Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 645 z 726    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 642, 643, 644, 645, 646, 647, 648 ... 726  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

163
26 črc 2006 15:05
Zbytečných 700mega. Plánují blbosti (nadchod) místo aby efektivně naplánovali rekonstrukci stávající budovy a třeba její rozšíření až k tramvaji s využitím existujícího nadjezdu pro auta. Milion za návrh v tahu...


Offline
1099
09 lis 2006 18:16
EDA: na tvou otázku. Pokud projekt staví a tedy platí Brno (stát...), tak by mělo stavět nádraží s obchody. Pokud projekt staví soukromý investor tak již logický staví obchody, kde je i nádraží (samozřejmě město ho musí usměrňovat). To je za to daň, protože jinak by se mu ta investice třeba nevyplatila. Ono se to nedá brát obecně, každý projekt je jiný. Ale momentálně tento problém vidím tak, že buď tam soukromý investor postaví obchody, kde bude i nádraží. Nebo to zůstane deset let, tak jak to je. Možná to vymalují. Je to prostě jen o penězích o ničem jiném. Nechci říkat, že ten projekt královopolského nádraží je dobrý, ale jelikož je tam dost stísněný prostor, tak se tam nedá nic extra vymyslet. Ale myslím si, že pokud tam nebude fungovat soukromý investor, tak aji když se to zrekonstruuje, tak do roka to lidi zase zničí.

Myslím si, že prodloužení do Bosonoh, Staré Líšně a na Kamechy musí být nyní ztrátové. S tou Lesnou to není jen o vozokilometrech, ale také o údržbě tramvajové trati, která taky něco stojí. Ale aji kdyby tam Brno něco ušetřilo (což je možné, nechci se hádat, protože nejsem odborník), bude muset zaplatit velkou investici. Navíc jak píše David Jaša musí to být správně navržené, což mám pocit, že se snad v Brně za posledních x let nepovedlo. Ono se tada toho moc nepostavilo. Mohl by jsi tady prosím napsat to plánované linkové vedení na Lesnou (jestli ho máš), ke mně se akorát dostalo kudy mají vést koleje. Docela by mě to zajímalo. Dík


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Ideální by byla třetí možnost: nechat soukromého investora postavit nádraží s obchody, v rámci schvalovacích řízení si pak pojistit, aby cestujícím obchody a další serepetičky nepřekážely.


Offline
9988
15 led 2005 23:41
Eda:
V naší republice bohužel spíše první možnost.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Pavel píše:
Takže tento projekt by městu sypal nějaký penízky, což se u prodloužení tratí říct nedá, tam je to přesně naopak...
Není. Alespoň tedy ne obecně. Tramvaj má od jisté poptávky menší provozní náklady oproti gumokolní MHD, takže správně navržená prodloužení peníze městu sice nesype, nicméně je oproti stavu "před" šetří.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Zrovna u té Lesné to není tak docela pravda. Srovnáme-li plánované vedení linek po postavení nové trati a schéma dopravy v roce 2009 zjistíme, že by se každý rok několik tisíc vozových kilometrů ušetřilo.

Pavle, ty argumenty, co říkáš, jsou sice pěkné, ale co si myslíš, že by mělo být pro město prioritou, postavit investorům obchodní centrum, jehož vedlejší funkcí bude mimo jiné i nádraží, nebo postavit lidem funkční a pro lidi efektivní nádraží, kde budou v rozumné míře zastoupené i obchody, samozřejmě, ale hlavní účel budovy bude spočívat v plnění funkcí nádražní budovy?


Offline
1099
09 lis 2006 18:16
Já bych s vámi tak úplně nesouhlasil, že ten projekt je o ničem. Argument, ať se použijí ty peníze raději na prodloužení tratí, nelze podle mě v tomto případě vůbec brát v úvahu. Protože je jasné, že v tomto projektu hraje roli jediné a to je soukromý investor, který by teoreticky tuto budovu mohl zafinancovat celou nebo si ji pronajme. Takže tento projekt by městu sypal nějaký penízky, což se u prodloužení tratí říct nedá, tam je to přesně naopak. Tedy sice zvýšení přestupní doby, ale na druhou stranu nádraží, o které se bude někdo starat. Což už dle mého názoru argument je. Samozřejmě z toho vychází, proč je to všechno řešeno s nadchody, takhle totiž lidi dokážou protlačit kolem více obchodů. Ten projekt je přece úplně stejný, jak se plánuje nové hlavní nádraží, které by měl také zaplatit soukromý investor.


