Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 394 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Vratný trojúhelník? No to je snad nejhorší řešení. Ušetří se sice za obousměrné vozy, ale přinese to tolik dalších komplikací, že doufám, že nikoho nic takového nenapadne.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
A co vratný trojúhelník? Vyšel by levněji, než smyčka? Je tam na něho místo?


Offline
1089
09 lis 2006 18:16
Ale i ta okružní linka bude něco stát. Ačkoli je pravda že by šla nějak upravit linka 69, která teď v té oblasti vozí často vzduch, zvlášť mezi nemocnicí a Ukrajinskou.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Jak bude tramvaj natažená ke kampusu, není problém udělat nějakou okružní linku přes sídliště Bohunice s přestupem na Osové a nebo u Kampusu na tramvaj.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
1089
09 lis 2006 18:16
By mě spíše zajímalo, jestli někdo domyslel, co ta trať všechno způsobí. Podle mě je založena na myšlence, že ke kampusu se jezdí ráno a z kampusu odpoledne, takže to tramvaje poberou. Nicméně to není zvlášť odpoledne úplně pravda a navíc tato trať ještě více přitáhne lidi z Nového Lískovce, takže bez posílení intervalu minimálně ve špičce na lince číslo 8 to asi nepůjde, navíc s nutností obousměrných tramvají, pokud bude úvrať. A když se dá třeba interval 4 minuty, tak se bude muset udělat v celé trase a to bude stát hodně peněz. Dá se také třeba využít linka 10, ale tam se ukázalo, že to moc nefunguje (interval 5 + interval 10 minut, sjíždění tramvají apod.) Také ta trať neřeší obsluhu zastávky Stará nemocnice, takže linka číslo 60 bude muset v nějaké podobě fungovat i nadále.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Přesně. Spřahování PX je pro Brno úplná blbost. Varianta Olomouce vychází čistě z jejich technologických podmínek (zázemí) a stejně - vždycky by to musely být nové vozy (případně novostavbové rekonstrukce).


Offline
811
25 led 2006 09:46
Tak provozně je smyčka jednoznačně výhodnější, než úvrať. Těch 50 milionů je ve srovnání s miliardou už celkem zanedbatelných. A 20 nových obousměrných tramvají bude proti jednosměrným určitě dražších o víc, než 50 milionů. Zmíněné spřahování jednosměrných tramvají zadními čely (pokud by nešlo o jednosměrné oboustranné vozy) nehodlám komentovat.


Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
ad Chat: co třeba varianta co mají v olomouci ;-)
a nebo LF3/2 (či jak se správně označuje ta oboustraná verze)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Citace:
A životnost těch brněnských končí v roce 2016. „Problémy ale nečekáme. Nahradíme je buď novými obousměrnými tramvajemi, nebo spojíme jednosměrné tak, aby mohly jezdit oběma směry," ujistila Hailichová.

Si dělají ##MLUVÍM SPROSTĚ##, ne? :-D Můžu vědět, které soupravy PX dokáží nahradit KT8? To by bylo neuvěřitelný plýtvání vozama, kdy by přec celý město jel jeden vůz naprosto nevyužitý. A ani si nedokážu představit, který typ by to byl.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Mě by docela zajímalo, kde by ta smyčka měla být, ale hlavně kudy by skrz kampus chtěli táhnout koleje. Podle mého názoru tam na to není místo. Podle mě má původní úvraťové řešení větší logiku.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
3342
21 led 2011 14:19
1000 lidí. 50 milionů. To je 50 000 na obyvatele...

Konci byť jediné kačeny v roce 2016 (pokud pomineme riziko nehody) pochybuji, že kdokoliv v podniku věří.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Zajímavé, kačeny budou končit v roce 2016 :-k zrychlovače přežijou všechny :D

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Vzniknout tam má kolem tří set bytů, což znamená, že tam může bydlet kolem tisícovky nových obyvatel. Pokud tramvaj skončí u nemocnice, nezbude jim než chodit složitě přes křižovatku.

