rady města Moravské Budějovice ze dne 29. 3. 2010:
Rada města Moravské Budějovice
a) schvaluje rozšíření Integrovaného dopravního systému Jihomoravského kraje do Moravských Budějovic u železniční dopravy od 1. července 2010
b) schvaluje rozšíření Integrovaného dopravního systému Jihomoravského kraje do Moravských Budějovic u linkové osobní dopravy za předpokladu, že cestující si může zvolit výši jízdného sám tj. stávající nebo tarifu IDS JMK


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Hlavne ze pouzivaji windows-1250 :) Lameri...

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Hmm Kordis je svetovej, uz v emailu upozornuje , na jaky kodovani si mate dat BACHA :)
Citace:
Linka A: Adamov [WINDOWS-1250?]– Babice n. S. [WINDOWS-1250?]– Bílovice n. S. [WINDOWS-1250?]– Brno-Židenice [WINDOWS-1250?]– Brno hl. n.
Linka B: přímý spoj Bílovice n. S. [WINDOWS-1250?]– Brno hlavní nádraží



Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
A dovolím si ještě jeden odkaz, který se netýká přímo Brna ,ale tak pro zdravý přehled a pro zajímavost 8-)

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
To asi ano,ale mě spíše zaujal ten provoz zcela mimo běžnou dopravu-většinou po mostech - to u nás,i když pokusy jsou,stejně se po tramvajových pásech (např.Lidická) motá plno aut. Prostě nadzemka. Kdyby se to dalo alespoň zařídit podobně jako na trase d-8,ve vlastních tělesech :-k - když už člověk využívá mhd a pak stojí v kolonách s IGK ...tak takovej článek zamrzí

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
sportovecbrno píše:
Až mi budeme jednou takhle daleko!! Aneb cestování po Vencouveru

No, opravdu nevím,nevím... Jsem rád, že u nás ještě stále používáme řidiče!
Protože podle Murphyho zákona: Co se může pokazit, to se jednou taky pokazí... (nebo tak nějak)


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
Až mi budeme jednou takhle daleko!! Aneb cestování po Vencouveru

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
tr: Ano, asi bude lepší to nechat k pivu pripitek . Myšlenka podpory domácího průmyslu ve mě taky hlodala při psaní předchozích příspěvků. Bohužel přístup Škodovky k zákazníkovi je všeobecně dosti na mizerné úrovni (nejen u železnice, ale i u tramvají).


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Hafan píše:
Něco takového se nedávno psalo na ŽelPage, tak uvidíme, jak to nakonec dopadne. :wink:


Nectete amatersky bulvar :-) Na zelpage uz bylo bezmyslenkovite opsano hodne tiskovych zprav a cizich textu aniz by jejich "autor" rozumnel jejich obsahu...


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Datel píše:
tr: vím, že řada 471 dostala řadu výjimek z norem, hlavně co se týče hluku (třeba ventilátory) apod... Ale určitě neexistují výjimky na záležitosti bezprostředně ohrožující bezpečnost provozu. Co se týče střídavé části, tak bude podle mě dostatek času a zkušeností poučit se z chyb právě u Slováků. V tom jsem hledal v podstatě hlavní výhodu. Bude to zkoušeno u nás, tím pádem vybavit české papíry nebude zásadnější problém. A zkušenosti z provozu a vychytání porodních bolestí bude již taky hotové od východních sousedů...
Rozhodně nechci nějakým způsobem 671 propagovat, ale v případně eventuelního vyčlenění peněz by to byla nejrychlejší a nejefektivnější varianta od nákupu po uvedení do provozu. Protože by odpadly nebo se naprosto minimalizovaly prvotní problémy se schválením a obdobím tzv. "dětských nemocí".


