Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 6 z 49    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 49  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Mauricio píše:
To je ten spolek, jak kdesi o pár ulic vedle parkoval jakejsi kamion a autobus, aby demonstroval, o kolik parkovacích míst ctěné obyvatelstvo přijde výměnou za to, že tam to obyvatelstvo chce autobusovou zastávku? Nebo to si s něčím pletu?

To je zase "Pohoda bydlení na ulici Březinova". :mrgreen:
http://www.tlapkabrezinova.cz/lidicky-nenechte-se-znovu-podvest-jako-v-roce-2014/

Diagnóza neznámá.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ad Zvonařka: ÚAN má opravdu obnovené napojení do ulice Plotní. V projektu TT Plotní to nebylo, ale zjevně proběhla nějaká dodatečná změna.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
AurumTheEnd píše:
Neměl na místě té opuštěné jídelny (či co to bylo) mezi Klácelkama a Brněnkou vyrůst nějaký parčík? Nebo si to s něčím pletu? :-s


Park po opuštěné jídelně má být z druhé strany Monte Bú, na Žižkově.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Jakub S. píše:
Tak kruháč na Náměstí Míru je definitivně minulostí ;-). Včera byly publikovány výsledky architektonické soutěže, osobně to hodnotím jako velmi slušné. Jak vítězný návrh, tak další v pořadí.


Teď ještě zda se toho za našich životů dočkáme...

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
149
30 říj 2019 16:42
K odstavovaní vozů v tunelu: jestli si dobře pamatuji tak na schůzi před zahájením fyzické stavby (myslím stavbu ne přeložky nebo bandu hlavounu klepajici na šutr) bylo řečeno že budou brány na portálech. Takže by nemusel být problém s odstavením ani v samotném tunelu i když je pravda že by se to nemuselo líbit DÚ protože je to v kopci.


Offline
149
30 říj 2019 16:42
Ono je celkem divoký kamkoliv z Náměstí Míru prodloužovat nebo spojovat s jinou trati. Vím že to co tu navrhnu je ještě hloupejši nápad protože to už prostě nejde udělat ale vést trať na Krondlovu a pak šílenou soustavou serpentin a mostů ve Wilsonově lese svést mezi budoucí tunel a zastavku Brafova.

Jinak kdybych se měl k vizualizaci budoucí podoby Náměstí Míru přemýšlel bych o otočení smyčky aby lidi vystupovali a nastupovali směrem do toho parčíku když už jsme tak posedlí tou bezpečnostní


Offline
Uživatelský avatar

192
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
Tohle vše já vím, jen jsem se nad tím nahlas zamyslel. :D


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
MHD Brno píše:
Je to opravdu jen šotomagorie, ale co takhle prodloužit linku 4 do smyčky Komín takhle? biggrin


Jednak to neprojde přes nás místní, jednak doporučuju shlédnout křižovatku Veveří x Mučednická x Tábor. Mučednická (Březinova) začíná dost razantně stoupat už na hraně křižovatky, a prostor pro případné terénní úpravy není. A jednak přepravní potenciál v relaci Mírák - Komín?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2562
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
I když je to trochu mimo téma, doplním, že obecně, ač mají kačeny nějaké nevýhody, mám tyto vozidla obecně raději než sarančata.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Protože to tu ještě nepadlo jasně, tak doplním, že dle informací, které byly v minulosti publikovány, odstavné koleje v Kampusu jsou určeny i pro noční odstav a tedy má jít o oplocený a hlídaný areál, podobně jako na Mifkově.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Jestli tam bude plot a brany nevim ale snad jo, jinak by to bylo leda na odstav trhacek a i to by si koledovalo o sprej...
Kampus/Liskovec je od vozoven daleko, tak aby prvni odjezd jel nejpozdeji x minut po posledni noci, muze byt zacatek smeny pozdeji (nemusi to jet pul hodiny pres mesto)... Lisen je taky daleko od vseho tak proto se tam nechavaji 4 vozy a ne treba jen 2...
Prekvapilo by me kdyby se setrilo na plotu pri potencialu tehle uspor... bouda pouzitelna pro hlidace podle vizualizaci by tam byt mela

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Tak v Kampusu+SL to určitě půjde taky, ale proč přejíždět obousměrným vozem na linku s jednosměrnými vozy? Navíc je tu otázka bezpečnosti, jelikož jet po nesprávné koleji v tunelu je přece jen rizikovější než na "volné" trati mezi Jírovou a Mifkovou. I tam platí bezpečnostní omezení rychlosti. Druhá varianta s jízdou tunelem po směru a Osová - SL po nesprávné koleji se mi zdá přece jen lepší (pokud by se to mělo přece jen realizovat).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
588
25 říj 2019 10:12
Myslel jsem si, respektive jinak se z téhle situace ani dostat vlastně nedá. Ale nikde jsem o tom neviděl žádnou zmínku nebo fotku, šotouši o tři čtvrtě na pět asi ještě spí... sarcastic Tak pokud už se jízda po nesprávné koleji praktikuje na Jírově/Mifkově, tak u Kampusu/SL by to snad mělo jít taky, byť je to jiný postup.


