Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 3 z 135    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 135  Další
Autor Zpráva
Offline
500
24 lis 2017 11:40
Mluvilo se thedy o sdružené, ale možná pozdějc prosákla inforamce o téhle kompromisní variantě a já ji nějak vytěsnil... Před knihovnou ale tedy padnou auta. Zast. z města bych čekal naproti, před křižovatkou jksou stromy... nechám se překvapit
S rychlostí 12 souhlasím. Když se mluvilo o sdružené, tak vím, že jsem někam psal názor, že bych ji už posunul před rohlík a zrušil Nerudovu, ale to má také své mouchy samozřejmě.


Offline
2931
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@MNadenicek: o tom, že zastávka u knihovny bude jen trolejbusová, se mluví asi od roku 2015 nebo 2016, co tak vím, v plánu je delší dobu, ale pořád se nechtělo kopnout do ulice jako takové. Šalinu by to zdržovalo, dvanáctka už teďka staví u každé druhé vrby a takhle má aspoň kousek trasy pro rychlejší jízdu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2931
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, já to z rozpočtu města pochopil tak, že se ta zastávka pro trajf u MZK má stavět letos při uzavírce Kounicovy. Očekávám, že do města bude před vchodem do knihovny u schodů a z města před křižovatkou, ale jestli to tak reálně bude, jsem se nedočetl. Každopádně nové přechody neočekávám, křižovatka Kounicova x Hrnčířská je pokrytá přechody docela dobře.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
500
24 lis 2017 11:40
No to z toho plyne, že ty tedy nějaký kompromis, aby neměla šalina víc zastávek. A to se má dělat taky letos nebo je to tam zmíňeno, jako související budoucí stavba (jinak by to tam bylo zmíněno i v jiné kapitole)?
Na umístění jsem taky zvědav. A taky, jestli se v rámci prací pro brněnský komunikace rozšíří mírně silnice, hádám, že ne, že se jen vyasfaltuje to, co je dnes.


Offline
44
02 čer 2012 19:24
Robert píše:
U MZK má být jen zastávka pro autobusy a trolejbusy.

A ví někdo, kde přesně? Pokud přímo před MZK, tak se zaberou nějaká (všechna?) parkovací místa. Na druhé straně jsou zase stromy. Kdyby byla zastávka až za křižovatkou Kounicova x Hrnčířská, tj. před "Rohlíkem", tak to odnese jen trávník, ale zase tam chybí přechod...


Offline
7439
27 úno 2010 07:40
U MZK má být jen zastávka pro autobusy a trolejbusy.


Offline
500
24 lis 2017 11:40
A s těma zastívkama, jak jsem psal, nevíte o tom někdo něco víc? Dřív se psalo o nové sdružnené zastávce před MZK, tady ale jen o "busové" a nástupištích u Nerudovy.


Offline
2931
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Takže bude kachní převlíkačka ze dvojky na trojku a zpět? Spíš bych to viděl na ukončení na hřbitově a odsud náhradka do Modřic.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7439
27 úno 2010 07:40
A ještě výluka do Modřic.


Offline
Uživatelský avatar

3224
14 čer 2004 18:56
blekfild
Ondra K: takže 12 do Bystrce a 3 na Komenského nám? To by se celkem nabízelo...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6187
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Pokud se nic nezměnilo, tak ve stejném termínu by měla začít i výluka na Starou osadu s úvratí u vojenské nemocnice.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
87
29 lis 2017 11:29
Ta moje 12 byla myšlena samozřejmě v nějaké prázdninové podobě, i s ohledem na KT8. Určitě ne v intervalu jako je teď v semestru. Zkrátka by tam JŘ prázdniny začal dřív a řečkovická trať by nebyla tak silně přetížena...ale uznám, tohle jsou ode mě nástřely a nejsem dogmatik. Nápad s linkou 10 je mnohem lepší. Zkrátka se mi líbí představa, že dotčení koncového úseku dvanáctky výlukou by bylo dost minimalizováno, interval sice třeba delší, ale z centra bez přestupu. Za kloubáky přes Tábor a Botanickou taky určitě palec nahoru, je trošku škoda, že v ulici Jana Babáka nezůstala z devadesátek trolejbusová stopa, kterou tehdy využívala 136, pamatuji-li se dobře. Od České po Skácelku mohl dvanáctku obstojně suplovat trolejbus, kdyby se chtělo jó šetřit, tak by se odtud mohl jet otočit na Slovaňák-


Offline
Uživatelský avatar

1681
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Pokud by mělo jezdit něco od centra přes VM na TP, tak bych tam určitě netahal nic páteřního, ta trať taky není nafukovací, navíc by se musela vyřešit výstupní a nástupní zastávka.
Kam s dvanáctkou z centra... Žeby do Komína (a zaříznout desítku samozřejmě, klidně i přes Medlánky na TP)?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
75
19 úno 2013 13:02
na to neni dostatek obousmernych vozu, i ten pendl TP - Klusackova bude souprava "zadkama k sobe"; nahradni doprava trolejbusy (Tabor - Botanicka - Zahradnikova) s novou zastavkou u krizovatky Tabor x Kounicova, vse v kloubech + dalsi opatreni


Offline
87
29 lis 2017 11:29
mnadenicek píše:
Pochopil jsem, že asi směr centrum. Ale to by bylo přínosný spíš jen pro Technopark a Hečíkovu.

Jiná otázka je, jak naložit s 12 z druhé strany?
.


