Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 3 z 726    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 726  Další
Autor Zpráva
Offline
117
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Za 900 mega by se toho dalo postavit víc než lanovka kopírující trolejbusovou linku. Pro ty co jedou od bystrce stačí přestoupit na trolejbus a lidi z centra jezdí osmičkou. Spíš je to turistická atrakce než nějaký důležitý dopravní projekt, mělo by se to investovat do infrastruktury kolem nového nádru.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Úvahy o zrušení 25, zvláště když se počítá s trolejbusy na Lesnou, jsou úplně mimo teď.


Offline
Uživatelský avatar

2648
13 črc 2009 13:42
Dvě minuty jsou to papírově. Po započtení zpoždění, které vzniká u Anthroposu, ten rozdíl bude větší. Plus ušetřený čas při čekání na spoj.

Proč rušit linku 54 a prodlužovat místo ní jedničku? Proč rušit 46 a prodlužovat místo ní pětku, případně devítku? Proč vůbec v Praze vznikalo metro, když mělo zavedené tramvajové linky? Proč se zaváděly elektrické tramvaje, když tu byly zavedené koňky? Atd,

Orloj na náměstí se mi líbí. Hodí se tam a vypadá to dobře.


Offline
187
21 kvě 2017 18:40
Xxx, proč by se měla rušit t-25, která je již v provozu a místo ní zavádět méně kapacitní lanovka za 900 mega? Jako aby se zkrátila jízdní doba o závratné celé dvě minuty?
Cela lanovka je nákladná, neefektivní, nic neřešící „Onderkočíčovina“ podobných rozměrů jako „AZ Tower musí nutně měřit 111m, protože jsem se narodil 11.11“ nebo.... orloje (chtěl jsem užít jiný výraz) na náměstí.
V době, kdy dopravní situace a další okolnosti v Brně vypadají, jak vypadají.
Lanovku si umím představit jako poutavou turistickou atrakci, nikoliv primárně jako dopravní stavbu, a to až v době po dokončení VMO, nebo například až se podaří obnovit vozový park pro brněnskou MHD stylem, že v něm nebude už ani jeden vrak s výbavou úrovně 80.let.
Zkrátka a dobře, nyní je velké množství důležitějších investic a nějaká lanovka má být až na úplném konci priorit.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@xxx: Tak jasně, nebude nic, žádný progres, jenom chudoba, hladomor a smrt. sarcastic Já nic neblokuju, ani zásadně nejsem proti lanovce jako takové - jenom mi trošku vadí, že městu blokuje peníze na důležitější věci, ony veřejné rozpočty nejsou bezedné - dokonce si i myslím, že se k vozovně a hokejové hale může esteticky hodit a plnit nějaké funkce, ale jako všelék určitě nezapůsobí a ještě uvidíš, pokud se postaví, že při stavebním veletrhu nebude kde parkovat ani s lanovkou.
A abych odpověděl na dotaz: ne, u výstaviště/haly nebude dost míst, ani s použitím strany u Riviéry, ale lidi se tam autama pohrnou, pokud nedojde na to, co tu říká správně Pavel o P+R lístku.
Na aplikaci tohohle řešení parkovacího lístku jsme jako město měli spoustu let a zatím to moc nefunguje, že by se do mhd hrnuly davy. Třeba takové P+R v Líšni u Zetoru slouží spíš pro lidi z Televize, než aby plnilo funkci "přijeď z regionu, zahoď plechovku a val na šmirgl."
To samé si mimochodem myslím i o parkovacím domě vedle Právnické fakulty MU na rohu Veveří a Šumavské, že mnohem spíš pomůže okolí fakulty, než aby tam dojeli lidi třeba ze Svitav, co do Brna dojíždí do práce a nedorazili rovnou vlakem, měl jsem jednu kolegyni, která takhle jezdila.
Nemyslím si, že by studentům a dalším pravidelně dojíždějícím zrušili 25 ve stávající trase. Je to jenom můj názor, křišťálovku nemám zrovna naleštěnou a možná ukazuje blbě. :smile:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
Ono to celé nakonec může fungovat dobře, ale tajemství je v celém systému a zatím se Brno tváří, že postaví lanovku a bude mít smysl a to je blbost.
Aby lanovka měla smysl, dovedu si představit spojení dvou park and ride, u haly bude málo parkovacích míst, nemocnice má stejný problém, riviéra a výstaviště též. Tedy než hledat parking kdoví kde, tak v rámci parkování mít free lístek na lanovku a ta parkovací místa sdílet.
No a na Lipovou se musí zavést nějaká tramvajová linka směr Česká, např. Linka 5, idéalně tam zpřístupnit i linku 68. Tedy tak, aby to ulehčilo lince 25, protože se stavbou Západní brány, rozvojem kampusu a nemocnice, dostane zabrat. Postavit něco za miliardu s tím že nic nezredukujeme a tedy to bude brát peníze za provoz, tak to ať se radši dají peníze na další expresky.


