Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 37 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
http://ivozovna.kx.cz/vehicles/?sleduj=1719

proč je tady 1708 zobrazována jako vysokopodlažní?

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Ta budova měla být jiná, plány jsou někdy ze 70 let.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Tam byly nějaký spory s pozemkem (cena?). Tak tam dlouho nic nebylo, jen oplocený zarostlý plácek (podle mě bez kanalizace).


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Takže to mělo být ve stejné budově nebo tam měla stát nějaká jiná? Ta budova tam už nějaká ten pátek stojí :-)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
mceza píše:
Trochu odbočím od plánování linek...

Zaslechl jsem, že původně nemělo být sídlo DPMB na Novobranské, ale v této rohové budově na Nových Sadech. Neví o tom někdo něco víc?


To je pravda, dokonce už tam byla nachystaná kanalizace a další věci okolo, ale proč to tam není to netuším.
Bylo by to ale pěkné místo.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
mtrucker píše:
Jinak souhlasím s kloubovou 37. Ta linka např v 10 nebo 11 hodin dopoledne je pořád plná....uvidíme teď jestli přibudou trolejbusi, třeba něco zbyde i do Kohoutek.

To je problém skoro všech trolejbusových linek (alespoň v jednom směru), i těch 34 a 29 v úseku Klusáčkova - Přívrat, kde jsem si teda nevšiml žádné shodné tramvajové trasy.

A když nad tím přemýšlím, tak byť je linka 29 v různých úsecích trasy různě vytížená, nebude nakonec ekonomičtější vést ji vcelku? Já bych možná spíš navrhoval v oblasti Jundrova změnu linek 44 a 84, případně 67, ale takhle z hlavy to ještě nemám pořádně promyšlené.


Offline
115
27 led 2009 19:48
Brno
Díky za vysvětlení!


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
xxyyzz: Viz tento článek? http://www.brnovinky.cz/foto-zpravodajs ... ice-v-brne
Vlastimila Pechy musel být překlep, neboť ulice se jmenuje Vlastimila Pecha - proto se to hlášení asi opravilo.

Co se týče gramatiky, zaleží na to, jak se onen muž jmenoval. Pokud by se jmenoval Vlastimil Pecha, ulice a zastávka by se skutečně jmenovaly Vlastimila Pechy (podle vzoru předseda). Ale on se jmenoval Vlastimil Pech, takže správně je název Vlastimila Pecha (podle vzoru pán). ;-)

Edit: Jejda, koukám, že jsem už čtvrtej sarcastic


Naposledy upravil Domis dne 03 led 2012 22:37, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
xxyyzz píše:
Nevím kam jinam, tak to hodím sem: od 11.12. nově vzniklá zastávka Vlastimila Pechy byla ještě v prosinci hlášena ve vozech jako Vlastimila Pechy, ale od ledna je to Vlastimila Pecha. Co, popř. koho a proč vedlo ke změně jednoho písmene, když první verze je podle mně, z hlediska skloňování, správnější? Mimochodem, v jízdním řádu je stále Pechy.

Tak jsou tu dvě možnosti: člověk se jmenoval Vlastimil Pech, v tom případě Vlastimila Pecha (jako Hašek -> Haškova). Nebo se jmenoval Vlastimil Pecha, v tom případě Vlastimila Pechy (př.: Aleš Valenta - ulice by se jmenovala Aleše Valenty).
Takže je možné, že se při tvorbě názvu sekli a proto ta oprava.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
"V katastrálním území Černovice je navržen název nové ulice Vlastimila Pecha po doc. Ing. Vlastimilu Pechovi, CSc., (1929–2002), čestném občanovi Černovic. Doc. Ing. Vlastimil Pech, CSc., byl významný technik v oboru radiolokace. V roce 1997 obdržel ocenění Mezinárodního biografického centra Cambridge, jež ho zahrnuje mezi dva tisíce významných vědců z celého světa, kteří svými vynálezy ovlivnili pokrok ve 20. století."
zdroj: http://www.brnovinky.cz/foto-zpravodajstvi-z-brna-a-okoli/pod-mezi-a-vlastimila-pecha-dve-nove-ulice-v-brne


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Zastávka se jmenuje Vlastimila Pecha a je pojmenována podle nové stejnojmenné ulice, která se jmenuje po člověku jménem Vlastimil Pech. Původní název zastávky byl chybný.


Offline
115
27 led 2009 19:48
Brno
Na a-77 mezi zast. Těžební a Ericha Roučky, zkrátka u fabrik na Černovických terasách.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
A to je vůbec kde, mohu-li se zeptat?

