Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 8 z 254    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 254  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
2688
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zareaguju na jedinou věc: ta smyčka na Konečného náměstí je jen pro operativní účely, protože nebylo jisté, že dojde k doplnění cancouru z Provazníkovy na Kohoutovu/Štefánikovu Čtvrť. Hodí se to hlavně ve chvíli, kdyby byla neprůjezdná Kotlářská.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
Líšeňka je v platném UP také. Dokonce jako tělesa dopravních staveb, rezervy ploch pro dopravu. Ovšem ani to nezabránilo podávání námitek tak dlouho, až padla dotace a město to (zatím) bude muset táhnout ze svého. Dokud je účastníkem stavby maximálně město a developer, tak se počet účastníků snižuje a není problém to postavit. V okamžiku obydlení byť jednoho obytnýho domu se počet účastníku zvyšuje dost podstatně. Ukázková ulice je Plotní. Stačí se podívat, kolik námitek a stížností proti ní bylo a jak to dopadlo.
Bohužel dneska různý spolky a ekoteroristi dokážou zablokovat každou stavbu.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
PvvS píše:
Kdy je lepší natáhnout tram trať na Kamechy?
V okamžiku stavby, kdy je tam minimum dalších účastníků, nebo v okamžiku, kdy je vše zastavěno a řízení může zablokovat každý majitel bytu ? Viz třeba Stará Líšeňka.. Pročpak i některý další města tahají dopravu do polí a pak okolo vyrůstá obytná čtvrť . Nemusíme chodit daleko. Stačí Vídeň a U-bahn. Takový prodloužení U2 určitě není na konci vytížený. Ale je tam plánovaná výstavba, tak se staví důležitý stavby s předstihem.


Ta trať je v územním plánu snad už zanesena přesně tak, jak se bude stavět. Lisenka je trošku jiný případ a následně nestavěni taky.

Ano, těch případů je víc. Viz Praha a prodloužení do Slivence, at zůstaneme v Česku.

Bohužel Brno není Vídeň. O smyslu trasy na Kamechy vůbec nepochybuji. Jen se snažím najít klíč, kdy něco stavět/ prodlužovat smysl má a něco ne. Prostě hledám. Ale nějak to nejde...


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
Kdy je lepší natáhnout tram trať na Kamechy?
V okamžiku stavby, kdy je tam minimum dalších účastníků, nebo v okamžiku, kdy je vše zastavěno a řízení může zablokovat každý majitel bytu ? Viz třeba Stará Líšeňka.. Pročpak i některý další města tahají dopravu do polí a pak okolo vyrůstá obytná čtvrť . Nemusíme chodit daleko. Stačí Vídeň a U-bahn. Takový prodloužení U2 určitě není na konci vytížený. Ale je tam plánovaná výstavba, tak se staví důležitý stavby s předstihem.


Offline
2803
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Dovolím si jen drobnou korekci. Linka 46 nevznikla po rozpadu 45! Ta linka existovala paralelně s tím a jezdila okružně proti 66. Po rozpadu 45 se akorát spoje převedly na 46, která se tím posílila.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
Cracatit píše:
@Brno2030: Fakt sněžíííí! Nebo co teda šňupeš? :evil: To nemá s Luďou nic společnýho, protože on je na rozdíl od tebe ještě příčetnej diskutér.


Ja prave myslel, ze diskuze je o argumentech. Viz propojeni vs nepropojeni trolejbusu.

Mam pocit, ze pricetnost diskutera je podle nasledujici stupnice:
1) nediskutuje, jen cte mistni vsevedy
2) kdy diskutuje, tak souhlasi se vsevedy
3) vseved je role, do ktere se pasuje dana osoba sama. viz nektere zdejsi prispevky

Ale zpet k propojovani/nepropojovani. Vazne me zajimaji dalsi argumenty. Dejme tomu linka 45 v trase Lesna - Mestsky orkuh - St. Osada - Lisen. Kdyz bylo nutne setrit, tak se linka roztrhla a vznikla linka 46 a 55 a spojnici zajistuje 44/84. Chces mi tvrdit, ze pokud by puvodni linka 45 byla pred zrusenim trolejebus, tak by jezdila dodnes? Protoze ja se snazim oponovat vzdy tim, co nekde bylo, je a bude. Jeden z nejvetsich argumentu je, ze mame prestupni tarif. Tak netahat vsechno vsude. OK. Kdyz zminim Komarov a soubeh bus+tramvaj, tak je to posvatna krava. Kdyz zminim propojeni tbusu, tak je to sotovize. Kdyz zmin ukonceni troljebusu na Komenskeho nam. a Zivotskeho, tak neco snupu :-) Tim opet dochazim k zaveru, ze jediny prijatelny nazor je: Bylo to tak, je a bude!

