Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 358 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2638
13 črc 2009 13:42
Tak na co tam potom ta 12 je? Za současné situace tam ta tramvaj nemá absolutně žádný význam, když stejně vozí vzduch a všechny busy z jihu jedou až na Úzkou. Těch pár lidí v tom Komárově by bez problému pobraly. V Komárově by se měl samozřejmě vybudovat přestupní terminál, kde by se ukončily všechny autobusy z jihu, a linka 12 by měla být vedena ulicí Plotní.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
xxx: :D :D :D jasné, všechno ukončit dřív, osekat, znepříjemnit... Aby to bylo co nejsložitější, co nejmíň použitelné a aby bylo co nejvíc přestupů (nenavazujících samozřejmě, jak jinak). S tímto stylem podnikání určitě dospěješ k zisku! To je jak kdyby sis otevřel restauraci a zákazníky poslal pro sodovku vedle do krámku, protože ji tam mají a tobě se přece nějaká sodovka za pouhých 25Kč nevyplatí prodávat! :D To bys měl tolik věrných zákazníků, že bys mohl do měsíce zavřít...
- řešíte nesmysly! Problematika jako umístění buspruhů nebo vjíždění busů do centra, to běžného cestujícího nezajímá. Běžný cestující nejvíc slyší na zvýšení dostupnosti, zlepšení použitelnosti, četnost spojů a návaznost. Pokud toto nebude, tak můžou být vozy MHD třeba ze zlata a stejně bude prázdno a podnik se požene k úpadku...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
To by ti lidi moc nepoděkovali. Na to v Komárově chybí adekvátní přestupní terminál.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2638
13 črc 2009 13:42
Tak především by se měly např. linky 40 a 48 ukončit už v Komárově...


Offline
Uživatelský avatar

3744
08 čer 2005 23:12
A trolejbusy bus pruhy nepotřebují?

A linky 60 a 61 by se tedy měly zatrolejovat, nebo ukončit u ronda, kde by si cestující ráčili přestoupit na tramvaj, aby ty ošklivé autobusy do toho centra nedojely?

A co dieselové vlaky od Střelic, ty taky ukončit v Heršpicích s následným přestupem na S3?


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
1) Zapomnel jsi na letistni linku.
2) Myslim, ze ve slovech "bylo snahou" je docela jasne patrna nenaplnenost vytyceneho cile.


Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
Mauricio: Cez Nové Sady jazdím viackrát denne, ale ešte sa mi nikdy nestalo, že by na začiatku ulice Nové Sady (z hociktorého smeru) bola kolóna a autobus sa nemohol dostať na BUS pruh.

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Nevšiml jsem si, že by na linkách 67, 81 a 82 jezdily elektrobusy.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
b1: je, nebo alespoň bylo snahou do centra hnát jen vozidla na elektrický pohon.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Ten buspruh je tam právě proto, že když je kolona, tak aby ten bus s cestujícími byl schopnej projet.
To chápu. Ale problém je v tom, že se na něho kvůli koloně nemůžu dostat - začíná dál, než stojím, a stojím v koloně, která je tam kvůli buspruhu. A ano, zrovna třeba ty Nové Sady jsem měl na mysli, tam je to asi nejběžnější a nejhorší.


Offline
Uživatelský avatar

3744
08 čer 2005 23:12
J*M* píše:
K čemu je bus pruh v centru, když je tu teorie, že autobusy VHD nemají v centru co dělat?

Je tento dotaz myšlený vážně?


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Mauricio píše:
Ono je centrum také ponkud více ucpané od doby, co někdo vymyslel ty slavné bus pruhy. K čemu je bus pruh, když se na něho nejde dostat, protože stojím v koloně IGK, která tam je proto, že mají místo dvou pruhů jeden? Jediný smysluplně využívaný buspruh je u Zvonařky.


Ten buspruh je tam právě proto, že když je kolona, tak aby ten bus s cestujícími byl schopnej projet. A rozdíl mezi dejme tomu Novými Sady, který jsi měl asi na mysli a Zvoncem je v tom, že na Nových Sadech není odstavný pruh, tudíž bylo možné upravit režim 2+2 pruh na 1+1 pruhové uspořádání, na Zvoncu je odstavný pruh, zde lze zachovat dvoupruhové uspořádání v obou směrech. Ono taky na VMO udělat omezení ve vyhrazení bus pruhu na úkor iad není možné už z toho hlediska, že krom zpoplatněné dálnice nemáš moc variant jiné objízdné trasy.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Za snížení počtu cestujících bohužel může magistrát, ne DP. Ten to akorát "odskáče". Dokud tu nebudou radní, kteří budou preferovat MHD před automobilovou dopravou, situace se nezlepší. A nemyslím to tak, že by radní museli sami používat MHD (ale mohli by), stačilo by, pokud by chápali potřebu podpory MHD.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
K čemu je bus pruh v centru, když je tu teorie, že autobusy VHD nemají v centru co dělat?


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Ono je centrum také ponkud více ucpané od doby, co někdo vymyslel ty slavné bus pruhy. K čemu je bus pruh, když se na něho nejde dostat, protože stojím v koloně IGK, která tam je proto, že mají místo dvou pruhů jeden? Jediný smysluplně využívaný buspruh je u Zvonařky.


Offline
1366
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Jenže problém je v tom , že to na magistrátu nedokážou pochopit.Pořád si stěžují , jak je centrum ucpané , jak máme jedno z nejhorších ovzduší v ČR , ale že by pro to hnuli vrbou a podpořili MHD , to se už říct nedá. Neustálé omezování dopravy , od roku 2010 jdou finance pro DPMB od města dolů a to sráží naši dopravu na úroveň třeba Bratislavy (když to přeženu). Je to smutné ale bohužel zatím realita , kterou si město neuvědomuje a proto to vypadá tak , jak to vypadá. :-?