Datle, nech to radej k pivu:-) Ja nikdy nepsal o bezprostrednim ohrozeni bezpecnosti. Pouze o ruznych profilech a jejich ruznych vyjimkach. Samozrejme by v tunelech esus nedrhnul, ale mohlo by s tim byt problemy kuli nekterym meznim stavum. To ale neni tak podstatne. Vetsi problem je, ze je to koncepcne nevhodne vozidlo. V IDS JMK jsou vsude dlouhe perony. Esus je kratky a tezky. Navic sice na svoji dobu (pred temner patnacti lety!), to byl velky pokrom pro cesky prumysl, ale... Dnes je svet jinde.

A co se tyce vyzkousenosti a rychlosti dodavek... kolik let a v jakych seriich je Skoda ve Vitkovicich produkuje? :-) Na zapade je zvykem neco objednat a do cca dvou let dostat sto kusovou serii. Skodovka jde cestou maloseriove vyroby, kde diky neustalym inovacim si jednotlive "serie" nejsou podobne ani z venku natoz zamenitelnosti dilu... Krom toho je to vozidlo od pocatku nechvalne zname provozni nespolehlivosti. Ano, lepsi se to, ale po kolika letech? A letosni zima, to byl extrem. Hlavni problem je pristup Skody, ktera problemy resi vydavanim tiskovych zprav, ze ona za nic nemuze...

Ja jsem pred lety take horoval pro podporu domaciho prumyslu. Stale ve me ta myslenka hloda. Ale praxe me z toho zel neustale dukladne "leci"... Pokud vozidlo od Skody, tak leda novou lehkou jednopodlazni vicedilnou jednotku, kterou letos predstavila ve studii.

Esus je uz koncepcne prekonany a vyplati se pouze na opravdu hodne vytizene trete, ve vice nez tri dilne sestave (napr. IDS Zurichu). Osobne nejsem ani prilis velky priznivce koncepce vozidel od Stadleru. Z v okoli provozidavych vozidel bych hlasoval pro Talenty, ktere by se hodily ctyr dilne v elektricke trakci a dvou az tridilne v motorove verzi. Rozhodne IDS JMK potrebuje lehke castecne nizkopodlazni vozidlo, ktere by bylo maximalne unifikovane v elektricke i motorove trakci. viz napr. OBB:

http://spz.logout.cz/fotoalbum/fotoalbu ... nik=at_001
http://spz.logout.cz/fotoalbum/fotoalbu ... nik=at_001


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
Když už o tom tady diskutujete: Evropské flirtování

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
488
07 úno 2006 10:26
PvvS píše:
Rusak se tu tezko mohl zkouset, nesplnuje sirkou skrine normy.


To se pane kolego milite. Litevske jednotky maji skrin uplne stejnou. Skoda je na Brnensku zkouset (predvadet) chtela. CD v tisku nekolikrat vypustily zpravu, ze o nich uvazuje. Dlouho dokonce v rychlikove verzi. Pokud me pamet neklame, tak tehdy si dal Drazni urat podminky kuli schvalivani typu, takze to cele "vysumelo".


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Rusak se tu tezko mohl zkouset, nesplnuje sirkou skrine normy.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
PvvS píše:
Konecne jednotka i pro IDS (kdyby se nakoupila)..
Eda píše:
Nicméně, už by se s těmi elektrickými jednotkami mělo něco dělat. Celá republika si vesele obnovuje a my jezdíme pořád ve starých hnusných pantografech. Mě by se třeba ty 671 líbily. Koncept dvoupatrové jednotky se mi nezdá být vůbec špatný.

Mě se koncept dvoupatrové jednotky tam, kde kapacitně stačí jednopatrová, zdá být špatným hodně - pomalá výměna cestujících a energetická náročnost při vyšších rychlostech jsou samy o sobě dost dobré důvody se jim vyhýbat.

Pro IDS by se mi nejvíc líbil basilejský flirt. Tady je vidět, jaké má taková hračka zrychlení (maďarský flirt je stejně dlouhý, těžký a výkonný jako ten basilejský).

