Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 27 z 28    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
To Mogul: Kreditová jízdenka je kartička, na kterou si "u okýnka" pouze vložím peníze a termín a sedačku si naklikám doma na komplu - to na vysvětlenou.
Nechápu, co je tak suprového na drndání se historickým vagónem přes Českou Třebovou do Prahy, když zrovna nejsem železniční sotouš...


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Hmm, a CD maji ty naslibovany jednotky ? Zatim sem si nevsiml ani vyberovyho s potvrzenym vysledkem.. Akorat CD slibuje novy jednotky (a ojety vagony) a schade licencni desira, coz SA muzou nakoupit taky...

Zajimavy by to bylo v okamziku vyhlaseni souteze na stridavy NP jednotky pro IDS JMK.. Tam tusim nejni schvaleny ani kolo ,


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
MKzB: Nevím, jestli to v dopravě jde, ale v jiných oborech není možné nabízet něco, co nemůžu doložit např. výrobní nebo lidskou kapacitou. Prokázání dostatečné kapacity výrobních prostředků bývá ve výběrových řízeních celkem důležité ;-)
Když bude v tendru proti ČD stát vlakový dopravce, tak ať klidně vyhraje :-)


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Mogul píše:
Ovšem s SA to není o cenách. Je hezké nabízet železniční dopravu a vlaky mít jen na papíře. Jediné žluté, co jsem zatím potkal na kolejích byla podbíječka :-)

Nechcu se Jančury zastávat, ale... Ty by sis taky napřed koupil vlaky?
Já se mu ani nedivím, protože v našem státě by to prohrál, i kdyby ty vlaky měl nachystaný.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Oddeleno


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Pepola: O rušení nic nevím, ale u ČD je možné všechno.
Kreditová jízdenka může být jednoduchá jak chce, ale pro porovnávání s obyčejnou u ČD je nutno požít tu, kterou si bez čehokoliv (teda až na peníze) koupím u okýnka.
Ovšem s SA to není o cenách. Je hezké nabízet železniční dopravu a vlaky mít jen na papíře. Jediné žluté, co jsem zatím potkal na kolejích byla podbíječka :-)


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Mogul píše:
Zdeněk: Nenarážel jsem ani tak na cenu jízdenky, ale na porovnávání tzv. obyčejného jízdného u ČD a kreditové (zvýhodněné) jízdenky u SA.

Než se toto někam přesune, potažmo můj názor smažte:
Vyřízení Kreditová jízdenky je naprosto přehledné - z domova si odkliknu, kdy a kde chci sedět a pak to můžu v netové kavárně SA snadno přebukovat. Proto ten příklad.
Ale teď jsem si rozklikl před chvílí info o In-kartě, a jsem z toho stejně blbej jako v červnu, když jsem se to snažil pochopit před cestou do Práglu...
P.S. Někde v TV jsem zaslechl, že ČD chce zrušit zpáteční jízdenky pro skupiny, nebo vůbec zpáteční jízdenky..??


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Zdeněk: Nenarážel jsem ani tak na cenu jízdenky, ale na porovnávání tzv. obyčejného jízdného u ČD a kreditové (zvýhodněné) jízdenky u SA.
Někdo z adminů: Nešla by tahle diskuze uklidit někam jinam (např. železnice v IDS)? Přece jen od DPmB v tisku už jsme trošku utekli :-)


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Mauricio: jasně že je SA do Kroměříže nejdražší, protože ta sedačka je potom do Zlína prázdná a z Kroměříže do Zlína už to neobsadí, má malý zisky z jízdenek, je to i na Ostravě, že krátké vzdálenosti jsou nehorázně drahé. On potřebuje lidi hlavně na celou trasu...
Mogul: celkem pochopitelné, že je jednorázová jízdenka za 200, musí se ten spoj nějak zaplatit, když polovička busu jede za 130, že...

