Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 640 z 723    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 637, 638, 639, 640, 641, 642, 643 ... 723  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
tramvaják píše:
Auto srazilo chodce u zastávky

Kód:
Brno /AKTUALIZOVÁNO/ - V ulici Věstonická v brněnských Vinohradech se stala nehoda přímo u zastávky MHD. Auto zde srazilo chodce. Jeho zdravotní stav je zatím neznámý, zraněného se ujali záchranáři. ....


http://brnensky.denik.cz/nehody/ctyri-n ... 00127.html

Co to má společnýho s DPMB? Snad jen to, že se to stalo u zastávky.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Tramvaják: Mám to přímo pod oknem, stalo se to tu, http://www.mapy.cz/#mm=FP@sa=s@st=s@ssq ... 35143@z=16 , od zastávky tak 150 metrů...

http://mobil.idnes.cz/pardubicky-doprav ... b_tech_hro Zajímavé, myslíte, že by se to mohlo ujmout? Nedokážu si představit otevírat noťas někde na zastávce, možná mobil.


Offline
470
01 zář 2005 23:14
Auto srazilo chodce u zastávky

Kód:
Brno /AKTUALIZOVÁNO/ - V ulici Věstonická v brněnských Vinohradech se stala nehoda přímo u zastávky MHD. Auto zde srazilo chodce. Jeho zdravotní stav je zatím neznámý, zraněného se ujali záchranáři. ....


http://brnensky.denik.cz/nehody/ctyri-n ... 00127.html


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
Tady je něco o sociálkách na konečné t-39.... :mrgreen:

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Na čipové karty jde už teď nahrát mnohem víc dat. Otázkou je, proč to nikdo nechce zavést a raději si vydává svoje vlastní karty. A nebál bych se toho, že si někdo přečte z karty všechny údaje. Každej se dostane jen k těm údajům, co má ve svém systému.
Příklad: Když do MZK používám ISIC, určitě se nedostanou k mému stavu peněz do menzy, stavu účtu na kopírky, známkám ve škole,....


Offline
Uživatelský avatar

2571
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Mauricio píše:
Zase karty... Kdyby už konečně někdo vymyslel jednu kartu, na kterou se dá nahrát více dat... Už teď mám po kapsách in-kartu ČD, čipovku na MHD Kroměříž, čipovku pro jízdy po zlínském kraji, čipovku pro vstup do školy, čipovku pro tankování paliva u Krodosu, jakousi kartu pro servis auta... Kam to mám dávat, vážně by nešlo udělat jednu kartu pro všechno?


To Mauricio: raději více karet, které podle potřeby nosím. Ve své peněžence mám šalinkartu, ISICa, vzp kartu a občanku a lováče. Víc nepotřebuji. In-kartu "tahám" jen při cestě vlakem, platební kartě je dobře doma, když ji stejně nepoužívám ke svému kontu, kartičky do knihoven (KJM a MZK) a kartu do zverimexu dle potřeby.

Bylo to by pěkné, že bych měl jednu kartu, která by mi sloužila jako šalinkarta, in-karta, do knihovny a kdo ví do čeho. Jenže nesmíš zapomenout, že data zapsaná na kartu také mohou být čtena i jinými, když by teoreticky chtěla instituce. (což je hlavní problém občanky + kartičky pojišťovny).

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Zase karty... Kdyby už konečně někdo vymyslel jednu kartu, na kterou se dá nahrát více dat... Už teď mám po kapsách in-kartu ČD, čipovku na MHD Kroměříž, čipovku pro jízdy po zlínském kraji, čipovku pro vstup do školy, čipovku pro tankování paliva u Krodosu, jakousi kartu pro servis auta... Kam to mám dávat, vážně by nešlo udělat jednu kartu pro všechno?


Offline
Uživatelský avatar

9272
10 čer 2004 11:19
Muzu pouzit svoji cipovou katu DPMB ? :lol: :lol: :lol:


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
mluvili o tom v regionálních zprávách na ČT1 jako o hotové věci napřesrok

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3213
14 čer 2004 18:56
blekfild
http://zpravy.idnes.cz/jizdenky-nahradi ... 6_brno_bor

Hehe, Opencard po brněnsku. To zase bude tunel :-)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
1078
09 lis 2006 18:16
marecek.00 píše:
Mimochodem, existuje vůbec nějaký středně až dlouhodobý plán rozvoje MHD? Přijde mi, že se tu střílí změny od boku kde by to tak mohlo a neřeší se jejich dopad, dokud se nezačne někdo bouřit, ostatně viz kolejní, ale nevidím v tom žádnou koncepci.

