Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 6 z 254    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 254  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6162
11 dub 2010 15:05
Juliánov
PvvS píše:
Čas spustit to bude přesně v okamžiku, kdy to bude možné . I kdyby se to stavělo z druhé strany od muzea. Pokud by se čekalo dál, tak se to už nemusí postavit nikdy. A ono to bude fungovat i naopak. Pokud bude doprava, tak se zástavba rozšíří. Leckde jinde na to přišli už dávno.
Přesně tak. Jakmile bude dopravní infrastruktura, zástavba na sebe nenechá dlouho čekat.

Otázka spíš je jestli by nebylo výhodnější přípravu a realizaci té TT rozdělit na dvě etapy s tím, že první etapa by končila smyčkou u terminálu. V rámci stavby je plánována obnova smyčky Stránská skála, pod kterou má být retenční nádrž, takže její obnova bude hraničit s novostavbou. Pokud by se smyčka jen snesla a náhradou by se postavila nová o pár set metrů dál, vyšlo by to už skoro nastejno. Hlavní výhodou by bylo oddělení toho problematicky projednatelnýho úseku, který by se realizoval až když by se někdy projednání zdařilo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2553
13 črc 2009 13:42
Naxashi píše:
72 místo 53 je teda pěkná prasárna. Za tohle by ten, koho to napadlo a kdo to prosadil, měl ztratit práci. Takovej člověk má dělat tak maximálně za pokladnou.

No já třeba dotyčného považuji za velice rozumného člověka na správném místě. Nevím, jaký měl zrovna k tomuto důvod... Spíš mi nedává smysl prodloužení do Obřan. Na čísle až tak nezáleží.


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
Čas spustit to bude přesně v okamžiku, kdy to bude možné . I kdyby se to stavělo z druhé strany od muzea. Pokud by se čekalo dál, tak se to už nemusí postavit nikdy. A ono to bude fungovat i naopak. Pokud bude doprava, tak se zástavba rozšíří. Leckde jinde na to přišli už dávno.


Offline
308
21 dub 2009 20:30
PvvS píše:
Naposled se řešila cena okolo 260 milionů, ovšem v té variantě, kdy se trať posouvala a k těm černým stavbám se stavěla nová obslužná komunikace a několik dalších ústupků hrazených městem. Navíc na to v té době mohla být dotace tuším okolo 140 milionů.


Nemůžu se vzpomenout, kde jsem to četl, ale mám zafixováno, že tak před pěti lety se mluvilo o částce něco před půl miliardy. Snažil jsem se to vygooglit a našel jsem hodnoty v rozmezí 260 - 400 mega.
No ale i kdyby to bylo jen 260 mega, tak je to za trať do polí pořád cufýl.

A dotaci na trať do polí nikdo nedá, územní plán počítající s výstavbou je nutnou podmínkou, nikoliv však postačující. Pochopitelně až bude v územním plánu bydlení i terminál, tak bude ta pravá chvíle přípravu znovu spustit.


Offline
Uživatelský avatar

377
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
xxx píše:
...U té 62 asi záleží na tom, v jakém intervalu bude jezdit....


Je tam předepsán interval 60 minut.

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
2688
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hm, tak jsem na ty intervaly zvědav. Jinak sedmička je teďka provozovaná jen ve všední dny, o víkendu vůbec, takže v tomhle směru jde jen o protažení, tak nevím, koho by to mělo naštvat.
A interval sedmičky 10 minut ve špičce je úplně v pohodě. Doufám, že zůstanou přejezdy na devítku na Lesné v podvečer.
Ještě jsem se tak daleko neprokousal. Večerní interval 69 po 20 minutách je v pohodě, na těch pár zastávek od šaliny do Bosonoh je to akorát.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1783
04 bře 2012 23:26
72 místo 53 je teda pěkná prasárna. Za tohle by ten, koho to napadlo a kdo to prosadil, měl ztratit práci. Takovej člověk má dělat tak maximálně za pokladnou.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

425
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Citace:
Na lince 50 by měl být ve špičkách interval 10 minut,...

