Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 791 z 797    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 788, 789, 790, 791, 792, 793, 794 ... 797  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
b1 píše:
Prave ted (pondeli, 13 hodin) nejezdi tramvaje v useku Svermova - Stary Liskovec, v useku Beloruska - St. Liskovec jezdi nahradni autobusova doprava

Pak ještě kvůli havarce na Křenové 10-15min odkloněna 8 na Masnou x8 do Lískovce


Offline
Uživatelský avatar

3341
13 lis 2004 11:58
jj, ve St. Lískovci okolo 11:20 strženo vedení...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
V Lískovci pravděpodobně nějaká kačena strhla vedení, protože na místo jeli dráteníci.
Dnes ještě bylo po poledni vykolejení pod Vozovnou Medlánky, d-1 byla nakrátko odkloněna do Králova Pole Nádraží.


Offline
Uživatelský avatar

3695
08 čer 2005 23:12
Prave ted (pondeli, 13 hodin) nejezdi tramvaje v useku Svermova - Stary Liskovec, v useku Beloruska - St. Liskovec jezdi nahradni autobusova doprava


Tak na skladě máme momentálně 3 sady transparentů + 1 sada na dílně pro zítřejší montáž do 3284. Počítám, že nějaké ty sady ještě dojdou. Prakticky stíháme za dva dny jeden vůz - jeden den vyfásnem jednu sadu, kolega ji opucuje, opraví se co je potřeba a provedou různé úpravy; u klempířů se navíc zadá výroba nových zadních držáků + úprava starých bočních a výroby zadního podstropního plechu. Na druhý den si pak necháme přistavit kýžený vůz a za předpokladu, že je vše nychystáno z předchozího dne, zvládáme výměnu ve dvou lidech tak, aby vůz mohl po obědě být použitelný. Rekord máme 4 hodiny u vozu 3283 i s lakováním držáků.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Mátl: nešiř bludy, na některých vozech 14TrM ještě nějakou dobu budou, pochybuju že by v Komíně stihli za týden vyměnit všechny, ani nevím kde by ty tabla vzali.


Offline
Uživatelský avatar

361
27 pro 2005 18:05
Brno-Vinohrady
Včera 31.1.2006 byl přistaven jeden ze dvou na rekonstrukci trolejbus 14Tr s informačním systémem METRA Blansko a od 31.1.2006 do 6.2.2006 zkončí epocha informačního systému METRA Blansko :-)


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
pd píše:
Ano, takže jak již mauricio naznačil, vozové aktuality bude mít plně v kompetenci Fixi, ostatní aktuality a výluky rád předávám ds. Věřím, že tyto "personální změny" přispějí k ještě vyšší úrovni stránek bmhd.

Taky věřím a přeji mnoho úspěchů :-D


Ano, takže jak již mauricio naznačil, vozové aktuality bude mít plně v kompetenci Fixi, ostatní aktuality a výluky rád předávám ds. Věřím, že tyto "personální změny" přispějí k ještě vyšší úrovni stránek bmhd.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
změny autorů příspěvků aktualit na bmhd
(předem upozorňuji, že toto téma bylo původně založeno právě pro aktuality na bmhd, proto to napíšu sem)

vzhledem k mému nedostatku času se mění autoři aktualit (vše bylo původně na mně)
- novinky ve voz.parku, mimořádnosti a nehody, nové a zkušební vozy a akce má na starosti fixi
- změny v dopravě, ostatní, výluky a posily - o tom rozhodne pd, ať to dá tomu, komu to uzná za vhodné. Je možné, že se nenajde nikdo a tyto aktuality se zruší - v tom případě se s pd dohodnu co dál.

tyto změny jsou platné od teď.


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
Na posyp pod -10°C se pouřivá chlrid vápenatý... teda pokud sou prachy.. :wink:
Jinak na d-1 dnes NAD... ale už moc aktuální to asi není... bylo to kolem 5-6 odpoledne... :roll:


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Vzhledem k povetrnostnim podminkam v Brne jsem nastavil tuto diskusi jako Globalni oznameni. Je tedy viditelna v jakekoliv sekci a je odlisena i ikonou.



Piste sem prosim aktualni vyluky a vypadky. Pro diskusi se bude pouzivat nova diskuse Udrzba a osetrovani pojizdenych ploch


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Ale stale to pusobi pouze na snih, nikoliv na ujetou vrstvu zledovateleho snehu. Loni sem byl svedkem , kdy ridic na a-78 sjizdel kopec z Jirove na Karla IV skoro 10 minut. Autobus se klouzal pomalu podle vetru.Osobne sem se divil ze vuz dole neodstavil a nezavolal na dispecink ze vozovk aje nesjizdna. Mel by an to plny narok. Nedalo se ani poradne chodit, natoz jezdit