V nedavne dobe se udelala smycka na Konecneho namesti pro ukonceni 25+26 (pokud se teda nepletu). To se taky urcite nemelo delat. Jsou to vyhozeny penize. Co se tam dnes otaci?

To stejny prodlouzeni Kamechy. Dnes tam jezdi ve spicce autobus po 5 minutach (kapacita cca 80 osob - viz DPMB). Kolik je v jednom voze prumerne lidi? Pokud postavim tramvaj, tak prinos je, ze usetrim vozy a ridice u busu. Nahradou vsak musim mit vic tramvaji (po vyluce bude kapacita na d-1 102+163 cestujicich, tj. 265 cestujicich na jednu soupravu). Takze pokud se d-1 protahne az na Kamechy ziskame ve spicce kapacitu misto kapcity 12x80 novych 12x265 (ano, je to koncovy usek tramvajove linky a necekam plnou obsazenost z prvni zastavky). To mi nejak nevychazi. Nebylo by lepsi tedy projekt dat k ledu az se Kamechy rozroztou na pocet obyvatel, ktery naplni dostatecne salinu. Nebo se pocita s tim, ze tam bude jezdit tramvaj ve spicce 10 a mimo 20 minut? Nebo tam bude jezdit jednicka v plne palbe a bude tam prodlouzena i d-3 protoze tam prece bude postavena smycka o trech kolejich? Nevim, ptam se na nazor nejakeho vseveda.


Offline
150
30 říj 2019 16:42
Brno2030 píše:
Ok. BTW. Zajimalo by me jak na zdejsim foru vypada diskuze o necem.


Kdybych chtěl být zlý tak všude kde se ty nezúčastníš,ale to není pravda.
Myslím že se tu najde spousta vláken s plodnou a zajímavou diskusí


Offline
150
30 říj 2019 16:42
Očekávám že se vše vrátí k normálu (až na 8) takže napíší jen ty linky co bych změnil.

7 Starý Lískovec - Novolíšeňská
Tím že je 8 vyhrazena 30m vozům hlavně kvůli zastávce Krematorium a Mifkova by si posilu v celé délce zasloužila

11 Zemědělská - Tkalcovská - Hlavní nádraží - Šilingrak - Vozovna Komín (- Rakovecká)
Aby zůstalo spojení Žabin a Hlavního nádraží

40 Tuřany - Holandská

61 Dolní/ÚAN Zvonařka - Studentská (od Křídlovické jako 40)

Aby zustala zachována celá 40 mi přijde zbytečně dlouhá


Offline
65
14 říj 2022 22:57
Brno2030 píše:
Tak trotl nebo troll?


Nechceš to napsat ještě párkrát?
Ano dobře omlouvám přehlédl jsem Trotla v této diskuzi o ničem. Jsem vinný.[/quote]


Ok. BTW. Zajimalo by me jak na zdejsim foru vypada diskuze o necem.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
luda_612 píše:
Nechceš to napsat ještě párkrát?
Ano dobře omlouvám přehlédl jsem Trotla v této diskuzi o ničem. Jsem vinný.


Ne. Uz ne. Diky.


Offline
5
01 lis 2022 20:19
Brno2030 píše:
1)linka 34 nebo 36 po zkraceni na Komenskeho namesti: trasa ...Klusackova - Konecneho namesti - Nerudova - Klusackova... tahle propojka a jeji vyuzivani i za cenu kratkeho obratoveho (nuloveho casu) budou stat vic nez stavajici kilometry dal na Ceskou? Za jak dlouho se tohle zkraceni financne vrati zpet? Ihned? Ano, otaceni na Klusackove prinese stavbu smycky. Ale pak muzu spojit vsechny Draky d vany a mit na 12 vysokokapacitni soupravy (od Klusackovi poberou frekvenci od 34 a 36, v Komarove dostaneme kapacitu na zkraceni 40, 48, 74).
Furt nechápu důvod zkrácení linky 40, když současná trasa bude potřeba i po otevření trati ke kampusu.