Od toho bych si moc nesliboval, jsou tam bohužel chyby, které zkopírovali z loňského roku. Podobně je tam uveden např. u linky 69 víkendový pseudointerval 20-30, který už byl naštěstí před pár rokama zrušen (teda doufám, že ho nechcou znova zavést, teď se dívám, že nově je tato hodnota uvedena taky u linky 65)

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
35
14 pro 2014 11:03
Na lince 50 by měl být ve špičkách interval 10 minut, na E50 pak 15 minut. Že by konečně někoho napadlo, že provozovat linku ve špičkovém intervalu 30 minut nedává příliš smysl? sarcastic

Tragické budou intervaly na lince 7, hlavně ve špičce 10-15 minut, večer a o víkendu žádné spoje. Tato úspora přinese maximálně naštvání dalších cestujících, pro obyvatele Starého Lískovce to představuje podstatné zhoršení obslužnosti, nehledě na to, že bude hrozit přeplněnost spojů (na lince 8 žádné výraznější posílení nenastane).


Offline
Uživatelský avatar

2553
13 črc 2009 13:42
Robert píše:
Velmi kvituji zrušení 81 a 82 a zavedení linky 62 v trase Mendlák-Červeňák. Jestli to bude provozně propojeno s linkou 68, tak za mě ideální stav.


No sláva! :applause: Že by si konečně někdo všiml, že tím nikdo nejezdí?

U té 62 asi záleží na tom, v jakém intervalu bude jezdit. Oběhové provázání s linkou 68 se samozřejmě nabízí, ale pokud by to znamenalo vypravení kurzu linky 68 navíc, tak oběhové provázání nemá smysl a lepší bude vypravení samostatného kurzu 06202. No, nechme se překvapit. :D


Offline
Uživatelský avatar

848
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Kromě zrušení linky 53 a nahrazení linkou 72 mě překvapilo i ukončení všech spojů N99 na Jírově a prodloužení N98 do Mariánského údolí.


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
mně nejvíc fascinuje, jak zanikne linka 53 a integruje se do před časem umělé vzniklé 72. Tohle mělo být fakt obráceně, akorát to vnáší do číslování bordel.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
7146
27 úno 2010 07:40
Velmi kvituji zrušení 81 a 82 a zavedení linky 62 v trase Mendlák-Červeňák. Jestli to bude provozně propojeno s linkou 68, tak za mě ideální stav.


Offline
Uživatelský avatar

6910
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Richie: v čem konkrétně to třeba přijde tobě (nehezký)?
(Asi se nějaké osekání dalo očekávat, vzhledem k nezvyšování ceny jízdenek. Je tam patrná úprava linkového vedení v oblasti Lískovce a Bohunic v souvislosti s novou TT, kde samozřejmě k nějakému zhoršení dochází.)


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Tady je odkaz a není to hezký počtení.... https://www.brno.cz/documents/20121/340 ... 8073942871

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
1204
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Na stránkách magistrátu je zveřejněný-Návrh Dodatku č. 29 Smlouvy o závazku veřejné služby a kompenzaci z veřejné přepravy cestujících, uzavřené mezi statutárním městem Brnem a Dopravním podnikem města Brna, a.s.(PDF, 5 MB). Včetně linkového vedení a intervalů.


Offline
2688
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
DS: Ano, tuhle výluku jsem myslel, ale v seznamu zastávek nemáš nikde, že by trajfl na výlukové trase stavěl vyloženě na Žerotínově náměstí nebo u Bílého domu. Stavěl na Kounicové a pak až na Údolní, k tomu směřovala moje poznámka. Jinak díky za odkaz pro připomenutí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
Cracatit píše:
TMB: Takovou výluku na 38/39 si nevybavuju, pamatuju si jenom, že se dělalo kolo po Úvoze a Kounicové se zastávkou kousek před křižovatkou se čtyřpruhem na Žerotínově náměstí a pak se jelo nějak durch na Marešovu. Asi když probíhala rekonstrukce Joštovy, je to možné, nebo bylo ještě něco později?


https://www.bmhd.cz/vyluky/vyluka.php?vyluka=725

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
2688
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
TMB: Takovou výluku na 38/39 si nevybavuju, pamatuju si jenom, že se dělalo kolo po Úvoze a Kounicové se zastávkou kousek před křižovatkou se čtyřpruhem na Žerotínově náměstí a pak se jelo nějak durch na Marešovu. Asi když probíhala rekonstrukce Joštovy, je to možné, nebo bylo ještě něco později?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
Naposled se řešila cena okolo 260 milionů, ovšem v té variantě, kdy se trať posouvala a k těm černým stavbám se stavěla nová obslužná komunikace a několik dalších ústupků hrazených městem. Navíc na to v té době mohla být dotace tuším okolo 140 milionů.