Snad by se jim nic nestalo, kdyby udělali pár kroků navíc. Jinak smyčka je zřejmě lepší variantou do budoucna (možnost jednosměrných vozů).


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 31205.html


Offline
811
25 led 2006 09:46
Janatak píše:
Kolega TMB tím mínil, že politicky jde prosadit všechno, tzn. primátor si přeje = primátor to většinou dostane. Ale jak jde o žádost z jiné instituce než politické, není to tak důležité = nejsou peníze.


Přesně tak, vím, že historickou linku si nepřál Onderka, ale jeho předchůdce. Ale myslel jsem tím, kdyby si dnes Onderka přál něco, tak by to šlo taky.
Osobně si pořád myslím, že řešením pro financování oprav a provozu brněnských historických tramvají by bylo nalézt ve spolupráci s DPMB nějaký právně schůdný model pro financování z rozpočtu DP a prosadit na městě jeho odsouhlasení. Pokud by to nemělo přímý nárok na další peníze z rozpočtu města, tak by to radní třeba odkývli. Dobře vím, že peněz nazbyt v MHD moc není, ale nějaké 2 mil. ročně by DP ustál. A navíc by většinu prací dělal ve své režii.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
A já jsem jen mínil, že si v roce 2006 si mohl přát Onderka cokoliv, ale až po 7.11.2006 si to mohl přát jako primátor. Jinak to neodpovídání na dopisy od námi zvolených zástupců (to bych chtěl vidět, který ... je volil, já to nebyl) se poslední dobou nějak rozmáhá, asi z důvodu šetření byli propuštěni pracovníci mající v popisu práce odpovídat za naše zástupce, kteří na výkon své funkce nemají z velkého vytížení v tolika funkcích čas, a zůstal jen jeden, který pečlivě zakládá a po uplynutí zákonné lhůty (nebo spíš volebního období) skartuje. Je potřeba už zase zacinkat klíči, jenomže někteří z nás už bohužel nemají čím cinkat


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Kolega TMB tím mínil, že politicky jde prosadit všechno, tzn. primátor si přeje = primátor to většinou dostane. Ale jak jde o žádost z jiné instituce než politické, není to tak důležité = nejsou peníze.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Dovolím si trochu poopravit kolegu TMB

Kdyby si pan Onderka přál opravit T2 - bude opravena T2

V době, kdy se renovovala 99, nebyl Onderka primátorem, ten nastoupil do funkce až na výročí VŘSR v roce 2006, zdědil primátorství i historickou linku po předchozím primátorovi Richardu Svobodovi, který odešel v roce 2006 senátorovat


Offline
811
25 led 2006 09:46
A když už jsem se tak pěkně rozpovídal. Asi před deseti lety jsem se s technickým ředitelem Ing. Johnem dohodl na tom, že při VO uvede DPMB jednu K2 do původního stavu a po 2-3 letech provozu ji předá muzeu. Oficiálně požádáno dopisem ze strany TMB, poradou vedení DP odsouhlaseno, relizací pověřen jeden technický pracovník. Skončilo to na nejvyšším vedoucím tramvají, protože na vícepráce jako demontáž a zpětná montáž vlnitých plechů nemá peníze. Takže tady něco povídejte o přístupu DPMB a že by měl mít další vlastní historické tramvaje.


Offline
811
25 led 2006 09:46
A s opravou 99 + 107 to taky bylo trochu jinak. Nevím, zda si kdosi v DP uvědomil situaci. Co vím, tak se blížily volby a pan primátor někde viděl, že po městě jezdí linka s historickými tramvajemi. Tak to chtěl mít také. Tudíž zaúkoloval DPMB, který obratem dodal kalkulaci na 12 milionů, které - protože si to pan primátor přál - taky dostal. Proč se asi tak musel honem z Líšně dovézt vůz 81, aby linka H mohla vyjet, když se oprava 99 nestíhala. Kdyby si pan Onderka přál opravit T2 - bude opravena T2, kdyby si přál opravit kropič - bude opraven kropič, kdyby si přál opravit Caroline - bude opravena Caroline. Jenže na ředitelský dopis se žádostí o příspění (a to to bylo údajně předjednáno s jedním jeho náměstkem) ani po roce a půl neodpověděl. Holt si asi přeje něco jiného.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
TMB píše:
Ani tu T3M si nechtěl DP nechat ve vlastní režii a teď se trochu flikuje zase z peněz muzea - pravda za velmi solidních podmínek a celkem vstřícného přístupu ze strany DPMB.