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
Když už se tu řeší Jančura a spol: duel RegioJet X ČD

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Pepola: Porovnáváš neporovnatelné. Je sice hezké, že kreditová jízdenka SA stojí 165,- KČ, ale obyčejná jednorázová jízdenka stojí 200,-
Pro porovnání: KRODOS 140,-; ČSAD BUS 150,- (190,-);...
Jízdenka ČD je opravdu předražená, ovšem pokud se jedná o jízdu tam i zpět, tak už to zas tak hrozné není. Navíc nejsem pevně vázán konkrétním spojem.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Já teda nevím jak na Prahu, kde už moc nejezdím, ale třeba na trase Brno - Kroměříž, kde zase jezdím docela často, jsou SA suveréně nejdražší:

- Krodos 64 Kč
- Tourbus 70 Kč
- ČSAD Vsetín 76 Kč
- ČD 106 Kč (resp.80 Kč In-zákazník)
- Student Agency - 120 Kč

Beru základní jízdné na stejné trase (s tím rozdílem, že SA jako jediní jezdí přímo po dálnici, ale kilometrově to vyjde prakticky na stejno) - krom vlaku samozřejmě. A platit takovou pálku navíc se mi nechce, nemluvě o tom, že mám rád své pohodlí a do toho stewardka chodící co pět minut nabízet různé kraviny rozhodně nepatří, bez televize a rádia se na vnitrostátních linkách taky obejdu. Jediná výhoda SA je v tom, že jsou, alespoň na mé trase, podstatně rychlejší než konkurence (=přímý spoj). Tím pro mne ale výhody končí. A mnohem pohodlnější je pro mne třeba Sor LH 12 (který je pro mne stále nepřekonaný dálkový autobus pro vnitrostátní linky) než Ayats. Jen škoda, že Vsetín nasazuje Intoura, kde se sedět nedá, a Tourbus C 935, kde si nesednu kvůli rozteči sedadel.


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Možná má někdo špatnou zkušenost s SA, ale u mě jsou rozhodující i finance a za 316,-Kč, co bych dal za vlak, můžu s SA jet tam i zpět...(kreditová jízdenka stojí 165,- Kč)


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Ještě dva články:
http://ekonom.ihned.cz/c1-33176780-romanova-kolonie
http://ekonom.ihned.cz/c1-33176770

Ten první je obzvlášť výživnej.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
DJ (doplnění k SA): Nezbývá, než souhlasit. Když už se cestě do Prahy nedá vyhnout, tak jednoznačně používám vlak. Důvodů je hned několik:
- Komfort cestování - EC jsou oproti Žlutým autobusům výrazně pohodlnější
- Nutnost mít dopředu koupený lístek u SA
- Spolehlivost (D1 je kapitola sama pro sebe)
- Osobní špatné zkušenosti se SA
- .....
A pokud zrovna nejede vlak a v Praze už nemám co dělat, tak vybírám z ostatních dopravců....


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
(začíná o příspěvek níž)
Takto se nám tu rozjel transplzeňský penězovod, proti kterému jsou sdružením KPM Consult ovládané koridory velmi slabý čajíček. Škodoffka a tím pádem Appian a lidé stojící za ním tak mají své příjmy jisté až do roku 2020-2025. Část průtoku z tohoto penězovodu jde pak skrz různé reklamky do politiky, politici budou vděční a díky tomu bude snaha další VŘ ovlivňovat (čistě, přes zadání, samozřejmě) tak, aby je dostali ti správní, co je do politiky dostali. Privatizace politiky v praxi, toto se bude dít ve valné většině stran, co se dostanou k reálné moci.

Všimněte si, že ten samý Topolánek, co na posledním kongresu ODS tak proti privatizaci své strany brojil, vytáhl do vysoké politiky Aleša Řebíčka a za poradce měl Marka Dalíka (v ostatních stranách to bude podobné, vznik superČEZu za ministra Grégra a premiéra Zemana asi taky nebyl jenom tak).