Já bych s tebou souhlasil. Připadá mi, že jakoby město nekomunikovalo s DPMB a naopak. Třeba smyčka technologický park, kdyby se umístila jinak (blíže kolejím VUT) a postavil tam pořádný chodník, tak nikdo ani necekne. Terminál u bohunické nemocnice. Sice hezký, ale že se tam nevytočí dva autobusy mi přijde na hlavu. Připadá mi, že když se něco staví, tak se to postaví tak, aby se tam dostala IAD a pak se teprve vymýšlí, jak tam dostat autobus. Třeba si myslím, že kdyby se na některých místech postavily pro autobusy nové smyčky, tak by se dalo ušetřit dost peněz na provozu. Třeba nápad, aby se daly ukončit linky 403/404 u smyčky ve Starém Lískovci (aby nemusely až na Osovou) a možná lehce posílit linku 69. Taková koncepce mi chybí, vynaložím nějaké peníze a pak šetřím na provozu. Také mi připadá nesmyslné, aby šalina na kampusu měla končit úvraťově. To znamená, že tam musí jezdit akorát linka 8 a tedy to zajistí výhradně spojení s Hlavním nádražím. Ale posily na lince 25 budou muset jezdit pořád, protože kdo cestuje na sever, tak by se mu to přes nádraží nevyplatí. Navíc u toho kampusu je sice hezké, že spočítali, že tam kapacita šaliny bude stačit. Ale pochybuji, že tam započítali to, že například tama bude cestovat o hodně více lidí z Kamenného vrchu. Toto řešení může dost změnit organizaci dopravy v této oblasti.

Ještě mě napadá s výstavbou nového nádraží. Sice je hezké, že náhradou za vlakovou stanici Horní Heršpice vznikne zastávka Vídeňská, ale taky jen na trati na Střelice. Takže kdo pojede od Modřic, tak vždycky bude muset přes centrum, navíc často zaplatí navíc jízdenku do zóny 100. Ale naopak, na trati od Střelic, vznikne zastávka Vídeňská a Starý Lískovec. Myslím, že by stačila jedna. Samozřejmě, ale na ni navázat MHD.


Offline
Uživatelský avatar

2571
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
k.vojta píše:
A co to vpravo :-D :
Příloha:
Kopie - DSC00915.JPG

No jo, toytoyka biggrin

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
A co to vpravo :-D :
Příloha:
Kopie - DSC00915.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

3977
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Kari píše:
Od postavení nové zastávky na Stránské skále jsem taqm nebyl. Chci se zeptat, nepostavili tam i sociální zařízení pro šofce?


já tam byl a žádnýho jsem si nevšiml. Jenom spousta křoví :mrgreen:.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
jako fór dobrý

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

3074
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Od postavení nové zastávky na Stránské skále jsem taqm nebyl. Chci se zeptat, nepostavili tam i sociální zařízení pro šofce?


Offline
Uživatelský avatar

3090
29 srp 2009 19:30
miropiro píše:
Myslím, že cíle obecně jsou známé. Jen je třeba je také někdy realizovat, že...každopádně nechápu (a doufám, že nejsem sám) nutnost výstavby zastávky Stránská skála, smyčka. Řekne mi někdo důvod té zastávky? Vstup do Zetoru je u zastávky Stránská skála, vozo km to sice nezvyšuje, ale...zas je to podle mě dost zbytečná investice.

V blízkosti zastávky ve smyčce by se měl probourat nový vchod do Zetora a zastávka (pokud se nepletu) je postavená za peníze firem.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

1893
01 srp 2006 14:13
Bezkov
marecek.00 píše:
Každá střední a větší firma, která chce existovat, musí mít nějaký střednědobý a dlouhodobý plán. A nemohu se zbavit pocitu, že naše MHD ho nemá a podle toho to tak vypadá. Ostatně podle toho vypadá i naše diskuze na tomto fóru.

Dnes si politici z ničeho nic nedělají (máme zde mafiánský kapitalismus). Jestli nějaké plány existují, jakože asi ano, tak se jedná pouze o formalitu. Pokud ten plán má nějakou hodnotu, tak ne větší než toaletní papír.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
miropiro píše:
Myslím, že cíle obecně jsou známé. Jen je třeba je také někdy realizovat, že...každopádně nechápu (a doufám, že nejsem sám) nutnost výstavby zastávky Stránská skála, smyčka. Řekne mi někdo důvod té zastávky? Vstup do Zetoru je u zastávky Stránská skála, vozo km to sice nezvyšuje, ale...zas je to podle mě dost zbytečná investice.