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
115
27 led 2009 19:48
Brno
Nevím kam jinam, tak to hodím sem: od 11.12. nově vzniklá zastávka Vlastimila Pechy byla ještě v prosinci hlášena ve vozech jako Vlastimila Pechy, ale od ledna je to Vlastimila Pecha. Co, popř. koho a proč vedlo ke změně jednoho písmene, když první verze je podle mně, z hlediska skloňování, správnější? Mimochodem, v jízdním řádu je stále Pechy.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Trochu odbočím od plánování linek...

Zaslechl jsem, že původně nemělo být sídlo DPMB na Novobranské, ale v této rohové budově na Nových Sadech. Neví o tom někdo něco víc?


Offline
Uživatelský avatar

19
04 pro 2007 20:37
Tak co se týče těch trolejbusů ...... Pokud by 26 zůstala jak je a 25 jezdila na Lesnou, tak pokud se protáhne 27 až na Novolíšeňskou a vyplní se interval 26, tak přeci nemůže tam ta 25 chybět mezi Starou Osadou a Novolíšeňskou. Mezi Starou osadou a Merhautovou to vyplní linka 45 a 44 a 84 ..ty spoje tam nejezdí nějak narvaný, takže by ten trolejbus tam nechyběl a na Provaznikové by zase jezdil tak jak jezdí tedy 25 / 26 v intervalech jak to známe až na Čtvrtě. Takže si myslím, že by to bylo ku prospěchu. Navíc když mimo špičku 25 končí u Husovické vozovny, tak stejně nepokryje úsek Tomkovo náměstí - Stará osada. Navíc by se ušetřili ty kilometry linky 46,66 nebyl by problém s otáčením, a linka 66 by se mohla také zrušit úplně. Chtělo by to spočítat jak by to vyšlo finančne kdyby se to udělalo jak píšu...trolejbus na lesnou, posílit 27 a protáhnout na Novolíšeňskou, zrušit 46 a 66 + teda asi posílení 57 aby nahradila 66.

Pokud by smyčka tramvaje 5 zůstala kde je.... tak Ok, ale přesunem k nádraží Lesná kde je prostor na vznik nového terminálu by to bylo lepší...mohla by být větší a teoreticky by tam mohla jezdit i jiná linka ..... Štefánikova čtvrť ...teď tak akorát stačí pro pětku. Teď by šlo jen o vybudování nové smyčky a zrušení staré a napojení na koleje nad Husovickým tunelem a zadrátováním. Bylo by škoda ty koleje tam nechat shnit. Co se týče mostu přes železnici ...nohm ....to nevím jestli by nepotřeboval přestavbu, to by bylo ovšem hodně drahý .... i když co já vím.

Z trolejbusu 29 jem v rozpacích. Autobus bych určitě nenatahoval do kohoutovic. Možná by mělo smysl udělat linku Osová - Kohoutovice - hájenka, ale myšlenka natáhnout trolejbus ke královopolskému nádraží se mi docela líbí. Posílení linek 34 a 36 nevím, jestli by bylo opravdu nutné. Dost velkou část trasy jede trolejbus shodně s tramvají. Určitě by se cestující rozmístili mezi linky 3, 11 a 12 (13 jestli tam vydrží). Kdo ví. Jen si myslím, že to je linka, kde se dá ušetřit. To protažení 37 není špatný, pokud by se ovšem 29 zrušila.

Co se té 65 týče....No možná by mohla linka 65 jezdit Královo pole, nádraží, Medlánky, závlekem přes Nadační, Řečkovice, Žilkova, Ivanovice - Globus. Ten autobus by mohl ještě zajíždet k novému Bauhausu, který se jistojistě otevře a cestující tam budou chtít také závlek. Tedy vlastně shodná trasa nynější linky 41 do Globusu navíc se závlekem na Nadační a k Bauhausu a změnilo by se číslo ze 41 na 65. Linka 41 by byla vyloženě Krpole nádraží - Řečkovice - Lelekovice, 71 by jezdila jak jezdí. Navíc spojení Lelekovice - Vranov..... to je taky spoj, kde jezdí maximálně 5 lidí, pokud vůbec někdy někdo jede.

Ta 54 .... No upřímě.....během dne se stane 3x kdy ta linka je zapotřebí. Jinak jezdí poloprázdná a jezdí tam zbytečně. Nezpochybňuji že nejlepší by bylo protáhnout linku 1 až na Kamechy, ovšem.....nákladnost výstavby tratě je značná. Pokud nebude 54 jezdit od zoo tak to moc smysluplná linka není. Stačilo by posílit 52 od zoo do žebětína ...stejně jak je to v kohoutovicích z Hájenky na Mendlák. Pouze v inkriminovanou dobu a ty spoje které jsou poloprázdný na lince 54 zrušit. Tedy myslím to tak...protáhnut linku, ale ubrat spoje. Nemusí ten autobus jezdit celé odpoledne ...jen v inkriminovanou dobu.