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
(začíná o příspěvek níž)
tenhle střípek, tohle shrnutí, tento zákusek, nesmyslné elektrizace, ohlášené EMU ze Škodovky a x-krát ohlášené a stále ještě nerealizované dodávky ojetých vagónů (s tím, že by je pro ČD repasovaly německé firmy), historii 15T. (pokračování)


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
pepola píše:
Mě by jen zajímalo, na co chtějí vyplýtvat těch 870 mega? Na to, že konečně po 20ti letech uklidí smetí kolem nádraží a přemalují fasádu (viz Kr.Pole)?
MartinV píše:
pepola: přece na odměny pro všechny možné ředitele...
Ti toho sežerou tak setinu až tisícinu toho, co schlamstne skutečná černá díra. Dejte si dohromady tenhle blog s tímto a tímto článkem, (pokračování)


Naposledy upravil David Jaša dne 02 pro 2009 21:09, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
pepola píše:
Omlouvám se za vytržení z kontextu, ale já to vidím stejně!
SA vlastně na trase Praha - Brno stanovila standardy, které nám dnes připadají samozřejmé, ale tenkrát? Jezdily zde vozy, které by na K-repu zařadili do rubriky Největší trosky v pravidelné dopravě, a i intervaly mezi nimi taky byly dost dlouhé. Někdo třeba může namítnout, že je to jen šaškárna se sluchátky apod. Ale já se raději svezu Irizarem a poslechnu mjúzik, než rozpadající se Karosou B73x.
A proto se těším, že Jančura jednou udělá "velký třesk" i na železnici (a najednou to půjde)!

Tou dobou, kdy začínala SA s prvními Ayatsy, jsem zrovna jezdil relativně často do Prahy. Tehdejší situace měla oproti dnešní jednu velkou výhodu: člověk přišel a jel. A to v kterékoliv době - i ve špičkách. Když zrovna přijel nějaký vrak, dalo se jet dalším spojem, případně ve stejný čas vyjíždějícím spojem jiného dopravce (ve špičce). S vozovým parkem to reálně nebylo taky tak strašné - většinu osobokm lidi najeli minimálně v devítikilech (a že má z nich člověk míň naklepanou (_!_) než v Ayatsech snad není třeba připomínat).

Radim tento trh ovládl díky několika věcem:
- masivně inzeroval svou značku
- dal nevídaný důraz na "pěkný obal" - nátěrem vozů počínaje a novinami (z remitendy btw) konče. Lidi si to řekli mezi sebou a tak posílili předchozí bod
- díky minimalizaci zisku (1 Kč na cestujícího) se dostal na střed tehdejších cen (130, rozptyl 110-160 u busů, obyč vlak s relační slevou P-B 130 Kč, IC/EC 160 Kč)

Na jednu stranu tak sice zmizely z téhle relace trosky, ale na druhou stranu se zmenšila kapacita (a to i od původního stavu odečtu trosky) a proto si člověk musí dopředu rozmyslet kdy přesně a s kým pojede. Výsledek pro mě je ten, že dnes jezdím mnohem častěji vlakem, protože můžu přijít kdy chcu, i v pátek odpoledne si sednu, a vzhledem k natažení JD busů se smazal i rozdíl v rychlosti (a se zákaznickou infraktkartou to ani není o moc dražší, než busy).


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
pepola: díky...jinak k vozovému parku - měl jsem (naneštěstí) tu čest jet vlakem v oklí Prahy - až na pár Městských slonů jsou tam vozy v takovém stavu, že v JMK jezdí oproti tomu luxusní vlaky (ovšem pouze v tomto měřítku)


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
být či nebýt...smát se či plakat....



](*,)

to už je skoro na nové téma :lol:

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
To bylo ocenění za trefnou poznámku.
Souhlas samozřejmě!


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
pepola: mně to přijde dost smutné


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
MartinV píše:
pepola: přece na odměny pro všechny možné ředitele...

:applause:


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
pepola: přece na odměny pro všechny možné ředitele...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 688 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 15:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]