Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 641 z 723    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 638, 639, 640, 641, 642, 643, 644 ... 723  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Citace:
Jen ještě jedna drobná poznámečka, která ovšem patří spíše do jiného vlákna a týká se zčásti linky a-53.
Zajímalo by mě, proč všichni (nebo aspoň drtivá většina) mluví (popř. píší) o zrušení zastávka Kolejní. Ta zastávka totiž nebyla zrušena, nýbrž ji nyní obsluhuje jiná linka. A když už jsme u toho, nevím, jestli se tím argumentem oháněl tady někdo z fóra, nebo to bylo v některém z těch mnoha článků, na něž tu byly odkazy, ale někdo použil reakci, že „Kdyby to byly důchodci, jezdily by jim tam busy každých 5 minut, a to ještě nízkopodlažní.“ Ona linka a-81, která tam (sice jednou za dvě hodiny, ale řeším něco jiného) jezdí snad není nízkopodlažní? A není snad primárně určena pro osoby se sníženou mobilitou?

Bavit se o tom, jestli se v případě Kolejní jedná o zrušení, nebo ne. považuju za slovíčkaření.
I význam toho druhého kritizovaného vyjádření je docela zřejmý.
Zkrátka bezbariérové linky nikdy nebudou plnohodnotnou náhradou běžné pravidelné linky. A podle toho se také některé komentáře řídí.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Mimochodem, existuje vůbec nějaký středně až dlouhodobý plán rozvoje MHD? Přijde mi, že se tu střílí změny od boku kde by to tak mohlo a neřeší se jejich dopad, dokud se nezačne někdo bouřit, ostatně viz kolejní, ale nevidím v tom žádnou koncepci.
Ale nikde jsem neviděl komplexní plán rozšiřování tramvajových a trolejbusových tratí, rozšiřování obslužnosti rozvíjejících se lokalit (například Líšeň u technického musea a další developerské lokality). Přijde mi, že vždycky se chvíli o něčem mluví (protažení na Lesnou, znovuzprovoznění líšeňské dráhy), ale koncepce veškerá žádná...



David Jaša píše:
něco pro uživatele mareckek.00: http://www.humantransit.org/2010/01/a-c ... attle.html

(tedy pokud umí anglicky :twisted: )

Mrknu na to jak bude čas.

David Jaša píše:
PS: nechce se ti na :pivo: ? ;)

Proč ne :)

PS. sorry za opožděnou odpověď, měl jsem teď tak nabito, že jsem na vykecávání neměl čas.


Offline
Uživatelský avatar

357
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
miropiro píše:
Spíš by bylo lepší, kdyby spoje vložené v úseku Merhautova - Haškova jezdily jako jiná linka.

Třeba a-66 :-)

miropiro píše:
Ta paní má ale zřejmě na mysli, že když jí ujede přímá a-65 na Nadační, tak musí jet a-41/71 a ta je už prý moc plná...takhle to vidím...ne že by si nemohla dojít.

Možná má a možná nemá; v tom článku to není jednoznačné.

miropiro píše:
nevidím důvod protahování do Husovic (odpo navíc některé spoje a-25 stejně do Husovic jezdí)

Protahování určitě ne, maximálně navrácení. Ano, odpoledne některé spoje t-25; já to vidím takto: Někteří lidé (já, svého času a krom mě ještě několik dalších vystoupivších z linky S3) vystupující na žel. zast. Brno-Lesná, by se rádi dostali do Husovic. Linka a-57 to ve své trase před změnou splňovala. (Pozn. do školy jsem se potřeboval dostat ráno, ne odpoledne.) Sice už tento způsob teď nevyužívám, protože už studuju jinde, jen říkám, že to bylo krásné přímé spojení a neříkám, že se to musí vrátit.

Jen ještě jedna drobná poznámečka, která ovšem patří spíše do jiného vlákna a týká se zčásti linky a-53.
Zajímalo by mě, proč všichni (nebo aspoň drtivá většina) mluví (popř. píší) o zrušení zastávka Kolejní. Ta zastávka totiž nebyla zrušena, nýbrž ji nyní obsluhuje jiná linka. A když už jsme u toho, nevím, jestli se tím argumentem oháněl tady někdo z fóra, nebo to bylo v některém z těch mnoha článků, na něž tu byly odkazy, ale někdo použil reakci, že „Kdyby to byly důchodci, jezdily by jim tam busy každých 5 minut, a to ještě nízkopodlažní.“ Ona linka a-81, která tam (sice jednou za dvě hodiny, ale řeším něco jiného) jezdí snad není nízkopodlažní? A není snad primárně určena pro osoby se sníženou mobilitou?