A kdyby by ji nahradila linka 49 v úseku Studentská - Autobusové nádraží, tak kolik by asi měla minut zpoždění, když už teď jede v dopravní špičce přes často zasekané ulice Kšírovu, Hladíkovu a Zvonařku?


Offline
150
30 říj 2019 16:42
Brno2030 píše:
Tak trotl nebo troll?


Nechceš to napsat ještě párkrát?
Ano dobře omlouvám přehlédl jsem Trotla v této diskuzi o ničem. Jsem vinný.


Offline
2688
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Brno2030: Fakt sněžíííí! Nebo co teda šňupeš? :evil: To nemá s Luďou nic společnýho, protože on je na rozdíl od tebe ještě příčetnej diskutér.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
Cracatit píše:
@PVVS: Obdivuju tvou trpělivost odpovídat na tyhle žvásty, bláboly a jiný nesmysly od Brno2030. Obávám se, že mu tu realitu nevysvětlíš. Pořád se ještě nepodělil o návod, co hulí nebo šňupe, jestli má nějakýho dealera, kde sněží. Možná využil toho frajera, co prodával v sedě na ulici jen tak. :lol:


matros mam od LUDA_612 je to tzv. "Trotl matros". Pripadny rozdil mezi troll matrosem a trotl matrosem vam odpovi LUDA_612


Offline
65
14 říj 2022 22:57
PvvS píše:
K těm nesmyslům s ukončováním po trase.


Hůře pohybliví už leta můžou využít senior bus. Jinak ta MHD se spojením odkudkoliv, kamkoliv tu už byla a naštěstí se to zlikvidovalo.



Docela mě tyhle truc odpovědi baví. Tak začneme :
1) kde by se po zkrácení odstavovaly ? Nejde jen o otočení, ale i případný odstavení do času.
2) nějaký sociální zázemí ?
3) kdo ty smyčky navíc zaplatí
4) zbytek nevyužité sítě se nechá viset i s údržbou a spotřebou ?
5)pokud se snese, tak jak se tam ty vozy dostanou

1)linka 34 nebo 36 po zkraceni na Komenskeho namesti: trasa ...Klusackova - Konecneho namesti - Nerudova - Klusackova... tahle propojka a jeji vyuzivani i za cenu kratkeho obratoveho (nuloveho casu) budou stat vic nez stavajici kilometry dal na Ceskou? Za jak dlouho se tohle zkraceni financne vrati zpet? Ihned? Ano, otaceni na Klusackove prinese stavbu smycky. Ale pak muzu spojit vsechny Draky d vany a mit na 12 vysokokapacitni soupravy (od Klusackovi poberou frekvenci od 34 a 36, v Komarove dostaneme kapacitu na zkraceni 40, 48, 74).

2) kazda konecna ma socialni zazemi? JJ obratiste Ceska je primo idealni a je tam tolik odstavne plochy, ze tam ridici cerpaji pauzu primo v tom trojelbuse.

3) viz jedna.

4) linka 32 dal jezdi na Ceskou. Vznikl by pouze nevyuzity usek Klusackova - spojeni linek 32 a 34+36

5) nechci nic snaset

6) hure pohyblivi - ok. v tom pripade neni potreba dalsich nizkopodlaznich vozu. Hure pohyblive, postizene vyzeneme do specialnich dopravnich prostredku.

Pokud se ukonci trolejbusy 34+36 drive nez na Ceske, tak vlastne usetrim par ridicu a vozu (ktery vlastne maji dle diskuze dosluhovat). Vyresime tim par much jednou ranou.

