Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 798    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 798  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2562
13 črc 2009 13:42
Kolik těch busů tam proboha skončilo celkem? :D


Offline
55
20 úno 2010 23:23
2. 4. 2024 ráno to zkoušel podjet i krátký CNG Urban na E56, ale tam to snad bylo jen s minimálním poškozením.


Offline
1465
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Myslím že tam jako první bylo nějaký devítikilo a strouhlo si tam klimatizaci.

Čerstvý případ s 3318 bude ovšem bezkonkurenčně nejdražší. Kromě trakčního kontejneru a měniče na klimatizační kompresor a pár laminátů je ohnuté i madlo v interiéru, což znamená prohnutou střechu a tedy deformaci karoserie. Fotky jsem dal na k-remont.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Na tom Urbanu byla škoda za 500 tisíc.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
174
21 kvě 2017 18:40
Yes, byl to náš slatinský Urban 7098. Poté byl dlouhodobě odstavený. Stane se. Holt občas někdo nemá svůj den.
Tady by to chtělo věnovat pozornost a důvěřovat dopravnímu značení „Podjezdná výška“. Nelže a není tam jen na okrasu, o čemž se už pár kolegů řidičů na vlastní kůži přesvědčilo.


Offline
792
25 led 2006 09:46
A jeden Urbanway 12M CNG tam byl taky. Z vozidel DPMB myslím jako první.


Offline
7156
27 úno 2010 07:40
Minimálně tam skončilo i Volvo Tourbusu 4B4 3207.


Offline
Uživatelský avatar

2562
13 črc 2009 13:42
Právě.

A není lepší opozdit odjezd než rozbít trolejbus? I kdyby se pod tím mostem dalo projet, tak než by to tam všechno objel, tak si myslím, že přes Mojmírák by tam byl dřív. Navíc, aby se dostal pod ten most, tak z té zastávky ještě musel kus couvnout. Takže nevím, co si chtěl zkrátit...

Nezasekla se tam někdy ještě plynová sorka?


Offline
Uživatelský avatar

3973
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Možná proto, že otočka na KPN je pouze minuta dle JŘ. Přes Mojmírák to máš na pět minut nejmíň. Asi kolega uvažoval takhle, možná to byl kraťas. Řekl bych, že ten první případ se Solárem byl v podnikových kuloárech natolik profláknutý, že by to už nikdo nezopakoval, no bohužel zopakoval :-k .

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2562
13 črc 2009 13:42
Ale zrovna tady to není poprvé. Ten solaris, teď sorka... Vím o případu, kdy tam někdo zlomil kloubák na končící 72. Proč se nejel otočit přes Mojmírák, to je mi záhadou...


Offline
7156
27 úno 2010 07:40
Nejspíš zkrat.


Offline
Uživatelský avatar

2562
13 črc 2009 13:42
A proč se nejel otočit přes Mojmírák?


Offline
7156
27 úno 2010 07:40
Ano. A skoro ho našel.


Offline
Uživatelský avatar

2562
13 črc 2009 13:42
To byl spoj jenom ke KPN? Řidič vyhodil cestující na zastávce směr Soběšice a pak se snažil hledat místo na otočení?


Offline
7156
27 úno 2010 07:40
No jo, se SORkou se to ještě nezkoušelo...


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
3318 stojí aktuálně uvízlá pod mostem u královopolského nádraží…


Offline
75
15 črc 2021 23:22
3056 Sokolnice, začervenat
7804 zazelenat


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Kde je ta doba, kdy jsem měl z vozovenské zálohy nádražní 50011 a s tou jsem jezdil neobsazenou službu :D Jeden člověk zvládl práci za tři.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
1465
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Záložáky jezdí za nevypravené kurzy autobusů A aby těch neobsazenych autobusových kurzů bylo co nejmíň, jdou jezdit s autobusem trolejbusáci. Jejich službu převezme trolejbusová záloha, a tímpádem nejsme schopni udělat ani obyčejnou výměnu vozu. Anebo jde jezdit technik jízdy, nebo z volna tramvaják, kterýho musí na jeho šichtě suplovat autobusák, kterýho musí suplovat trolejbusák.
V zajmu zkracení příspěvku, no prostě nejsou lidi :mrgreen:

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
A kde mají ty záložáky? Svého času jsme se sjeli odevšad a ujezdilo se to. 8 kurzů NAD! Jo, nemají lidi, protože se k nim neumí chovat a neváží si jich. Tak ať to táhnou ujezdit ti kancelářští nebo Havran.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
7156
27 úno 2010 07:40
Přesně tak. Navíc v této blbé době jsou trhačkáři už doma.


Offline
Uživatelský avatar

3700
28 úno 2006 19:00
MtM píše:
No odkázat dopravu z linek 1/3 na 30, na které večer jezdí malé vozy v intervalu 20 minut, je taky skvělý nápad. :D podle FB tam měly jezdit linky od ZOO, ale dle RISu jsem tam viděl jen asi jednu 52, zbytek končil normálně u ZOO.


Jezdily tam vesměs dobrovolně vozy, jejichž řidiči měli už dávno konec služby. Takže tady kritika asi není úplně na místě.


Offline
1323
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
No odkázat dopravu z linek 1/3 na 30, na které večer jezdí malé vozy v intervalu 20 minut, je taky skvělý nápad. :D podle FB tam měly jezdit linky od ZOO, ale dle RISu jsem tam viděl jen asi jednu 52, zbytek končil normálně u ZOO.


Offline
Uživatelský avatar

620
14 úno 2005 15:12
Bystrc
odd: Také děkuji za info. Konečně nějaké. Je reálné, že ráno se bude jezdit?

Byl jsem jeden z těch (zoufalých) cestujících, co se chtěli večer dostat do Bystrce. Sdělení "Doprava v této oblasti vyloučena do dnešního ukončení provozu těchto linek!" – jakkoliv je asi pravdivá co se tramvajové dopravy týče, není zrovna šťastně formulovaná. Odkaz na běžný provoz linky 30 se taky hodí, přestupní vazba mezi linkami 1/3 a 30 je přece jasně přímá. Já jsem při čekání na NAD přemýšlel, jestli to nemám chápat jako "dneska po 20. h už tady do Bystrce nic nepojede, zabalte to a zkuste to třeba zítra".

Lidi v šalině a při čekání u čtyřproudé silnice u vozovny Komín (vydržela asi půlka, dost lidí to vzdalo, někteří pěšky, nebo si za tu dobu sehnali i odvoz autem, takže NAD nakonec poptávce stačila; a dispečerovi/informátorovi(?), který se tam objevil a sdělil, že autobusy se shání, ale vůbec netuší, kdy budou – klobouk dolů za upřímnost – lidi pěkně vynadali) napadaly asi kdejaké možnosti (připomínka nedávné tragické nehody na Svratecké, aktuální článek v Brněnském deníku že do Bystrce nepojedou šaliny – a že by to bylo už ode dneška?, k tomu uzavřená zastávka NAD v protějším směru, zavřené odbočení k Veslařské, uzavírka u přístaviště – může ta NAD vůbec někudy reálně přijet?). Prostě sranda.


Offline
48
31 črc 2006 13:43
odd píše:
Stržený pantograf 1551 společně s trolejovým vedením.

Díky za info


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19927 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 798  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 20 kvě 2024 02:04
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]