Což o to, cíle jistě známé jsou tedy vozit co nejvíc lidí za co nejmíň peněz, ale cíl není totéž co plán. (alespoň v managementu ne). Každá střední a větší firma, která chce existovat, musí mít nějaký střednědobý a dlouhodobý plán. A nemohu se zbavit pocitu, že naše MHD ho nemá a podle toho to tak vypadá. Ostatně podle toho vypadá i naše diskuze na tomto fóru. Správně by měl existovat onen plán a my bychom měli diskutovat o to, co by v tom plánu být mělo a co nemělo, popřípadě co by mělo být jinak. Ale řešíme tu jen ad hoc nástřely nějakých polořešení. A pokud to takto řeší i management DPMB, možná se tím mnohé vysvětluje...


Offline
Uživatelský avatar

2571
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Falkon píše:
Jen ještě jedna drobná poznámečka, která ovšem patří spíše do jiného vlákna a týká se zčásti linky a-53.
Zajímalo by mě, proč všichni (nebo aspoň drtivá většina) mluví (popř. píší) o zrušení zastávka Kolejní. Ta zastávka totiž nebyla zrušena, nýbrž ji nyní obsluhuje jiná linka. A když už jsme u toho, nevím, jestli se tím argumentem oháněl tady někdo z fóra, nebo to bylo v některém z těch mnoha článků, na něž tu byly odkazy, ale někdo použil reakci, že „Kdyby to byly důchodci, jezdily by jim tam busy každých 5 minut, a to ještě nízkopodlažní.“ Ona linka a-81, která tam (sice jednou za dvě hodiny, ale řeším něco jiného) jezdí snad není nízkopodlažní? A není snad primárně určena pro osoby se sníženou mobilitou?
Díky za odpovědi.

Tož to je pravda, v plánu linek DPMB zastávka Kolejní zmizela...
marecek.00 píše:
Mimochodem, existuje vůbec nějaký středně až dlouhodobý plán rozvoje MHD? Přijde mi, že se tu střílí změny od boku kde by to tak mohlo a neřeší se jejich dopad, dokud se nezačne někdo bouřit, ostatně viz kolejní, ale nevidím v tom žádnou koncepci.
Ale nikde jsem neviděl komplexní plán rozšiřování tramvajových a trolejbusových tratí, rozšiřování obslužnosti rozvíjejících se lokalit (například Líšeň u technického musea a další developerské lokality). Přijde mi, že vždycky se chvíli o něčem mluví (protažení na Lesnou, znovuzprovoznění líšeňské dráhy), ale koncepce veškerá žádná...

Myslím, že cíle obecně jsou známé. Jen je třeba je také někdy realizovat, že...každopádně nechápu (a doufám, že nejsem sám) nutnost výstavby zastávky Stránská skála, smyčka. Řekne mi někdo důvod té zastávky? Vstup do Zetoru je u zastávky Stránská skála, vozo km to sice nezvyšuje, ale...zas je to podle mě dost zbytečná investice.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

357
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Domis: Díky, to mě nenapadlo, sledovat na idsjmk.cz, jestli tam už náhodou něco nezajíždí.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Falkon píše:
A poslední dotaz, trošku reakce na jeden z posledních příspěvků v „Železnice v IDS“, co se týče rozšiřování (nevím, jestli se tomu tak dá říkat v pravém slova smyslu, ale určité rozšíření to je) na Bystřicko... sice se to netýká této části IDS, ale nevíte, jak je na tom Úsobrno? Vím, že se to tu taky řešilo, protože, pokud vím, Úsobrno nemělo přímou silnici vedoucí z JMK a proto ho Kordis nezaintegroval; zajímalo by mě, jak to s tím Úsobrnem vypadá.

Díky za odpovědi.

Ono to tu ještě asi nikdo nenapsal, ale Úsobrno je už od 13.12.2009 zaintegrované. Oficiálně to nebylo nikde prezentováno, ale jde to poznat z jízdního řádu 290


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Citace:
Jen ještě jedna drobná poznámečka, která ovšem patří spíše do jiného vlákna a týká se zčásti linky a-53.
Zajímalo by mě, proč všichni (nebo aspoň drtivá většina) mluví (popř. píší) o zrušení zastávka Kolejní. Ta zastávka totiž nebyla zrušena, nýbrž ji nyní obsluhuje jiná linka. A když už jsme u toho, nevím, jestli se tím argumentem oháněl tady někdo z fóra, nebo to bylo v některém z těch mnoha článků, na něž tu byly odkazy, ale někdo použil reakci, že „Kdyby to byly důchodci, jezdily by jim tam busy každých 5 minut, a to ještě nízkopodlažní.“ Ona linka a-81, která tam (sice jednou za dvě hodiny, ale řeším něco jiného) jezdí snad není nízkopodlažní? A není snad primárně určena pro osoby se sníženou mobilitou?