A ted teda jeste jedna vize. Pokud mame prestupni tarif. Tak vlastne nebylo by skvele ukoncit i tbusy 31+33 na Zivotskeho a prestup na salinu. Na soucasnou 10. a doplnime o 13 (Geislerova - Malinovskeho nam. - Ceska - Cervinkova). Centrum by dostalo spojeni. a ti ostatni prestoupi, protoze mame prestupni tarif. a nepotrebuje vsechno odkudkoliv kamkoliv... A tim opet usetrime par vozu v useku Zivotskeho - Nadr. - ano, musi se postavit par metru krizeni. Tbusy ze Zivotskeho pojedou polookruzne na Trzni a zpet. Ne socialni zazami na linku Slapanice/Slatina - Zivotskeho - Trzni - Slapanice/Slatina nepotrebujeme. Pokud ano, jak to delaji ridici na linkach jako 25 nebo 26. A nebo tohle reseni je spatne? Protoze to tak vzdycky bylo a musi to byt tak dal? (Ano, v tomhle pripade vznikne nevyuzite vedeni k Nadrazi, ale slouzi to jako propojka mezi tbusy. Stejne je na Celjlu, Kolisti, v Husovicich. Taky vuzivane parkrat denne.


Offline
2688
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@PVVS: Obdivuju tvou trpělivost odpovídat na tyhle žvásty, bláboly a jiný nesmysly od Brno2030. Obávám se, že mu tu realitu nevysvětlíš. Pořád se ještě nepodělil o návod, co hulí nebo šňupe, jestli má nějakýho dealera, kde sněží. Možná využil toho frajera, co prodával v sedě na ulici jen tak. :lol:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
K těm nesmyslům s ukončováním po trase.

Docela mě tyhle truc odpovědi baví. Tak začneme :
1) kde by se po zkrácení odstavovaly ? Nejde jen o otočení, ale i případný odstavení do času.
2) nějaký sociální zázemí ?
3) kdo ty smyčky navíc zaplatí
4) zbytek nevyužité sítě se nechá viset i s údržbou a spotřebou ?
5)pokud se snese, tak jak se tam ty vozy dostanou


Hůře pohybliví už leta můžou využít senior bus. Jinak ta MHD se spojením odkudkoliv, kamkoliv tu už byla a naštěstí se to zlikvidovalo.


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
Brno2030 píše:
Já se omlouvám, ale nepřišel s trolejbusy na Kolišti. Opravdu ne. Já jen řekl, že je to nevyužitý potenciál a to je vše.

Koliště byla jen moje reakce na zdejšího diskutujícíjo. Což jde velice snadno dohledat.

Jen nevim, co přesně googlit. Prostě Koliště je ulice, kde jsou zácpy. A je to součást nějakého okruhu, protože je tam značka. Je to jako argument, že VMO je pro auta a neměl by se tam objevit žádný prostředek veřejné dopravy. Tenhle argument prostě nechápu. I kyby bylo Koliště střední, žádný nebo jakýkoliv okruh, neznamená to přece, že tam MHD nemůže. Ne je to jinak? Ještě jednou opakuji, že já s trolejbusy na Koliště nepřišel!!!

Brno2030 píše:
As archiv: jj. Vím, že se Plotni měla bourat a stavět před desítku let a udělalo se to až teď. Na Kolišti neco jako okruh nevede.


Omyl. A nějak nevidím nic o tom, že by na okruh trolejbusy nemohly. A ono to není jen o té značce, ale na městský okruh je navázáno víc věcí. Mhd se tam neposílá z toho důvodu, že by jakýkoliv JR byl platný akorát o víkendu a v noci. Kdo kde psal, že na okruh MHD nesmí ?

Jak to vypadá, když se posílá MHD přes ulice kde se zcela pravidelně tvoří zácpy, tak to známe všichni. Zvonařka, Gajdošova, Táborská..

K tomu věčnýmu propojování trolejbusů. Tak kdy se tu KONEČNĚ objeví nějaký čísla, který by ospravedlňovaly tu investici ? Nákup minimálně 20-30 parciálů, navýšení vozokm a vypravenosti vozů. Ročně několik desítek milionů jen na provoz. Kde se na to vezmou řidiči ? Kolik lidí to denně využije ? Vyjdou bezpečnostní přestávky? Ale tahat někde linku jen kvůli tomu, že se někomu nechce přestupovat je nesmysl.