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
No, ale nacpat všechny (t)busy na jedno místo by nebylo špatný, a šlo by to po drobné úpravě i teď. To přebíhání z jedné strany na druhou (a pro neznalého hledání správnýho označníku) je nepříjemný.
miropiro píše:
ale ne přisunovat budovu k tramvaji.

Když, tak naopak.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

2578
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Jako lávka nad kolejištěm prosím z hlediska designu. Ale jinak funkčně nic moc.
Souhlasím, že nádraží v Králově Poli potřebuje oživit a zkulturnit. Ale takto? Současný stav přístupu k vlakům má akorát nevýhodu absence eskalátoru nebo nakloněné roviny, což by ulehčilo přístup vozíčkářům (kór, když máme ty nízkopodlažní Regionovy, žeee). Přístup k těm dvěma důležitým perónům (žádné jiné se ani cestujícími nepoužívají) bych vybílil, oživil. Nějak by to šlo.
Přestup vlak - tramvaj či bus v KrPoli považuji v současné době za pohodový. Možná přidat stromy, ale ne přisunovat budovu k tramvaji.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Ojin: lidi z Kuřimi a Tišnova by ocenili možnost přestoupit na R3 i mimo Hl. n. Taky ne všechny diametrální vlaky musí pokračovat dál na sever.


Offline
9988
15 led 2005 23:41
Datel
Myslel jsem, že bys mohl vědět, že přínos těchto a podobných staveb pro běžné lidi (= cestující apod) je NULOVÝ - bohužel tomu tak v dnešní době je. Naopak, mnohdy je to ještě horší.


Offline
Uživatelský avatar

441
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
David Jaša:
No, je otázka, jestli by cestující z Řečkovic, Kuřimi, Tišnova apod. ty čtyři (+doba závleku) minuty ocenili, když stejně na většinu linek, co jsou v tom přestupním uzlu, by mohli přestoupit v ostatních zastávkách (Tylova, Skácelova). Ale dala by se tama nějaká zavést městská linka např. Technologický park - Tylova - Krpole n. - Lesná - Židenice - Černovice - hl. n. - někam (Střelice, Sokolnice, Židlochovice)

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Souhlas s Edou, proč se zase zbytečně utrácejí peníze na nějaké nesmyslné a v současných finančních podmínkách naprosto evidentně nerealizovatelné projekty. Architektonicky to nevypadá zle, nicméně ten nachod je blbost největší. To už níže taky někdo zmiňoval. A docházková vzdálenost na tram bude díky hale a x-kšeftům delší. Jaký je tedy přínos pro běžné cestující, krom toho, že to bude aspoň chvíli moderní a možná čisté? Odpovím si sám, žádný. [-X


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Ojin píše:
A je otázka, jestli má cenu vrážet takový love zrovna do tohohle nádraží, pokud by se nekdy v budoucnu dělal kolejové diametr, tak krpolské nádr dost klesne na významu.
Což by bylo dost blbý, udělat si z něj nepřestupní neuzel ala zastávka Židenice - Stará Osada. Nicméně s rychlými jednotkami by šlo v Krpolu úvraťovat (obrat takové jednotky vezme 4 minuty bez vaty):


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

441
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Proboha, kdo zas tohle vymyslel? Naco tahat lidi vrchem. Ti z toho budou určitě nadšení, že vylezou tři patra nahoru, aby pak museli slézt dvě patra dolů, místo aby šli pěkně rovno a pak pár schodů nahoru jako teďka. A je otázka, jestli má cenu vrážet takový love zrovna do tohohle nádraží, pokud by se nekdy v budoucnu dělal kolejové diametr, tak krpolské nádr dost klesne na významu.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
9988
15 led 2005 23:41
Eda:
To spíše někdy u piva, je to na delší debatu a jsem moc líný na to to sem rozepisovat.