Přesně tak, směr centrum. 12 v klasické trase z Komárova na Českou a pak pokračování přes Moravák, klasicky po jedničce k Vozovně a odtud na Klusáčkovu. Ten přínos pro Technopark a Herčíkovu mi nepřijde úplně málo. Navíc důchodce dejme tomu z Tererovy si to raději objede než by absolvoval vyplivnutí na Klusáčkově a pak pěší přesun někde na Tábor či Šelepovu. Že by byl DPMB tak velkorysý a v dnešní době, kdy NAD spíš omezuje, by to nějaká x12 kličkovala přes Botanickou či Veveří na Českou? To bych spíš sázel, že nějakým způsobem posílí trojku a desítku do Komína, pravděpodobně tou linkou 12 a z Klusáčkové se bude přecházet. Ale nevím, to jsou samozřejmě jenom moje spekulace


Offline
500
24 lis 2017 11:40
Ještě přidávám zajímavý printscreen z oné smlouvy. Píše se tu o nových zastávkách.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
500
24 lis 2017 11:40
Pochopil jsem, že asi směr centrum. Ale to by bylo přínosný spíš jen pro Technopark a Hečíkovu.

Jiná otázka je, jak naložit s 12 z druhé strany?

Ohledně trolejbusů jsem si říkal, že na 34 je sól dost a prakticky v parciálu jezdí, ale kloubáky nejsou - pokud by nešlo vypravovat víc sól na 36, tak asi spojka na Táboře opětovně ožije. Byť by to asi šlo rozdělit, myslím, že bude zvoleno sjednocení trasy.


Offline
7439
27 úno 2010 07:40
A kam by to skrz tu vozovnu jelo?


Offline
87
29 lis 2017 11:29
Tak to jsem zvědav na linkové vedení. Že by se nejednalo jen o pendl mezi Klusáčkovou a Technoparkem, ale rovnou se ta linka protáhla skrz vozovnu? Bylo by to vůbec proveditelné, takhle dlouhodobý provoz skrz vozovnu? Z dopravního hlediska by se ale pro relaci Nádraží - Technologický park nejednalo takřka o žádné omezení, jízdní doba je v podstatě srovnatelná...Stejně tak jsem zvědav na trolejbusy, zda by se využila trať na ulici Tábor bez využití parciálů.


Offline
344
21 dub 2009 20:30
Na začátku května vypukne rekonstrukce Kounicovy mezi Nerudovou a Šumavskou.

Ze šotopohledu to bude znamenat úplnou výluku tramvají od 18. 5. do konce prázdnin s tím, že mezi Klusáčkovou a Technologickým parkem budou jezdit obousměrné vozy.

Detaily lze vyčíst zde.


Offline
Uživatelský avatar

6635
21 pro 2005 17:01
Falkon: Dříve jsem s ním komunikoval a upozorňoval ho na změny, ale už se tomu nevěnuje.
Není to sice úplně ono, ale dá se použít např. Open railway map.
Něco (především zahraničí) lze nalézt na těchto německých webovkách.


Offline
Uživatelský avatar

379
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Dotaz:

existuje ještě ten člověk, co kdysi dělal kolejová schémata na stránky doprava.unas.cz ? Poslední aktualizace jeho stránek je skoro před 10 lety, ale zajímalo by mě, jestli třeba on nebo někdo jiný je schopen vytvořit aktuální brněnské kolejové a trolejové schéma v podobném duchu, jako to, co je na uvedených stránkách? Těch změn není zase tak moc, ale např. smyčka Zvonařka už neexistuje; nejezdí se po Dornychu, nýbrž Plotní, proto už šalina nemá zastávky Kovářská, Svatopetrská, atd., ale Železniční, pak samozřejmě přetrasování či znovuzrození linek 7 a 10, vznik trasy k bohunické nemocnici a pár dalších věcí, stejně tak ty změny u trolejbusů…


Offline
344
21 dub 2009 20:30
Asi to nejlépe patří sem.

Z dnešního letmého pohledu za zkušební použití umělého trávníku na kousku trati u medlánecké vozovny usuzuji, že na místě vydrží ještě tak týden, maximálně dva. Kusy trávníků drží mezi kolejemi snad jen silou vůle.


Offline
7439
27 úno 2010 07:40
PvvS píše:
Netuší někdo, jak dlouho a proč je podepřený jedno pole u viaduktu na nádraží ? Všiml jsem ti toho dnbeska náhodou, když jsem zaslechl něco o tom, že ten chodník nahoře neni v nejlepším stavu .. A že prý to nebude jediný pole na zavření ..

Od konce března bude probíhat nějaká rekonstrukce. Cca do léta.


Offline
3100
29 srp 2009 19:30
Základní informace k infrastrukturním projektům s dopadem na MHD v roce 2025: https://zdopravy.cz/miliardy-do-tramvajovych-trati-v-brne-zacne-stavba-trati-na-kamechy-po-letech-opravi-koleje-do-modric-229999/
- dokončení Údolní,
- kompletní reko TT Vídeňská (Bohunická až Moravanské lány) a smyčky Modřice,
- reko TT Kounicova,
- zahájení stavby TT Kamechy.

Kromě toho má být zahájena rekonstrukce vozovny Slatina, přičemž nové zázemí pro trolejbusy má být zprovozněno v roce 2026. To odpovídá plánům prezentovaným v souvislosti s trvalým zavřením horního patra vozovny Komín.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3362 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 135  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 úno 2025 14:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]