To tady nemělo zaznít, ještě si to přečte někdo z magorstátu a bude po vstřícném přístupu


Offline
811
25 led 2006 09:46
Když lidi v DP vidí, jak to s historickými tramvajemi TMB vede, nezabýval se někdo myšlenkou na rozšíření počtu vlastních historických vozů alespoň pro komerční jízdy?

A ještě budu reagovat na tohle (než vychladnu). Samozřejmě vím, jaká situace je v muzeu a jaký je ke sbírce MHD přístup ministerstva. Třeba už dva roky čekám na vyhlášení programu dotací z fondu EHP, kde má teoreticky být možnost získat milionové částky. Teď to v tichosti šlo do ztracena. Ale i kdyby - spoluúčast je tam 20 procent. Co je pak platné, že mohu žádat třeba o 20 milionů, když ty 4 miliony v rozpočtu muzea nebudou. A provozní prostředky nám rok co rok dále snižují. Ty love opět skončí akorát tak v Praze.
Druhá věc - TMB by mělo sbírkové předměty především uchovat. Na prezentaci brněnských tramvají by se logicky mělo finančně podílet město, třeba prostřednictvím DPMB. Takže abych to shrnul - TMB to vede tam, kam to jde a o moc víc toho za současné situace neudělá. A lidem v DPMB (těm, kteří by o tom mohli rozhodnout), to je jedno. A nezáleží zda jde o historický vůz TMB nebo DPMB. Jak to řekl jednou Ing. Rafaj v DP Bratislava - pracovníci v ÚD dělají (na renovacích) a já nastavujem chrbát. Jenže v DPMB ten chrbát není nikdo ochoten nastavit.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Janatak píše:
Pokud vím správně, tak se nedávno zmuzejnila 1594, ne? Tak k čemu ještě 1597...?

Tu 1597 jsem myslel v případě, že by DPMB chtělo historickou T3 ve vlastní režii. 1521 a 1594 patří muzeu...

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Chtělo by to trochu rozebrat onu otázku, stávající park je takový pohrobek "starých časů", kdy díky iniciativě společenských organizací z dob minulých se vozy zachovaly. Díky tomu, že si situaci TM (zákaz jakéhokoli provozu na staré Líšence) kdysi kdosi v DP uvědomil, vyvinul iniciativu vůči majiteli DP a tak se město pláclo přes kapsu, opravil se vypůjčený 99 a částečně i vlastní 107. Díky tomu a nedostatečné výši příspěvku od města bylo nutné použít i peníze DP na opravu 107, a s tím se svezly i vozy 215 a 4058. Je třeba si uvědomit, že lidi z DP jsou jen figurky (včetně všech ředitelů), kteří skáčou, jak majitel pomoci představenstva píská


Offline
811
25 led 2006 09:46
A jak to s historickými tramvajemi vede DPMB? T2 č. 1470 nechal Ing. Prokeš sešrotovat, údržbu vozů 99 a 107 mi nepřísluší veřejně komentovat, vozy TMB v Medlánkách (logicky) překážely. Na opravu Caroline nedá město a DPMB ani korunu, kde je onen slibovaný nadační fond? Ani tu T3M si nechtěl DP nechat ve vlastní režii a teď se trochu flikuje zase z peněz muzea - pravda za velmi solidních podmínek a celkem vstřícného přístupu ze strany DPMB. Nebránil bych se ani dlouhodobé zápůjčce T2, T3 či K2. Ono by se hlavně chtělo zamyslet, s čím a jak budeme oslavovat to 150. výročí - pět let rozhodně uběhne rychle. Až si někdo vzpomene v dubnu 2019, bude poněkud pozdě.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 říj 2024 00:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]