Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 37 z 130    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 130  Další
Autor Zpráva
Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Průchod trati Balbínovou není ideální a s ohledem na šířkové uspořádání by asi byl dost obtížně projednatelný, zbývá jedině tunel aspoň v místě zástavby. Což je složité, bo sítě, statika atd. Ale pořád je to na Vincky nejbližší spojení.


Offline
589
25 říj 2019 10:12
Chtěl bych tě vidět jak místním vysvětlíš, že zrovna v jejich boční relativně klidné ulici bude jezdit každých 5 minut šalina a před domem si ani nezastaví, natož zaparkují, protože na tu ulici se šířkově nic jinýho než trať a nějaký chodník, aby nevycházeli z předsíně do kolejí, nevejde.

Já bych se o tu kolizi s tunelem VMO tak nebál, celá ta oblast se celkem razantně promění (včetně nějaké přeložky trati do Líšně - což je uvedeno i v materiálech ŘSD k téhle stavbě), takže mi to naopak připadá jako příležitost tam rovnou protáhnout další trať. A trať do Líšně bude 100% blíž portálu tunelu VMO, takže pokud tam projde trať do Líšně, tak trať na Vinohrady na stejném místě (nebo ještě o něco západněji) jak trať do Líšně nemůže tunelu VMO vadit. I na tom nákresu je přeložka trati do Líšně vidět (o několik metrů západně proti současnosti) a vede už přes "zanořenej" tunel, takže další trať o další metry západně nemůže logicky tunelu vůbec vadit. Otázkou je, jak moc je ten nákres vztažen na realitu a jak moc je to kreslení čar do mapy... Ale když se tam vejde trať na Líšeň, tak se tam musí vejít i případná další. To spíš ztroskotá na tunelu pro šaliny pod celými Vinohrady.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Balbínovou a pak tunelem. Pvvs má pravdu - prodloužení z Julcu je v pravděpodobné kolizi s tunelem VMO.


Offline
Uživatelský avatar

9272
10 čer 2004 11:19
Doporučuju si ho najít na netu a hlavně tu prezentaci.. A propojení s d-8.. Nějaký stoupání , nebo tunel v cestě nezájem. A mimochodem, to je i autor Lanovky na vinohrady.


Offline
589
25 říj 2019 10:12
Ne, že bych chtěl opět otvírat tak 100x probraný téma, ale kudy ze SO - nehledě na to převýšení? Ono nakreslit přímou čáru do mapy jako nejkratší/nejrychlejší řešení je strašně jednoduchý, ale realita už bude horší.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
A co kdyby se udělal okruh kolem Vinohrad - varianta B tam a varianta A zpět, když už se zavrhlo rychlejší prodloužení ze SO


Offline
589
25 říj 2019 10:12
Citace:
Petr Kunc
Proběhl výrobní výbor k prodloužení tramvajové trati na sídliště Vinohrady. Byly posuzovány dvě varianty A a B. Dílčí varianta Ax (ulicí Šedova) byla vyloučena, protože trať by vedla hluboko pod terénem.
Varianta A - prodloužení ul. Líšeňská, Křtinská, Věstonická až na Pálavské nám.
Výhody - minimální kolize s inženýrskými sítěmi, většinou na pozemcích města, vhodný profil ul. Věstonická
Nevýhody - menší obsloužené území, nelze stavbu etapizovat, nelze propojit trať s linkou 8 do Líšně.
Cena: 1,18 mld Kč
Varianta B - prodloužení ul. Líšeňská, Křtinská, Jedovnická, Mikulovská, Pálavské nám.
Výhody - větší obsloužené území vč. rozvojových lokalit, lze stavbu etapizovat, propojení s tratí na Líšeň, tramvaj povede v obytným územím pod terénem.
Nevýhody -kolize s inženýrskými sítěm, lze technicky řešit
Cena: 2,18 mld
V tuto chvíli se jako lepší varianta jeví B, která by takto měla být zanesena do územního plánu.

Nákres

Zdroj


Offline
2730
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A neuvažuje se o něčem takovém o kus dál na jih někde v Modřicích nebo třeba u Avionu v Heršpicích? Nevím, jen jsem kdysi slyšel, že právě u té křižovatky obou dálnic by něco na parkování mělo vzniknout, možná jen ne P+R.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
67
04 dub 2019 16:25
Blekfild (/ Пряшів)
Re: Komárov:

Pred dvoma týždňami som premotivovane prezeral projekty ohľadne P+R a celkom očakávateľne som tam nenašiel žiadny v oblasti Komárova. Považujem za obrovskú škodu, že sa kedysi do územka nič také nezakreslilo, lebo dnes búrať (napríklad) tento (https://mapy.cz/zakladni?x=16.6225140&y ... tch=-0.062) barák len preto, aby na jeho mieste mohla viesť električková trať, by bol beh na dlhé trate.

Pritom o úspešnosti P+R parkoviska severne od MÚK D1+D2 nepochybujem - zachytávalo by to tri svetové strany a cieľovka by bola ako pre dochadzajúcich (z celkového počtu určite aspoň 1/3 motoristov) ako aj návštevníkov.
Pritom by to okrem dopravného hľadiska (uľahčenie nielen Dornych ale i Heršpickej a Olomouckej + Hladíkovej) mohlo mať aj význam urbanistický (vybudovanie zmysluplného prestupného uzlu v Komárove) a prepravne-technologický (rovnomernejšie rozmiestnenie cestujúcich na oboch ramenách d-12 od centra).