Offline
Uživatelský avatar

2648
13 črc 2009 13:42
A u haly bude dostatečně velké parkoviště? A co studenti pendlující mezi kolejemi na Vinařské a kampusem? No, pokud se po zprovoznění lanovky zruší 25, tak už trolejbusem do Pisárek jezdit nebudou.

Ve Španělsku, v Mexiku nebo v Jižní Americe to fungovat může, ale v Brně to fungovat nemůže, protože tady prostě všichni musíme furt na něco nadávat a všechno donekonečna blokovat jak ten kazisvět na Lesné Maleček. Tak holt nebudeme mít nic. Lanovky, tramvajové tratě, dálnice, nádraží, VRT, zkrátka nic.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@xxx: Asi to, že je celkově spíš atrakce za veřejné prachy, než dopravní systém, který by řešil nějaký podstatnější problém. Místní problém je sice nájezd návštěvníků na výstaviště nebo k hokejové hale, ale to už vyřešil přivaděč s tunely. Takže nějaké P+R u špitálu to ani s lanovkou nezachrání, protože lidi se stejně nejvíc pohrnou přímo k hale (na hokej nebo nějaký velký koncert).
A pravidelní studenti/zaměstnanci do kampusu stejně nejvíc pojedou z Pisárek trolejbusem, nebo z opačné strany autobusem 40, 50 nebo 8.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@2389: Prý "zapomněli vykecat, že ztroskotání nemělo být součástí scénáře." Tak tohle mě úplně rozbilo. :lol: :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2648
13 črc 2009 13:42
Co všichni máte proti té lanovce?


Offline
187
21 kvě 2017 18:40
Jakub S. píše:
...Třeba taková lanovka...


No jééje, to by byl aspoň triumf, kdyby slavná vozovna dokázala definitivně poslat k ledu lanovku! To by byla asi největší zásluha toho krámu ve tvaru lodě.

To měly být „wow dyzajny“, divoké devadesátky, časy neomezených možností. Jen je škoda, že tehdá pozapomněli pánům umělcům vykecat to tajemství, že se nejedná o tvorbu megafilmu, ale o stavbu budovy, a tím pádem že ztroskotání tak trochu nemá být součástí scénáře. A už vůbec ne po pouhých 25 letech. sarcastic


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hm, nedivím se, v koncernu Stellantis spíš značka pro nižší vrstvy. Asi si vedli líp, když byli pod GM.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

87
13 kvě 2014 16:53
Opel. Ale s Opelem už to nemá nic společnýho, je to v podstatě Peugot.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Etrusan: Jako tý auta s pí*čou ve znaku? :mrgreen: Nebo se lvíčkem, abysme byli korektní?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