Jinak souhlasím s kloubovou 37. Ta linka např v 10 nebo 11 hodin dopoledne je pořád plná....uvidíme teď jestli přibudou trolejbusi, třeba něco zbyde i do Kohoutek.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
xcav8 píše:
Já osobně si nemyslím, že má třetinu životnosti za sebou.
Přece ty koleje nemůžou být tak opotřebované od kol aut.


Nejde o opotřebení hlavy kolejnice, ale o celkovou korozi.
Trať nad husovickým tunelem má už 13 let.
Takhle vypadají kolejnice po 35 letech v zemi:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Ještě lepší by bylo udělat a-65 jako linku Řečkovice, Hřbitov - Kr.Pole, Nádraží, přes Medlánky a se závlekem. Ale to je zase moc vozokm...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

50
25 lis 2010 23:34
Brno
Na a-65 byly nasazovány původně vozy Mave, které na ni stačily (nepopírám, že je zde třeba 12m bus, avšak v Medlánecké provozovně kratší není). Řešení dopravní obslužnosti závlekem, jak a-41, či a-42 ke hřbitovu nepovažuji za ideální. Snažit se narvat do již přeplněných vozů (ve špičce) více lidí není ku prospěchu "image" DPMB. Já osobně jsem měl raději ke hřbitovu a-72, ale ta už není a a-65 je od té doby nejlepší řešení.

_________________________________
www.smpd.cz


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
SMPD_Martin píše:
K lince 65. Myslím, že autobus nemusí být zaplněn až "po střechu". Díky jejímu vedení vznikla velmi užitečná návaznost na d-1 pro lidi z oblasti Řečkovice, hřbitov. Počet cestujících je zavislý na mnoha okolnostech, pokud s ní jedete v 10 hodin, prší a jsou prázdniny, tak s ní nemá kdo jet. Třeba dnes bylo ráno ve spoji mezi Řečkovice, hřbitov - Řečkovice 25 osob. ;-)

Dovolím si oponovat.Linkou 65 jezdím každou chvíli a to,že tam jede víc jak 5-15 lidí,je opravdu náhoda.Pokud bychom tady měli živit takovýhle linky,tak to rovnou můžem zařídit linku Zvonařka-Hlavní Nádraží-Česká-Vozovna Komín,aby měli lidé možnost si v pohodlí dojet z Žabin až na hlavňák.Linku 65 řadím opravdu mezi nejméně využívané a kdyby měla jezdit v téhle podobě,tak už snad jen ve špičkách.Kdyby byl proveden závlek 41,tak by to pomohlo určitě víc než stálé oživování linky 65...


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
K prodloužení t-37 do Bohunic - je tady ještě jedna nevýhoda - ve špičkách bývá t-37 katastrofálně přeplněná (pochopitelně ráno dolů, vpodvečer nahoru). Na Mendláku by asi nenastupoval nikdo, kdo by chtěl jet až na Kamenný vrch a dál (využil by t-26/25), ale v oblasti od zastávky Libušina třída už ano... A zrovna v úseku od této zastávky minimálně na Voříškovu cestuje už teď opravdu velké množství lidí a cestující ze zrušené t-29 by se už jednoduše nevešli. V opačném směru by byl podobný problém.
(Pochopitelně by se to dalo, kdyby byly na t-37 nasazeny klouby - ty by tam byly potřeba už teď - ale toho se asi jen tak nedočkáme.)

Ale jinak nápad určitě zajímavý, z hlediska obslužnosti určitě lepší řešení, než prodloužení a-60/61.


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Tak ještě jednou nabídnu svůj pohled na problematiku linky 29 a jejího okolí.

Linka 29 je vytížená z České do oblasti Žabovřesk a potom z oblasti Kohoutovic do Lískovců. V případě jejího zrušení by bylo potřeba posílit:
  • linku 34
  • úsek z Kohoutovic do Lískovce; to by se dalo udělat dvěma způsoby:
    • prodloužit každý druhý spoj linky 37 k bohunické nemocnici
    • prodloužit jednu z linek 60, 61 do smyčky Kohoutovice, hájenka

Nemalé procento cestujících z linek 60, 61 přestupuje na linku 50, kterou pokračuje do Nového Lískovce i do Kohoutovic.

Prodloužení 37 má výhodu ve využití drátů a v posílení trasy do Lískovců už z oblasti Stamicovy a Voříškovy, z kterýchžto zastávek se linka 29 podstatně plní. Na druhou stranu je otázka, jestli by trolejbusy u bohunické nemocnice nepřekážely a zůstal by přestup od linek 60 a 61.
Prodloužení 60/61 má výhodu v cestě bez přestupu od Ústředního hřbitova do Nového Lískovce a Kohoutovic, ovšem je tady kopec do Kohoutovic, kde je trolejbus schopen jet rychleji a pružněji a autobus by zbytečně jel pod dráty. K tomu by neobsloužil Voříškovu a Stamicovu.

