Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 836    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 836  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

47
12 led 2021 15:54
Eeee, no asi... děkujeme za zápis? Mažu a znova připomínám, že kdo by se chtěl připojit a spolupracovat na zapisování+ověřování vozů poněkud účinnějším a méně stupidním způsobem, nechť neváhá a ozve se mi. :)
Příloha:
olympia.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
7283
27 úno 2010 07:40
11740 od 5.32 do 22.14


Offline
Uživatelský avatar

1646
10 čer 2006 20:45
Brno
Dá se nějak vyfiltrovat z vypravenosti náhradní doprava za vlak xS4 B - tedy kurz 40? Nedaří se mi to... Jedná se o ten pendl Střelice - Omice. Věděl by někdo jak jezdí v PD, je tam večer přejezd jiného kurzu? O víkendu předpokládám jeden vůz na vše

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

1646
10 čer 2006 20:45
Brno
To bude tím, že na třech ze čtyř kurzů na Jírové začínali řidiči z Pisárek (a minimálně na dvou tam večer končili)

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
7283
27 úno 2010 07:40
Minimálně ze začátku na takové kurzy 45 nasazovány nebyly. Proto se motaly víceméně furt na těch samých kurzech.


Offline
1363
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Když jsem občas koukl na jaře na iRIS, tak 45T jsem viděl normálně nocovat i v Líšni.


Offline
597
25 říj 2019 10:12
P. Haluza píše:
A nemůže to být taky tím, že 8 kurzů (4 končící a 4 začínající) je zabetonovaných v noci mimo vozovnu? A na nich asi 45T nebývá.


A v čem by tady spočíval problém? Proč by na takovém kurzu nemohla být 45T? Opravdu nevím, laicky se ptám... Ale logicky se na takových kurzech bude muset 45T začít objevovat s rostoucím počtem 45T a klesajícím počtem KT8...


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
A nemůže to být taky tím, že 8 kurzů (4 končící a 4 začínající) je zabetonovaných v noci mimo vozovnu? A na nich asi 45T nebývá.


Offline
Uživatelský avatar

1646
10 čer 2006 20:45
Brno
Zákulisní informace nemám, nicméně mě napadá důvod - když jsou nějaké mimořádnosti tak se při střídaných pauzách na osmičce může řidič dostat na jiný než plánovaný kurz a přes prázdniny se ude vyskytuje více řidičů z Pisárek bez školení na 45T tak to může s tím souviset (ale je to jen má domněnka)

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

6962
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ondrah98 píše:
Když už se tu probírá tramvajová vypravenost, má nějaký důvod, že se 45T objevují téměř výhradně na 3? A na 8 jsou jen kačeny?

Kdyby měl někdo zákulisní informace vypravení KT8 a 45T o prázdninách, tak připomínám dotaz Ondryh98, taky by mě to zajímalo.


Offline
181
21 kvě 2017 18:40
To zaprvé a zadruhé i proto, že cestující bydlící v předmětných končinách si tyhle parádní vozy více než zaslouží. Po tom, co jim zhruba posledních dvacet let DP cpal, tj. ty nejhorší vraky, které setrvávaly v provozu jen díky tomu, že se ještě nestihly dostatečně rozsypat.
Děkujme jim za zlatou trpělivost.


Offline
Uživatelský avatar

2625
13 črc 2009 13:42
urbonaut píše:
Ale taky jsem nad tím přemýšlel, proč parciály stále jezdí na 31, když už tam nejsou potřeba

Třeba proto, že někde jezdit musí? :-k


Offline
7283
27 úno 2010 07:40
Vypravenost regionálních autobusů má dovolenou?


Offline
2804
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Urbonaut: já se bavím o vypravenosti řádově někdy z úterka/středy z konce měsíce, tenhle týden. To už bylo po výluce?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3737
08 čer 2005 23:12
Cracatit píše:
Od šalin se přesuneme k trajfům. Koukám tu na karty 32Tr a některé z Komína, třeba 3324 a okolní čísla jezdí výluku Olomoucká, i když jsou řazené v Komíně. Jak to funguje v reálu, jezdí ze Slatiny?

Výluka už skončila, na 31 jezdí i 21Tr a na 33 opět trolejbusy. Ale taky jsem nad tím přemýšlel, proč parciály stále jezdí na 31, když už tam nejsou potřeba


Offline
Uživatelský avatar

9289
10 čer 2004 11:19
Ne kvůli NP článku. Ale odcházely na krajních článcích. NP články jsou většinou úplný novostavby, čelníky z nich se hodně často použít nedaly.


