Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 799    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 799  Další
Autor Zpráva
Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Právě že nájezd do tunelu od ŠČ není. Takže a84 bude muset z Halasáku na Fügnerovu a sjet na VMO. Opačný směr a44 nádraží Lesná obslouží. To má dva výstupy - jeden k mostu a jeden na lávku k Lidlu/ Penny.


Offline
2746
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, jak se to vezme. Ty zastávky okružek a 57 na Halasáku jsou v podstatě ještě na gen. Píky. A myslel jsem tu trasu tak, jak jezdila 57 v době uzavření mostu, jen s vynecháním Štefánikovy čtvrti, prostě rovnou na okruh a hurá do tunelu.
Ono se snad dá najet do tunelu i od ŠČ? Co si vybavuju, tak je nájezd směr König a výjezd od tunelu na Lesnou, výjezd na opačné straně nahoru od Červeného mlýna/estakády a jestli je tam i ta čtvrtá větev, nevím.
Myslím si osobně, že napojení na vlak může chvíli chybět, že není tak důležité, na rozdíl od KPN. Obsluhuje ho jinak a-46 spolu s a-57, což je v kombinaci s trajfem a šalinou na ŠČ celkem slušná nabídka.
Kdo by chtěl okružku, prostě by popojel dvě zastávky tou a-57 na Halasák.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6938
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Spíš mi přijde důležitější obsluha Lesné, nádraží okružkami, aby měla ta vlaková zastávka alespoň nějaké spojení se světem.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Okružky už přece přes TGP nejezdí, co znovu otevřeli most přes 250. Vynechání ŠČ bych nepovažoval za úplně šťastné, mysím že tam na/vystupuje docela dost kaštanů.


Offline
2746
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak u okružek to nevadí, že sjedou z gen. Píky rovnou na okruh, jen se jim v těch ostrých zákrutách bude blbě najíždět, ale tunelem určitě na Tomkáč a klidně bych to tak nechal trvale. Pro 57 možná bude nějaká jiná trasa. Umím si představit, že pojede dál po Merhautce a pak dolů do Husovic a kolem vozovny na Starku a na Vinohrady.
Jinak to dobudovávání okruhu má trvat až do půlky prosince, co si tak vybavuju z letáků ŘSD.
Rozhodně to nebude na pár dnů.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Od 18. 8. má být kvůli dobudování definitivní podoby uzavřena Provazníkova. Kudy pojedou linky a44/84 a 57? Napadá mne jedině husovickým tunelem s tím, že vynechají Štefánikovu čtvrť a směr dolů i polikliniku Lesná a nádraží.D0lka uzavírky zatím neznámá.


Offline
Uživatelský avatar

2572
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Během července je teď mimo provoz smyčka autobusů v Útěchově. DPMB opraví povrch vozovky a vznikne nový přístřešek pro cestující. Spoje, které končí v Útěchově, se teď obrací až na křižovatce nad Útěchovem.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

1635
10 čer 2006 20:45
Brno
No ještě záleží, kam ta 54 pojede. Pokud ke Kamenolomu, tak by to bylo z nádraží k ZOO a do Bystrce se dvěma přestupy

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

399
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Tak se zdá, že zvítězil zdravý rozum, protože došlo ke změně organizace dopravy při výluce na Ečerovu:

Výluka tramvají do Bystrce


Offline
2746
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak jasně, vyhrát tu soutěž může kdokoli. Je to jen můj osobní názor, nic víc.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3090
29 srp 2009 19:30
BEMU jednotky nebude kupovat kraj, ale vysoutěžený dopravce (budou jeho majetkem). Je to uvedeno v odkazovaném článku. Kraj se rozhodl, že typ jednotky bude soutěžit on sám a dopravce bude vázán jejich nákupem.
Co se týká odhadů, kdo se stane dopravcem, to je dost předčasné. Viz "zaručené zprávy" o výhře RJ při soutěžení provozu Moravií.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
2746
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Robert, díky za upřesnění. Hádám, že to dopadne, jak s Moraviema, ČD provoz jednotek od kraje.
Nedivil bych se, kdyby tyhle baterky na S4 nahradily současné Regiopantery a mohly jet až do Třebíče.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7222
27 úno 2010 07:40
Arriva bude jezdit jen z Hodonína na Vrbovce a z Hodonína do Zaječí. Plus Břeclav-Znojmo. Na Brno-Veselí mají ČD smlouvu na dalších 5 let, kdo tam bude jezdit s novými vlaky pak, se teprve bude soutěžit.