Bavit se o tom, jestli se v případě Kolejní jedná o zrušení, nebo ne. považuju za slovíčkaření.
I význam toho druhého kritizovaného vyjádření je docela zřejmý.
Zkrátka bezbariérové linky nikdy nebudou plnohodnotnou náhradou běžné pravidelné linky. A podle toho se také některé komentáře řídí.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Mimochodem, existuje vůbec nějaký středně až dlouhodobý plán rozvoje MHD? Přijde mi, že se tu střílí změny od boku kde by to tak mohlo a neřeší se jejich dopad, dokud se nezačne někdo bouřit, ostatně viz kolejní, ale nevidím v tom žádnou koncepci.
Ale nikde jsem neviděl komplexní plán rozšiřování tramvajových a trolejbusových tratí, rozšiřování obslužnosti rozvíjejících se lokalit (například Líšeň u technického musea a další developerské lokality). Přijde mi, že vždycky se chvíli o něčem mluví (protažení na Lesnou, znovuzprovoznění líšeňské dráhy), ale koncepce veškerá žádná...



David Jaša píše:
něco pro uživatele mareckek.00: http://www.humantransit.org/2010/01/a-c ... attle.html

(tedy pokud umí anglicky :twisted: )

Mrknu na to jak bude čas.

David Jaša píše:
PS: nechce se ti na :pivo: ? ;)

Proč ne :)

PS. sorry za opožděnou odpověď, měl jsem teď tak nabito, že jsem na vykecávání neměl čas.


Offline
Uživatelský avatar

357
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
miropiro píše:
Spíš by bylo lepší, kdyby spoje vložené v úseku Merhautova - Haškova jezdily jako jiná linka.

Třeba a-66 :-)

miropiro píše:
Ta paní má ale zřejmě na mysli, že když jí ujede přímá a-65 na Nadační, tak musí jet a-41/71 a ta je už prý moc plná...takhle to vidím...ne že by si nemohla dojít.

Možná má a možná nemá; v tom článku to není jednoznačné.

miropiro píše:
nevidím důvod protahování do Husovic (odpo navíc některé spoje a-25 stejně do Husovic jezdí)

Protahování určitě ne, maximálně navrácení. Ano, odpoledne některé spoje t-25; já to vidím takto: Někteří lidé (já, svého času a krom mě ještě několik dalších vystoupivších z linky S3) vystupující na žel. zast. Brno-Lesná, by se rádi dostali do Husovic. Linka a-57 to ve své trase před změnou splňovala. (Pozn. do školy jsem se potřeboval dostat ráno, ne odpoledne.) Sice už tento způsob teď nevyužívám, protože už studuju jinde, jen říkám, že to bylo krásné přímé spojení a neříkám, že se to musí vrátit.

Jen ještě jedna drobná poznámečka, která ovšem patří spíše do jiného vlákna a týká se zčásti linky a-53.
Zajímalo by mě, proč všichni (nebo aspoň drtivá většina) mluví (popř. píší) o zrušení zastávka Kolejní. Ta zastávka totiž nebyla zrušena, nýbrž ji nyní obsluhuje jiná linka. A když už jsme u toho, nevím, jestli se tím argumentem oháněl tady někdo z fóra, nebo to bylo v některém z těch mnoha článků, na něž tu byly odkazy, ale někdo použil reakci, že „Kdyby to byly důchodci, jezdily by jim tam busy každých 5 minut, a to ještě nízkopodlažní.“ Ona linka a-81, která tam (sice jednou za dvě hodiny, ale řeším něco jiného) jezdí snad není nízkopodlažní? A není snad primárně určena pro osoby se sníženou mobilitou?

A poslední dotaz, trošku reakce na jeden z posledních příspěvků v „Železnice v IDS“, co se týče rozšiřování (nevím, jestli se tomu tak dá říkat v pravém slova smyslu, ale určité rozšíření to je) na Bystřicko... sice se to netýká této části IDS, ale nevíte, jak je na tom Úsobrno? Vím, že se to tu taky řešilo, protože, pokud vím, Úsobrno nemělo přímou silnici vedoucí z JMK a proto ho Kordis nezaintegroval; zajímalo by mě, jak to s tím Úsobrnem vypadá.

Díky za odpovědi.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18059 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 637, 638, 639, 640, 641, 642, 643 ... 723  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 čer 2024 15:08
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]