Offline
2804
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak ale u kachen se ty klouby upravovaly v souvislosti s nesením nového článku uprostřed, řekl bych, jestli nízkopodlažní céčko (uprostřed) není těžší, než původní mezikus klasické kačeny.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9289
10 čer 2004 11:19
Kloub u KT3 se hlavně liší v tom, že je jen jeden . Kdežto u K3 jsou to 2 klouby těsně za sebou. Původní jsou origo K2, oak je mezimost a druhý kloub. Na tohle nebyl origo kloub nikdy konstruovanej. Plzeň má kloub úplně jiný konstrukce a jednodušší. Navíc i konstrukce skříně je úplně jiná. A problémy s kloubama jsou snad u všech ČKD. Značná část KT8 taku už nemá čelníky z výroby.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Cracatit píše:
Souhlasím, že je zbytečnost to zapisovat, ale pokud už se zapisují kurzy 800 (zkušební jízdy), tak byla tradice zapisovat i tyhle drobnosti.
Jinak ke "zprasto znova" - to je stará přezdívka související s názvem Pars Nova Šumperk a kvalitou výrobků. Když se v roce 2004 zvolila stavba tříčlánků na základě K2 se slabým kloubem, tak to kvalitě nepřidalo. Plzeň se rozhodla taky pro čtyři kusy K3, ale z uřezaných T3 čelem k sobě. To je jeden rozdíl a pak asi i zpracování.
Se Škodovkou to vůbec nesouvisí.

Kdysi jsem zaznamenal informaci, že zvolená konstrukce klubových spojení byla volba DPMB. Co je na tom pravdy, nevím.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

9289
10 čer 2004 11:19
Zpras to zNova je tu od doby, kdy jejich výtvory K2R byly vhodný jen jako plot v Pisoárkách. Jak to asi mohlo vypadat, když dělali kompletní reko a 600V měli max na zkušebně. Testovací kolej byla až o hodně později.
V diskusích jsou k dohledání výskyty Zpras, Pras apod už od založení. A to nejen tady, ale i na Pražských tram, K-reportu.
To ještě Schadewerk o Šumperku ani neuvažoval.


Offline
2804
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Od šalin se přesuneme k trajfům. Koukám tu na karty 32Tr a některé z Komína, třeba 3324 a okolní čísla jezdí výluku Olomoucká, i když jsou řazené v Komíně. Jak to funguje v reálu, jezdí ze Slatiny?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7283
27 úno 2010 07:40
Zkušební jízdy bych do toho netahal, ty jsou naopak přínosné, že člověk vidí, kdy se ten který stroj vrátil po delším odstavení do života. Ale tyhle výměny jsou úplně zbytečné.


Offline
2804
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Souhlasím, že je zbytečnost to zapisovat, ale pokud už se zapisují kurzy 800 (zkušební jízdy), tak byla tradice zapisovat i tyhle drobnosti.
Jinak ke "zprasto znova" - to je stará přezdívka související s názvem Pars Nova Šumperk a kvalitou výrobků. Když se v roce 2004 zvolila stavba tříčlánků na základě K2 se slabým kloubem, tak to kvalitě nepřidalo. Plzeň se rozhodla taky pro čtyři kusy K3, ale z uřezaných T3 čelem k sobě. To je jeden rozdíl a pak asi i zpracování.
Se Škodovkou to vůbec nesouvisí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7283
27 úno 2010 07:40
Mám už delší dobou stejný názor, že to jen plevelí Vypravenost. Odtah nepojízdného vozu prosím, ale výměna, která je zřejmá ze zápisu kurzu samotného?


Offline
Uživatelský avatar

47
12 led 2021 15:54
Má tu prosím někdo nějaký názor ohledně zapisování šestistovkových služebních jízd při jízdách z/do vozovny při příležitosti výměn vozů na lince?
Příloha:
2024-08-02_08-21.png


Já se domnívám, že takovéto zápisy na webu jen zcela zbytečně překáží a jejich výpovědní hodnota je naprosto nulová. Pokud byl vůz na lince nahrazen jiným, tak je asi celkem zřejmé, že pak jel do garáže (nebo naopak), a není na to potřeba mít extra zápis. Konkrétní kurz u "linky" 600, jako třeba tady 65, taky člověku hádám nic neřekne, když navíc ani není v rámci dne unikátní.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20877 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 836  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 21 zář 2024 03:00
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]