A poslední dotaz, trošku reakce na jeden z posledních příspěvků v „Železnice v IDS“, co se týče rozšiřování (nevím, jestli se tomu tak dá říkat v pravém slova smyslu, ale určité rozšíření to je) na Bystřicko... sice se to netýká této části IDS, ale nevíte, jak je na tom Úsobrno? Vím, že se to tu taky řešilo, protože, pokud vím, Úsobrno nemělo přímou silnici vedoucí z JMK a proto ho Kordis nezaintegroval; zajímalo by mě, jak to s tím Úsobrnem vypadá.

Díky za odpovědi.


Offline
Uživatelský avatar

2571
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Falkon píše:
Zrušili většinu spojů autobusu 65 a odpoledne to pak jezdí neuvěřitelně přecpané, protože spousta lidí jede do Kuřimi nebo Lelekovic.
Paní Kadlčková zřejmě jezdí do Lelekovic linkou 65, která tam ovšem vůbec nejezdí, to by mě zajímalo, jak to dělá.
Achjo, tyhle jejich kecy mne vážně začínají iritovat; ještě si stěžuje na intervaly, no to už je moc. Když ujede a-65, nasednu do nejbližší a-41/71 a ten kousek na Nadační, nebo kam potřebuje, dojdu pěšo, ne? Dřív jim to tam nejezdilo vůbec a taky si nestěžovali. DPmB by neměl zavádět žádné novinky, aby si na to lidi náhodou nezvykli a pak, po omezení či zrušení, nezahrnovali DP zbytečnými stížnostmi...

No, raději už přestanu, nebo se dostanu do ráže :-)

Ta paní má ale zřejmě na mysli, že když jí ujede přímá a-65 na Nadační, tak musí jet a-41/71 a ta je už prý moc plná...takhle to vidím...ne že by si nemohla dojít.

Zajímavá informace je v článku i o a-57.
Já nevím, jak vy, ale já jsem spokojen. Merhautova je sice podivná smyčka, ale vozo km to šetří, tak nevidím důvod protahování do Husovic (odpo navíc některé spoje a-25 stejně do Husovic jezdí). Do Útěchova bych to neprotahoval, byl by v tom zmatek (jen v Soběšicích bych lépe vyřešil přestup od Útěchova). Spíš by bylo lepší, kdyby spoje vložené v úseku Merhautova - Haškova jezdily jako jiná linka.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

357
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Pavel píše:
Vraťte zpátky spoje MHD, žádají Brňané
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 00125.html


Zrušili většinu spojů autobusu 65 a odpoledne to pak jezdí neuvěřitelně přecpané, protože spousta lidí jede do Kuřimi nebo Lelekovic.
Paní Kadlčková zřejmě jezdí do Lelekovic linkou 65, která tam ovšem vůbec nejezdí, to by mě zajímalo, jak to dělá.
Achjo, tyhle jejich kecy mne vážně začínají iritovat; ještě si stěžuje na intervaly, no to už je moc. Když ujede a-65, nasednu do nejbližší a-41/71 a ten kousek na Nadační, nebo kam potřebuje, dojdu pěšo, ne? Dřív jim to tam nejezdilo vůbec a taky si nestěžovali. DPmB by neměl zavádět žádné novinky, aby si na to lidi náhodou nezvykli a pak, po omezení či zrušení, nezahrnovali DP zbytečnými stížnostmi...

No, raději už přestanu, nebo se dostanu do ráže :-)


Offline
1078
09 lis 2006 18:16
Vraťte zpátky spoje MHD, žádají Brňané
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 00125.html


Offline
Uživatelský avatar

3342
13 lis 2004 11:58
sportovecbrno píše:
Nehoda na Dornychu


jen doplním, že to schytala 1217..


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
A prý to na 63 byl mikrospánek řidiče...

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
Nehoda na Dornychu

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
100
12 dub 2009 18:15
Už se to tu na fóru řešilo, tady názor idnes...


http://zpravy.idnes.cz/na-facebooku-jso ... 8_brno_krc


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
Zase ta Kolejní!!