Co se týče toho malého procenta cestujících v oblasti Jundrova (ve špičce je v trolejbusu linky 29 většinou obsazena většina sedadel), od Přívratu to zvládnou podobně poloprázdné linky 44/84, když už si tady dělají výlet, na druhé straně Jundrova by to chtělo vybudovat přestupní zastávku pro linky 25, 26 a 37 u Anthroposu. To chápu, že minimálně ve směru do Kohoutovic a Lískovců není kde udělat, snad jedině mezi mostem přes Svratku a křižovatkou, ale dost nešikovně. Přestup v Pisárkách taky nic moc, ale lepší, než drátem do oka...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
mtrucker píše:
Další kilometry se dají ušetřit třeba na lince 29. Není také moc vytížená v úseku Osová - Bellova ....kloubová 50 to zvládá s přehledem a tak by bylo vhodné Linku 29 ukončit buď na Jírovcove, nebo spíš bych se přikláněl ve smyčce Kohoutovice - hájenka, kde by byl i přestup z linek 52 a 50. Jen by se muselo předělat křížení mezi Bellovou a Voříškovou. Dál bych trasování změnil od Přívratu ... místo na českou bych trasu změnil na Královo pole, nádraží ...tento spoj vyloženě chybí. Možná někdo bude oponovat tím, že Krpole je nevyhovující pro dvě linky trolejbusu, ale když by se chtělo, tak kluci na jízdních řádech umí zázraky a určitě by uměli mezi linku 30 vložit 29 tak, aby se to nekopalo. Trasa od přívratu na Českou a zpět je cca 9 km, od přívratu na Krpole cca 6, takže další ušetřené kilometry.

Linak 54 se mi zdá také vcelku zbytečná. Onehdá jsem ji jezdil a i když prodloužení na Kubíčkovu je lepší, tak toho využije minimum lidí. Kdyby se linka zrušila, asi by se nic nedělo, protože je tam pouze jako posila a to ještě zbytečná. Potěšující obsazenost byla snad tak 3x, jinak věčně poloprázdný a kvůli osmi lidem tam jezdit....si můžou počkat na tu 52. Smysl by měla v případě zkrácení linky 52 opět do Žebětína a linka 54 by jezdila od Zoo do Žebětína. Výhoda...každá linka by mohla mít intervaly dle potřeby, avšak v Žebětíně by byla poněkud složitější situace. Rozumější je prostě linku zrušit.


Dovolím si částečně oponovat. Nejsem proti linku 29 nenechávat v současném rozsahu, ale t-29 je spíš nevyužitá v úseku Kohoutovice - Jundrov (převážně mimo špičku). Že by v úseku Nemocnice Bohunice - Kohoutovice stačila jen a-50, se mi nezdá. O víkendu samozřejmě a-50 stačí, ale v pracovní dny a především ve špičce těžko, stačí se v tu dobu podívat na zastávku u nemocnice, resp. u kampusu. Chtělo by to linku 29 asi nějak rozdělit, rozkouskovat; v případě zrušení t-29 protáhnout např. a-61 směr Kohoutovice (navrhuji od boku jen proto, že také jezdí jen v PD). Osud t-29 podle mě souvisí s tím, jak dopadne po otevření tunelů a-44/84, jestli pojede i dál Veslařskou, nebo se vrátí na Žabovřeskou.

S linkou 54 to taky není ideální, ale dokud není šalina až na Kamechy, budou tamní obyvatelé chtít dostatečnou obsluhu...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
agent_s_teplou_vodou píše:
mtrucker: Je pravdou, že trolejbusová trať na Lesnou by byla určitě výhodnější, než výstavba tramvajové trati. Linka 25 by tak měla od Provazníkovy (přes Štefánikovu čtvrť na Lesnou) smysluplnější využití, než nynější trasa k husovické vozovně.

Jinak ta novostavba 200m tramvajové trati nad husovickým tunelem má už třetinu životnosti za sebou. A vzhledem k tomu, že jsou pozastaveny i další a důlezitější projekty, tak se svého využití už zřejmě ani nedožije.


Já osobně si nemyslím, že má třetinu životnosti za sebou.
Přece ty koleje nemůžou být tak opotřebované od kol aut.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
(Tímto se omlouvám mauriciovi, pokud jsem ho s těmito slovy předběhl.)

:mrgreen: :mrgreen:

Ale něco z toho není úplně špatnej nápad, a vlastně celé to patří k tomu lepšímu, co jsem nejen zde za poslední dobu četl. Jen to chce více uvažovat nad souvislostmi.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 00:16
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]