Offline
125
06 srp 2013 22:29
Taky souhlasím s IvanM.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Zcela výjimečně :D To je proto, že tu většinou neprezentuji fakta, nýbrž své názory. To většina z vás neumí rozlišovat, a tak vzniká chybná představa o lži :) Dnes jsem trochu odbočil od zvyklosti a svůj příspěvek jsem postavil na faktech (o porovnání intervalů vzhledem k obsazenosti s rokem 2009 a podobně). Dnes mám 100% pravdu, protože to tak opravdu reálně je. Historii prostě nepřepíšeš.

Ad moje “děláte to špatně...“: od prezentace názorů, pocitů a myšlenek fórum je. Součástí toho je většinou i kritika. Pokud chcete, aby tu někdo psal, jak je všechno úžasné a bezchybné, tak zrušte fórum a zaveďte něco jako je návštěvní kniha u e-shopů, kde příspěvky podléhají schvalování a kde se zveřejní jen chvála, kterou si mimochodem na fiktivní jména píší provozovatelé sami... :D

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
IvanM má zcela výjimečně pravdu, mimo špičku se intervaly a návaznosti pohybují na hraně použitelnosti a často i pod ní (jako například mnou již jednou zmíněná prázdninová a-50 po 24 minutách ](*,) )

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
45
27 srp 2013 10:12
Masarykova čtvrť
Až mi v srpnu doběhne platnost šalinkarty, tak už taky novou kupovat nebudu...a to hlavně proto, že rozumně se dá cestovat pouze v 6 - 8 a 15 - 17 hodin...mimo tyto hodiny se intervaly a jízdní doba protahují na nepřijatelnou úroveň...

_________________________________
...and as always - thanks for watching.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
U Ivana? Ne, nebylo, to je ztráta času formulovat myšlenky. Stejně bude furt stát za svým "blablabla děláte to blbě blablabla dělejte to dobře". Já už většinu jeho postů ani nedočtu.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Nebylo by lepší v reakci napsat, které závěry jsou nesprávné a v čem? Takový povrchní odsudek je na ještě horší úrovni, než ten, jehož příspěvek chce kritizovat.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
IvanM: i kdybys těchto emotivních výlevů, v nichž jsi sežral všechnu moudrost světa a podle nichž jsou všichni okolo pitomci, publikoval polovinu, pořád by to bylo o dost více, než je pro průměrného čtenáře fyzicky snesitelné...

Za všechny průměrné čtenáře fóra předem děkuji.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Můžete mě zase nenávidět, ale já řeknu jedno: Nedivím se tomu...... DPMB si za to může sám a do budoucnosti očekávám mnohem větší odliv zákazníků. Nakonec MHD bude sloužit jen té nejspodnější vrstvě obyvatel... O svůj krach si prostě jednoduše koledují a ona však jednou ta poslední kapka přeteče, dle mého odhadu přeteče velmi brzy. ...... Pro shrnutí, je to prostě tak, že dostat se domů po osmé večer každodenně nebo odjet z domova někam pryč o víkendu ráno před devátou, je naprosto nadlidský výkon. Navzdory totálně mizerným intervalům nějaká návaznost přece funguje, takže tvůrci JŘ docela myslí... Ale pokud má zrovna službu nějaký přitroublenec, který neumí ani sešlápnout pedál, tak je to stejně k ničemu, protože návaznost není garantovaná. Běžně se mi stávalo, že jsem půl hodiny někde mrznul, přitom dle JŘ měl spoj navázat... Nakonec jsem asi před rokem dospěl k tomu, že tohle nejsem ochoten 4x do týdne absolvovat a ve výše uvedené časy už nejsem ochoten MHD používat... (můj názor asi sdílí mnohem více cestujících, protože vezměme si rok 2009. Tehdy to bylo ještě ideální, použitelné a dokonce chvalitebné. Pro představu uvedu 2 příklady: Běžně jsem přejížděl z Osové na Dunajskou spojem osmičky tuším 22:27. Interval byl 10 minut. Tramvaj přijížděla vždy hodně plná lidí až po Dunajskou. Nyní je interval 15 minut a tramvaj v cca stejném čase jezdívá často poloprázdná už od nádraží! Dalším příkladem je spoj linky 50 po půl jedenácté z Bystrce. Tehdy jezdíval kloubák. Interval byl 20 minut a při nástupu na Štouračově jsem si nikdy nesedl. Nyní jezdí sólo, interval je 30 minut a většinou jedu já a dalších 5 lidí, víc nic).....A tohleto, co se tu předvádí, je politika přístupu a strategie hodná 21. století? Myslíte si, že řídit se heslem “všechny intervaly prodloužíme pokud možno na hodinu a budeme jásat, jak jsme ušetřili“, může přinést do budoucna úspěchy a zisky? V době, kdy zcela běžně dostane osmnáctiletý od rodičů peníze na AŠ a starší auto? V době, kdy statisticky stoupá životní úroveň?....Já si odpovím sám: Nemůže. A to jsem úplně pomlčel o dalších důvodech, jako je například pořizování předražených verglů Anitra a 13T atd. atd... Už jen ten první důvod je tak přesvědčivý, že se není dál o čem bavit.... To je doslova dlouhodobě chystaná sebevražda...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
175
23 led 2011 03:17
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 40709.html


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 13 říj 2024 00:16
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]