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
Tasa píše:
řekl bych, že spíš SŽDC


Byla to citace z článku.... já tyto vědomosti nemám O:)

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
Uživatelský avatar

3213
14 čer 2004 18:56
blekfild
nějak se tam kloubák otočit musel, když tam pravidelně na jednom kurzu zajížděl. Jinak když už by se stavěla trať na Lesnou, tak návaznost na trolejbus lze řešit přidáním tramvajové zastávky Merhautova ke křižovatce s Provazníkovou. Při troše snahy by na to místo bylo.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3704
28 úno 2006 19:00
MartinV píše:
na d-5 by přitom stačilo přidat tak dva vozy.
jestli prodloužení až na Haškovu, pak to je myslím něco málo víc, než 2 vozy :-k

Nerozumím úplně reakci: Myslel jsem samozřejmě přidat dva vozy k těm, co už tam jezdí, aby při prodloužení zhruba o 1,5 km zůstal stejný interval.
Do Soběšic silnice moc široká není a zatáček je tam požehnaně.
Mají pravdu ti, kteří psali, že se kloubák v Soběšicích neotočí...


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Dobře, pokud není problém se s kloubem do Soběšic dostat, minimálně se v nich neotočíš...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
pepola píše:
K té Lesné:
Věřte - nevěřte, ale prodloužením tramvaje na Haškovu by se ušetřilo! Mám to od jednoho zdroje, kterému věřím!
Odbourala by se linka 46, a-45 by jezdila západní částí a a-57 by se zkrátila na úsek Haškova - Soběšice, čli úspora vozokm jako hrom!!
na d-5 by přitom stačilo přidat tak dva vozy.


Ale při tomto návrhu chybí návaznost z východní stany Lesné na 25, 26. Když i dnes v době krize je prakticky kvůli přestupu na trolejbus (takto je to prezentováno dpmb) linka 46 stále v provozu, ale 46 samozřejmě hlavně odlehčuje lince 45. Větší problém ale podle mě je další zkrácení linky 57 na Haškovu, kde bude třeba přestoupit. To by se dalo vyřešit spojením a-45 a a-57 do jedné linky a-45 v trase Mariánské údolí - Stará osada - Halasovo nám. - Haškova - Soběšice, která by určitě všem (cestujícím) vyhovovala. Vrátila by se na původní trasu po Provazníkové, kde by byl zajištěn přestup na 25, 26 a i d-4. Nevím ale, jak by klouby zvládaly úsek Lesná - Soběšice (do útěchova se samozřejmě přesedne na a-43) ale zde je silnice poměrně kvalitní, široká a moc zatáček tu také není


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
pepola píše:
K té Lesné:
Věřte - nevěřte, ale prodloužením tramvaje na Haškovu by se ušetřilo! Mám to od jednoho zdroje, kterému věřím!
...
na d-5 by přitom stačilo přidat tak dva vozy.

jestli prodloužení až na Haškovu, pak to je myslím něco málo víc, než 2 vozy :-k


Offline
Uživatelský avatar

3704
28 úno 2006 19:00
K té Lesné:
Věřte - nevěřte, ale prodloužením tramvaje na Haškovu by se ušetřilo! Mám to od jednoho zdroje, kterému věřím!
Odbourala by se linka 46, a-45 by jezdila západní částí a a-57 by se zkrátila na úsek Haškova - Soběšice, čli úspora vozokm jako hrom!!
na d-5 by přitom stačilo přidat tak dva vozy.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Mám za to, že budova ČD, zbytek SŽDC.


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Honny: mělo by to tak být, že nádražní budovy "spravují" ČD


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Nejsem si, pravda, úplně jist, ale nespadly nádraží drahám? A SŽDC má jen nástupiště?

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
sportovecbrno píše:
"Nádraží je majetkem Českých drah...."

řekl bych, že spíš SŽDC

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Nákupní centra někde prostě stát budou. Budou-li umístěny v dosahu uzlu MHD, budou mít lidi méně důvodů prohánět se po městě auty.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Pavel: Šlo hlavně o zrušení obou původních okružních linek 46/66.

Pokud to nádraží tak výrazně prodlouží docházkovou vzdálenost k perónům, tak jsem proti tomu, ať to zaplatí kdokoliv. A celkově mi přijde jako veliký nadstandard v dnešní době takto velkolepě investovat do malého nádraží v Kr. Poli, které by stačilo za pár desítek milionů rozumně opravit.


Offline
Uživatelský avatar

2571
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Eda píše:
... postavit investorům obchodní centrum, jehož vedlejší funkcí bude mimo jiné i nádraží, nebo postavit lidem funkční a pro lidi efektivní nádraží, kde budou v rozumné míře zastoupené i obchody, samozřejmě, ale hlavní účel budovy bude spočívat v plnění funkcí nádražní budovy?


Obchůdky nádraží vždy oživí, to je pravda. Ale ač se mi líbí oprava pražského hlavního nádraží, tak se mi zdá, že těch obchodů je tam až moc a prostě vzniklo takové menší NC.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18062 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 638, 639, 640, 641, 642, 643, 644 ... 723  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 čer 2024 13:12
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]