Offline
Uživatelský avatar

9317
10 čer 2004 11:19
No , krpole nadrazi by se mi vcelku libilo, jenom mam obavu z toho nadchodu . Aby prekonal estakadu a jeste nadrazi, tak musi byt vcelku vysoko. Navic pomerne dlouhy. Aby z toho nevzniko neco jako Ostrava hlavni. Dlouhy nudny nadchody a dost prodlouzena dochazkova vzdalenost. Ale furt lepsi jak stavajici krychloid s jeho hnusnym vnitrkem.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
V době krize stavět tohle mi přijde jako luxus. Mít 700 milionů, investuju je radši do tramvajové trati na Lesnou nebo tramvajové trati ke Kampusu. Architektonicky se mi to sice líbí, ale nemáme "udělané resty" z posledních 20 let a zase máme velké oči. To je všude nějaký projekt, kde samotné naprojektování stojí miliony a miliony, a realizace v nedohlednu.

mauricio: Co se ti nelíbí na Kampusu? Mě se třeba nelíbí, že už tam není hned od začátku jednou pro vždy vyřešená dopravní obslužnost tramvajovou tratí, ale vůči tomu funkčnímu komplexu jako takovému nic nemám.


Offline
9988
15 led 2005 23:41
narozdíl třeba od dvojičky Kluchova-Raisova

Pořád čekám, kdy bude nějaký průser z toho, že se na Kluchové vystupuje předníma dveřma do křoví nebo zadníma do křižovatky. I když rád vystupuju do křižovatky, je to o ty jedny dveře blíž domů.

Kampusem myslíš kampus MU nebo Campus square

Oboje. Prostě celý ten celek, na který bohužel teď vidím z okna. Asi si otočím monitor na druhou stranu a budu se dívat do zdi.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Pepola: zrovna zdvojená Optátova je smysluplná věc, narozdíl třeba od dvojičky Kluchova-Raisova.

Ad KPN: Tak prostor pro zlepšení by tam byl a to v rámci "pouhých" úprav. Třeba natřít spodek estakády na bílo, dát mezi její nosné konstrukce světlík, nějakou průsvitnou střechu mezi estakádu a vchod do nádraží dát budově nádraží slušivou fasádu, udělat místo na nějakou večerku a kavárnu/hospůdku atd...

Mauricio: Kampusem myslíš kampus MU nebo Campus square?


Offline
9988
15 led 2005 23:41
Hádám, že to zase bude jako Kampus - funkčně úplně mimo. A předražený, aby si někdo mohl namazat kapsu.

MartinV
To, že se mi to nelíbí, neznamená, že se mi stávající líbí. Mám jen určité výhrady k designu a, tradičně, k funkčnosti (která sice není v článcích nějak moc vysvětlena, ale známe to) - mám dojem, že dnes se neumí postavit veřejná budova splňující jednoduchost, funkčnost a praktičnost (opět - viz Kampus nebo třeba autobusové nádraží v Přerově či Plzni (nebo Budějovice, teď nevím)). Nojo, nejsme před 20 lety...


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Taky se mi to docela zamlouvá, ovšem by mě zajímalo, jestli to v dohledné době (= několik desetiletí sarcastic ) vyroste...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Proč ne, vždyť je to skoro za pusu.
Oni snad spadli z jahody na znak, na tohle love jsou a na prodlužování tramvajových tratí tam, kam je to potřeba to ne.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Mauricio píše:
Ač se mi třeba "Chobotnice" líbí a proti ní vůbec nic nemám, tohle je celkem hnus. A drahej hnus.

Taktak. A konzervativní nejsu. :) Zlatý Hradec.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mauricio: je snad lepší stávající stav?? Koneckonců nesmíš být tak konzervativní


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18134 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 642, 643, 644, 645, 646, 647, 648 ... 726  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 pro 2024 20:57
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]