Ad tr a výjimky: narážels ono slavné mylonitové těleso? To kdyby se s nějakým esšálkem potkalo, tak by to nedopadlo zrovna dobře...


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
tr: vím, že řada 471 dostala řadu výjimek z norem, hlavně co se týče hluku (třeba ventilátory) apod... Ale určitě neexistují výjimky na záležitosti bezprostředně ohrožující bezpečnost provozu. Co se týče střídavé části, tak bude podle mě dostatek času a zkušeností poučit se z chyb právě u Slováků. V tom jsem hledal v podstatě hlavní výhodu. Bude to zkoušeno u nás, tím pádem vybavit české papíry nebude zásadnější problém. A zkušenosti z provozu a vychytání porodních bolestí bude již taky hotové od východních sousedů...
Rozhodně nechci nějakým způsobem 671 propagovat, ale v případně eventuelního vyčlenění peněz by to byla nejrychlejší a nejefektivnější varianta od nákupu po uvedení do provozu. Protože by odpadly nebo se naprosto minimalizovaly prvotní problémy se schválením a obdobím tzv. "dětských nemocí".


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
Brno by snad mělo dostat slony někdy kolem roku 2012. Něco takového se nedávno psalo na ŽelPage, tak uvidíme, jak to nakonec dopadne. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Nicméně, už by se s těmi elektrickými jednotkami mělo něco dělat. Celá republika si vesele obnovuje a my jezdíme pořád ve starých hnusných pantografech. Mě by se třeba ty 671 líbily. Koncept dvoupatrové jednotky se mi nezdá být vůbec špatný.


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Datel píše:
Už jsem to tr-mu posílal jako SZ, ale možná by to zajímalo i ostatní:

Vím, že bylo dost Ešusů odstaveno, ale že to bylo až tak moc, tak to nevím? Dále vím o praskání čepů, ale to se snad povedlo již odladit a definitivně odstranit na nově vyráběných kusech?

Co se týče rozhoupání, tak bych z toho nedělal žádné větší drama. Jednotky musely při zkoušení projít dosti náročnými testy pro ověření zda-li se vejdou do tzv. kinematického obrysu pro vozidla. Pokud by tomuto kriteriu nevyhověly, neměly by na kolejích co dělat. A mezi kinematickým obrysem pro vozidla a průjezdným průřezem trati je taky určitá tolerance.


Viz SZ. Esusy z vice duvodu nejsou vhodne pro IDS JMK. A i pres ohlasene zkousky/prezentaci prvni stridave verze pro Litvu tady nikdy vlastni silou nejezdil. Teda jednu fotku esusu v Brne mam nekde v archivu z dne zeleznice nekdy v roce 2000 ci 2001. Musel bych to hledat. Tahal ho tehdy brejlovec, tusim 754.074:-)

A v tech tunelech by samozrejme "nedrhnul", ale nezapomen ze zijes v zemi s rozvinutou tradici vyjimek nej(h)ruznejsiho druhu... A jejich kombinovani vetsinou nedela v praxi dobrotu:-)


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Už jsem to tr-mu posílal jako SZ, ale možná by to zajímalo i ostatní:

Vím, že bylo dost Ešusů odstaveno, ale že to bylo až tak moc, tak to nevím? Dále vím o praskání čepů, ale to se snad povedlo již odladit a definitivně odstranit na nově vyráběných kusech?

Co se týče rozhoupání, tak bych z toho nedělal žádné větší drama. Jednotky musely při zkoušení projít dosti náročnými testy pro ověření zda-li se vejdou do tzv. kinematického obrysu pro vozidla. Pokud by tomuto kriteriu nevyhověly, neměly by na kolejích co dělat. A mezi kinematickým obrysem pro vozidla a průjezdným průřezem trati je taky určitá tolerance.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2676 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 108  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 24 lis 2024 08:15
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]