A jak se to popere se stávající realitou, kdy se vozokm nenavyšují, spíše dost snižují, 21Tr mají pár km na dojetí do šrotu a nový vozy v nedohlednu ? A pak se náhodou rozjede ta šaráda s přesunem nádraží a celý tohle propojení rázem úplně stratí smysl s budou to vyhozený peníze.

Ano v roce 2019 by ta odpověď byla zcela stejná. Celé to propojení je nesmysl.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
PvvS píše:
Reálně ty trolejbusy té zácpě nijak nepomůžou. To spojeni Česká-Nádraží existuje v několika variantách a zdaleka není vytížené tak, že by další cestující nepobíralo. Na komenského je přestup na jednom nástupišti, u Linek na Českou je přestup ideální na Klusáčkově. Proč vyhazovat několik desítek milionů ročně jen za provoz trolejbusů tam, kde to nic nového nepřinese ? A nehledě na to, že DPMB potřebuje jen pro udržení stávajícího stavu vozů nahradit nějakých 50 sólo trolejbusů. Což je ve starých cenách minimálně 600 milionů jen na nákup. Bez toho se o jiné trase než Koliště nedá uvažovat. A nepochybuju, že s novými a těžšími parciály + výměna baterií se cena za vozokm ještě zvýší. Parciály jsou značný výdaje navíc, stávající vozy jdou do šrotu a bez baterek budou stát ve stejné zácpě jako ty auta.

A nová trať okolo centra je nereálná. Společnej vodič pro obě trakce nikdo neschválí a na novostavbu není místo. Jedině, že by to od Dvořákovy po konec Benešovy vedlo nad chodníkama.
Poslední rozumně uvažovatelný ceny za vozokm byly v roce 2019:
trolejbusy: 79
autobusy : 64
tramvaje : 68

V situaci kdy DP nemá na mimořádný výdaje na běžnej provoz, je nereálný jakkoliv navyšovat náklady. Jen těch několik spojů Česká-Nádraží by podle stávajícího JR ročně projezdilo cenu jednoho kloubovýho trolejbusu.

Aktuálně jě vize jediná. A to právě přežít a při troše štěstí dokončit už rozjetý stavby. Pak do celýho linkovýho vedení v Brně hodí vidle teoretická stavna nového Nádraží, kde některé plánované ulice nejsou v UP.
A SJTD, kterej by vyřešil povícero problémů (a nový přinesl) byl shozen ze stolu s tím, že na něj v rámci projektu nejsou finance a že si ho má Brno hradit samo. A zatím nijak extra ani není řešen terminál Vídeňská.



Spojení Česká - Nádr - znovu, já zde nikdy neřekl, že tohle spojení přežila, je nedostatečný atd. Přece lidi nejezdi jen mezi těmato dvěma místy. Např. Zastávky na lince 32 všechny jsou po celé délce mezi linkou 1+6 a 32 (Smetanova Sušilova i linky 34+36). Takže pokud můj cíl je přesně mezi těmito zastávkami, tak jdu na 1 (která je natriskana už od zastávky Řečkovice a jezdí s ní úplně všichni, jak zde někdo napsal) a nebo se rozhodnu mezi 6 a 32, pokud jedu jen na Českou. Pokud však 32 pojede po své trase dál než na Českou, odebere část cestujících z linky 1. To platí i o 34+36 že zastávky Sušila a Smetanova.

Přestup Klusáčkova - nebylo by ideální ukončit trolejbusy už tam? A dál d12. Ušetříme peníze. Smetanova a Sušilova zůstanou obslouženy t32. Nebo na Konečného náměstí? Kde by byl přestup i na t25 +26?

Takže, když jedu t38+39, tak přestoupím na Komenského n. a pak znovu na České? Jj. To je bomba pro všechny méně pohyblivé :( ... Já s tím problém nemám, já mám dvě zdravé nohy a pohyb mi problém nedělá.