Offline
Uživatelský avatar

1626
10 čer 2006 20:45
Brno
A ono je v plánu tam na noc něco odstavovat? Brány nějaký a oplocení je v plánu?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
Přesně, jak píše king. Jen bych doplnil, že o víkendu i druhý vůz jede až z Jírovy a první vůz na koleji z centra provede režijní obrat Jírova - Mifkova - Jírova a výchozí zastávkou je také Jírova.


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Ono ten první spoj by mohl prostě z Kampusu na Osovou dojet po nesprávné koleji a pak by po obratu na Osové byl naštelovaný na cestu do Lískovce... Ta nutnost obratu je trochu nepraktická (prodloužení doby přejezdu) a taky to omezuje možnost přejezdů mezi d-8 a d-6 během dne... Ale je to fakt spíš třešínka na dortu :)

Ondrah98: Pokud vím, ten druhý spoj právě jede z Jírovy na Mifkovu režijně po nesprávné koleji a začíná jízdu už na Mifkové... Další v pořadí jsou spoje které nocují na Jírové směr Mifkova (taky asi 2 vozy), ty si prostě dojedou na Mifkovu a vyjedou z ní...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
588
25 říj 2019 10:12
Logicky.

Mimochodem jak to funguje dál? Na koleji směr centrum zůstane po odjezdu prvního vozu od označníku ještě jeden vůz, ale druhý spoj už jede z Mifkovy...


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
Ta první osmička z Jírovy je vůz, který na Jírově nocuje u označníku směr centrum a za ním je "odstaven" ještě další vůz.


Offline
588
25 říj 2019 10:12
Tak ono by to šlo i prostě projet v protisměru ty dvě zastávky do smyčky Starý Lískovec. Vzhledem k tomu, že se bavíme o hodinách, kdy tam nic nejezdí, protože je moc brzo, tak by tam nemělo hrozit žádné nebezpečí. Ale asi by v tom byl problém především legislativní...

Já osobně bych si tipnul, že se šestka od Kampusu vypraví a začne svou trasu prostě až na Osové (respektive klidně už u Kampusu) a Dunajskou a SL smyčka vynechá. V Líšni jede podle aktuálních jízdních řádů první osmička z Jírovy ve 4:43, ale z Mifkovy až 4:52. Prostě první spoj neobslouží celou trasu, stejně jako poslední při zátahu do vozovny neobslouží celou trasu.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
king666 píše:
U trate ke Kampusu mi ke spokojenosti chybi akorat umozbeni otoceni ve smycce Svermova i ve smeru od Stareho Liskovce/Kampusu... U tech 4 odstavnych nocovacich mist u Kampusu by bylo celkem prakticky moct z nich co nejsnadneji vypravit i prvni ranni kurz d-6 :)

Pro možnost jízdy obousměrné tramvaje od Kampusu směrem do Lískovce není nutno projíždět smyčku Švermova. Stačila by pouze jedna kolejová spojka.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7142
27 úno 2010 07:40
Tak ono by to asi šlo i s otočením na Švermovce, ale asi by to bylo trochu složitější.


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
U trate ke Kampusu mi ke spokojenosti chybi akorat umozbeni otoceni ve smycce Svermova i ve smeru od Stareho Liskovce/Kampusu... U tech 4 odstavnych nocovacich mist u Kampusu by bylo celkem prakticky moct z nich co nejsnadneji vypravit i prvni ranni kurz d-6 :)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

2548
13 črc 2009 13:42
miropiro píše:
Možná v tom, že to, co dnes máme obousměrné, jsou kačeny, které svým uspořádáním možná nejsou tak fajn kvůli schodům. Jinak historii budování tratí v Budapešti jsem nestudoval, ale řekl bych, že ta koncepce úvratí se jim docela hodí, to ostrovní nástupiště mi přijde jako dobré řešení u některých zastávek.

Jasně, kačeny i přes to, jak krásné a spolehlivé stroje to jsou, mají své nevýhody. Zejména velké vybočování v obloucích a malý podíl nízké podlahy. Ale nejsou to jediné obousměrné tramvaje na světě a dneska se už vyrábí plno jiných typů, které tyto nedostatky už nemají. Takže přestat budovat úvratě kvůli tomu, že nemáš rád kačeny... To je nesmysl, že ano?

Úvrať má obrovskou výhodu, že se dá zřídit i v místě, kam se smyčka prostorově nevejde. Typicky na Mifkově nebo u kampusu. No a když tyto dvě konečné jsme schopni spojit jednou linkou, tak těch obousměrných vozů nepotřebujeme tolik. Za mě ideální.


Offline
1781
04 bře 2012 23:26
MHD Brno píše:
Je to opravdu jen šotomagorie, ale co takhle prodloužit linku 4 do smyčky Komín takhle? biggrin

Mně se to líbí. Jasně, je to asi nereálné, ale bylo by to fajn.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6668
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ad Březinova: Hlavně vybudovat dnes novou trať takto blízko barákům je podle současných norem neproveditelné. Leda s protihlukovými stěnami... :-(


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1212 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 49  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 04 kvě 2024 02:03
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]