87
13 kvě 2014 16:53
BS Auto se nám taky rozpadá ale navrhnu vedení, že bysme mohli dělat trajfy než to spadne úplně. Ty francouzský sračky se stejně neprodávaj :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Vzhledem k očekávané délce projektování a stavby to znamená být minimálně 4-5 let bez odstavné plochy v hale a z toho i dva roky bez dílen v Komíně. A taky jsem zvědav, jak dlouho bude město hledat peníze, případně jestli je jiné méně potřebné (dopravní) projekty odloží. Třeba taková lanovka...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
No tak to je mazec. A to se vyplatí Horste sarcastic Opravdu velmi kvalitní práce, další vydrží už jenom 20 let. Peníze je potřeba otáčet.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Tento systém se již v praxi osvědčil. A za dalších 25 let znova...

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... -stav.html

Dle tohoto článku půjde Komín kompletně k zemi :-o
Citace:
Podle něj by měla jít stávající komínská vozovna k zemi a místo ní pak na stejném místě postaví novou. Návrh budou v příštích týdnech schvalovat brněnští radní. „Připravuje se materiál do rady města. V Komíně bychom stavěli kompletně novou vozovnu," řekl Kratochvíl Brněnskému deníku Rovnost. Nyní ve vedení města diskutují o tom, že by součástí mohla být hasičská zbrojnice.
Než vznikne projekt na novou komínskou vozovnu, je v plánu rozšíření vozovny ve Slatině. „Dopravní podnik má na ni stavební povolení. Hned, jak to rada schválí, mohli by se pustit do práce. Teoreticky už příští rok by mohla začít stavba vozovny ve Slatině," zamýšlel se Kratochvíl.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Citace:
Zkušenosti z ostatních dopravních podniků ani studie, které se věnují vlivu poslechu hudby na řízení nejsou jednoznačné. Nevyplývá z nich přímá souvislost se zvýšenou nehodovostí, ale ani nevylučují vliv hlasité hudby nebo některých hudebních žánrů na fyziologické funkce řidiče.

A jéje, aby to po tom výzkumu nedopadlo tak, že podnik řidičům zakáže určité hudební žánry. Anebo aby po vzoru Čečny nezakázal příliš rychlou (že třeba zvyšuje agresivitu) a příliš pomalou (podporuje únavu) hudbu. sarcastic

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Ano vážení, tímto vás důrazně, opravdu důrazně žádám, danou vzdálenost čítající 60 km ujeli za 40 minut, přičemž nesmíte překročit rychlost 50 km/h.
Stejně tak vás žádám, abyste pracovali 30 hodin denně, 10 dní v týdnu a 500 dní v roce.
A že má den pouze 24 hodin? Však vy jste šikovní, vy si poradíte (přičemž vás buzerantsky plácám po ramenou).


Offline
Uživatelský avatar

2648
13 črc 2009 13:42
Vedení argumentuje zvýšenou nehodovostí... A proč to dávají do souvislosti s rádii? Nemůže to být způsobeno třeba zvyšujícím se provozem ve městě? A nesmyslným zkracováním jízdních dob, čili rostoucím stresem řidičů? Nebo nárůstem přesčasů, prodlužováním směn, co já vím... Tady bych spíš hledal souvislosti.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Tak přece a stačí trocha toho poprasku.
Řidiči MHD v Brně opět mohou při práci poslouchat rádia. DPMB bude pokračovat v analýze vlivu poslechu hudby na řízení

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
https://www.cs-dopravak.cz/skoda-potvrd ... t-20-vozu/


Offline
Uživatelský avatar

3748
08 čer 2005 23:12
MartinV píše:
Ad hudba řidičů: možná mě ukamenujete, ale kdyby si to řidiči poslouchali potichu, resp. s normální hlasitostí, bylo by vše v pohodě.
Jako že by pak nebyly poplatky těm níže zmíněným samozvaným firmám, které nikdy žádné hudební dílo nevytvořily?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18131 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 726  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 02 lis 2024 03:54
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]