Vize - přežít. Jj. To chápu. Jak jsem psal, nepropojení mi přijde v celým systému jako zbytečně nevyužitá příležitost. Myslím, že kdybych tady ten příspěvek napsal v r. 2019, tak ale dočkám úplně stejných odpovědi.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
Cracatit píše:
@Brno2030 nebuď línej a místo pindání o Kolišti zvedni ##MLUVÍM SPROSTĚ## a zajdi se podívat do těch archivů, nebo zagoogli, spousta věcí je na netu. A vůbec, už to nehul, nebo se poděl, ať můžem zjistit, jak moc je ten matroš kvalitní. :lol:


Já se omlouvám, ale nepřišel s trolejbusy na Kolišti. Opravdu ne. Já jen řekl, že je to nevyužitý potenciál a to je vše.

Koliště byla jen moje reakce na zdejšího diskutujícíjo. Což jde velice snadno dohledat.

Jen nevim, co přesně googlit. Prostě Koliště je ulice, kde jsou zácpy. A je to součást nějakého okruhu, protože je tam značka. Je to jako argument, že VMO je pro auta a neměl by se tam objevit žádný prostředek veřejné dopravy. Tenhle argument prostě nechápu. I kyby bylo Koliště střední, žádný nebo jakýkoliv okruh, neznamená to přece, že tam MHD nemůže. Ne je to jinak? Ještě jednou opakuji, že já s trolejbusy na Koliště nepřišel!!!


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
Za ty leta už mám cvik :)


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
PvvS: teda Karle, ty máš trpělivost. To fórum vypadá, jako bys přispíval jen ty :-)

Příloha:
forum_ds (Malé).jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
2688
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Brno2030 nebuď línej a místo pindání o Kolišti zvedni ##MLUVÍM SPROSTĚ## a zajdi se podívat do těch archivů, nebo zagoogli, spousta věcí je na netu. A vůbec, už to nehul, nebo se poděl, ať můžem zjistit, jak moc je ten matroš kvalitní. :lol:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
Reálně ty trolejbusy té zácpě nijak nepomůžou. To spojeni Česká-Nádraží existuje v několika variantách a zdaleka není vytížené tak, že by další cestující nepobíralo. Na komenského je přestup na jednom nástupišti, u Linek na Českou je přestup ideální na Klusáčkově. Proč vyhazovat několik desítek milionů ročně jen za provoz trolejbusů tam, kde to nic nového nepřinese ? A nehledě na to, že DPMB potřebuje jen pro udržení stávajícího stavu vozů nahradit nějakých 50 sólo trolejbusů. Což je ve starých cenách minimálně 600 milionů jen na nákup. Bez toho se o jiné trase než Koliště nedá uvažovat. A nepochybuju, že s novými a těžšími parciály + výměna baterií se cena za vozokm ještě zvýší. Parciály jsou značný výdaje navíc, stávající vozy jdou do šrotu a bez baterek budou stát ve stejné zácpě jako ty auta.

A nová trať okolo centra je nereálná. Společnej vodič pro obě trakce nikdo neschválí a na novostavbu není místo. Jedině, že by to od Dvořákovy po konec Benešovy vedlo nad chodníkama.
Poslední rozumně uvažovatelný ceny za vozokm byly v roce 2019:
trolejbusy: 79
autobusy : 64
tramvaje : 68

V situaci kdy DP nemá na mimořádný výdaje na běžnej provoz, je nereálný jakkoliv navyšovat náklady. Jen těch několik spojů Česká-Nádraží by podle stávajícího JR ročně projezdilo cenu jednoho kloubovýho trolejbusu.

Aktuálně jě vize jediná. A to právě přežít a při troše štěstí dokončit už rozjetý stavby. Pak do celýho linkovýho vedení v Brně hodí vidle teoretická stavna nového Nádraží, kde některé plánované ulice nejsou v UP.
A SJTD, kterej by vyřešil povícero problémů (a nový přinesl) byl shozen ze stolu s tím, že na něj v rámci projektu nejsou finance a že si ho má Brno hradit samo. A zatím nijak extra ani není řešen terminál Vídeňská.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
luda_612 píše:
Brno2030: za prvé nikdo tě "trotlem" nenazval. Byl si označen za "TROLLA".

Jo určitě všem co jezdí po Kolišti vytrhne trn z paty že tam bude propojený trolejbus z České na Hlavní nádraží.
Nevím kde bereš ten matroš ale chci ho taky.


LUDA_612?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6326 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 254  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 kvě 2024 16:57
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]