Nevie niekto o takýchto úvahach viac?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Předchozí varianta totiž uvažovala se zachováním jednokolejného provozu během stavby, což by logicky stavbu výrazně prodloužilo. Ostatně zmíněná TT Plotní je obdobný případ. Kdyby bylo možno Zvonařku mezi Dornychem a Plotní kompletně uzavřít pro veškerou dopravu, celá stavba by se tím dost výrazně zrychlila.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
14
14 úno 2020 20:08
ZGHK píše:

To je fakt krásné, že se podařilo zkrácení doby o rok. Stejně příjde "zásah vyšší moci v podobě čehokoliv" a hned se budou sepisovat "dodatky ke smlouvě"-viz Plotní..


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Tajně jsem doufal, že ty stávající stromy přežijí, ale co už. Dobrovského vypadala taky po celkové opravě jako holátko a nově vysazené stromy už přece jen povyrostly a ulice vypadá lépe. Naštěstí se teď zejména k nově vysazené zeleni dávají zalévací vaky, které plní dobrovolní hasiči, takže pravděpodobnost úspěchu je vyšší.


Offline
2730
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Prý trolejbusové vedení, to psalo nějaký nevzdělaný pako. Jo a rekonstrukce tratě tramvajové dopravy, proč tak složitě, když se to těleso jmenuje tramvajová trať? Fakt nechápu. Lip bude škoda, ale snad se nová výsadba ujme. V Pisárkách při rekonstrukci Hlinek se taky vykácely starší stromy a na závěr proběhla nová výsadba.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Budu zhotoviteli držet pěsti, aby to stihl. Těch zbývajících lip je mi docela líto, ale asi opravdu nejsou v dobrém stavu. Vzhledem k nutnosti zajistit během výluky obsluhu MZLU tipuju vedení NAD - x9/46 po Erbenově a Drobného na Moravské nám.(přes Příkop, Jezuitskou a Rooseveltovu?) plus možná jeden mikrobus po Jugoslávské.Snad bude součástí opravy i smyčka Zemědělská.


Offline
312
21 dub 2009 20:30
Něco k reko Lesnická


Offline
Uživatelský avatar

3213
14 čer 2004 18:56
blekfild
Ondrah98 píše:
Nějaké přestupy v Komárově by se nabízely, ale to by tam muselo vypadat trochu jinak než to tam vypadá.


tak ono v Komárově by to vyřešit šlo a přestup by byl v zásadě bezkolizní. Místa je na to dost, akorát by trochu ubylo zeleně. https://mapy.cz/s/pasesafocu

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
To zajisté ano, ale jestli je stejně potřeba nasadit NAD, jakože nejspíš ano, protože na nádraží nic zpoza viaduktu nepojede, tak je to spíš plýtvání kilometry. Navíc ten problém musí nastat mezi nádražím a křižovatkou, kde přichází do úvahy 1x za uherský rok zatopení prostoru pod viaduktem a zhruba 2x méně často poškození TV.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2492
28 lis 2007 23:00
Brno
Když se stane jakýkoliv problém tak se to dá krásně odklonit.
https://foto.bmhd.cz/foto/14731?searchP ... %3D2#photo

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
589
25 říj 2019 10:12
Pravda, vzdálenosti jsem nějak zanedbal, respektive jsem si myslel, že Komárov je dál než je... Nějaké přestupy v Komárově by se nabízely, ale to by tam muselo vypadat trochu jinak než to tam vypadá. Není to tam úplně "uživatelsky přívětivé" pro nějaké masivnější přestupy, což vyplývá samozřejmě z toho, jak necitlivě se to tam urbanisticky řešilo.

xcav8 píše:
Velkou chybou bylo také zrušení odbočení z Křenové na Dornych.

V jakém smyslu?


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Škoda že výhledově znamená v brněnských poměrech nikdy.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
mnadenicek píše:
No do od Zvonařky na konečnou to už taková zajížďka teď nebude a výhledově by bylo dobré zvážit ukončení nějakých bus linek v Komárově s přčestupem na 12, čímž by se využila na podobnou úroveň jako na severní větvi. Každopádně kapacitní linky s malými intervaly je pro obsluhu ÚAN určitě vhodnější (přiblížením se zájem o ni vzroste).

Výhledově by se komárovská štreka měla prodloužit do Avionu, kde je prostoru na ukončení některých bus linek hafo.


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
Ondrah98 píše:
No je potřeba do úvah přidat i fakt, že část spojů na d-12 alespoň ve špičce jezdila jenom na Zvonařku a na až do Komárova. Což teď nebude možný, naopak možný by to bylo ponecháním d-12 do Juliánova a část otáčet už na Geislerově.

Ovšem do Komecu je to blíž jak do Julcu, a ne o moc dál jak na Geislerku, takže v součtu to možná vyjde nastejno.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2492
28 lis 2007 23:00
Brno
Velkou chybou bylo také zrušení odbočení z Křenové na Dornych.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
444
24 lis 2017 11:40
No do od Zvonařky na konečnou to už taková zajížďka teď nebude a výhledově by bylo dobré zvážit ukončení nějakých bus linek v Komárově s přestupem na 12, čímž by se využila na podobnou úroveň jako na severní větvi. Každopádně kapacitní linky s malými intervaly je pro obsluhu ÚAN určitě vhodnější (přiblížením se zájem o ni vzroste).


Offline
589
25 říj 2019 10:12
No je potřeba do úvah přidat i fakt, že část spojů na d-12 alespoň ve špičce jezdila jenom na Zvonařku a na až do Komárova. Což teď nebude možný, naopak možný by to bylo ponecháním d-12 do Juliánova a část otáčet už na Geislerově.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3242 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 130  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 čer 2024 07:43
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]