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Chlorid sodný (NaCl)
Je to naprosto nejrozšířeněji používaný výrobek, těžený v solných dolech, nebo i získávaný odpařováním z mořské vody. Chlorid sodný je aktivní i pod -10 íC (eutektický bod má -21,2 íC). V zimní údržbě se používá v pevném stavu, nebo jako solankový roztok.
Relativní velikost zrna má nesmírný vliv na účinnost chloridu sodného - například jemné částečky (< 1 mm) prodlužují dobu setrvání soli na povrchu silnice. Rovněž například také posypová šířka, na jakou může dávkovací rozmetadlo efektivně sypat sůl, závisí na relativní velikosti zrn. Doporučovaná optimální křivka zrnitosti se většinou pohybuje v rozmezí 0,16 - 5 mm.
Produkt se dodává převážně volně ložený a při převzetí musí být zkontrolováno, zda nejsou přítomny cizí látky a zda materiál není nějak znečištěný. Zpomalovač ztvrdnutí, nebo-li tzv. protispékací přípravek, je v posypových solích běžně používán téměř ve všech zemích a obvykle to bývá v malém množství přidávaný ferrokyanid draselný nebo ferrokyanid sodný.
Pro účely zimní údržby komunikací účinkuje chlorid sodný optimálně do teploty zhruba -5 íC až maximálně -7 íC. Pod touto teplotou se již značně zpomaluje jeho tavící schopnost a při teplotách pod -11 íC se v podstatě stává pro zimní posyp už neúčinným. Proto se v některých zemích chlorid sodný při poklesu teploty pod -7 íC běžně používá ve spojení s chloridem vápenatým. Cenový rozdíl mezi oběma výrobky (chlorid vápenatý je až šestkrát dražší než chlorid sodný) je ale také poměrně dosti určujícím faktorem při rozhodování o vhodnosti aplikačního použití daného druhu.
Na závěr je třeba zdůraznit, že chlorid sodný je endotermický, tzn. že vždy potřebuje také určitou externí tepelnou energii k tomu, aby mohl vytvářet komplexní účinek. Proto také začíná jeho působení zpočátku pomaleji. Tato energie je v praxi dodávaná například dopravním provozem, nebo přímo i ze slunečního záření. Různé ovlivňující faktory, jako je třeba vítr (způsobující vypařování), nebo snížení dopravní intenzity, pokles teploty, mohou rovněž značně časově zpomalit rozmrazovací schopnosti této soli.


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
posypová sůl rozpouští sníh a led myslím ještě při -10°C, možná i při mín..
Tak pořád je to ještě tedka lepší než tak 3 roky zptáky, kdy nemohly troli ani auta vyjet po kotlářské nahoru a do školy sem pak přijel asi o 10 minut pozdě..


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Mno spojeni k nemocnici spodem je prednejsi


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Mohli aspoň projet tu hlavní cestu pro trolejbus, ne?!?


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Mno nevim ono 40 sypacu nejni moc. Neco je vyhrazeny na dalnicni useky, a jenom prohrabnout je v celku k nicemu, ujezdeny podklad je jeste klouzavejsi

http://www.rsd.cz/rsd/rsd.nsf/0/EFFE334 ... 1C00467818


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Na druhou stranu, kolik dni je v Brna takova ukrutna zasnezena zima, ze by to tech 40 sypacu nezvladlo? V brne snezi max. nejakych 14 dni v roce, tak holt doprava v tyto dny pojede pomaleji. Krome tech 40 sypacu navic vypomahaji jeste traktory s radlicemi, pujcene kdovi odkud.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Nekde sem tusim cetl ze na cely brno je jenom neco okolo 40 sypacu. A pokud nehrabe a nesype, tak holt asi jede nekam jinam ,ne ?

Kolikrat je mi jich az lito kdyz vidim co to je za vozy, diky ucinkum soli sou v hroznym stavu.
A kolikrat kdyz nestihaji, tak vidim na 4proudovkach litat multikravy EHm multikary jak se snazej prohrnout a posypat.
Ona to nejni zadna sranda jezdit po necem takovym.

A pokud je takovy snezeni ze jen co to peohrabe, tak se to zase zasnezi ....

Navic sul ucinkuje pouze do urcite teploty, potom funguje jenom jako posyp .


ds píše:
Miky píše:
no klouzalo to jak prase...
a silničáři nikde!!!!!!!

Koukám že pan kolega už je jak motoristé ve zprávách na nově. I když všichni silničáři jedou, hrabou a sypou, při hustém sněžení nemůžou být všude hned - Brno má 4000 km silnic. Myslíš snad, že na údržbě komunikací jsou úplně blbí a neví že venku sněží?

Omlovám se všem diskutujícím, ale někdy mi to tak připadá já sám viděl dnes na vlastní oči 2 sypače, jak jeli, .. nesypali, ani nehrabali, tak potom je taková práce na p r d, ...


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Miky píše:
no klouzalo to jak prase...
a silničáři nikde!!!!!!!

Koukám že pan kolega už je jak motoristé ve zprávách na nově. I když všichni silničáři jedou, hrabou a sypou, při hustém sněžení nemůžou být všude hned - Brno má 4000 km silnic. Myslíš snad, že na údržbě komunikací jsou úplně blbí a neví že venku sněží?


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
no klouzalo to jak prase...
a silničáři nikde!!!!!!!


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Miky píše:
Jel jsem včera 52 ze Šárky na Mendlák, podobalo se to spíš vyhlídkové jízdě... Na Mendlu jsme začali klouzat dál směrem přes koleje, ale pak to stočil.
Když jsem jel asi v 11 večer zpátky, nastoupil do x37 nějakej blbeček na Antonína Procházky, a ten autobus už se pak nerozjel... No a ten blbeček jsem byl já...


nerozjel jako jak?


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Jel jsem včera 52 ze Šárky na Mendlák, podobalo se to spíš vyhlídkové jízdě... Na Mendlu jsme začali klouzat dál směrem přes koleje, ale pak to stočil.
Když jsem jel asi v 11 večer zpátky, nastoupil do x37 nějakej blbeček na Antonína Procházky, a ten autobus už se pak nerozjel... No a ten blbeček jsem byl já...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19906 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 788, 789, 790, 791, 792, 793, 794 ... 797  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: pepola a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 dub 2024 11:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]