Offline
2746
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Co si KÚ Vysočina objednal, to dostane. Nedohodli se s Jmk, tak mají přestup krom zrychlenek Sp54 (rychlík tohle spojení nevidělo). Plánuje se na S4 a S41 nasazení baterek po roce 2029, běží první soutěž:
https://zdopravy.cz/prvni-soutez-na-dop ... 29-209322/
Zatím jen dopravce, později i vozidla. Asi i tyhle baterky budou v majetku kraje.
Další trať, kam se mají podívat, je trasa z Brna na Kyjov a Veselí, i když tam teď bude jezdit Arriva. Podrobnosti neznám.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

357
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
urbonaut píše:
A negativní je samozřejmě přestup v Zastávce pro cesty z Brna do Popovic, Rapotic a dále

Někdy dokonce na neexistující přípoj nebo autobus…


Offline
Uživatelský avatar

3719
08 čer 2005 23:12
Falkon píše:
Co se týká přestupu S4→S41/opačně, i to by mělo být skoro ideální, pokud dobu na přestup mezi 8-12 minutami považuješ za “ne příliš dlouhou”.
Jo i ne. Podobná doba na přestup je tam už nyní, takže zhoršení to nebude.

Na druhou stranu, čekat na přestup 8-12 minut, a pak jet 3-6 minut, když ten vlak, ze kterého přestupujete, těmi stanicemi taky projíždí, mi přijde absurdní.

Nicméně chápu, že limitující je kapacita tratě Hl.n.-HH a HH-st.sil. a také nutnost, aby se v Bránicích potkávaly vlaky ze 3 směrů v jeden čas (proto například nepřipadá v úvahu krížení vlaků S41 v nově postavených Silůvkách).

Pozitivní naopak je zastavování všech S41 (mimo spěšných posil v PD) ve Starém Lískovci a možnost jízdy S4 Ostopovice-Troubsko (ta je tam ostatně už nyní od zahájení výluky Střelice-Rapotice, kdy mezi Střelicemi a Hl.n. pendluje panter)

A negativní je samozřejmě přestup v Zastávce pro cesty z Brna do Popovic, Rapotic a dále


Offline
Uživatelský avatar

357
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Urbonaut:
Co se týká zastávek po trase S4, přesně, jak píše Cracatit: Nejméně jeden vlak do hodiny (ve špičce pracovních dní…) bude zastavovat úplně všude, a to v obou směrech, takže můžeš klidně nasednout v Lískovci a vystoupit v Ostopovicích, nebo nastoupit v Omicích a vystoupit v Troubsku, atd.)

Co se týká přestupu S4→S41/opačně, i to by mělo být skoro ideální, pokud dobu na přestup mezi 8-12 minutami považuješ za “ne příliš dlouhou”. Samozřejmě, záleží na době (prac. dny/neprac. dny, špička, atd.; někde je ta čekací doba i delší). Koukal jsem, S41, krom jednoho půlnočního spoje (pokud jsem nějaký nepřehlédl) všemi ostatními vynechává právě pouze zastávky Troubsko a Ostopovice, zatímco S4 střídavě vynechávají buď Lískovec/Střelice dolní; Lískovec/Troubsko/Omice nebo Střelice dolní/Omice; a ty, co jsou vedeny jako spěšné pak Lískovec a všechny zastávky v úseku Troubsko-Omice; všude jinde zastavují.


Offline
2746
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Urbonaut: píše se to u S4, že zůstane jeden vlak do hodiny, co vymete tyhle příměstské zastávky, ostatní zřejmě pojedou Heršpice - Střelice bez zastavení. No a jelikož se minimálně v jednom směru budou předjíždět S4 a S41 ve Střelicích, tak by měl jít přestup z Troubska na S41 ve Střelicích a s ní pak dojet ten kousek do Bránic. Aspoň tak jsem ty změny pochopil, možná to bude jinak.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3719
08 čer 2005 23:12
Falkon píše:
Jo a mmch, na týchž stránkách už se objevil i návrh na GVD vlaků 2025; IDS JMK vypíchl nejzásadnější změny. Prakticky “nic moc”, jen již avizované prodloužení S2 ve špičkách pracovních dnů vybranými spoji do Holubic, resp. až po Vyškov (pár ranních resp. večerních vlaků jedním či druhým směrem); změna režimu na S4 kvůli dokončení elektrifikace do Zastávky; “rozšíření“ dvouhodinového taktu na S52 po celou dobu letního času a nějaké kosmetické změny.