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
ZGHK: pokud se bavíme o trati pouze k případnému terminálu, tak je to 1,3 km v existující stopě, bez mostů, křížení, tunelů atd. Miliarda je na toto přehnaná částka.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
308
21 dub 2009 20:30
PvvS píše:
Pokud se podaří vyřešit námitky, tak stavba pojede tak jako tak. I bez okolní zástavby. A proti tomu navrhovanému UP je tolik námitek, že stejně neprojde.


Takže když bude za rok územko, tak město v tu ránu vytáhne z kešeně miliardu na trať do polí? Jako vážně?

ÚP nebyl schválen čistě z politických (dobře, formálních) důvodů. Námitky v tom nehrály žádnou roli.


Offline
790
25 led 2006 09:46
goldfinger píše:
Obousměrnému protipojení terminálů Brandlova a Kounicova bohužel brání uspořádání Marešovy, ale pořád by bylo možné jednosměrné od Brandlovy s tím, že by t38/39 jely přes Úvoz a Kounicovu a přes Brandlovu a Marešovu by vyjížděly do Údolní.


Jenže než to trolejbus objede přes Úvoz - Kounicovu, tak už je dávno na Komenského náměsti a cestující odtud pěšky dřív na České. Ale při nějaké výluce se tak jezdilo. Akorát zastávky byly na Žerotinově náměstí na rohu Veveří.


Offline
2688
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Prste: Pokud se nepletu, tak je vzhledem k množství vyjíždějících šalin na Veveří nežádoucí levé odbočení od rektorátu za Bílý dům směrem na Marešovu. Jinak dráty od Kounicovy na Marešovu by snad pořád měly viset, takže by to fyzicky projet šlo, jenže pak by měla 38/39 delší trasu se slabým úsekem Sušilova - Smetanova - Česká (Brandlova).
Stejně se asi nějaká varianta bude muset udělat jako dočasná objížďka, až dojde na rekonstrukci dolní půlky Údolní.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
Hogarx píše:
Ukončovat 601/602/701/702 u Holzovy je blbost, přestupní bod někde u Životského je mnohem logičtější. Hodně lidí cestujících v tomto směru nastupuje/vystupuje na Černovičkách (hlavně škola na Olomoucké, ale i obchodní centrum), používá se i Slatina, sídliště. Ukončením na Holzové by tyto vazby padly.

Druhým argumentem pro terminál u Životského je, kolik cestujících z 106/107/601/602 vystupuje na Tržní, když chtějí jet šalinou do centra. Je zkrátka výhodnější vystoupit a jít na Životského a vybrat si ze 3 linek, než se trmácet v kolonách na busák, čekat na dvanáctku a pak jet kvůli semaforům na Hlavas skoro deset minut. Tohle je za mě největší prohra šaliny na Plotní.


U Životského není moc kde. Terminál někde v místech zastávky Malečkova by řešil hodně věcí, dala by se tam přes Bedřichovice protáhnout 701, ze Slatiny sídliště protáhnout 33, k tomu P+R parkoviště a s ukončením regionálních linek je z toho Hranečník jak vyšitý :-). Do obchoďáků na Černovičky se pak pá dojet s přestupem; na učiliště taky nebo tam vést ráno a odpo nějaké účelové spoje.
Jinak by existovalo i okamžité řešení a to je ukončení regionálek u zastávky Podstránská (otočka přes Černovičky pod mosty). Návaznost na Slatinu by zůstala zachována, místa je tam dost a provoz minimální.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6326 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 254  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 kvě 2024 12:35
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]