Bude už se dát dostat vlakem ze Starého Lískovce do Zastávky nebo z Ostopovic do Moravských Bránic nebo třeba z Ostopovic do Troubska či snad ze Starého Lískovce do Troubska?


Offline
2746
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mohli si dupnout, ale asi nechtějí dělat problémy.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
121
29 črc 2014 19:57
Nová zastávka bude v katastru Osové, takže kdyby si Osová Bitýška dupla, mohla se taky jmenovat jenom Osová. Název Vlkov u Tišnova zůstane původní stanici.


Offline
2746
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nemyslím, prostě nová zastávka, stačí trochu projít materiály k výlukám. Nový název, princip asi jako Sokolnice-Telnice, taky nejsou jedna obec, ale žel. stanice nese spojený název.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
115
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Falkon píše:
Na http://www.idsjmk.cz se objevily informace o změnách v regionální dopravě od 15.6. a od 1.7.
Mmch, neznáte někdo důvod přejmenování vlakové zastávky “Vlkov u Tišnova“ na „Vlkov-Osová“? Je to možná hnidopšství, ale zajímá mě to; Hustopeče/Husotopeče město (taky) neprošlo (asi Šakvičtí moc řvali?), takže je to pro mě takové zvláštní.

Myslím že to je úplně nová zastávka blíž k obci, na starém nádraží už se zastavovat nebude


Offline
7222
27 úno 2010 07:40
Linky 311 a 312 v tom figurují jen kvůli upraveným návaznostem s linkou 304, máš to uvedeno v záhlaví platnosti.
Vzhledem k omezené kapacitě KPN je prodloužení k NCKP rozumným krokem. A bude zajímavé sledovat, jestli si to najde své cestující v rámci Brna. Napadá mě pár kolegů i odtud, co po tom volali.

Na 601, 602, 701 a 702 podle mě žádné změny nebudou, u kruháče se dělá bypass na Holzovu, takže busy projedou tudy. Maximálně vynechají Černovičky, protože odbočení z Ostravské na Bělohorskou je katastrofa už za normálního stavu.


Offline
Uživatelský avatar

357
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Na http://www.idsjmk.cz se objevily informace o změnách v regionální dopravě od 15.6. a od 1.7.

Změna na lince 304 na sebe nenechala dlouho čekat a už se prodlužuje až královopolskému nádraží; v pracovních dnech vybrané spoje až k NC KrPole (ve směru z Kuřimi nově bez obsluhy řečkovického nádru); část spojů zrušila režim “na zavolání”.
Z nepochopitelných důvodů (respektive, korektněji řečeno: nevysvětlených důvodů) mají u příspěvku i odkaz na JŘ linek 311 a 312, přestože o nich není zmínka, co se s nimi děje…

Od 1.7. postihuje způsob odbavování “Jezdi složitě” i linky 701 a 702 (ovšem zmínka o případném omezení v souvislosti s výstavbou nového kruháče u Slatiny, rozcestí stále chybí… možná k žádnému omezení nedojde, ale dost o tom pochybuji, když to v té oblasti už teď je zasekané, a to ještě pořádně nezačali…)

Jo a mmch, na týchž stránkách už se objevil i návrh na GVD vlaků 2025; IDS JMK vypíchl nejzásadnější změny. Prakticky “nic moc”, jen již avizované prodloužení S2 ve špičkách pracovních dnů vybranými spoji do Holubic, resp. až po Vyškov (pár ranních resp. večerních vlaků jedním či druhým směrem); změna režimu na S4 kvůli dokončení elektrifikace do Zastávky; “rozšíření“ dvouhodinového taktu na S52 po celou dobu letního času a nějaké kosmetické změny.

Mmch, neznáte někdo důvod přejmenování vlakové zastávky “Vlkov u Tišnova“ na „Vlkov-Osová“? Je to možná hnidopšství, ale zajímá mě to; Hustopeče/Husotopeče město (taky) neprošlo (asi Šakvičtí moc řvali?), takže je to pro mě takové zvláštní.
Mmch, zas tak důkladně jsem to nestudoval, ale jsou i jiné změny v názvech zastávek, pokud si někdo nějakou takovou agendu vedete? Případně - odbočím-li od JMK - nějaké nové železniční zastávky nebo naopak rušené? Případně existuje nějaký odkaz s takovým přehledem? Předem kdyžtak díky…


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19962 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 799  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 črc 2024 05:00
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]